Poikaystävä ei ole ikinä vienyt minua treffeille!!

Huolestunutnuorinainen

Olen nyt 17 vuotias ja olen ollut nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä noin seitsämän kuukautta. Koko tämän seitsämän kuukauden aikana hän ei ole kertaakaan pyytänyt minkäänlaisille treffeille
:( Yhteiset kaverimme ovat jopa vihjaillut asiasta mutta poikaystäväni ei vaan tunnu tajuavan. Toiseksi hän ei ole ikinä kutsunut minua kotiinsa ja eikä esitellyt vanhemmilleen, hänen sisaruksensa olen nähnyt joskus kaupassa ohi mennen mutta ei heillekkään minua ole esitelty. Tiedän hänen rakastavan minua mutta en vain tiedä miksi asiat ovat näin. Toivoisin siis teidän mielipidettä asiaam!!! T: Treffejä kaipaava epätoivoinen tyttöystävä:(

10

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      "poikaystäväsi" kokee sinut vain ystävänä muiden joukossa.
      Se on hyvä, niin pitääkin olla. Jatkakaa vain tehdä harrastuksia yhdessä ja parantakaa maailmaa kaksistaan ja muiden kavereittenne kanssa. On tarpeetonta liimautua vain yhteen ihmiseen!
      Onhan teillä niin paljon yhteistäkin: koulu ja opintoihin liittyvät jutut!

    • mutakuono69

      Oletko pimppaa antanu? Se vois olla hyvä porkkana.

    • yksinyksinyksin

      Haluaisin viedä sut treffeille.

      • Moukka_

        Teot puhuvat enemmän kuin pelkät halut.


    • parisuhdemies-

      Naiset ei arvosta treffejä enää. Mies saa pakit usein treffien jälkeen joten poikaystäväs on fiksu kun ei vie sua treffeille.

    • Liiannuorijakokematon

      Puhut poika etkä miesystävästäsi. Joten kaikesta päätellen poikaystäväsikin on joku kesken kasvuinen kakara. Joten kannattaisi etsiä vähän aikuisempaa miestä.

    • henur

      Mitähän te sitten duunaatte, kun vietätte aikaa yhdessä? Missä hengaatte?
      Miksi treffeillä käynti olisi sulle niin tärkeää?

      En tajua, koska olen mies.

    • qolkollkdddd

      Mitä se sitten on, kun tapaatte? Eikös ne ole treffit joka kerta, kun sovitte tapaavanne jossakin? Nyt olen hieman ulkona, että mitä sinä oikein haluat?

      Treffeillä voi tehdä kaikenlaista. Käydä kävelyllä, pelata sulista, jutella henkeviä, katella leffaa, tehdä läksyjä (kun teillä luultvasti sellaisia on) tms.

      Perheistä... Oletko kysynyt poikaystävältäsi, miksi hän ei esittele sinua perheelleen? Entä oletko sinä esitellyt hänet omalle perheellesi? Perheet ovat erilaisia, ja voi olla, että poika ei jaa henkilökohtaisia asioita elämästään vanhempiensa kanssa. Kaikki eivät vaan jaa.

      Minä olin seurustellut mieheni kanssa 1,5 vuotta, kun menin kylään hänen vanhempien luokse. Ja huom, me olemme ihan aikuisia ihmisiä. Tavatessamme minä olin 33v ja mies 39v.

    • pop98

      Mulle treffit on tapaaminen, ilmeisesti tapaatte aika usein, eli treffailette useiin.
      Mikä on ongelma ?

    • hommajatkuu

      Tarkoitat treffeillä nyt varmaankin yhteistä illanviettoa. Jotkut kutsuu sitä laatuajaksi. Poikaystäväsi tarvitsee viiden pisteen vihjeen. Aloita sanoilla kuinka mukavaa olisi ensi lauantaina mennä yhdessä ...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe