Teleskooppisauvan kierre tiukalla

eiriitävoimat

Olen joskus onnistunut kiertämään nuo sauvat niin tiukalle, että en niitä enää auki saa. Muuten tuo ei haittaisi, enkä tee tuolla teleskooppi-ominaisuudella mitään, mutta toinen sauva on vähän pidempi kuin toinen, eikä niillä sen vuoksi voi kävellä. Olen hermoromahdukseen ja kämmenet rakoille asti yrittänyt niitä kierteitä auki vääntää, mutta ei aukea. Olen myös yrittänyt irroittaa lyhemmän sauvan kahvaa, niin että voisin sitä kautta pidentää sen saman pituiseksi, kuin mitä toinen sauva on. Mutta ei sekään lähde irti. Mikä neuvoksi?

0

268

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
        Maailman menoa
        141
        8795
      2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
        Kotimaiset julkkisjuorut
        243
        7573
      3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
        Maailman menoa
        281
        1808
      4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
        62
        989