Yksi kaikkien aikojen jännittävimmistä otteluista!

huhhhuh

Aivan uskomaton trilleri oli tuo Superpesiksen putoajan ratkaissut uusintaottelu Kempele-Kankaanpää!

Vaikka jalkapallo onkin suosikkilajini niin siitä on aikaa kun olen viimeksi katsonut niin jännittävää urheiluottelua kuin mitä tämä ottelu oli. Molempien seurojan pakko voittaa ottelu, tai putoaminen odottaa. Ensin Kankaanpää häviää ensimmäisen jakson niukasti ja epäonnekkaalla tavalla, toisella jaksolla pakkopaikassa ansaittu voitto ja sitten superlyöntivuorossa näytti jo siltä että KaMa ratkaisee ottelun kun Kempele ei saanut juoksua omalla yrityksellään ja KaMa sai heti omassa lyöntivuorossaan etupesät täyteen palottomassa tilanteessa.......mutta ei kavereilla pää kestänyt ja tuli nopeasti kolme paloa.

Kotiutuslyöntikisassa Kempele sai omalla yrityksellään vain yhden juoksun ja KaMa sai tokalla yrittämisellä juoksun, joten KaMalla oli kolme ottelupalloa ratkaista ottelu, mutta ei pää taaskaan kestänyt ja jouduttiin uuteen kotiutuslyöntivuoroon ja siellä Kempele sai taas vain yhden juoksun omalla yrityksellään ja KaMalle jäi tällä kertaa neljä ottelupalloa kun jo ekalla saatiin tasoitettua homma......ja toinen ottelupallo lopulta ratkaisi ja päätti tämän trillerin kun Jukka Lankisen pää sentään kesti....ja kyllä oikea pelaaja sai ratkaista homman kun Lankinen loukkaantui toisella jaksolla ja nilkutti koko loppumatsin. Lähellä vissiin oli että Lankinen olisi joutunut jättämään homman kesken.

Tätä on pesäpallo parhaimmillaan Ylos Kyllä katsojamäärät nousisi jos kaikki ottelut olisi tällaisia. Ja kyllä KaMa ansaitsi voittaa....se teki enemmän juoksuja ottelussa ja käytännössä ilman Imatran luvattoman helposti lahjoittamaa yhtä pistettä pari viikkoa sitten ei Kempele olisi päässyt edes uusintaotteluun.....näinkin asian voisi nähdä. Ja Kempeleellä on jo naisten Superpesisjoukkue, joten miesten putoaminen ei ole niin paha asia kuin mitä se olisi Kankaanpäälle. Kyllä Satakunnassa pitää yksi miesten Superpesisjoukkue olla.

2

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhkjhkjhkj

      https://www.youtube.com/watch?v=3MmcANNtAXw

      Siinä koostetta. Koska kotiutuskisan jatkolyönneillä on vain kolme lyöntivuoroa niin Lankinen oli itse asiassa KaMan viimeinen lyöjä ja viimeinen mahdollisuus ratkaista ottelu. Muuten oltaisiin menty taas jatkolyönneille.

    • Kumuramara

      Pitää olla Satakunnassa Superpesis-joukkue. Pisteautomaattina muille. Se, että tekee enemmän (jakso-)pesiksessä juoksuja kuin vastustaja ei ole minkään voiton ansaitseminsen peruste.
      Mikä on superlyöntikisa? Ihan vaan 35 vuotta pesistä seuranneena uteliaisuuttani kysyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe