Oletteko jo käyneet katsomassa itsarin tehneen

kannattaa_mennä

23

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 387489729836729687

      En ole vielä käynyt, mutta aion mennä heti kun ehdin.

    • En ole, linkin katsoin ja googletin nimellä. Öööh, kasvot näytti surulliselta ja silmissä särkevältä sielulta.

      Muuten ihan erikoisia ja taiteellisia kuvia.

      • EdesUnissa

        Mutta mielestäni lähes käsittämättömän taiteellisia kun huomioi tytön iän. Hän ei ollut oikeastaan edes nainen, vasta tyttönen.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Mutta mielestäni lähes käsittämättömän taiteellisia kun huomioi tytön iän. Hän ei ollut oikeastaan edes nainen, vasta tyttönen.

        Se taiteellisuus on synnynnäistä. Monesti myös melankolia. :)


      • upeita_kuvia
        EdesUnissa kirjoitti:

        Mutta mielestäni lähes käsittämättömän taiteellisia kun huomioi tytön iän. Hän ei ollut oikeastaan edes nainen, vasta tyttönen.

        Mitähän hänestä olisi vielä tullutkaan, jos ei olisi tehnyt itsemurhas 22-vuotiaana. Hän on ollut luonnonlahjakkuus! Todella sääli, että masennus vei hänet.


    • tussusileeks

      Osasi tyttö ottaa valokuvia. Olisi kuitenkin kannattanut opetella myös sheivaamaan alapää

      • eiolluttapana

        Ei ollut vielä tuohon aikaan tapana.


      • Toiset tykkää karvapehkosta. Alun perinhän se on sukukypsyyden merkki.


      • Ja lopunperin ylikypsyyden merkki.


      • jhfghytrfhjv

        Tuskin oli tarkoitus pedoja miellyttää.


      • posliiniparas
        jhfghytrfhjv kirjoitti:

        Tuskin oli tarkoitus pedoja miellyttää.

        Mitä pedoja? Karvatussu on vain kurpilla


      • runkkaasinävaan
        posliiniparas kirjoitti:

        Mitä pedoja? Karvatussu on vain kurpilla

        Posliineita on vain pornossa


    • HetiMarsMars

      Nyt kaikki akattomat sinne runk-runk-rinkirunkkaamaan.

      • kaisanoasaa

        Minä jo pari kertaa vetäsinkin.


    • hymyä_huuleen

      Ankeaa. Pidän iloisemmista kuvista

      • vitsonen_

        Oletko ilotyttö?


      • ei..naurata.ketään
        vitsonen_ kirjoitti:

        Oletko ilotyttö?

        Tosi huono vitsi


    • en.mene

      Itsemurha masentaa

    • taidevittuun

      Ei kiinnosta "taide". Se on idioottien vääntämää paskaa

      • EdesUnissa

        Niinpä, eikä siinä ole mainoksiakaan ajan trendi tuotteista. MonaLisa olisi aidompi jos vasemmassa kädessä olisi RedBull tai Cocis tölkki. Hymyhän on yleisesti tunnustettu olevan lähtöisin aamun mielialalääkkeistä, vaikkei DaVinci onnistunut ikuistamaankaan lääkkeen nimeä.


    • Naisasialooseri1

      Nainen päätti kuolla huippuvuosinaan hyvissä ajoin ennen kuin alkaa kurppaantua. Rationaalinen ratkaisu

      • hyppää_kaivoon

        Rationaalinen ratkaisu sinulle nalle olis hypätä kaivoon


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe