Hei.
Minulle on sähköpostiin tullut tiedotteita erilaisita kursseista ja työpaikoista osoitteesta : messages-noreply@webropolsurveys.com. Tänään viimeksi tuli tiedote Uudenkaupungin Valmet autotehtaalle.
Mietityttää tuo osoite mistä näitä viestejä tulee? Siitä kun viestistä klikkaa niin tulee ilmoitus että voi sisältää viruksia yms. En uskalla sitten avata niitä. Nykyään kun on kaikenlaisia haittaohjelmia liikkeellä .
Ennen joskus tuli työkkäristä s.postia niin siinä kyllä selkeästi oli te-toimisto mainittu.
Tuleeko teille työkkäristä sähköpostia ja minkälaisesta osoitteesta ne teille tulee?
Onko tullut tuolta edellä mainitusta osoitteesta?
Mistä osoitteesta teille tulee työkkärin s.postit?
14
2555
Vastaukset
- PyydäPaperipostia
Nuo ovat roskapostia. Kertomasi osoite on Webropol Oy:n domain. Pulju löytyy täältä: http://webropol.fi
- TyötönTyötön
Kiitos paljon tiedosta. Ei tarvitse siis availla näitä viestejä. Ja kyllähän ne siellä oma-asiointi sivuilta näkyy että onko työkkärillä asiaa. Tai laittakoot sitä paperipostia kotiin ☺
- OmaValinta
Kannattaa poistaa kaikki sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot TE-keskuksesta, sekä lopettaa oma asiointi ja tehdä joka taholle selväksi, että minun kanssa asioidaan vain ja ainoastaan perinteistä postia käyttäen.
- TyötönTyötön
Kaverille tuli työtarjous postissa työkkäristä. Kirje seikkaili missä lie matkalla. No sitten kun kirje tuli perille niin työhön hakuaika oli päättynyt ja työkkäriinkin olisi pitänyt jo olla ilmoitus että on hakenut paikkaa. Ei auttanut selitykset vaan karenssia tuli.
- KiireetöntäKeskustelua
Siihen auttaa neuvottelu virkailijan kotona. Siellä on aikaa rauhassa keskustella.
- daatanomi
Webropol on sekä yritys että tietotekninen sovellus. Sitä käytetään esimerkiksi isommalle joukolle viestejä lähetettäessä. Sen avulla käyttäjäyritys - tässä siis virasto - voi lähettää viestejä ja myös esimerkiksi kerätä ilmoittautumiset tiettyyn tilaisuuteen.
Käyttö ei ole ilmaista, joten työkkärin on täytynyt ostaa käyttöoikeudet, sillä mikään firma ei jakele palveluitaan maksutta.
Eiköhän tässä ennakoida julkisten palveluiden siirtämistä yksityisille tuottajille. Nyt on kokeiltava, sillä työkkärithän lakkautetaan jo muutaman vuoden sisällä. - roskaavaan
Mulle tuli sähköpostia otsikolla "työhaastattelu 20.8" ja lähettäjänä joku Henkilöstopaallikko@jotain (poistin jo enkä muista loppua). Melkein jo avasinki, ku töitä olen hakenut, mutta tajusin, että 20 päivähän on sunnuntai ja päiväys menny aikoja sitte. Ihmetyttää, mistä tuollaisia tulee. En avaa kuin ne, joissa lukee oman alueen te-toimisto osoitteena.
- trytosurvey
messages-noreply@webropolsurveys.com
Kyllä tuosta osoitteesta tuleva sähköposti on saanut osoitetiedon työvoimatoimistosta.
Minulle on tullut sieltä kutsuja rekrytointitapahtumiin. No, mikäs siinä, mutta kun ne ovat
esim. ohjelmointityöpaikkoja ja minä taas en ole koskaan ohjelmointia tehnyt ja rekrytilaisuuden sijaintikin on ollut viidensadan kilometrin päässä (Ihan tosi). Pakollisia osallistumisia näihin ei kuitenkaan käsittääkseni edellytetä.- SinäOletSaanutSpämmiä
Ei ole mitään syytä lukea epämääräisistä osoitteista tullutta roskapostia. Mikäli viranomainen lähettää postia on se voitava tunnistaa viranomaisen lähettämäksi ja myös lähetyksen tehnyt enkilö on oltava tunnistettavissa ja varmistettavissa.
