Haaveissa on ostaa mökki Lapin lomakohteesta, jossa on kunnon laskettelumahdollisuudet. Meneekö Sallassa mökit hyvin vuokralle? Onko hyviä mökkejä myynnissä? Voisitteko paikkakuntalaiset listata Sallan plussia ja miinuksia.
Mökin osto Sallasta
Sallaanko
2
393
Vastaukset
- Kuolevakylä
Ei tätä kukaan lue. Sallassa ei oo enää ketään.
- tännejään
Salla on nousussa matkailun suhteen. Nuoria tarvitaan lisää Sallaan ja hoitajia. Tänne ei kannata tulla jos oot kiero tai muuten vaan mätä. Sallassa kaikki tuntee toisensa ja sana kiertää nopeasti. Sallassa saat sitä mitä tilaat. Saat tuplana tai triplana takaisin sen mitä itse suollat. Itse tykkään tästä paikasta ja ihmiset on aitoja ja mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632