Olen 38-vuotias insinööri ja töissä unelmieni ammatissa testaajana pk-yrityksessä. Olen saanut maksettua yksiöni laitakaupungilla ja säästössä on noin 15 tuhatta euroa. Olisi enemmänkin, jos en olisi tukenut kuukausittain erikansalaisjärjestöjä kuten Amnesty. Harrastuksia ei ole. Luen lähinnä työhön liittyvää kirjallisuutta ja lehtiä, joskus käyn elokuvissa, mutta viimeksi vuonna 2008. Kävelen tai pyöräilen töihin, en omista autoa. Olen n. 178 cm pitkä ja painan 65 kg. Massaa voisi olla enemmän, mutta syön liian vähän proteiinia ja rasvaa. Ruokavalioni ei ole täydellinen, koska en usein syö töissä, ellei joltain jää ruokaa esim. viikonlopunjälkeen, jota ei halua enää syödä tai jollain nimi-syntymäpäivä tarjoiluineen. Kerran vuodessa työnantaja tarjoaa meille ravintolassa aterian juomineen, mutta en pidä erityisesti alkoholin mausta, joten juon yleensä Pepsi, mutta Coca colakin käy.
Oltuani töissä kolme vuotta ja ns. vakiinnuttuani taloudellisen tilanteeni laitoin vuonna 2005 seuranhakuilmoituksen nettiin ja tämä ilmoitus on ollut siitä lähtien siellä. Muutan lähinnä silloin tällöin jotain yksityiskohtia, mutta pääpiirteissään ilmoitus on pysynyt samana. Aina syntymäpäivän jälkeen muutan ikääni. Ensiksi laitoin: "Hei, olen 26-vuotias mies...", sitten "Hei, olen 27-vuotias mies...", sitten "Hei, olen 28-vuotias mies..." jne. kunnes viimeisin on "Hei, olen 38-vuotias mies...". Vuonna 2008, ollessani 29-vuotias kävin ensimmäisen ja ainoan kerran treffeillä tämän ilmoituksen johdosta. Kävin katsomassa seuralaiseni kanssa elokuvan Sinkkuelämää. Se oli seuralaiseni valinta. Ihan kiva elokuva, mutta en ymmärtänyt siitä mitään. Seuralaiseni välillä nauroi sitä katsoessa ja minusta se oli kivaa, mutta jälkeenpäin en pystynyt sanomaan elokuvasta mitään järkevää. Sanoin, että vaikka olen elänyt koko elämäni sinkkuelämää, niin tietokannat ovat minun intohimoni ja testaaminen paheeni. Tämä oli vitsi, koska testaaminen ei ole pahe, vaan se on ohjelmistokehityksen kulmakivi, mutta seuralaiseni ei ymmärtänyt vitsiäni. Sovimme, että otetaan yhteyttä myöhemmin ja 10 min elokuvan jälkeen tiemme erkaantuivat. Olen ottanut häneen nyt yhteyttä laskujeni mukaan 39 kertaa, mutta en ole toistaiseksi saanut vastausta.
Toisen kerran koin läheisyyttä naisen kanssa kesällä 2011, ollessani 32-vuotias. Olin lyhyellä kesälomalla, koska joudun vastaamaan yksin työpaikan tietokannoista, niin en voi lomailla kuten normaalisti, joten lomailen päivän tai kaksi silloin ja toisen tällöin, mutta se ei haittaa, koska en kuitenkaan keksisi tekemistä lomalla. Ilma oli kuitenkin lämmin ja jostain syystä tapojeni vastaisesti lähdin kaupungille kävelemään illalla klo 21 aikoihin. Meno oli keskustassa vähän turhan rajua, joten käänsin Eccojen kannat ja suuntasin takaisin kotia kohtia. Matkalla törmäsin naiseen, joka istui lähellä kerrostaloasuntoani kadulla itkien ja ulisten. Kävelin ensiksi ohi, mutta outo tunne valtasi mieleni ja käännyin ja kysyin “Anteeksi, onko teillä kaikki kunnossa?”. Naisen itku vähän laantui ja hän kääntyi minua kohti sanoi humalaisella äänellä, että tuli riita kotona ja hän tarvitsee apuani. Voitko lainata puhelinta ja rahaa bussiin? Sanoin voivani tehdä sen, mutta pidän Nokialaista kotona, koska en halua antaa armastani taskuvarkaiden himojen kohteeksi, joten ehdotin, että menemme asuntooni ja tänä päivänä 29.7.2011 ensimmäinen nainen saapui poikamiesasuntooni äitini lisäksi. Muistan vielä miten hän sanoi asuntoani kivaksi ja kuinka eroottisesti hän piteli puhelinta soittaessaan jollekin, mutta nämä hetket olivat valitettavan lyhyitä ja ohikiitäviä. Tietenkin annoin hänelle riittävästi rahaa bussia varten ja sanoin voivani auttaa häntä koska tahansa, mutta toista kertaa ei koskaan tullut.
Siinä kohtaa, kun täysin 35-vuotta tajusin, että monilla ikäisilläni naisilla on jo perheet, eli lapsia edellisistä liitoista ja muutin ilmoitustani kertoen että pidän lapsista ja minua ei haittaa, vaikka naisella olisi niitä edellisestä liitosta. Vuonna 2015 sainkin vastauksen ilmoitukseeni eräältä eronneelta naiselta ja tuntuu, että suhteemme kehittely on pikkuhiljaa kantanut tulostaan. Olen melko varma, että olemme muuttamassa yhteen. Minä ja tämä nainen, jonka nimi on siis Suski ja hänen pieni poikansa Abdullahaz, sekä Kamerunilainen Sadou, joka on tämän pojan isän veli. Heidän kulttuuriin kuuluu, että jos veli ei jostain syystä huolehdi lapsestaan ja tämän äidistä, niin pitää ottaa veljen asema perheessä. Sadou yrittää työllistyä ja Suski on äitiys päivärahalla, joten uskon, että perheemme arki tulee pyörimään hyvin, kunhan vain palaset saadaan yhteen tai jotain. Olen laskenut saavani vanhasta asunnosta n. 90 000 – 120 000 euroa, joka on hyvä käsiraha isompaan neliöön tai viisiöön ja otan tuon päälle vielä velkaa sellaiset 150 000 euroa, jolla pitäisi irrota 70-luvun lopun tai 80-luvun alun kaksikerroksinen tai tasakattoinen omakotitalo kauempaa keskustasta. Työmatkani todennäköisesti pidentyy huomattavasti, mutta olen myös päättäny
Kokemukseni naisten kanssa
27
992
Vastaukset
- hienoahienoa
Tämä jos joku on trolliviesti. Sage ja hide.
- Khhhg
Haiskahtaa Periksen tai mies_86:sen runoilemalta tämä aloitus :D
- PalstaTrolli
Tarinaan olisi pitänyt hieman lisää autismia ja lopun kokematon mies löytää, hmm, kokeneen naisen oli liikaa liioiteltu.
Mies 86 on lahjakkaampi, kuin tämä teksti.
Periskään se tuskin oli.
Mutta trololoo nyt kumminkin.
- hyvä.yritys.peris
Alku oli jotenkin uskottava, vaikka olisikin vähän aspergerimäisesti kirjoitettu. Puolessa välissä mentiin kyllä jo trollailun puolelle ja loppu olikin täyttä palstahuumoria.
- eimerkitystäoikeasti
Äitiyspäivärahaa saa vaan muutaman kuukauden. Sillä ei ole merkitystä pitkällä aikavälillä.
- heemuntykitystä
Teemu Milto eli Teemu Ruskeepää sä oot niin vitun pimee. Miks oot noin pimee ja ulkona kaikesta?
- 38vnainen
Eccot 38v miehellä selittää kaiken epäonnen pariutumisessa.
- mullakin.on
Mitä vikaa Eccoissa on? Mukavat, kestävät ja eivät yleensä ole kauhean ruman näköisiäkään.
- TestaajaAMK
Olen ostanut nämä Eccot ensimmäisestä tilistäni vuonna 2002. Muistan kun kävelin Koskikeskuksen Kookenkään ja sain ostaa uudet, mustat Eccot ilman alennuksia. Kirpaisi kyllä lompakossa, mutta olivat niin mukavat jalassa. Ostin samalla kenkä plankkia ja puhdistussienen. Kaikki ovat vieläkin käytössä. Käytin näissä ensimmäiset 5-6 vuotta sellaisia lenkkarin pohjallisia ja säästelin näitä Eccon omia nahkaisia, mutta sitten otin ne käyttöön ja olen ostanut parivuotta sitten uudet pohjalliset Eccon myymältä (Koskikeskus). Nämä ovat antistaattiset kengät joten niitä voisi käyttää tietokonekeskuksissa, vaikka töissä minulla onkin sandaalit jalassa.
- Eri.trolli
TestaajaAMK kirjoitti:
Olen ostanut nämä Eccot ensimmäisestä tilistäni vuonna 2002. Muistan kun kävelin Koskikeskuksen Kookenkään ja sain ostaa uudet, mustat Eccot ilman alennuksia. Kirpaisi kyllä lompakossa, mutta olivat niin mukavat jalassa. Ostin samalla kenkä plankkia ja puhdistussienen. Kaikki ovat vieläkin käytössä. Käytin näissä ensimmäiset 5-6 vuotta sellaisia lenkkarin pohjallisia ja säästelin näitä Eccon omia nahkaisia, mutta sitten otin ne käyttöön ja olen ostanut parivuotta sitten uudet pohjalliset Eccon myymältä (Koskikeskus). Nämä ovat antistaattiset kengät joten niitä voisi käyttää tietokonekeskuksissa, vaikka töissä minulla onkin sandaalit jalassa.
Jos tämä olisi periksen kirjoittama niin ne kengät olisi todennäköisesti ostettu Itäharjun prismasta :D
- kengät.vs.mies
Nainen paljasti kenkäkommentillaan nopeasti sukupuolensa rappion.
OiVoi.. Mut Tairat heittää vaan Legendaa.. ;D
- Totuuss
Töitä ei kannata tehdä koska ei saa rakkautta.
- dhfidgfasdgfasödgfaspö
Turhaahan tuo on kun naiset on tuollaisia.
- tähd
mikä höpönä tuo on, tottaha se et noin sitä vanhetaan helposti vuosikymmen ilmoitelles, joutavaa höpinää ja viestiä
mut tuos jutus kirjoittaja on jo muuttunu paris kappalees miehestä naiseksi ?? - tri.sykeröd
veikota poka kouraa
- kaisanoasaa
Kyllä mä uskon että tarina on ihan tosi.
Olipas tylsä, jaaritteleva variaatio aisuri-teemasta.
- opettavainentarina
Kyllä se aina sinun elämäsi voittaa, mutta toki aloittaja Amnestylle rahansa lahjoittavana vätyksenä on ansainnut kaiken sen paskan, mitä maailma niskaan kaataa.
- crux
Kyllä tämä kertomus kuvaa aika hyvin millaista voi miehen elämä olla jos on sattunut syntymään ja kasvamaan hieman "vääränlaiseksi" mieheksi. Saa olla hieman liian sekaisin, mutta ei saa olla hieman liian järkevä.
- Naine__
Ei hitsi repesin!! :D kiitos.
- jkafiwegfigJK
Aloittaja ei ole edes mennyt aktiivisesti seuraa hakemalla hakemaan. Aiempina vuosina itsellä seuraa huomasin kyllä löytyvän, jos vain viitsii olla liikenteessä. Netissä ei tule yhtään mitään. Netissä seuran löytämisen voi unohtaa saman tien.
Laitoin merkille, että netissä naiset hakevat joko vain VAIN kokemuksia panoihin, mikäli mies on riittävän hyvän näköinen, tai haluavat deittailla loputtomasti, koska se vielä parempi saattaa olla vielä tulossa kunhan ei lyö jo tavattua lukkoon, eli seurusteluksi.
Omalla kohdallani päädyin, että en laita itseäni millään tavalla tavoitettavaksi. Minut voi tavata vain erityis-olosuhteissa. (En ole tinderissä, ei profiilia missään, jne.)
Jos en löydä kumppania ollenkaan, ei sen ole väliä. Olen myös insinöörimiehiä, omakotitalo on jo ja täysin maksettuna. Useita autoja, veneitä ym, sekä aika paljon kaikkea mahdollista materiaa. En kaipaa onnen onkijoita lähelleni, enkä sellaisia, jotka valitsevat "taloni" ja mitä kauttani saa, sen sijaan, että tulisivat luokseni minun itseni takia.
Viisastuin jokin aika sitten, kun huomasin että naiset toimivat kuin kissat. Kun on mukavampi talo tarjolla, tullaan taloon, mutta talon ja suhteiden kautta voi päästä kiipeämään ylemmäs ja ylemmäs, kun pääsee piireihin.
Nykyään kun tapaan uuden naisen, otan varta vasten ruostekasa auton jolla mennä treffeille. En sano sanaakaan taustoista koulutuksesta jne. Kun tapaa henkilökohtaisesti, voi peilata paremmin mitä naisella on mielessä, ja millaisia kysymyksiä tuo esittää. Heti jos huomaan materiaalisuuden paistavan läpi, se on good bye. Materiaa olisi, mutta en pidä kullankaivajista.- tylsääkintylsempää
Millähän tavalla sen naisen tulee käyttäytyä, ja minkälaisia kysymyksiä se voi sulle esittää, ettei tule diskatuksi matrialistina?
Joutuuko se koko ajan etsimään jotain yleisiä keskustelunaiheita (sää, politiikka, urheilu) ettei vain vahingossa sivua sinun elämääsi, kuten ammattiasi tai asuinolojasi?
- mies_86__
Nerokas rölli. Tuskinpa itse olisin kyennyt samanlaiseen sepustukseen.
- hanki.punapää.elämä
Jonasko tämänkin trollin on kehitellyt?
- sieltähän.ne
Luultavasti
- KoskiKeskusPaljasti
PRM tunnistettu!!!
Ja aikapaljon on inssi tunkenut rahaa Amnestylle jos tili noin tyhjä 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232