Uskomatonta miten paljon suomimiehet halveksii äitejään ja mummojaan.
Äitejään halveksivat
50
495
Vastaukset
- ihmettelenmyös
Uskomatonta miten narsistisia suominaiset on ja miten paljon he puhuvat muunneltua totuutta.
- säälittäviä.paskakasoja
Nimenomaan, mutta meidän miesten Äidit & Mummot olivat / ovat hienoja NAISIA. He tiesivät miksi on maailmassa olemassa NAISIA ja MIEHIÄ, ja mikä on itse kumpaisenkin rooli ja paikkansa tässä maailmassa. Mutta nämä nykyiset "naiset" ei ole hienoa nähneetkään, vaan ovat feminismin, somen, tasa-arvon yms. paskan saastuttamia ärsyttäviä ja erittäin vastenmielisiä että omahyväisiä VITUNKANTOTELINEITÄ ! ja näissä hyväkkäissä ei mikään muu kiinnostakkaan, kuin se telineessä oleva vittu. Siinä ympärillä tuleva / kulkeva biologinen kuona on äärimmäisen vastenmielistä edes koskea. Nämät hyväkkäät haluavat ja yrittävät olla sovinisti sikojakin suurempia sikoja, jos mitenkään vain mahdollista. Kalifiksi Kalifin paikalle, vaikka helvetin omahyväiset Tampiot eivät tajua, etteivät ikänä pysty olemaan miehiä tai nousemaan miehien yläpuolelle. Lähinnä naurettavaa ja aika pitkälle myös säälittävää tuo edes yrittäminen.
Ja ei, vaikka te vitun idiootit yritätte kuinka hakkauttaa tautiset nahkanne täyteen rikollisten & merimiesten hengessä kuvia, törmäilette alvariinsa naulapyssyihin ja ammutte naamarinne täyteen rautaa, niin että sitä on enemmän keskimäärin kuin lähimmän K-Raudan pulttihyllyssä, syljette ja noidutte kuin aro-lappalaiset, sekoilette ja vedätte huumehia & viunaa sekä jaatte persettänne milloin missäkkin kadunkulmassa ja ihan kaikille kynnelle kykeneville, se ei tee teistä vajakeista edelleenkään miehiä vaikka kuinka yritätte.
- Buhahaha
Naiset ovat menneet pilalle yhdessä sukupolvessa. Siinä missä äitimme ja mummomme tiesivät että ei ole hyväksi harrastaa sarjasuhteita ja sen että täydellistä miestä ei olekaan, ja että suhteen eteen täytyy tehdä työtä (myös naisen), nykynaisille kaikki tämä on tunkkaista patriarkaalista muinaisjäännettä mikä hävitetään parhaiten paneskelemalla ympäriinsä jännämiesten kanssa samaan aikaan kun etsitään sitä täydellistä miestä ja haetaan vain sitä omaa etua, iloa ja hyötyä koska elämä on elämistä varten.
No ei naisten elämä ainakaan miehiä varten ole, sori vaan. Eikä ole ollut ennenkään, vaikka haluaisit niin itsellesi uskotella.
- Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
No ei naisten elämä ainakaan miehiä varten ole, sori vaan. Eikä ole ollut ennenkään, vaikka haluaisit niin itsellesi uskotella.
En minä sellaista ole väittänytkään, eikä varmaan edellisten sukupolven naisetkaan niin uskoneet, mutta keinot sen itsensä ja oman elämänsä toteuttamiseen olivat erilaiset ja hillityt, eivät niin ahneet, kylmät ja itsekkäät kun mitä nykynaisilla.
Buhahaha kirjoitti:
En minä sellaista ole väittänytkään, eikä varmaan edellisten sukupolven naisetkaan niin uskoneet, mutta keinot sen itsensä ja oman elämänsä toteuttamiseen olivat erilaiset ja hillityt, eivät niin ahneet, kylmät ja itsekkäät kun mitä nykynaisilla.
Edelleenkin, olet kaltaistesi seurassa. ;)
- Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
Edelleenkin, olet kaltaistesi seurassa. ;)
Ja mitähän tuo oli tarkoittavinaan? En minä vaadi naiselta nuoruutta, neitsyyttä, siitä puhumattakaan että hän olisi alamaiseni ja palvelijani, tai mitään muutakaan sellaista, vaan tasaveroista kumppania. Mutta nykynaiset eivät hae tasaveroista kumppania, vaan itseään parempaa, jonka kanssa sitten haluavat tasaveroisen suhteen.
Buhahaha kirjoitti:
Ja mitähän tuo oli tarkoittavinaan? En minä vaadi naiselta nuoruutta, neitsyyttä, siitä puhumattakaan että hän olisi alamaiseni ja palvelijani, tai mitään muutakaan sellaista, vaan tasaveroista kumppania. Mutta nykynaiset eivät hae tasaveroista kumppania, vaan itseään parempaa, jonka kanssa sitten haluavat tasaveroisen suhteen.
Mun lähipiirissäni ei ole tuollaisilla arvoilla eläviä ihmisiä. Itse sinä ihmiset ympärillesi valitset.
- Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
Mun lähipiirissäni ei ole tuollaisilla arvoilla eläviä ihmisiä. Itse sinä ihmiset ympärillesi valitset.
Kuinka monta suhdetta lähipiirisi naisilla on takana? Onko yhdenillanjuttuja? Kuinka pitkään nykyiset suhteet ovat kestäneet?
Miten sinun lähipiirissäsi tarkoitetaan käytännössä käsitteellä "tehdä suhteen eteen työtä" noin käytännössä?
Miten luonnehtisit ystäviesi miehiä, jos sinun pitäisi antaa heistä vähän todellisuutta karskimpi kuva? Mitä heikkoja puolia ystäväsi ovat joutuneet kumppaneissaan hyväksymään?
Ja kyllä mulla on ollut aika vähän vaikutusvaltaa siihen minkälaisia ihmisiä ympärilleni valitsen, sukua en tietenkään voi valita, ja ystävienkin suhteen vaihtoehdot ovat olleet hyväksyä ne jotka ovat osoittaneet minkäänlaista kiinnostusta tuttavuuteeni, tai olla yksin.
Se mitä olen suhteista tästä lähipiiristäni oppinut, on että kilttejä miehiä (siis oikeita sellaisia, ei meitä ätmejä) hyväksikäytetään, petetään, ja lopulta jätetään, ja jännämiehet hyväksikäyttävät, pettävät ja jättävät. Buhahaha kirjoitti:
Kuinka monta suhdetta lähipiirisi naisilla on takana? Onko yhdenillanjuttuja? Kuinka pitkään nykyiset suhteet ovat kestäneet?
Miten sinun lähipiirissäsi tarkoitetaan käytännössä käsitteellä "tehdä suhteen eteen työtä" noin käytännössä?
Miten luonnehtisit ystäviesi miehiä, jos sinun pitäisi antaa heistä vähän todellisuutta karskimpi kuva? Mitä heikkoja puolia ystäväsi ovat joutuneet kumppaneissaan hyväksymään?
Ja kyllä mulla on ollut aika vähän vaikutusvaltaa siihen minkälaisia ihmisiä ympärilleni valitsen, sukua en tietenkään voi valita, ja ystävienkin suhteen vaihtoehdot ovat olleet hyväksyä ne jotka ovat osoittaneet minkäänlaista kiinnostusta tuttavuuteeni, tai olla yksin.
Se mitä olen suhteista tästä lähipiiristäni oppinut, on että kilttejä miehiä (siis oikeita sellaisia, ei meitä ätmejä) hyväksikäytetään, petetään, ja lopulta jätetään, ja jännämiehet hyväksikäyttävät, pettävät ja jättävät.Sanotaan nyt nätisti vaikka näin, että mun lähipiiriini ei kuulu yhtäkään sun kaltaista.
- Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
Sanotaan nyt nätisti vaikka näin, että mun lähipiiriini ei kuulu yhtäkään sun kaltaista.
Eli heti kun tuli kiperiä kysymyksiä joihin rehellisesti vastaaminen toisi ikäviä totuuksia esiin, vaihdatkin (nättiin) henkilöhyökkäykseen.
- Wulwawa
Vanhoja naisia täällä vasta halveksutaankin.
