Naapurin kiltti tyttö paljastui huoraksi

Ujoatm28v-

Kun ei odottanut minua vaan otti jonkun jännämiehen. Olin ihastunut kyseiseen naiseen mutta tuo nainen on valintansa tehnyt. Kuoli samantien kaikki tunteet kyseistä naista kohtaan ja ihastuminen muuttui vitutukseksi ja vihaksi. Näköjään kaikki naiset on samanlaisia huoria vaikka olis kuinka kiltin ja viattoman oloinen nainen.

40

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujoatm28v-

Ei kelpaa naisille kiltti ja kunnollinen mies vaan on pakko saada jännämies vaikka mikä olis.

• vaistonikertoi

Opin tuntemaan erään täällä ja täytyy sanoa että mikään ei yllätä minua kuulen mitä vaan siitä tyypistä tehnyt varmaan pahempia tekoja ku monikaan uskoisi siitä mutta

• kaikysyäsaa

Teitko edes aloitteen sille naiselle vai odotitko että se lukee ajatuksesi ja tekee itse aloitteen?

• Ujoatm28v-

En tietenkään tehnyt kun mulla on tää sosiaalisten tilanteiden kammo ja aloitekyvyttömyys. Muutenkin aloitteiden tekeminen kuuluu mun mielestä naisille eikä miehille mutta näin siinä sitten käy kun ei ne naiset koskaan tee niitä aloitteita.

• Ujoatm28v-

Odotin että se lukee ajatukseni ja tekee itse aloitteen.

• hoh.hoh.hoijaa
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Odotin että se lukee ajatukseni ja tekee itse aloitteen.

Oletpa harvinaisen tyhmä olento

• Ujoatm28v-
        hoh.hoh.hoijaa kirjoitti:

Oletpa harvinaisen tyhmä olento

En kylläkään kirjoittanut tuota jälkimmäistä kommenttia.

• eiväliä111
        Ujoatm28v- kirjoitti:

En kylläkään kirjoittanut tuota jälkimmäistä kommenttia.

Mutta noinhan siinä kuitenkin kävi, kun odotit naisen tekevän sen aloitteen

• HetTajuaa
        Ujoatm28v- kirjoitti:

En tietenkään tehnyt kun mulla on tää sosiaalisten tilanteiden kammo ja aloitekyvyttömyys. Muutenkin aloitteiden tekeminen kuuluu mun mielestä naisille eikä miehille mutta näin siinä sitten käy kun ei ne naiset koskaan tee niitä aloitteita.

Pää sitten täyteen et kammo häviää ja ronskisti huoraan kiinni, kourit sitä tisseistä ja perseestä.
        Tajuaa heti millä asialla olet, ei kannata jäädä enää vatvomaan asiaa vuosikausiksi.

• Anonyymi
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Vastuuton nainen siirtää aina vastuun miehelle. Näin heidän elämä tulee helpommaksi elää ja olla. Prinsessa- ajattelua, mikä on mahdollista silloin, kun kysyntää on, jolloin helppoa siirtää vastuu aina miehille. Aloitekyvyttömiä miehiä eivät arvosta ollenkaan. Ymmärrän pettymyksesi, olet kohdannut naisen, joka ei olisi ollut sinulle se oikea. Prinsessat elävät hetkessä, eivät ajattele asioita ennakoiden tulevaa? Silloin jäisi paljon kokematta niitä unelmien prinssi juttuja?

• 8117

Vai että seurustelu tekee naisesta huoran.
      Jos se tyttö kerran on huora sen takia, että rupesi seurustelemaan jonkun tyypin kanssa, niin huorahan se olis sitten ollut siinäkin tapauksessa, että sinut olisi huolinut.

• Ujoatm28v-

No ei tietenkään olisi huora jos olis valinnut kiltin ja kunnollisen miehen kuten minut jännämiehen sijaan.

• paskapäämiesolet
        Ujoatm28v- kirjoitti:

No ei tietenkään olisi huora jos olis valinnut kiltin ja kunnollisen miehen kuten minut jännämiehen sijaan.

Tietenkin olisi huora jos olisi valinnut minkä tahansa miehen. Sinäkin olet jännämies kun sanot naista huoraksi.

• 8117
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Naisesta ei tee huoraa se, kenet hän seurustelukumppanikseen valitsee ja ketä ei, kun kerran kyse on seurustelusta, eikä huoraamisesta.

Jos jonkun tietyn miehen valitseminen seurustelukumppaniksi tekee naisesta huoran, niin sitten kenen tahansa miehen (myös sinun) valitseminen tekee hänestä huoran. Ei sinulla ole mitään erityisoikeutta tehdä kiltistä tytöstä huoraa.

