Sons of Anarchy

Miettikäähännyt

Jokaisen naisen tulisi katsoa sellainen sarja kuin "Sons of Anarchy". Sarjassa kerrotaan millaista elämä on jännämiehen kanssa. Mielestäni sarja kuvaa hyvin miten radikaalisti elämä muuttuu, kun alkaa tapailemaan jännämiestä. Suhteen alussa voi olla ihanaa, kun arki on niin tapahtumarikasta, mutta myöhemmin siitä joutuu maksamaan kovan hinnan. Vähitellen naisen elämä muuttuu ahdistavaksi, ankeaksi ja pelottavaksi. Elämältä putoaa pohja ja joka päivä saa pelätä itsensä ja läheistensä puolesta, mitä kauheaa seuraavaksi tulee tapahtumaan.

Tiedän, että kyse on vain fiktiivisestä sarjasta ja se antaa hyvin kärjistetyn esimerkin jännämiehen kanssa elämisestä, mutta silti mielestäni jokaisen naisen, joka harkitsee alkavansa seurustella jännämiehen kanssa, tulisi aluksi katsoa kyseinen sarja ja miettiä tarkkaan, haluaako itselleen sarjan kaltaisen kohtalon.

14

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wulwawa
      • Aika kuuma tapaus.

Kannattaa vaan lähteä meneen jälkeenpäin.

• Wulwawa
        Eräkettu kirjoitti:

Aika kuuma tapaus.

Kannattaa vaan lähteä meneen jälkeenpäin.

Ei kannata kuitenkaan kääntää selkäänsä.

• Wulwawa kirjoitti:

Ei kannata kuitenkaan kääntää selkäänsä.

Onhan tuo aikamoinen amatsooni...

Lähtee jätkiltä päät irti. :D

• sinkkunainenn

Varmaan jokainen nainen harkitsee jos tietää että kyse on jännämiehestä. Mies kun osaa huijata todellisen luonteensa niinkuin jännänainenkin. Itse en edes harkitse parisuhdetta kun jokainen mies on mahdollinen jännämies.

• sinkkumiesssssss

Varmaan jokainen mies harkitsee jos tietää että kyse on jännänaisesta. Nainen kun osaa huijata todellisen luonteensa niinkuin jännämieskin. Itse en edes harkitse parisuhdetta kun jokainen nainen on mahdollinen jännänainen.

• sinkkunainenn
        sinkkumiesssssss kirjoitti:

Varmaan jokainen mies harkitsee jos tietää että kyse on jännänaisesta. Nainen kun osaa huijata todellisen luonteensa niinkuin jännämieskin. Itse en edes harkitse parisuhdetta kun jokainen nainen on mahdollinen jännänainen.

Niinhän sanoin niinkuin totesit. Sekä miehet että naiset osaa huijata luonteensa. Kertaus on jne. Kiva kun sinäkin välttelet parisuhdetta. Meistä kumpikaan ei joudu jännäihmisen uhriksi. Kaksi ihmistä ainakin välttää sen kohtalon. Voithan vielä toistaa tämän halutessasi. Itselle riittää nämä. Apinat on erikseen. :)

• sinkkumiesssssss
        sinkkunainenn kirjoitti:

Niinhän sanoin niinkuin totesit. Sekä miehet että naiset osaa huijata luonteensa. Kertaus on jne. Kiva kun sinäkin välttelet parisuhdetta. Meistä kumpikaan ei joudu jännäihmisen uhriksi. Kaksi ihmistä ainakin välttää sen kohtalon. Voithan vielä toistaa tämän halutessasi. Itselle riittää nämä. Apinat on erikseen. :)

Taidan myös jättää väliin, jos en sitten tutustu johonkin todella poikkeukselliseen luonteeseen. Luultavasti en, ja ihan hyvä niinkin. Parempi niin, kuin pettyä naisten luonteisiin yhä uudelleen ja uudelleen. Onneksi sentään suurimmasta osasta osasta näkee nopeasti, että ovat samaa massaa ja lopuistakin tarpeeksi nopeasti, kunhan vain pysyy tarpeeksi analyyttisenä, eikä anna ihastumiselle liikaa tilaa. Hyvää jatkoa sinulle siskoseni. :)

• m-i-e-z

Ensimmäisenä ajatuksena tulee mieleen kolikon synkempi kääntöpuoli, ätmi aka palstan "kiltti ja kunnollinen". Avaus saattaa sisältää "tuotesijoittelua", joten se jännämies tarjoaa ainakin alussa ihanaa ja tapahtumarikasta, kun siellä toisessa päässä on heti alkuun ankeaa ja ahdistavaa. =P

Jokaisen naisen, vanhemman ja monen muun tahon tulisi ehdottomasti lukea tätä palstaa ja kiinnittää erityistä huomiota tiettyjen yksilöiden sielunelämään ja mielenliikkeisiin.

• Jokaisen pitäs osata itse ajatella mikä kannattaa ja mikä ei. Ei siihen mitään tarinoita telkusta tms.tarvita.

Viimeistään siinä kohtaa, kun toinen tekee kolttosia tai alkaa kohdella huonosti (et mielestäs ansaitse sellaista) on parasta nostaa kytkintä. Kyl sen tuntee olossaan heti kun on väärässä seurassa.

• iuhhhgcgbvvhhh

Eikö elämä jonkun ätmin kanssa sitten olisi ahdistavaa ja ankeaa, he myöskin kykenevät väkivaltaisuuteen niinkuin monesti on nähty.

• Anonyymi

Minusta Mayans on parempi.

• Anonyymi

Nolo pullistelusta koostuva sarja ontuvilla kliseillä

• Anonyymi

Aika taitavasti demokratia voikin kätkeytyä anarkiaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      45
      1081
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      41
      942
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe