Naisystäväni pitää minusta paljon, ja minä myös hänestä. Olisin halunnut lapsia kanssaan, mutta katsoo että pitää minusta liikaa, että voisi tehdä mitä nykyään suomessa on tapana tehdä. Maksattaa eron kautta asuntonsa miehellä. Olen liian mukava. että voisi minulle tuon tehdä. Sen takia meneekin etsimään toisen miehen, jolle tekee tuon kuprun. Nostaa rahat jonkun viraston kautta itselleen, ja valtio perii miestä sitten hamaan ikuisuuteen.
Naista ei kiinnosta muu, kuin että itselleen saa rahat. Se maksaako mies, tai saako valtio mieheltä rahat, on samantekevää, koska nainen saa kuitenkin lasten takia rahat varmasti.
Kiitos ja hyvästi. Toivottavasti suomi herää näihin epäkohtiin, ja tekee nämä mitättömiksi.
Olisin ollut vanhan ajan miehiä, ja rakastanut naista lasteni äitinä, ja tehnyt KAIKEN jotta olisi ollut yhdessä hyvä olla.
Ps. Nainen oli alun perin venäläistä syntyperää
Suomi tänään
Blaaaahhhh
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406