Mikäli osoitteesi on luovutettu ilman lupaa kolmannelle taholle on kyse tietorekisteririkoksesta. - pakkopotaskaa
On tullu tuosta osotteesta mullekin, oli joku videoneuvotteluluento omatyöpajatoiminnasta. Luento ois kestäny 3h ja osallistuminen omalta te-toimistolta käsin. Nykyään vaaditaan se tietojen luovutus "työnantajalle", samoin kuin cv-esittelykin on pakollinen. Näitä pakkoja alkaa olemaan jo siihen tahtiin, ettei pysy perässä, mitä kaikkea tietoa kenestäkin menee minne ja miksi.
- vastaustakehiin
Mitähän sääntöjen vastaisuutta oli poistaa kommenttini, jossa oli sähköpostiini tullut rekryilmoitus? Palstan seriffi voi nyt vastata tekemisistään tähän kysymykseen ihan suoraan. Hiivattiako pitää sensuroida ihan asialliset kommentit?
- laitetaanuusiks
Tästä oli kyse, katotaan kauanko on näkyvillä. En siis hae hoitoalan töitä, enkä asu lähelläkään Pohjois-Savoa... hiukkasen muokattuna versiona
Töihin Vaalijalaan? -rekrytapahtuma torstaina 7.9.2017 kello 14.00 ? 16.00 TE-Palvelut Messi, Kauppakeskus Apaja, Kuopio ja verkossa osoitteessa https://platform.goodmood.fi/te-palvelut/kuopio/messiliveIlmoittaudu tapahtumaan tämän viestin lopussa olevasta linkistä.Ammattitaitoisia lähihoitajia ja sairaanhoitajia palkataan heti. Kysyntää on myös lääkäreistä, psykologeista, henkilökohtaisista avustajista. Avoimia työpaikkoja on Pieksämäen yksikössä ja rekrytointia alkaa myös muilla paikkakunnilla. OHJELMA 15.00 Minuutin PitchauksetKansainväliset TE-palvelut, Asiantuntija, EURES Omaisen puheenvuoro Vaalijalan täydennyskoulutus henkilökunnalle15.00 ? 16.00 Kysymyksiä, keskustelua, verkostoitumista Messissä.Tervetuloa!TE-palvelutMiksi sain tämän tapahtumakutsun?Toteutamme ensimmäisenä TE-toimistona Suomessa rekrytointitapahtumia suorana lähetyksenä MessiLivessä. Teemme paikallisia, valtakunnallisia ja pian myös kansainvälisiä rekrytapahtumia Kuopiosta käsin. Tiedotamme tapahtumista laajasti ja päätät itse, kiinnostaako tapahtuma sinua. Otsikoimme tapahtumakutsut mahdollisimman tarkasti, jolloin voit helposti joko ilmoittautua mukaan tai poistaa viestin aiheettomana.?Messin tulevia tapahtumia voit seurata joko facebookista tai Pohjois-Savon TE-palveluiden kotisivuilta.?Tervetuloa tapahtumiimme!- nyttaieikoskaanenää
Mulle tuli samanlainen posti tänään. Mua ainakin harmittaa tämmöset varsinkin kun jään eläkkeelle 3kk kuluttua
- Anonyymi
Mulle tuli tänään tällainen roska sähköposti. Paperista ei ole näkynyt ja sähköiseen palveluun en ole kirjautunut. Ei myöskään ole työnhakuvelvoitetta kun pidin oikeuksistani kiinni tietojen päivityksen aikana sähköpostitse. Olen myös
kieltänyt tietojeni levittämisen kolmansille osapuolille tiedoissani.
******* työllisyysalue <messages-noreply@webropolsurveys.com>
AIHE: Työoikeuden ABC -luento ja työmarkkinatori-info ***** 2025
Kutsu ***** työllisyyspalveluiden tapahtumaan Työoikeuden ABC ja työmarkkinatori
Tilaisuudessa saat tietoa työelämästä, esimerkiksi työelämän säännöistä, palkasta, lomista ja sopimuksista. Saat apua myös työmarkkinatorin verkkoasioinnin käyttöön. Tapahtumassa harjoitellaan verkkoasiointiin kirjautumista. Verkkoasioinnista löydät esimerkiksi tulevat ajanvaraukset ja oman suunnitelmasi. Tilaisuudessa on mukana Salon työllisyyspalveluiden työntekijöitä. Aloitamme aamupalalla. Lämpimästi tervetuloa!
Terveisin ******* työllisyyspalvelut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083