Hei,
Onko kellään koskaan ollut samankaltaista tunnetta, kun tuntuu, että joko arjen kiireessä kerkeää vain riitelemään tai hyväilemään toista? Eli on vain tosi typerää tai tosi ihanaa. Ei ole sellaista välimaastoa missä voi vain olla. Sitä, että kaikesta kivasta tehdään "väkisin" hyvin ihanaa ja kaikesta pienestä pahasta tehdään suurta.
Parisuhteessa ei välimaastoa
6
589
Vastaukset
- rakkauttalovea
Tuttua on, mutta luulen että kyse on vain stressaavasta arjesta, niin ainakin meillä. Loman jälkeen asiat taas rullaavat paremmin, ei kannata ottaa asioita liian vakavasti. Jos riitely on jatkuvaa, kannattaisi pysähtyä miettimään, mitkä ovat ne asiat joista riitaa tulee ja koittaa puuttua niihin.
- kaikki_sujuu
Ei mun avoliitossa ole mitään tuollaista, asiat rullaa hienosti omalla painollaan. :)
- Juiooi
Ihan tavallista tuo on. Jos jaksaa niin hellittää jossain vaiheessa. Parisuhdehan on enimmäkseen tasaista ehkä tylsää arkea.
- nahkea_arki
Kokoajan se tunne mikä sullakin...pari pusua tai pikapano kiireessä joka ei sinällään puutetta korjaa tai sitten nahistellaan.
- Sutturanuttura
Toisaalta hyvä että riitoja on koska olis sekin aika tylsää jos aina olis juhlaa suhteessa. Riidat pitää suhteenkin ajantasalla ja tuleepahan sitte soviteltua niitä sängyssä ;) meillä keskimäärin yks riita /kk muuten aika mallillaan menee. Se on nii pareista ja persoonista kiinni kuinka suhteessa räiskyy.
- Tfygyh
Ei. Kannattaa pysähtyä keskustelemaan missä ootte menneet sivuraiteille. Miettikää kuinka parannatte suhdetta ja onko kummallakin vilpitön halu siihen. En ymmärrä että riidellään ja loukataan kumppaniaan. Silloin toisesta ei tosisaan tykkää. Ei rakastamaansa ihmistä halua loukata eikä riidellä kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720