Eli: "Koko homoelämäsi on haureuden harjoittamista".
Enpä ole moista kuullutkaan! Kun nukun, kun teen ruokaa, kun syön, kun suutelen, kun teen mieheni kanssa polkupyöräretkiä, kun hyväilemme toisimme, kun suutelemme, kun olemme parvekkeella virkistäytymässä, kun lakaisen, kun tiskaan, kun käymme kaupassa.
Saat kaiken olemaan HAUREUTTA. Olet sairas ihminen, jonka puheista ei enää tarvitse mitään välittää.
pertsa2012 sanoo
16
154
Vastaukset 16
- yss
Miksi välität siitä kuinka kristityt sinua vihaavat? Eroa kirkosta ja ole tyytyväinen, että et ole osa heidän elämäänsä.
En ole kuulunut kirkkoon sitten vuoden 1993. pertsakin on eronnut kirkosta.
Ja eiläheskään kaikki kristityt vihaa minua, ei edes muslimit. En toki siitä välitä muuten kuin, että aina otan kantaa näihin omituisiin argumentteihin. Osoittaa vaan esittäjien omituisen mielenlaadun.
Olen tutustunut myös Hitlerin ja Stalinin henkilöhistoriaan. Molemmat olivat kokeneet rajua väkivaltaa isiltään. Nämä kummalliset ihmiset jotenkin kiinnostavat.
Lerppapertsa on vain kateellinen, kun ei uskalla kaapista ulos tulla.
- Harrison.Hyundai
Pertsan elämä se vasta yhtä helvettiä on. Senhän näkee jo sen naamasta.
pertsa2012 kirjoitti:
Katsokaa nyt ihmiset kun takasepalussakki ei häpeä enää mitään.
Etkö vieläkään näe, etten ole mikään takasepalusmies. Olet aivan naurettava.
pertsa2012 kirjoitti:
Katsokaa nyt ihmiset kun takasepalussakki ei häpeä enää mitään.
Mitä sinä pertsa itse häpeät? Onko mitään?
qwertyilija kirjoitti:
Mitä sinä pertsa itse häpeät? Onko mitään?
Olin alta 15 kun tapoin oravan ilmakiväärillä - sitä olen katunut ja muistanut koko ikäni.
torre12 kirjoitti:
Etkö vieläkään näe, etten ole mikään takasepalusmies. Olet aivan naurettava.
Etkö voisi jo torre kääntyä Jumalan puoleen ja unohtaa ne vanhat asiat?
pertsa2012 kirjoitti:
Etkö voisi jo torre kääntyä Jumalan puoleen ja unohtaa ne vanhat asiat?
Unohtaa sen heteroelämäni ja perheenisänä olemiseni?
Olen luopunut uskosta Raamattua lukemalla. On hyvin vaikea tehtävä saada minut enää uskomaan. Pitäisi ainakin panna Raamattu roskiin, jotta uskominen olisi mahdollista.
Mutta puhuit taas itsesi pussiin. Olet aina korostanut sitä, että kukaan ei voi tulla uskoon, ellei Jumala häntä vedä. Millään omilla toimilla ei ole mitään merkitystä. Pidä tästä kiinni, ja lopeta turha vouhotuksesi,torre12 kirjoitti:
Unohtaa sen heteroelämäni ja perheenisänä olemiseni?
Olen luopunut uskosta Raamattua lukemalla. On hyvin vaikea tehtävä saada minut enää uskomaan. Pitäisi ainakin panna Raamattu roskiin, jotta uskominen olisi mahdollista.
Mutta puhuit taas itsesi pussiin. Olet aina korostanut sitä, että kukaan ei voi tulla uskoon, ellei Jumala häntä vedä. Millään omilla toimilla ei ole mitään merkitystä. Pidä tästä kiinni, ja lopeta turha vouhotuksesi,Toivon että Hän vetäisi sinut Jeesuksen tykö.
pertsa2012 kirjoitti:
Toivon että Hän vetäisi sinut Jeesuksen tykö.
Sinun toiveesi on yhtä tyhjän kanssa Jumalan edessä. Hän ratkaisee. Mutta onneksi elämäni on lähes parasta mahdollista.
Vain hullu yläkerran akka häiritsee ja pieni kämppä. Jumala ei voi asioita auttaa.
- onko-se-kivuliasta
Niin, kyllä pertsa oikeassa on.
- kirjanpaino
Uskonto on karua touhua. Uskonnossa Jumala ei puhu mitään, lain kuollut kirjasin sen sijaan puhuu enemmänkin uskonnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3392695
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1762005- 341712
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791547- 531075
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269902Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247783- 58676
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551