• ahneusainoaasia

Kyllä huora tekee työtä alapäässä kanssa. Kun huora tulee raskaaksi niin se haluaa naimisiin ja nimenomaan ilman avioehtoa. Itselle on osunut huora kohdalle, siitä on jo onneksi aikaa. Niin ahne rahan perään että teki pari aborttia, mutta kyllä sitten tiet erosi. Siinä menee monta vuotta hukkaan eli huoran perseeseen. Ottakaa heti asioista selko, siis mistä on kyse rakkaudesta vai ahneudesta. Huoraa ei tarvi sääliä vaikka sillä olisikin valmiiksi jo lapsia. Huora on huora vaikka voissa tirisyttäisi.

• naisetovat

Siellä huoraäidin poika piipittää.

• Norsun_muisti

Onko tämä nyt juuri se äitinsä kanssa asuva naapurintyttö, josta kirjoitit keväällä ja johon kerroit salaa ihastuneesi?

Ja onko tämä kyseinen jännämies se armeijassa ollut/oleva heppu?

• Ujoatm28v-

On. Miten joku voi muistaa tuollaisen asian?

• kollektiivi
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Palsta ei unohda koskaan.

• Norsun_muisti
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Olen amerikaksi niin sanottu "evil mastermind".

• dfsgdsf

On typerää idealisoida naisia, parempi vain hyväksyä sellaisina kuin ovat.

• sinkkunainen35

Ei tuollainen naisia huoritteleva mies ansaitse naista. Toivottavasti sulle tapahtuu onnettomuus niin on yksi jännämies vähemmän.

• Kyllä huoraa saa kutsua huoraksi.

• ahneusainoaasia
        super-atm kirjoitti:

Kyllä huoraa saa kutsua huoraksi.

Se on juurikin näin.

• Ujoatm28v-

Huora hiljaa! Vaikka kyllä sitä itsekkin usein toivon että kuolisin kun en saa koskaan pillua ja täten elämäni on pelkkää kärsimystä vuosikymmenestä toiseen. Yks mun kaveri muuten kuolikin tapaturmaisesti ja hän oli myös atm. Mutta naisethan ei sitä päätä koska mä kuolen eikä varsinkaan huorat.

• hmmmmmmm
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Huora hiljaa! Vaikka kyllä sitä itsekkin usein toivon että kuolisin kun en saa koskaan pillua ja täten elämäni on pelkkää kärsimystä vuosikymmenestä toiseen. Yks mun kaveri muuten kuolikin tapaturmaisesti ja hän oli myös atm. Mutta naisethan ei sitä päätä koska mä kuolen eikä varsinkaan huorat.

Puheistasi päätellen et oikeasti ole mikään "kiltti ja kunnollinen", niin kuin tuolla ylempänä yritit valehdella.

• lkjefsg

Pistä ämmä lihoiksi.

• Hohhhoijaaa

"Naapurin kiltti mies paljastui sosiopaatiksi."

• asia.on.näin

Sosiopatia houkuttelee naisia kuin paska kärpäsiä.

• saatanan_ämmät

ihan tuttu juttu. Aina kun ihastun johonkin naiseen, paljastuu, että se on jonkun paskan patja. Ihastus muuttuu nopeasti vihaksi ja halveksunnaksi

• valitse.paremmin

Ihastuisit niihin kiltteihin ja kunnollisiin naisiin, etkä jännäjennoihin.

• mieshuorat

Kaikki miehet on huoria. Vaikka pillua ei saisi niin jo pillun haluaminen tekee miehistä huoria.

• kurppa---

Kiltti tyttö teki viisaasti kun ei ottanut tätä aloittajaa kun saisi kuunnella huorittelua koko ikänsä sen jälkeen.

• seontotuus

Kaikkien nättien naisten päällä ähkii joku paska

• ärrs

Voi poika parka kun et tiiä mistä puhut. Huora on maksullinen nainen vai ottiko hän rahaa sinunkin kanssa ollessasi? Opetelkaa edes yleisimmät nimittelyt oikein, kun tavalliset ihmiset huoritellaan ja pukitellaan... ;) Maksulliset on huoria ei sellaiset jotka kyllästyvät sitä samaa naamaa katsomaan ja lähtevät omille teilleen. Joten tällaisen korjaan, kun niin ärsytti.

• valheitavalheita

Kiltti ja kunnollinen, älä naurata!

• KaikkiNaiset

On huoria. Vain hinta vaihtelee.

• Anonyymi

ei taaskaan kiltti ja kunnollinen mies kelvannut....

• Anonyymi

• Anonyymi

Kehutko itseäsi..?Jätetään kehumiset muille.Jokainen valitkoon kumppaninsa itse.
        Kiltti ja kunnollinen mies tuskin täällä kirjoittelee..?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe