Otetaanpa esimerkki.
Naisten tyypillinen valitus on ettei mies huomioi heitä riittävästi. Tästä kiltit ja kunnolliset miehet vetävät johtopäätöksen että kannattaa olla mies joka huomioi naisia.
Ei, ei ja ei. Koska se mitä nainen ei kerro on _millaiselta mieheltä_ hän haluaa huomiota, ja mitä tapahtuu jos nainen saa haluamansa.
Mitkä ovat suosituimmat miestyypit?
- suosittu ja sitoutumista välttelevä pelimies jolla riittää naisia joka sormelle
- kunnianhimoinen, kilpailuhenkinen ja määrätietoinen menestyjä
- suuren kaveripiirin omaava sosiaalinen mies
Millaiselta mieheltä on vaikeinta saada huomiota? Lue yllä. Jos nainen haluaisi naista huomioivan miehen, olisi sellainen mies suosituin.
Todellisuudessa nainen haluaa miehen olevan menestyvä, ja tuottavan hänelle resursseja materiasta ystäviin ja asemaan sosiaalisessa hierarkiassa. Jos tällainen mies toteuttaa naisen toiveen huomioimisesta, hänen arvonsa laskee naisen silmissä ja on suurempi vaara että tulee, Aisuri-Timppaa lainatakseni, "aika vähän puhua". Pelimiesteoriassa tämä tunnetaan value/comfort-mallina. Kaikki mikä tuottaa jälkimäistä, vähentää ensimmäistä.
Mitä tästä opimme? Naisia ei kannata kuunnella, vaan pitää katsoa mitä he tekevät.
1212 opettaa: mitä naiset oikeasti haluavat?
100
1868
Vastaukset
Noinhan se, jos naiset eläisivät niin kuin opettavat kaikki kiltit & kunnolliset miehet olisivat perheenisiä ja väkivaltaiset rikolliset neitsyitä.
Jos miehet eläisivät kuten opettaisivat, kaikki olisivat kilttejä & kunnollisia eikä väkivaltarikollisia olisi olemassakaan.
outsider1 kirjoitti:
Jos miehet eläisivät kuten opettaisivat, kaikki olisivat kilttejä & kunnollisia eikä väkivaltarikollisia olisi olemassakaan.
Jo valta olisi mulla kieltämättä on totta että väkivaltarikollisia, ainakaan niitä pahimpia ei olisi olemassa ja olisi rauha maassa.
outsider1 kirjoitti:
Jos sinä eläisit kuten opetat, kävisit töissä, etkä eläisi toisten rahoilla.
super-atm kirjoitti:
Jos sinä eläisit kuten opetat, kävisit töissä, etkä eläisi toisten rahoilla.
Jos sinä eläisit kuten opetat, olisit nauttimassa sinkkuelämästä etkä täällä marisemassa.
outsider1 kirjoitti:
Jos sinä eläisit kuten opetat, olisit nauttimassa sinkkuelämästä etkä täällä marisemassa.
Nautin sinkkuelämästä. En marise, vaikka toisten rahoilla elävänä laiskana feministinä niin yrität väittääkin.
- Munaotus
Ekan kerran kun meinasimme harrastaa seksiä, nainen sanoi munastani että se on liian iso eikä suostunut. Sitä sitten joutui suostuttelee pari päivää koska vagina venyy kuitenkin kun naista kiihottaa ja nainen kiihottuu. Lämmittely onkin avainsana seksin harrastamisessa.
- Oihjavoih
Mä kairasin kakkoseen vastaavassa tilanteessa.
- onteilläjutut
Oihjavoih kirjoitti:
Mä kairasin kakkoseen vastaavassa tilanteessa.
Juu juu, kyllä kyllä. Itsekin hypännyt seivästä yli 10 metriä.
- 9898797980
Mun kaveripiirissä kaikilla naisilla on ihan tavallinen suomalainen mies. Elämä on onnellista perusarkea.
Narisevaa ja epämiehekästä kääpiötä kyllä ole kenelläkään.Eli sillä läskillä mäkättäjänaisellakin on ihan tavallinen keskitason mies, vaikka ansaitsisi huonomman. Hyvä osoitus jälleen naisten hypergamiasta.
- 720
super-atm kirjoitti:
Eli sillä läskillä mäkättäjänaisellakin on ihan tavallinen keskitason mies, vaikka ansaitsisi huonomman. Hyvä osoitus jälleen naisten hypergamiasta.
Miksi se keskitason mies suostuu ottamaan sen mäkättäjänaisen? Ihan oma valintansa on.
720 kirjoitti:
Miksi se keskitason mies suostuu ottamaan sen mäkättäjänaisen? Ihan oma valintansa on.
Älä minulta kysy. Ei naisten hypergamiaa kannata puolustella sillä että moni mies suostuu ottamaan huonon naisen. Vähän niin kuin rikos olisi muka sallitua, jos se on helppoa ja mahdollista.
- Pillujen--asiantuntija
Naiset haluaa jännämiehen päällensä ähkimään.
- jännämiess
Sillehän sinä et voi mitään.
- hiljaaOlisParempi
jännämiess kirjoitti:
Sillehän sinä et voi mitään.
Etkä sinäkään. Analysoimme vaan naisia ja naisen logiikkaa.
Harmittaako se ? - jännämiess
hiljaaOlisParempi kirjoitti:
Etkä sinäkään. Analysoimme vaan naisia ja naisen logiikkaa.
Harmittaako se ?Jos nainen tahtoo minut päällensä niin sehän liittyy naisen logiikkaan. Liittyy myös naiseen.
Kaikki viestiketjut palstalla liittyy jotenkin naisen logiikkaan. Tai ainakin joku mies kääntää ne jossain vaiheessa siihen.
Äääääsburgeri.
Ei me haluta huomiota (=läheisyyttä) kuin omalta mieheltämme. Vaikka sinä Pikkukakkonen et naiselta huomioita haluaisikaan, niin meidän naisten miehet haluavat sitä läheisyttä itsekin.- 12121212121212
Ite oot.
Opettelisit lukemaan. Kuten kirjoitin, huomioita halutaan mieheltä jolta sitä on vaikeinta saada.
Koko asia tiivistyy siihen että kun nainen kertoo mikä miehessä on kiinnostavaa, nainen kertoo mitä hän toivoisi kiinnostavan miehen tekevän - mutta ei sitä miten olla kiinnostava mies.
Kun nainen sanoo "pidän miehestä joka huomioi naisen", kilttimies ajattelee toimivansa oikein. Todellisuudessa ohje oli suunnattu aivan eri miehelle, eli menevälle/rajummalle/jännemmälle miehelle jonka huomiosta pitää kamppailla. 12121212121212 kirjoitti:
Ite oot.
Opettelisit lukemaan. Kuten kirjoitin, huomioita halutaan mieheltä jolta sitä on vaikeinta saada.
Koko asia tiivistyy siihen että kun nainen kertoo mikä miehessä on kiinnostavaa, nainen kertoo mitä hän toivoisi kiinnostavan miehen tekevän - mutta ei sitä miten olla kiinnostava mies.
Kun nainen sanoo "pidän miehestä joka huomioi naisen", kilttimies ajattelee toimivansa oikein. Todellisuudessa ohje oli suunnattu aivan eri miehelle, eli menevälle/rajummalle/jännemmälle miehelle jonka huomiosta pitää kamppailla.Opettele itse lukemaan.
Minä en halua läheisyyttä kuin omalta kumppaniltani. Miellä on läheisyyttä, eikä sitä todellakaan ole vaikea saada. Helpompaa kuin keneltäkään muulta!
Parisuhdetta taas ei rakenneta millään tempuilla. Tuollaisista on ihan turha jauhaa. Jos ei ole taitoa tulla ihmisten kanssa henkisellä tasolla toimeen, niin voi mitään. Feikki paljastuu aina, paljon nopeammin kuin feikki itse tulee koskaan ymmärtämään. Irtopillua voit saada feikkamalla (kun toinen on samalla asialla), mutta et parisuhdetta.- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Opettele itse lukemaan.
Minä en halua läheisyyttä kuin omalta kumppaniltani. Miellä on läheisyyttä, eikä sitä todellakaan ole vaikea saada. Helpompaa kuin keneltäkään muulta!
Parisuhdetta taas ei rakenneta millään tempuilla. Tuollaisista on ihan turha jauhaa. Jos ei ole taitoa tulla ihmisten kanssa henkisellä tasolla toimeen, niin voi mitään. Feikki paljastuu aina, paljon nopeammin kuin feikki itse tulee koskaan ymmärtämään. Irtopillua voit saada feikkamalla (kun toinen on samalla asialla), mutta et parisuhdetta."Parisuhdetta taas ei rakenneta millään tempuilla."
Olet itse kirjoittanut "soidinmenoista". Jos ei läpäise viettelyvaihetta, ei pääse parisuhteeseen. Suurimmalla osalla miehistä on enemmän vaikeuksia naisen viettelemisessä kuin taidoissa joita tarvitaan parisuhteessa.
"Irtopillua voit saada feikkamalla (kun toinen on samalla asialla), mutta et parisuhdetta."
Tämä on kummallinen myytti. Minä en tunne miehiä jotka saavat helposti irtopildeä, mutta eivät parisuhdetta. Kovimmat pelimiehet saavat todella helposti parisuhteen, eikä heitä juuri koskaan jätetä.
Eikä tässä keskustelussa ole ensisijaisesti kyse tempuista vaan kehittymisestä "kiinnostavaksi mieheksi". Palstamiehistä kiinnostavimpia ovat sellaiset joita naiset, heidän itsensä mukaan, kuvaavat lähinnä itsekkäiksi kusipäiksi (EdesUnissa, Pertti-setä, Eräkettu, Miesmann, jne). Nuoret naiset haluavat itsekkään kusipään. Sellainen mies on parhaissa asemissa kilpailussa resursseista ja statuksesta. Kilttimiehen kannattaa kehittyä itsekkäämmäksi ja jännemmäksi, sen sijaan että noudattaisi naisten ohjeita.
Se mitä sinä lapsettomana 45-vuotiaana viikonloppuseurustelijana haluat, on eri asia. Ja itse asiassa, etkös sinäkin halunnut miehen jolta saa vain rajatusti huomiota, siis lähinnä viikonloppuisin crossfit-treenien jälkeen?
"Ignore what women say and observe what they do". 12121212121212 kirjoitti:
"Parisuhdetta taas ei rakenneta millään tempuilla."
Olet itse kirjoittanut "soidinmenoista". Jos ei läpäise viettelyvaihetta, ei pääse parisuhteeseen. Suurimmalla osalla miehistä on enemmän vaikeuksia naisen viettelemisessä kuin taidoissa joita tarvitaan parisuhteessa.
"Irtopillua voit saada feikkamalla (kun toinen on samalla asialla), mutta et parisuhdetta."
Tämä on kummallinen myytti. Minä en tunne miehiä jotka saavat helposti irtopildeä, mutta eivät parisuhdetta. Kovimmat pelimiehet saavat todella helposti parisuhteen, eikä heitä juuri koskaan jätetä.
Eikä tässä keskustelussa ole ensisijaisesti kyse tempuista vaan kehittymisestä "kiinnostavaksi mieheksi". Palstamiehistä kiinnostavimpia ovat sellaiset joita naiset, heidän itsensä mukaan, kuvaavat lähinnä itsekkäiksi kusipäiksi (EdesUnissa, Pertti-setä, Eräkettu, Miesmann, jne). Nuoret naiset haluavat itsekkään kusipään. Sellainen mies on parhaissa asemissa kilpailussa resursseista ja statuksesta. Kilttimiehen kannattaa kehittyä itsekkäämmäksi ja jännemmäksi, sen sijaan että noudattaisi naisten ohjeita.
Se mitä sinä lapsettomana 45-vuotiaana viikonloppuseurustelijana haluat, on eri asia. Ja itse asiassa, etkös sinäkin halunnut miehen jolta saa vain rajatusti huomiota, siis lähinnä viikonloppuisin crossfit-treenien jälkeen?
"Ignore what women say and observe what they do"."Jos ei ole taitoa tulla ihmisten kanssa henkisellä tasolla toimeen, niin voi mitään. "
Toistan siis itseäni. Ei susta tule millään pelimiestempulla kiinnostavaa. Jos et osaa tulla ihmisten kanssa aidosti juttuun, se näkyy heti pelimiestemppuilun alta. Ei sun kanssasi kukaan ala seurustelemaan, jos sulla on kiinnostava harrastus tai kiinnostava työpaikka. Jos aitoja vuorovaikutustaitoja ei ole, niin valitan. Kiinnostavia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, mutta ei edes se kiinnostavuus tarkoita että niiden ihmisten kanssa haluaisi parisuhdetta.
Olethan sinäkin saanut pelaamalla pimppiä muutaman kerran, mutta ne kohtaamiset eivät johtaneet yhdenillan panoa pidemmälle. Miksi ei?12121212121212 kirjoitti:
"Ignore what women say and observe what they do".Missä ovat ne miehet, joille kaikki naiset ovat aina sanojensa mukaan tarjoamassa irtopillua, mutta jotka eivät silti kelpaa parisuhteeseen? Luulisi että joku tulisi kovaa kohtaloaan surkuttelemaan palstalle. Luulisi että he naisia kohdatessaan ensimmäiseksi tekisivät selväksi että pillua en halua, jos en saa myös paikkaa sukuhaudassa. Luulisi että naisten pitäisi viekkaasti ja nopeasti antaa pilluaan ennen kuin miespoloinen ymmärtää olevansa vain hyväksikäytön kohde.
- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
"Jos ei ole taitoa tulla ihmisten kanssa henkisellä tasolla toimeen, niin voi mitään. "
Toistan siis itseäni. Ei susta tule millään pelimiestempulla kiinnostavaa. Jos et osaa tulla ihmisten kanssa aidosti juttuun, se näkyy heti pelimiestemppuilun alta. Ei sun kanssasi kukaan ala seurustelemaan, jos sulla on kiinnostava harrastus tai kiinnostava työpaikka. Jos aitoja vuorovaikutustaitoja ei ole, niin valitan. Kiinnostavia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, mutta ei edes se kiinnostavuus tarkoita että niiden ihmisten kanssa haluaisi parisuhdetta.
Olethan sinäkin saanut pelaamalla pimppiä muutaman kerran, mutta ne kohtaamiset eivät johtaneet yhdenillan panoa pidemmälle. Miksi ei?Muistaakos Liner-täti mitä mieltä olen irtosuhteita/panosuhteita harrastavista naisista seurustelumielessä? ;) Siinä vastaus.
Olen 31, ei minulle ole valtavaa kiirettä. Sen lisäksi lähiaikoina on melko olennainen päätös tehtävänä. Jos (=kun) olen oikeassa, se vaikuttaa suuresti parisuhdeasioihin. 12121212121212 kirjoitti:
Muistaakos Liner-täti mitä mieltä olen irtosuhteita/panosuhteita harrastavista naisista seurustelumielessä? ;) Siinä vastaus.
Olen 31, ei minulle ole valtavaa kiirettä. Sen lisäksi lähiaikoina on melko olennainen päätös tehtävänä. Jos (=kun) olen oikeassa, se vaikuttaa suuresti parisuhdeasioihin.Pääsetkö työkokeiluun?
- 1212121212121212
scrg kirjoitti:
Missä ovat ne miehet, joille kaikki naiset ovat aina sanojensa mukaan tarjoamassa irtopillua, mutta jotka eivät silti kelpaa parisuhteeseen? Luulisi että joku tulisi kovaa kohtaloaan surkuttelemaan palstalle. Luulisi että he naisia kohdatessaan ensimmäiseksi tekisivät selväksi että pillua en halua, jos en saa myös paikkaa sukuhaudassa. Luulisi että naisten pitäisi viekkaasti ja nopeasti antaa pilluaan ennen kuin miespoloinen ymmärtää olevansa vain hyväksikäytön kohde.
Tätä minäkin olen ihmetellyt.
Kaikilla tietämilläni irtosuhteita/panosuhteita harrastavilla miehillä on riittänyt seurustelusuhteita, ja 9/10 tapauksista he ovat itse laittaneet suhteet poikki, naisten jäädessä roikkumaan jatkon toivossa kuin huumeaddiktit.
Entäs missä ovat nämä "mieslutkat" joita (kurppa)naiset omien sanojensa mukaan käyttävät seksiin? Minäpä kerron: jakamassa kaverien WA-ryhmässä luvalla tai luvatta otettuja alastonkuvia puumahoidoistaan.
Tämä koko tarina on sepitetty jotta betamiehet tyytyisivät osaansa, pysyisivät toiveikkaina että Se Oikea löytyy, riemukkaina siitä että juoksunsa juossut ja painoa kerännyt Janica heidät hyväksyy, ja lopulta nöyrinä raataisivat lottovoittonsa materiaalisen hyvinvoinnin eteen.
Jos betamiehet uskovat tähän, naiset saavat vaiheittaisen elämänsä jossa muutama playeri hoita nuorten naisten viihdyttämisen, betamiehet ruuhkavuosien raatamisen ja samat playerit viikonloppupanot kun naiset haluavat tehdä elämästään "ihanan kevyttä" heittämällä tarpeettomaksi käyneen Ikea-työkalupakkimiehen pihalle. - 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Pääsetkö työkokeiluun?
Riippuu vähän siitä kenen näkökulmasta asiaa katsotaan.
- jälkeenjääneet
1212121212121212 kirjoitti:
Tätä minäkin olen ihmetellyt.
Kaikilla tietämilläni irtosuhteita/panosuhteita harrastavilla miehillä on riittänyt seurustelusuhteita, ja 9/10 tapauksista he ovat itse laittaneet suhteet poikki, naisten jäädessä roikkumaan jatkon toivossa kuin huumeaddiktit.
Entäs missä ovat nämä "mieslutkat" joita (kurppa)naiset omien sanojensa mukaan käyttävät seksiin? Minäpä kerron: jakamassa kaverien WA-ryhmässä luvalla tai luvatta otettuja alastonkuvia puumahoidoistaan.
Tämä koko tarina on sepitetty jotta betamiehet tyytyisivät osaansa, pysyisivät toiveikkaina että Se Oikea löytyy, riemukkaina siitä että juoksunsa juossut ja painoa kerännyt Janica heidät hyväksyy, ja lopulta nöyrinä raataisivat lottovoittonsa materiaalisen hyvinvoinnin eteen.
Jos betamiehet uskovat tähän, naiset saavat vaiheittaisen elämänsä jossa muutama playeri hoita nuorten naisten viihdyttämisen, betamiehet ruuhkavuosien raatamisen ja samat playerit viikonloppupanot kun naiset haluavat tehdä elämästään "ihanan kevyttä" heittämällä tarpeettomaksi käyneen Ikea-työkalupakkimiehen pihalle.Betamiehet ja pleyerit.. Että kuulostaa hauskalta. Tuota kai se elämä on miehen näkökulmasta. En ihmettele ettei miehistä ole elämään perhe-elämää. Ei jännistä eikä jännättömistä.
jälkeenjääneet kirjoitti:
Betamiehet ja pleyerit.. Että kuulostaa hauskalta. Tuota kai se elämä on miehen näkökulmasta. En ihmettele ettei miehistä ole elämään perhe-elämää. Ei jännistä eikä jännättömistä.
Naiset on määritelleet itse "perhe-elämänsä" reunaehdot, joten eläkää vaikka keskenänne.
scrg kirjoitti:
Missä ovat ne miehet, joille kaikki naiset ovat aina sanojensa mukaan tarjoamassa irtopillua, mutta jotka eivät silti kelpaa parisuhteeseen? Luulisi että joku tulisi kovaa kohtaloaan surkuttelemaan palstalle. Luulisi että he naisia kohdatessaan ensimmäiseksi tekisivät selväksi että pillua en halua, jos en saa myös paikkaa sukuhaudassa. Luulisi että naisten pitäisi viekkaasti ja nopeasti antaa pilluaan ennen kuin miespoloinen ymmärtää olevansa vain hyväksikäytön kohde.
Jos siis puhutaan "pelimiehistä" jotka juoksevat aina uusien naisten perässä, niin eiväthän he pysty kestävään suhteeseen. Jos pystyisivät, eivät toimisi niin. Toki joku voi sanoa, että eivät halua, mutta tarkemmin katsoen se on sama asia.
outsider1 kirjoitti:
Jos siis puhutaan "pelimiehistä" jotka juoksevat aina uusien naisten perässä, niin eiväthän he pysty kestävään suhteeseen. Jos pystyisivät, eivät toimisi niin. Toki joku voi sanoa, että eivät halua, mutta tarkemmin katsoen se on sama asia.
Miten niin on sama asia?
Jotkuthan pystyvät vieläpä samaan aikaan kestävään suhteeseen yhden kanssa ja pelailuun muiden kanssa. Halusta, kyvystä ja viitseliäisyydestä kai lähinnä on kysymys. Naiset ei ole esteenä. Aina löytyy vieläpä kakkosen osan sietäviä naisiakin.scrg kirjoitti:
Miten niin on sama asia?
Jotkuthan pystyvät vieläpä samaan aikaan kestävään suhteeseen yhden kanssa ja pelailuun muiden kanssa. Halusta, kyvystä ja viitseliäisyydestä kai lähinnä on kysymys. Naiset ei ole esteenä. Aina löytyy vieläpä kakkosen osan sietäviä naisiakin.Sarjaplayeri ei pysty sopeutumaan suhteeseen yhden naisen kanssa. Koska pleirejöinti vaatii paljon aikaa ja vaivaa, ei kukaan sitä harrastaisi mikäli olisi tyytyväinen ilmankin.
outsider1 kirjoitti:
Sarjaplayeri ei pysty sopeutumaan suhteeseen yhden naisen kanssa. Koska pleirejöinti vaatii paljon aikaa ja vaivaa, ei kukaan sitä harrastaisi mikäli olisi tyytyväinen ilmankin.
Mutta samanlaisella logiikalla voi yhtä hyvin väittää, että kukaan mies ei myöskään olisi suhteessa, jos pystyisi sopeutumaan yksin olemiseen. Suhde kuitenkin vaatii aikaa ja vaivaa. Mutta en väitä, koska yksin olo, suhde, pleijeröinti tai mikä tahansa on vain erilaisia vaihtoehtoja ilman että mikään niistä olisi jotenkin toistaan tavoiteltavampi.
- iuhiuhkjhkjhlk
12121212121212 kirjoitti:
"Ignore what women say and observe what they do".EdesUnissa -kukaan ei ole koskaan kehunut.
Pertti-setä - <3
Eräkettu- MIES
Miesmann - säälittävä ja elähtänyt pukki - 8968768769769
jälkeenjääneet kirjoitti:
Betamiehet ja pleyerit.. Että kuulostaa hauskalta. Tuota kai se elämä on miehen näkökulmasta. En ihmettele ettei miehistä ole elämään perhe-elämää. Ei jännistä eikä jännättömistä.
Ykskakkonen ei ole ihan terve. Liikaa ollut yksin..
- 12121212121212
iuhiuhkjhkjhlk kirjoitti:
EdesUnissa -kukaan ei ole koskaan kehunut.
Pertti-setä - <3
Eräkettu- MIES
Miesmann - säälittävä ja elähtänyt pukkiKuka puhui mitään kehuista? Juurihan selitin etteivät naiset kerro mitä oikeasti haluavat.
Äänestäminen tapahtuu jaloilla. Tai tarkemmin sanottuna jalat avaamalla. - mamutus_on_käynnissä
scrg kirjoitti:
"Missä ovat ne miehet, joille kaikki naiset ovat aina sanojensa mukaan tarjoamassa irtopillua, mutta jotka eivät silti kelpaa parisuhteeseen? "
Ei sellaisia ole olemassa.
MUTTA:
1. ns. jännämiehet saavat irtopillua, ja ehkä he saisivat parisuhteenkin niin halutessaan, mutta joko eivät halua parisuhdetta, tai eivät halua parisuhdetta sellaisten naisten kanssa, joita on heille helposti tarjolla.
2. Itse en ole jännämies. Ei minulle koskaan ole "kaikki naiset" tarjonneet irtopillua. Mutta kun tarpeeksi monta naista tapaa niin joukkoon mahtuu muutama irtopillun tarjoajakin. Mutta hekään eivät ole valmiita parisuhteeseen. Arvioisin, että tapaamistani naisista:
n. 2% - 5% haluaa irtoseksiä
alle 1% haluaa parisuhdetta, mutta näissäkin tapauksissa ei suomalaisen naisten kanssa ole koskaan johtanut avioliittoon.
Muuta tapaamani naiset eivät ole kanssani halunneet yhtään mitään.
Joku tuppautuu kaveriksi, mutta kun selviää, mitä se kaveruus oikeasti tarkoittaa, niin olen siinä vaiheessa yleensä dumpannut moiset marisijat (jotka siis eivät missään vaiheessa ole kanssani halunneet parisuhteeseen). Tykkäävätpä vaan marista jännämiesten huonosta käytöksestä, mutta itsepähän ovat valikoineet romanttisen/seksuaalisen kiinnostuksensa kohteeksi nimenomaan jännämiehet, jotka taas vain haluavat panna ko. naisia, mutta eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen.
Tarpeeksi monta vuotta kun elämästä kului hukkaan näiden idioottien (=suomalaiset naiset) takia, niin päätin, että asialle on pakko tehdä jotakin.
Kun jo kokemuksesta tiesin, että mikään määrä deittailua Suomessa ei riitä korjaamaan asiaa, oli pakko keksiä muu ratkaisu.
Joten ratkaisuksi kehitin sen, että vietin pitkän aikaa Aasiassa, ja päädyin naimisiin aasialaisen naisen kanssa.
Suominaisilta saattaa kovalla yrittämisellä silloin tällöin saada irtopillua, mutta parisuhteeseen se ei yleensä johda, ja jos poikkeuksellisesti johtaakin, sekin seurustelusuhde päättyy aikanaan eikä johda naimisiin.
Kenenkään kunnollisen miehen ei kannata tuhlata aikaa eikä muitakaan resursseja suomalaisiin naisiin.
Kannattaa siis hankkia vaimo Aasiasta ja jättää suominaiset jännämiesten pantaviksi.
Kannattaa myös äänestää vaaleissa sellaisia ehdokkaita, jotka kannattavat yh -äideille myönnettävien tukien pienentämistä tai kokonaan lopettamista.
Samoin kannattaisi kannattaa sellaisia ehdokkaita, jotka kannattavat Suomen ylisuureksi paisuneen julkisen sektorin karsimista kovalla kädellä.
Julkinen sektori on täynnä ylipalkattuja yliopisto/korkeakoulututkinnon suorittaneita naisia, joiden todellinen osaaminen on kehno.
Sitä sopii kysyä: miksi työnantajan edustajat katsovat tutkintoja, sensijaan, että itse järjestäisivät testin, joka mittaisi sellaista osaamista, jota ko. työtehtävissä oikeasti tarvitaan.
Jos em. kaltaisia ehdokkaita ei ole, siinä tapauksessa Suomeen pitäisi perustaa miesasiapuolue.
Nykyinen mamutuspolitiikka ajaa ainakin toistaiseksi naisten etuja.
Tosin, osa naisista myös altistuu sen seurauksina raiskauksille.
Se onkin mielenkiintoista, miten naiset äänestäjinä suhtautuvat mamutuspolitiikkaan:
osalle naisista se tarjoaa lisää miesvalikoimaa ulkomaisista miehistä,
mutta samalla se lisää osalle naisista raiskauksen kohteeksi joutumisen riskiä.
Tosin, uskontoon liittyvistä syistä: jos mamumiehen kanssa paneminen johtaa raskauteen, silloin naista odottaa usein maanpäällinen helvetti.
Tämän tajuamiseen etukäteen tosin suurin osa naisista on liian tyhmiä.
Siksipä tilanne tulee yllätyksenä vauvan syntymän jälkeen.
Mihin muuten miehet luulette nykyisen mamutuspolitiikan johtavan ?
- kaikkeakanssa
Pikkukakkonen toteuttaa pelimiesoppejaan palstallakin yrittämällä käyttäytyä itsevarmasti ja ylimielisesti. Moinen pelleily näyttää huvittavalta tänne asti ;)
- Wulwawa
Ja naisia lakoo.
- Gnuk
:D
Sitä minäkin olen joskus palstalla todennut, että kun ätmiläiset näyttäisivät tietävän todella hyvin sen mikä naisiin vetoa niin miksi eivät sovella sitä käytäntöön...? - 12121212121212
Gnuk kirjoitti:
Sitä minäkin olen joskus palstalla todennut, että kun ätmiläiset näyttäisivät tietävän todella hyvin sen mikä naisiin vetoa niin miksi eivät sovella sitä käytäntöön...?Kyllähän me sovellammekin.
Mutta ei se tuosta vain onnistu, pelimiestaitojen ym oppiminen vaatii työtä ja kokemusta. Samoin kuin rahan ja statuksen hankkiminen, jne. Ulkonäkö ei taas ole muutettavissa, koska naisia kiinnostaa lähinnä geneettinen komeus. - Gnuk
Kyllähän me sovellammekin.
Mutta ei se tuosta vain onnistu, pelimiestaitojen ym oppiminen vaatii työtä ja kokemusta. Samoin kuin rahan ja statuksen hankkiminen, jne. Ulkonäkö ei taas ole muutettavissa, koska naisia kiinnostaa lähinnä geneettinen komeus.Onko natsannut käytännössä? Jostain syystä rohkenen epäillä... :D
- 12121212121212
Gnuk kirjoitti:
Onko natsannut käytännössä? Jostain syystä rohkenen epäillä... :D
Onhan se natsannut.
Olen saanut muutaman irtosuhteen ja panosuhteenkin.
Ei minusta pelimieheksi olisi enkä sellaiseksi haluakaan, tavoitteena on parisuhde. Mutta ennen sitä piti saada "peli auki" ja siinä olen onnistunut. - Gnuk
Tiedätkö?
Sitä samaa on täällä jauhannut pullapertsat ja muutkin ätmiläiset jatkuvalla syötöllä ja apinan raivolla, mutta jostain syystä se aika on vaan mennyt enimmäkseen palstaillen 24/7 , joten rohkenen edelleen epäillä näitä sinun ja muiden ätmiläisten oppeja palstalla. Jos ne tosiaan toimisi. niin kuin sanotte toimivan, tuskin te niitä täällä julistaisitte. Luultavammin pitäisitte omana tietonanne ja soveltaisitte niitä käytäntöön voidakseen nussia omat ja kaatamienne naisten aivot pihalle. :D
Tiedätkö, vol.2?
Teidän ätmiläisten suurin virhe on niputtaa kaikki naiset samaan lokeroon. Se mikä on toiminut yhden naisen tapauksessa, ei toimi välttis toisen. Niin kauan kuin ette sitä oivalla ettekä opi lukemaan eri naisista sitä mikä kuhunkin naiseen vetoaa, jatkatte siinä missä nytkin. Julistamalla palstalla harhaoppianne ja runkkaamalla nettipornon tahdissa.
Ps. Minä jaan hyvin auliisti ja avoimesti minua miellyttäville naisille huomiota ilman, että ne joutuvat sitä minulta kerjäämään. Eikä kukaan ole ollut siitä pahoillaan, päinvastoin. Tai no mitä nyt välillä pieniä mustasukaisuuskohtauksia ollut ja sellaista... :) - Tarvittais_kemikaali
Gnuk kirjoitti:
Sitä minäkin olen joskus palstalla todennut, että kun ätmiläiset näyttäisivät tietävän todella hyvin sen mikä naisiin vetoa niin miksi eivät sovella sitä käytäntöön...?"ätmiläiset näyttäisivät tietävän todella hyvin sen mikä naisiin vetoa niin miksi eivät sovella sitä käytäntöön"
Koska tuo vaatisi sellaisen tajuntaamuokkaavan kemikaalin käyttöä, joka joko turruttaisi, tai kokonaan tuhoaisi tunteet, ja jättäisi pelkän järjen jäljelle ilman tunteita.
Ensinnäkin: onko tällaista kemikaalia edes olemassa?
Toiseksi: Onko sitä laillisesti saatavissa ja mihin hintaan?
Kolmanneksi: onko ko. kemikaali todettu turvalliseksi nautittuna? Jos ei, voiko se aiheuttaa esim. aivovaurion riskin ? Käyttäisitkö tällaista tunteet turruttavaa tai tuhoavaa kemikaalia silti, vaikka olisi tiedossa, että ko. kemikaalin käyttöön liittyy aivovaurion riski ?
Ja jos tällainen uusi kemikaali keksittäisiin, määrittelisivätkö Suomen viranomaiset sen laittomaksi huumausaineeksi?
Esimerkiksi Efedriini (vain esimerkki, en väitä, että tällä kemikaalilla olisi tässä toivottuja vaikutuksia) on Suomessa kriminalisoitu kuluneen 25 vuoden aikana (sitä ennen se oli täysin laillinen).
Näin siitä huolimatta, että Efedriini ei ole sellainen aine, joka vaikutuksensa perusteella lainkaan kuuluisi ryhmään "laiton huumausaine".
Miksikö?
Luultavasti siksi, että efedriiniä on (niiden, joilla on riittävästi tietoa kemiasta erityisesti huumetyyppisten aineiden osalta) suhteellisen helppo kemiallisesti jatkojalostaa sellaiseksi aineeksi, jolla on oikeasti huumaava vaikutus.
Eli vaikka efedriini itse ei ole kemiallisessa merkityksessä huume (vaan piriste), niin sen helppo jatkojalostettavuus huumeeksi on ilmeisesti syynä siihen, että viranomaiset ovat päättäneet sen kieltää määrittelemällä sen kuuluvaksi ryhmään "laiton huumausaine".
Mutta ilman tällaista tunteet tuhoavaa kemikaalia pelimiesoppien tehokas soveltaminen ei ätmiltä onnistu, koska ilman kemikaaleja ko. ohjeita voi tehokkaasti soveltaa vain se, jolla on psykopaattinen luonne.
- yleistäjä1212
No huhhuh.. Olihan taas äärimmäisen kovaa yleistämistä!
- satun.nainen
Ihan mielellään haluaisi, että aloittajan edessä naisia lakoo myötänään;
hän vain suuressa viisaudessaan ei taida kertoa palstalaisille että itse asiassa noin on ;) - Rose_91
Jokainen ihminen sukupuoleen katsomatta haluaa huomiota omalta ihastukseltaan. Väittäisin, että miehetkin haluavat huomiota lähinnä niiltä naisilta, joista ovat itsekin kiinnostuneita. Siitä tosin olen eri mieltä, että naiset ihastuisivat vain ekstrovertteihin menestyjiin.
Tuossa viimeisessä kappaleessa taas ei ole oikein järkeä. Eli jos nainen saa haluamansa miehen, mutta mies alkaakin huomioida naista enemmän niin nainen menettää kiinnostuksensa? Väärin. Naisena voin sanoa, että minusta on ihanaa kun oma mies on lähellä ja huomioi. - m-i-e-z
Mitä tästä opimme?
Ettei oppeja kannata ottaa vastaan keneltäkään, jonka agenda on huonosti koossa pysyvä/ osiltaan epäkiinteästi kytketty.
Naiset jotka tyypillisesti valittavat huomion puutteesta, elävät pitkässä parisuhteessa.
Nimenomaan naiset haluavat huomiota heidän omalta pitkäaikaiselta puolisoltaan.
"Kiltit ja kunnolliset" eivät todellisuudessa kykene prosessoimaan saamaansa informaatiota, jossa naisia kannattaa huomioida. "Kiltti ja kunnollinen" saattaa kanavoida huomionsa juuri huomion puutteessa elävään naiseen kuvitellen, että nyt hänen toimintansa olisi oikein ja siitä täytyisi saada konkreettinen palkinto (vrt. tottelevaisuuskoulutus).
Nainen kyllä kertoo selkeästi ja heittäytyy eläytyen, keneltä mieheltä nainen haluaa huomiota. Se osaako oikeasti kuunnella/lukea on täysin toinen asia.
Kun nainen saa huomiota haluamaltaan/omalta mieheltä tapahtuu miehen sukupuolielimen näkökulmastakin erittäin positiivisia ja toivottuja/haluttuja yllätyksiä.
Pyyteetön huomioiminen (ei palkintojenjakotilaisuuden toivossa), aiheuttaa positiivisen ketjureaktion, jossa hyvä lisää hyvää jokaiseen ilmansuuntaan.
Vaikka sinun suosimasi miestyyppi on sinusta täysin vastakohta, huomattava enemmistö naisista suosii aivan jotain muuta kuin vastakohtaasi.
Jokainen ihminen haluaa huomiota, jokainen ihminen haluaa huomiota mieltymyksiään vastaavalta yksilöltä. Yksi (1) tuhannesta (1000) saattaa mieltyä sinun suosimastasi miestyypistä.Naisen kokema lievä huomion puute on optimaalinen olotila. Status quo. Riittävä huomio on samalla liikaa huomiota, joka purkautuu miehen kannalta ikävästi.
- 720
scrg kirjoitti:
Naisen kokema lievä huomion puute on optimaalinen olotila. Status quo. Riittävä huomio on samalla liikaa huomiota, joka purkautuu miehen kannalta ikävästi.
Selitä tarkemmin.
720 kirjoitti:
Selitä tarkemmin.
Naiset on joka tapauksessa aina tyytymättömiä. Huomion puutteessa miehen huomio saa myönteisen vastaanoton. Kyllästymispisteen jälkeen mies alkaakin saada osansa tyytymättömyydestä.
- 720
scrg kirjoitti:
Naiset on joka tapauksessa aina tyytymättömiä. Huomion puutteessa miehen huomio saa myönteisen vastaanoton. Kyllästymispisteen jälkeen mies alkaakin saada osansa tyytymättömyydestä.
Se huomioiminen pitääkin olla luontevaa, eikä mitään paniikinomaista tyrkyttämistä, joka aivan varmasti aiheuttaa kyllästymisreaktion.
- tuttua.on
Aloituksessa on totuutta.
Itse kun olen saanut pakit naisilta niin naiset on sanoneet että olen hyväsydäminen ja huomaavainen ja tosi hyvä heille.
Selvästikään nämä ominaisuudet ei ole se mitä naiset haluaa koska eihän he muuten haluaisi minusta eroon.
Minä olen näissä tapailujen aikana ollut aina se joka pyytää tapaamaan ja jolla ei ole kiire lähteä pois, se joka kehuu naista ja nainen ei kehu takaisin. Täysin yksipuolisia suhteita.
En tiedä miten tai onko edes mahdollista saada nainen haluamaan mua enemmän, että hän oikeasti arvostaisi mua enemmän parisuhdemielessä.
Hyvä kohtelu ei tuo vastakaikua.- hmmmmmmmm
Yritätköhän sä vähän liikaa? Jotenkin tuosta sun viestistä välittyy sellainen kuva.
Silloin se huomioiminen alkaa tuntua vastapuolesta ahdistavalta, jos toinen yrittämällä yrittää täyttää jotain "hyvän miehen" saappaita. Se ei tunnu enää aidolta ja pyyteettömältä, vaan kaupankäynniltä, jonka tarkoituksena on herättää vastapuolessa velvollisuudentunteita.
Toisen huomioiminen ei saisi muodostua velvollisuudeksi. Sen pitäisi olla spontaania, omasta halusta kumpuavaa ja rakkauden siivittämää.
- DoubtofOrder
Ilman muuta aloituksessa on pointtinsa. Menestynyt ja sosiaalinen mies on kiinnostava useiden tahojen mielestä, ja sittenpä sitä huomiota ei enää ehdi omalle naiselle jakamaan. On muitakin ristiriitaisuuksia parisuhteissa. Haluamme uskollisuutta, mutta emme silti valitse kumppaniksi sitä, jonka emme usko kelpaavan kellekään. Pätee miehiin ja naisiin. Ja erityinen miesten haave on kokematon, siveä, mutta himokas naaras, nämä ne vasta vetelevät toisiaan korville niin että soi..
- tuttua.on
Joo. Paljon vauvaa palstaa lukeneena miehenä olen ihmetellyt sitä ristiriitaa niin usein kun naiset sanoo esim että "mies ei huomioi tarpeeksi" "mies ei vietä tarpeeksi aikaa yhdessä" tai jotain muuta että mies laiminlyö naista mutta kuitenkaan nainen ei ikinä valitse sitä miestä joka huomioisi ja haluaisi viettää aikaa yhdessä vaan päinvastoin tällaiselle miehelle nainen antaa itse pakit..
- DoubtofOrder
Eihän se nainen sitä etukäteen tiedä miestä valitessaan. Eivät todellisuudessa tiedä nekään miehet, jotka parisuhteissa eivät ole olleet, miten he oikeasti toimisivat. Samalla tavalla ne menestyvät miehet ovat alkuun antaneet ymmärtää naisen olevan heille muuta tärkeämpi. Ne naiset, joilla on onnellinen parisuhde ja jotka saavat miesten huomiota, eivät pyöri vauva-palstalla purkautumassa.
DoubtofOrder kirjoitti:
Eihän se nainen sitä etukäteen tiedä miestä valitessaan. Eivät todellisuudessa tiedä nekään miehet, jotka parisuhteissa eivät ole olleet, miten he oikeasti toimisivat. Samalla tavalla ne menestyvät miehet ovat alkuun antaneet ymmärtää naisen olevan heille muuta tärkeämpi. Ne naiset, joilla on onnellinen parisuhde ja jotka saavat miesten huomiota, eivät pyöri vauva-palstalla purkautumassa.
.. Mikä hemmetin NaisetEnkeleitä&MiehetDemoneita PropagandaKampanja palstalla on taas alkanut?.. ;D
.. Naisissa on ihan yhtä paljon kaikkia persoonia/luonteita, kuin miehissäkin.. "Huonoista" "Hyviin" jne.. ;PDoubtofOrder kirjoitti:
"Eihän se nainen sitä etukäteen tiedä miestä valitessaan. "
Voi olla ettei tiedäkään, mutta sillä verukkeella ei saa vapautusta vastuusta. Elämässä mennään aina sen mukaan mitä olisi pitänyt tietää.- 12121212121212
"Haluamme uskollisuutta, mutta emme silti valitse kumppaniksi sitä, jonka emme usko kelpaavan kellekään. Pätee miehiin ja naisiin."
Ei pidä paikkaansa. Tämä pätee valtavaan enemmistöön naisista ja pieneen vähemmistöön miehistä. Muutama kilpailuhenkinen valloittajamies haluaa voittaa naisen jonka muutkin haluaisivat, enemmistö haluaisi mieluiten naisen josta ei synny kilpailua. Enemmistö naisista haluaa miehen jonka muutkin haluaisivat, vain muutama haluaa sellaisen joka on ns. helppo pitää.
Nämä toimivat peilikuvina sikäli että poikkeustapaukset ovat miehissä hyvin tasokkaita ja naisissa matalatasoisia.
Ongelma on siinä että molemmissa sukupuolissa on yksilöitä jotka kiinnostavat monia ulkonäön(/rahan/statuksen) perusteella. Siksi voi näyttää siltä että molemmat sukupuolet ajattelevat samalla tavalla.
"Ja erityinen miesten haave on kokematon, siveä, mutta himokas naaras, nämä ne vasta vetelevät toisiaan korville niin että soi.."
Vain naiset ajattelevat että himokas tarkoittaa automaattisesti _ympäriinsä paneskelua_. Vähän sama kuin seksi jossa mies ei dominoi ja ota naista rajun eläimellisesti = lähetyssaarnaajaa sunnuntaina pimeässä peiton alla. Himokas voi olla myös parisuhteessa yhden miehen kanssa. - DoubtofOrder
No kiitos tästä tajunnan laajennuksesta. En olisi ikinä osannut aavistaa, että ne miehet, jotka minut ovat halunneet, ovat ajatelleet minun reppanan olevan niin ruma ja surkea, etten kelpaisi kellekään muulle.. No onneksi eivät enää ole mailla halmeilla, saisivat huutia (ihan sinunkin edestäsi!).
- DoubtofOrder
Kerropa vielä, miten miehelle sitten tuottaa vaikeutta löytää nainen, joka ei kelpaa kellekään muulle? Useimmat naiset kelpaavat, niin toki niitä ehdokkaita on vähän, mutta kyllä mä ainakin oon kaikenlaisia hirvityksiäkin nähnyt riittämiin. Valkatkaa niistä, jos sanojenne takana seisotte.
- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
No kiitos tästä tajunnan laajennuksesta. En olisi ikinä osannut aavistaa, että ne miehet, jotka minut ovat halunneet, ovat ajatelleet minun reppanan olevan niin ruma ja surkea, etten kelpaisi kellekään muulle.. No onneksi eivät enää ole mailla halmeilla, saisivat huutia (ihan sinunkin edestäsi!).
Huomaatko miten Freudilainen lipsahduksesi todisti kirjoitukseni oikeaksi?
En kirjoittanut noin. Kirjoitin että enemmistölle miehistä, pl. valloittajamiehet, ei tuo mitään lisäarvoa se että naisen haluaisi moni muukin. Totta kai silloin on plussaa jos ei ole kilpakosijoita. Loogista, eikö?
Mutta naisena projisoit oman ajattelusi miehiin. Koska _sinulle_ on tärkeää että miehen haluaisivat muutkin naiset, loukkaannuit ajatuksesta ettei mies pitäisi sinua naisena jonka haluavat muutkin miehet.
Naisille, kuten olen täysin oikein tulkinnutkin, kaikessa on kyse oman seksuaalisen arvon validoinnista. - 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
Kerropa vielä, miten miehelle sitten tuottaa vaikeutta löytää nainen, joka ei kelpaa kellekään muulle? Useimmat naiset kelpaavat, niin toki niitä ehdokkaita on vähän, mutta kyllä mä ainakin oon kaikenlaisia hirvityksiäkin nähnyt riittämiin. Valkatkaa niistä, jos sanojenne takana seisotte.
Siksi koska naiset joilla on erittäin vähän kysyntää useimmissa tapauksissa ovat mieluummin yksin kuin alemman tason miehen kanssa. He saattavat mieluummin haaveilla ytmistä joka bongaa heidät tosielämän prinsessasadussa. Ätmin kanssa pariutuminen todistaisi tason alhaiseksi.
Palstallakin on naisia jotka kuvaavat itseään ätneiksi. Heille "olisi kelvannut ihan tavallinen mies", siis _keskitason_ mies, mutta ei ätmi. - DoubtofOrder
Huomaatko miten Freudilainen lipsahduksesi todisti kirjoitukseni oikeaksi?
En kirjoittanut noin. Kirjoitin että enemmistölle miehistä, pl. valloittajamiehet, ei tuo mitään lisäarvoa se että naisen haluaisi moni muukin. Totta kai silloin on plussaa jos ei ole kilpakosijoita. Loogista, eikö?
Mutta naisena projisoit oman ajattelusi miehiin. Koska _sinulle_ on tärkeää että miehen haluaisivat muutkin naiset, loukkaannuit ajatuksesta ettei mies pitäisi sinua naisena jonka haluavat muutkin miehet.
Naisille, kuten olen täysin oikein tulkinnutkin, kaikessa on kyse oman seksuaalisen arvon validoinnista.Kirjoitit:" enemmistö haluaisi mieluiten naisen josta ei synny kilpailua." Eli lisäarvo syntyy siitä, että nainen on ei-haluttava. MOT.
Mutta miehenä projisoit oman ajattelusi naisiin. Ensimmäinen aviomieheni oli pyörätuolissa, eikä minua niin pätkääkään vaivannut, ettei häntä halunnut omakseen kukaan muu. Minulle hän oli ihana eikä kellekään muulle tarvinnut olla, eikä kenenkään muun tarvinnut sitä ymmärtää. - tjaajaa
DoubtofOrder kirjoitti:
Kirjoitit:" enemmistö haluaisi mieluiten naisen josta ei synny kilpailua." Eli lisäarvo syntyy siitä, että nainen on ei-haluttava. MOT.
Mutta miehenä projisoit oman ajattelusi naisiin. Ensimmäinen aviomieheni oli pyörätuolissa, eikä minua niin pätkääkään vaivannut, ettei häntä halunnut omakseen kukaan muu. Minulle hän oli ihana eikä kellekään muulle tarvinnut olla, eikä kenenkään muun tarvinnut sitä ymmärtää.Ensimäinen aviomiehesi?
Jättää melko paljon pohdittavaa ja palautumista tuohon naisen käyttäytymiseen. - 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
Kirjoitit:" enemmistö haluaisi mieluiten naisen josta ei synny kilpailua." Eli lisäarvo syntyy siitä, että nainen on ei-haluttava. MOT.
Mutta miehenä projisoit oman ajattelusi naisiin. Ensimmäinen aviomieheni oli pyörätuolissa, eikä minua niin pätkääkään vaivannut, ettei häntä halunnut omakseen kukaan muu. Minulle hän oli ihana eikä kellekään muulle tarvinnut olla, eikä kenenkään muun tarvinnut sitä ymmärtää."Eli lisäarvo syntyy siitä, että nainen on ei-haluttava. MOT."
Muiden miesten silmissä, ei naisen valinneen miehen silmissä. Ymmärrätkö eron?
"Mutta miehenä projisoit oman ajattelusi naisiin. Ensimmäinen aviomieheni oli pyörätuolissa, eikä minua niin pätkääkään vaivannut, ettei häntä halunnut omakseen kukaan muu. Minulle hän oli ihana eikä kellekään muulle tarvinnut olla, eikä kenenkään muun tarvinnut sitä ymmärtää."
Jos sinulla oli mahdollisuus olennaisesti suositumpaan mieheen mutta valitsit pyörätuolimiehen jota muut eivät halunneet, olen valmis laskemaan sinut potentiaaliseksi poikkeustapaukseksi.
Muistan että kirjoitit toisessa ketjussa terveystilanteestasi. Pidän asiaa harmillisena koska vaikutat kirjoitustesi perusteella hyvältä naiselta. Ei siis minulle, koska katselen max 25v lapsettomia naisia. Mutta jollekin muulle miehelle. - 6788
Kuinka ihmeessä mies voisi löytää naisen, johon itse tuntee vetoa, mutta muut miehet eivät?
Jos muut miehet eivät tunne vetoa naiseesi, täytyy naisesi olla ruma kasvoiltaan, läski tynnyrivartalo jolla ei ole vyötäröä. Tunnetko silloin itsekään vetoa häneen? - hoh.hoh.hoijaaa
Siksi koska naiset joilla on erittäin vähän kysyntää useimmissa tapauksissa ovat mieluummin yksin kuin alemman tason miehen kanssa. He saattavat mieluummin haaveilla ytmistä joka bongaa heidät tosielämän prinsessasadussa. Ätmin kanssa pariutuminen todistaisi tason alhaiseksi.
Palstallakin on naisia jotka kuvaavat itseään ätneiksi. Heille "olisi kelvannut ihan tavallinen mies", siis _keskitason_ mies, mutta ei ätmi."Siksi koska naiset joilla on erittäin vähän kysyntää useimmissa tapauksissa ovat mieluummin yksin kuin alemman tason miehen kanssa."
Jos tuo jargoni käännettäsiin selkosuomeksi, se trakoittaisi suurin piirtein: alemman tason miehetkään eivät tunne vetoa naiseen, johon kukaan muukaan mies ei tunne vetoa.
(Kyse oli siis siitä, että mistä johtuu etteivät miehet löydä niitä haluamiaan "sellaisia jotka eivät muita miehiä kiinnosta"-naisia, jollaisen suurin osa miehistä (kuulemma) omakseen haluaa.) - 12121212121212
6788 kirjoitti:
Kuinka ihmeessä mies voisi löytää naisen, johon itse tuntee vetoa, mutta muut miehet eivät?
Jos muut miehet eivät tunne vetoa naiseesi, täytyy naisesi olla ruma kasvoiltaan, läski tynnyrivartalo jolla ei ole vyötäröä. Tunnetko silloin itsekään vetoa häneen?Niin.
Ero on siinä että tavismies haluaisi naisen jota muut eivät pidä haluttavana, kun taas tavisnainen haluaisi miehen jota muut pitvät haluttavana.
Voimme tapella siitä kuinka paljon tällä on merkitystä (koska komeat/kauniit ovat aina haluttuja), mutta väittäisin että ilmiö korostaa ääripäitä. Eli miehet ovat halukkaampia ottamaan ätnejä kuin naiset ätmejä. Tämä vaikuttaa myös käyttäytymiseen porukassa, miesten ainakin yrittäessä löytää naisia jotka eivät ole liian kilpailtuja, kun taas naisten huomio kiinnittyy 100% porukan alfamieheen tms johtajaan. - 6788
Niin.
Ero on siinä että tavismies haluaisi naisen jota muut eivät pidä haluttavana, kun taas tavisnainen haluaisi miehen jota muut pitvät haluttavana.
Voimme tapella siitä kuinka paljon tällä on merkitystä (koska komeat/kauniit ovat aina haluttuja), mutta väittäisin että ilmiö korostaa ääripäitä. Eli miehet ovat halukkaampia ottamaan ätnejä kuin naiset ätmejä. Tämä vaikuttaa myös käyttäytymiseen porukassa, miesten ainakin yrittäessä löytää naisia jotka eivät ole liian kilpailtuja, kun taas naisten huomio kiinnittyy 100% porukan alfamieheen tms johtajaan.Mies voi tietenkin fantasioissaan kuvitella tilanteen, että hänen naistaan eivät muut miehet himoitse, vain hän yksin. Älykäs mies kuitenkin ymmärtää tuon toiveen mahdottomuuden.
Miehen täytyy olla melko yksinkertainen, jos hän oikeasti kuvittelee voivansa tuntea seksuaalista vetoa sellaiseen naiseen, johon muut miehet eivät tunne.
Tuo sinun teoriasi pitää paikkansa hyvin huonolla itsetunnolla varustettujen miesten kohdalla. Sellaiset voivat etsiä ei-haluttua naista, mutta hekään eivät tunne kummempaa vetoa sitä naista kohtaan, kunhan saavat spermarännin. Silloinhan ei satuta se, jos nainen lähtee suhteesta, kun hänestä ei kerran välitä.
Jotkut tuon tyyppiset miehet etsivät sen ei-halutun naisen, koska "tarvitsevat" jonkun jota mollata ja painaa alas. Sitä he myös ahkerasti tekevät, koska sillä tavoin he tuntevat oman arvonsa nousevan. Muiden ihmisten silmissä tuollainen käytös kuitenkin saa heidän arvonsa vain laskemaan.
Jos mies kuitenkin päätyy yhteen naisen kansssa, jota kohtaan hän tuntee intohimoista vetovoimaa, hän tietää ottavansa sen riskin, että kyseistä naista himoitsee moni muukin mies. - 12121212121212
6788 kirjoitti:
Mies voi tietenkin fantasioissaan kuvitella tilanteen, että hänen naistaan eivät muut miehet himoitse, vain hän yksin. Älykäs mies kuitenkin ymmärtää tuon toiveen mahdottomuuden.
Miehen täytyy olla melko yksinkertainen, jos hän oikeasti kuvittelee voivansa tuntea seksuaalista vetoa sellaiseen naiseen, johon muut miehet eivät tunne.
Tuo sinun teoriasi pitää paikkansa hyvin huonolla itsetunnolla varustettujen miesten kohdalla. Sellaiset voivat etsiä ei-haluttua naista, mutta hekään eivät tunne kummempaa vetoa sitä naista kohtaan, kunhan saavat spermarännin. Silloinhan ei satuta se, jos nainen lähtee suhteesta, kun hänestä ei kerran välitä.
Jotkut tuon tyyppiset miehet etsivät sen ei-halutun naisen, koska "tarvitsevat" jonkun jota mollata ja painaa alas. Sitä he myös ahkerasti tekevät, koska sillä tavoin he tuntevat oman arvonsa nousevan. Muiden ihmisten silmissä tuollainen käytös kuitenkin saa heidän arvonsa vain laskemaan.
Jos mies kuitenkin päätyy yhteen naisen kansssa, jota kohtaan hän tuntee intohimoista vetovoimaa, hän tietää ottavansa sen riskin, että kyseistä naista himoitsee moni muukin mies.Miten tuo poikkeaa siitä mitä kirjoitin?
Kuten sanoin, tuo on miehelle toivetilanne mutta jokainen ymmärtää - tai oppii hyvin nopeasti kantapään kautta - ettei se useimmissa tapauksissa toteudu.
Juuri tästä syystä käytin sanamuotoa "haluaisi" eikä "haluaa".
Olennaista on ymmärtää että miehelle kyseessä on välttämätön paha, kun taas naiselle laumasieluna on itseisarvo jos miehen haluaisi moni muukin nainen. - aivottomatmiehet
scrg kirjoitti:
"Eihän se nainen sitä etukäteen tiedä miestä valitessaan. "
Voi olla ettei tiedäkään, mutta sillä verukkeella ei saa vapautusta vastuusta. Elämässä mennään aina sen mukaan mitä olisi pitänyt tietää.Naisten pitää tietää aina. Miesten ei koskaan.
- Katellut
Tärkein asia tässä keskustelussa on miehille ymmärtää se, että mitä naiset sanovat haluavansa on eri asia mitä he todella tahtovat. Siihen liittyy myyttejä naisen asemasta, silkkaa valehtelua, feminismiä ym.. Naisille, varsinkin nuoremmille, on tärkeintä se mitä ympäristö ajattelee. Monet eivät itsekään tunnista omia tarpeitaan.
Siitä syntyy ristiriitoja, ahdistusta ja pinnallisuutta. Mielestäni naiset ovat kuitenkin kehittyneet viimeaikoina tunnistamaan enemmän tarpeitaan (tai tuntemani naiset ´kypsyneet´) . Tämä ei tietenkään ole hyväksi ns. ätmeille, mutta positiivista sinänsä.
Yllä oleva koskee myös osittain miehiä. Heillä huijaaminen on mielestäni useimmiten tietoisempaa.Mä hämmästyn yhä joskus sitä miten paljon naiset ilmeisesti miettivät ja stressaavat sitä mitä ympäristö ajattelee.
Mielenkiintoista kuitenkin on, että asiasta ei juurikaan keskustella. Puhutaan kyllä julkisesti vaikkapa ulkonäköpaineista, mutta aina ulkoisesta näkökulmasta, ei juuri koskaan henkilökohtaisesta näkökulmasta siitä, miksi ja miten ympärillä olevien ihmisten oletettu ajattelu vaikuttaa.- eräskurppa
scrg kirjoitti:
Mä hämmästyn yhä joskus sitä miten paljon naiset ilmeisesti miettivät ja stressaavat sitä mitä ympäristö ajattelee.
Mielenkiintoista kuitenkin on, että asiasta ei juurikaan keskustella. Puhutaan kyllä julkisesti vaikkapa ulkonäköpaineista, mutta aina ulkoisesta näkökulmasta, ei juuri koskaan henkilökohtaisesta näkökulmasta siitä, miksi ja miten ympärillä olevien ihmisten oletettu ajattelu vaikuttaa.Joka aikakaudella on omat kauneusihanteensa. Sitä kautta tietysti "ympärillä olevien ihmisten oletettu ajattelu" jonkun verran vaikuttaa.
Itselläni aikoinaan vaikuttivat kaikkein eniten omat kauneusihanteeni. Symmetria on mielestäni kaunista. Sitä en koskaan saavuttanut, kun luurankoni on muodostunut liian leveälanteiseksi ollakseen symmetrinen. Nuorena laihdutin itseni reilusti alipainoiseksi, saadakseni leveän alaosani vastaamaan paremmin yläosaani, mutta eihän se mitään auttanut. Mittasuhteet pysyivät samoina, vaikka luut törröttivät.
Minulla on myös "miesmäinen" leuka, jota olen aina inhonnut, mutta pääkallon muodolle ei voi mitään. En siis koskaan voinut olla tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka ulkopuoliset ihmiset eivät "vikojani" koskaan kommentoineet, enkä kokenut että paineita siltä suunnalta olisi tullut. Olisin vain itse halunnut olla tyytyväinen peiliin katsoessani.
Nyt kurppaikäisenä tilanne on tietenkin vain pahentunut, mutta enää sillä ei ole samanlaista väliä. Oma luusto nyt on suunnilleen viimeinen asia, kenen kanssa kannattaa olla riidoissa.
Mä ilmeisesti elän jotenkin niin omissa ajatuksissani, että olin jo reippaasti aikuinen ennen kuin jotenkin oivalsin miten paljon ihmiset yleensä miettivät mitä muut ajattelee. Tuohon sitten liittyy myös ymmärrys siitä että on ja aina ollut itse aivan vääränlainen.
Ikääntyminen tosiaan sitten vapauttaa jokaisen viimein ulkoisista paineista. Siihen saakka muille riittää hupia esim. siitä huolesta ja säätämisestä millaisia kuvia ja tviittejä someen postataan.
Mutta en mä itsekään ole täysin vapaa miettimästä mitä muut ajattelevat. Kun kuljen rumat sukat sandaaleissa toivon kyllä jotenkin kierosti salaa, että onnistun samalla pilaamaan jonkun esteetikon päivän.
- xxxzzzccc
http://www.wikiwand.com/fr/Igor_et_Grichka_Bogdanoff
Ei unohdeta sitä miehekästä leukaa!!!- 720
Mitä "miehekästä" tuossa muka on?
- mikäonkaantärkeää
Onhan noissa paljon perääkin, näissä pohdinnoissa.
Sitten pitää muistaa, että naista on manipuloitu kai aina.
Huvittavaa on sekin, kun SDP ukkeli sanoo olevansa miesfeministi.
Kusetusta, jolla nainen urautetaan. Taitavat vielä äänestääkin tätä hupiveikkoa.
Ihan kaikessa pitää muistaa, että on kunnollisia miehiä ja naisia.
Sitten on vaurioituneita, joilla on elokuva ihanteita, pornoleffa ihanteita, kovuus tai raha ihanteita.
Tavallaan säälittää yksinäiset ihmiset, kun tuosta epämääräisestä laumasta pitäisi löytää oma elämän kumppani. On vihreää tukkaa- oranssia- mohikaania ja liimalettiä.
Ota siitä nyt omasi ?
Ymmärrän yksinäisiä myös, että kunnollista ei löydy ja sitten ollaan mieluiten yksin.
Jonkin verran asioita miettineenä sanoisin, että olkaa sellaisia kun olette.
Jos olette hyviä ihmisiä, olkaa sitä.
Kaikessa ihmisiä yritetään ohjata ja ihmisille yritetään sanoa, että millainen pitäisi olla.
Miksi asettua vankilaan muiden mittaamien mittojen mukaisesti?
Unohtakaa se.
Olkaa mitä oikeasti olette ja jos sillä ominaisuudella ei löydy kumppania, niin ihmettelen. Silloin on varmasti niin, että on parempi olla itsekseen, kun mieleltään vaurioituneen ihmisen kanssa.
Itse taidan olla ajautunut vauriotapauksen kanssa yhteen.
Minulla on paljon sellaista, mitä naiset pitävät hyveenä. Silti oikeasti kärsin usein, kun en ole löytänyt sellaista elämänkumppania, joka ei olisi rikkinäinen kippo.
Olisin mielummin köyhä ja mitätön, mutta onnellinen.
Kohtalon ivaa?- sinkkunainenn
Niinhän miehet valehtelee oman edun nimissä. Hyvä esimerkki on tästä nuo jännämiehet. Ensin ollaan niin mielinkielin ja esitetään muuta mutta kun päästään suhteeseen niin todellinen minuus löytyy. Syy on tietenkin naisessa taas kun uskoi miehestä hyvää.
Manipulointi on suoraan sanottuna VALEHTELEMISTA jossa haetaan omaa hyötyä. Väkisin pitää jokaista miestä mahdollisena manipoloijana.
Mikä estää olemasta köyhä ja mitätön onnellinen. Ei minullakaan estä. - sinkkumiesssssss
sinkkunainenn kirjoitti:
Niinhän miehet valehtelee oman edun nimissä. Hyvä esimerkki on tästä nuo jännämiehet. Ensin ollaan niin mielinkielin ja esitetään muuta mutta kun päästään suhteeseen niin todellinen minuus löytyy. Syy on tietenkin naisessa taas kun uskoi miehestä hyvää.
Manipulointi on suoraan sanottuna VALEHTELEMISTA jossa haetaan omaa hyötyä. Väkisin pitää jokaista miestä mahdollisena manipoloijana.
Mikä estää olemasta köyhä ja mitätön onnellinen. Ei minullakaan estä.Niehet valehtelee oman edun nimissä. Hyvä esimerkki on tästä nuo tavalliset naiset. Ensin ollaan niin mielinkielin ja esitetään muuta mutta kun päästään suhteeseen niin todellinen minuus löytyy. Syy on tietenkin miehessä taas kun uskoi naisesta hyvää.
Manipulointi on suoraan sanottuna VALEHTELEMISTA jossa haetaan omaa hyötyä. Väkisin pitää jokaista naista mahdollisena manipoloijana.
Mikä estää olemasta köyhä ja mitätön onnellinen. Ei minullakaan estä. - sinkkumiesssssss
sinkkumiesssssss kirjoitti:
Niehet valehtelee oman edun nimissä. Hyvä esimerkki on tästä nuo tavalliset naiset. Ensin ollaan niin mielinkielin ja esitetään muuta mutta kun päästään suhteeseen niin todellinen minuus löytyy. Syy on tietenkin miehessä taas kun uskoi naisesta hyvää.
Manipulointi on suoraan sanottuna VALEHTELEMISTA jossa haetaan omaa hyötyä. Väkisin pitää jokaista naista mahdollisena manipoloijana.
Mikä estää olemasta köyhä ja mitätön onnellinen. Ei minullakaan estä."Niehet" = Naiset.
- sinkkunainenn
"Niehet" = Naiset.
Lukee niehet koska nies ei ansaitse ämmää. Selityksenä sulle.
Muuten pätee kirjoitus niin kuin se on. - 720
"Niehet" = Naiset.
Et sitten keksinyt mitään omaa sanottavaa, näemmä.
- sinkkunainenn
Niehet valehtelee oman edun nimissä. Hyvä esimerkki on tästä nuo tavalliset naiset. Ensin ollaan niin mielinkielin ja esitetään muuta mutta kun päästään suhteeseen niin todellinen minuus löytyy. Syy on tietenkin miehessä taas kun uskoi naisesta hyvää.
Mikä estää olemasta köyhä ja mitätön onnellinen. Ei minullakaan estä.Ei ole ongelmaa kun me molemmat eletään niin kuin halutaan eli köyhänä, ja mitättömänä ja onnellisena. Varmaan sinäkin elät kun niin kerroit.
Miehillä se harvemmin onnistuu, vapaaehtoinen yksineläminen.
- NaisetHaluaaHauskanKivan
uskon rakastumiseen tutustumalla. toiseen voi tutustua ja rakastua kuukausien ja vuosien aikana ja siinä ei tasot ja pelit merkitse mitään, kun huomaa millainen toinen on sun ja toisten seurassa. rakastuin siihen joka on tasapuolisesti kiva, ystävällinen ja hauska ja tietenkin muakin huomio. Vaikea tutustua ja rakastua jöröön joka ei puhu kenellekään ja on ilkeä kaikille.
- Aakooteeäm
Vähemmän on enemmän. Tärkeintä taitaapi olla se että huomiointi on luonnollista, eikä siinä ole yliyrittämisen tai epätoivoisuuden makua. Lisäksi huomiointi kannattaa keskittää naiselle merkitykselliseen asiaan.
Aloituksen mukaisesti luulen sillä olevan myös iso merkitys onko mies "tuon miehen haluan" vai "ehkä" kategoriassa. Ensimmäiseen ryhmään kuuluvilta naiset sietävät moukkamaistakin käytöstä ja jokainen pieni positiivinen signaali tai ele on ihana kohteliaisuus. Jälkimmäisen ryhmän miesten kannattaisi huomioida naista kerran ja laittaa sitten jäitä hattuun. Nainen kiinnostuu jos kiinnostuu. - Tavallinenmiekkonen
Tässähän on kyse vanhan kliseen toteutuksesta "sun pitää rakastaa ensin itseäsi, ennen kuin voit rakastaa muita / olla rakkauden kohteena". Eli oma pää pitää olla kunnossa. Muuten se näkyy kauas, että "Tarvitset" naista. Mietippä hetki millainen fiilis sulla tulee ihmisestä, joka heti alussa tarvitsee sinua välttämättä johonkin?
Eli eli.... Itsenäisyys ja riippumattomuus ovat merkkejä henkisestä kypsyydestä, ja sitä kautta kyvystä kantaa vastuuta itsestään ja muista. Sun pitää siis olla onnellinen naisen kanssa. Ei hänen vuokseen. Ja tämä lähtökohta tarkoittaa sitä, että olet ensin tyytyväinen itseesi ja toimintaasi. Et tarvitse parisuhdetta täydentämään elämääsi, mutta olet sen valmis vastaanottamaan jos oikeasti sinulle sopiva ihminen löytyy. Tämä ei ole heimoyhteiskunta jossa pariutuminen ja lisääntyminen olisi pakollista. Ehkä sukutilaansa jatkavalle maajussille tilanne voi näyttäytyä myös siinä valossa, mutta hänkin tarvitsee rinnalleen oikean ihmisen. Ei kynsiään viilailevaa loisijaa.
Toki naismaailmassa menestyneet miehet saavat parisuhteetkin paljon helpommin kuin ns. Tavikset joille yhden yön jutut ovat vain haavekuvia(oikeasti ilmaista irtoseksiä on harvoin tarjolla tavismiehille. Tämä aiheuttaa helposti tarpeen ripustautua niihin mahdollisesti vääriin naisiin, jos flaksi sattuu käymään). Mutta hyviä matchejä heidänkin on vaikea löytää. He ovat vähän samassa asemassa kuin suurin osa naisista. Tarjontaa on paljon, mutta hyvät joutuu silti etsimään joukosta. Joskus käy tuuri ja hyvä tulee vastaan nopeastikin.
Eli miehet. Luottakaa myös naisiin ja antakaa palloa niille, kun kutsu peliin sattuu tulemaan. Jos mielestänne hyvä on käsillä, niin kyllä se osaa olla vastavuoroinen kun olette asian hänelle ilmaisseet, vaikka Tokien treffien jälkeisellä halauksella ja ilmoituksella, että haluatte kokata heille ensi viikolla safkat himassanne. Tai tilanteen ja ihmisten mieltymysten mukaan. Mitään odotteluaikoja ja naisen epävarmaksi tekemisiä en lähtisi kokeilemaan, ellet itse halua naista joka näistä syttyy.
Vakka valitkoon kantensa. Suuntaan jos toiseen.- 1714
Ompa mukava lukea viisastakin tekstiä tältä palstalta. Kiitos
- mielonen-
Arvio ketjusta lähinnä aloittajan kannalta lyhyehkön silmäilyn ja muutaman tekstilainauksen avulla:
Keskeisin kysymys mihin aloittaja perää vastausta on "miten olla kiinnostava mies?".
"...aloituksessani kyse ensisijaisesti kehittymisestä ns.kiinnostavaksi mieheksi..."
Tähän näemmä haetaan vastausta voimallisesti hyvinkin ulkokohtaisten omien ja pelimiesteorioiden tarkoitushakuisista ajatussykkyröinneistä ja haitaksi asti oikeassaolemisen halusta-- ja siinä sivussa palstan naisilta toki myös (sikäli kuin heihin uskomista ;)
Eräs vastaus:
"Jos ei ole taitoa tulla ihmisten kanssa henkisellä tasolla toimeen, niin voi mitään. Feikki paljastuu, paljon nopeammin kuin feikki itse ymmärtääkään"
Eräs kommentti:
- "Silloin huomioiminen alkaa tuntua vastapuolesta ahdistavalta, jos toinen yrittämällä yrittää täyttää jotain 'hyvän miehen' saappaita. Se ei tunnu enää aidolta ja pyyteettömältä, vaan kaupankäynniltä, jonka tarkoituksena on herättää vastapuolessa velvollisuudentunteita"
*---
Yletön analysoinnin halu antaa persoonasta helposti saman vaikutelman kuin sininen valo: kliininen, luotaantyöntävä ja kalsea.
Pyyteetön asenne ratkaisee. Syytä lukea ajatuksella edellinen "tavallinenmiekkonen"-kommentti.
Ps.olisipa mahdollisuus kiinnittää nastalla poikkeuksellisen hyvät kommentit ainakin määräajaksi näkyviin, niillä kun taitaa olla taipumus palstalla liukua nopeasti näkymättömiin, jos kellään ei ole lisättävää.
Joten ottakaatte opiksenne tarvitsevat, kun on tilaisuus.
- opettajissalöytyy
Porno opettaa meille mitä miehet oikeasti haluavat, ja se on kyllä jotain aivan muuta kuin 12121212 väittää.
- crux
Suosittu mies on ainakin sellainen jolla on ollut aina ollut naisia tarjolla niin paljon että katkeruus ei ole hiipinyt sieluun eikä ajattelumallit ole vähääkään negatiivisia. Koska naisilla on myös vastaava ylitarjonta kumppaniehdokkaista niin he ymmärtävät toisiaan tässä asiassa. Jotta mies olisi näin haluttu niin hänen täytyy olla aivan huippuluokkaa miesten sarjassa. Nainen voi olla omassa sarjassaan ihan keskitasoa tai jopa sen alle. Luulen että tämä on yksi iso syy markkinoiden vääristymiselle.
- 1714
Miehet voivat mennä ihan itseensä tuossa vääristymäasiassaan. Miksi he käyttäytyvät siten, että markkinat pääsevät vääristymään?
- crux
1714 kirjoitti:
Miehet voivat mennä ihan itseensä tuossa vääristymäasiassaan. Miksi he käyttäytyvät siten, että markkinat pääsevät vääristymään?
Aika harva ihminen on kuin kone jonka voi ohjelmoida käyttäytymään juuri oikealla tavalla. Jos mies on jätetty vaikkapa kymmeneksi vuodeksi yksin ihan vain naisten ulkonäköön kohdistuvan nirsouden takia niin ihme on jos se ei jätä mitään jälkiä.
- tavisnainenn
Suurin osa naisistahan on taviksia eli rumia. (miehen mielestä) Mies ei halua rumaa naista mutta se tuskin jättää traumoja pitkälläkään aikavälillä naisiin.
- Reaalismiaa
tavisnainenn kirjoitti:
Suurin osa naisistahan on taviksia eli rumia. (miehen mielestä) Mies ei halua rumaa naista mutta se tuskin jättää traumoja pitkälläkään aikavälillä naisiin.
Uskotko tuohon? Vai jääkö "vääriltä" miehiltä tullut huomio huomioimatta? Miehet eivät oikeasti etsi pornomalleja rinnalleen. Se on naisten päässään luomaa harhaa, jonka perustana saattaa olla muutaman miehen sikailu, joilla on siihen varaa.
Testaa. Ota itsestäsi kuva, tee lyhyt kuvaus, ja iske tinderi tai suomi24 deitti tulille. Viestejä tulee kyllä. Miehelle... Ei niinkään. Tämä on ihan realismia, että tavallinen mies ei yleensä herätä sitä jotain ainakaan sähköisissä pintariipaisun palveluissa. Ja kun näissä tarjontaa mimmeillä riittää, niin vaikeaa on siellä erottua.
- crux
Tavallinen nainen saa kuitenkin vaikkapa Tinderin kautta sovittua joka viikolle treffit joten ei se tilanne ole lähimainkaan vertailukelpoinen.
- josnainensuostuu
Kyllä mies rumankin haluaa jos on alkoholisoitunut ja he osaavat muuttaa naisen mieleisensä mukaan koska ovat omasta mielestään älykkäitäkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20814158
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m162141Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?371311Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941166- 1141106
- 221070
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30852Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80678Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80673- 63653