Buhahaha kirjoitti:
Eli heti kun tuli kiperiä kysymyksiä joihin rehellisesti vastaaminen toisi ikäviä totuuksia esiin, vaihdatkin (nättiin) henkilöhyökkäykseen.
Sulla on vastenmielinen tapa arvottaa ihmisiä. Siitä on kyse. Sä näet kaikki vain oman hyötysi kautta. Tuollaisiin pidetään oikeassa elämässä aina tiettyä etäisyyttä.
- Buhahaha
Wulwawa kirjoitti:
Vanhoja naisia täällä vasta halveksutaankin.
Pitää paikkansa ja olen asiasta eri mieltä, mutta on aika vähän mitä voin asian eteen tehdä. Olen minä yrittänyt vastaankin sanoa mutta ei se muuta mitään.
Ja tässä ikä ja sen seurauksena "vanhempi" on vähän suhteellinen käsite. En minä ole nuori enää itsekään, joten ikäiseni naisetkin ovat jo keski-ikäisiä mutta äitini on toki vielä sukupolven verran vanhempi. - Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
Sulla on vastenmielinen tapa arvottaa ihmisiä. Siitä on kyse. Sä näet kaikki vain oman hyötysi kautta. Tuollaisiin pidetään oikeassa elämässä aina tiettyä etäisyyttä.
Sinähän niitä ihmisiä arvotat mennen tullen mutta olet niin tekopyhä ja täynnä itseäsi, ettet edes näe sitä.
- Wulwawa
Buhahaha kirjoitti:
Pitää paikkansa ja olen asiasta eri mieltä, mutta on aika vähän mitä voin asian eteen tehdä. Olen minä yrittänyt vastaankin sanoa mutta ei se muuta mitään.
Ja tässä ikä ja sen seurauksena "vanhempi" on vähän suhteellinen käsite. En minä ole nuori enää itsekään, joten ikäiseni naisetkin ovat jo keski-ikäisiä mutta äitini on toki vielä sukupolven verran vanhempi.Sittenhän olisikin hyvä tarkentaa, että minä vuosikymmenenä syntyneet naiset ovat menneet piloille ja milloin oli vielä niitä ihania naisia.
- 23456
Buhahaha kirjoitti:
Ja tässä ikä ja sen seurauksena "vanhempi" on vähän suhteellinen käsite. En minä ole nuori enää itsekään, joten ikäiseni naisetkin ovat jo keski-ikäisiä mutta äitini on toki vielä sukupolven verran vanhempi.Myönnät siis, että miehet pääsääntöisesti halveksivat äitinsä ja isoäitiensä ikäisiä naisia, ja sillä tavalla siis myöskin äitejään ynnä isoäitejään, koska juurikin tuo ikä on se syy, miksi näitä naisia halveksitaan. Aloittaja on näin ollen, täysin oikeassa.
Buhahaha kirjoitti:
Sinähän niitä ihmisiä arvotat mennen tullen mutta olet niin tekopyhä ja täynnä itseäsi, ettet edes näe sitä.
Tottakai arvotan ihmisiä. Mutta ihan eri arvoilla kuin sinä. Näen senkin, että olen oikein tyytyväinen itseeni ja elämääni tällä hetkellä. Sinä et vaikuta onnelliselta elämääsi, kun valitat koko ajan. Ennemmin olen täynnä itseäni kuin täynnä katkeruutta. :)
- Buhahaha
Wulwawa kirjoitti:
Sittenhän olisikin hyvä tarkentaa, että minä vuosikymmenenä syntyneet naiset ovat menneet piloille ja milloin oli vielä niitä ihania naisia.
Kärjistettyyn aloitukseen kirjoitin kärjistetyn vastauksen ja kuten tavallista Linerin kanssa väitellessä aseet senkun kovenevat, mutta oikeasti asiastahan voisi keskustella asiallisemminkin, niin kuin sinun kanssa mielummin teenkin.
Eli ei ole mitään jyrkkää rajaa missä naiset menivät piloille, eikä kaikki nykynaisetkaan ole pilalle menneitä mutta yleinen ilmapiiri on että naiset saavat nykyään vaatia mieheltä jopa kohtuuttomia asioita ja miesten pitäisi vaan vastasta niihin. Moni nainen myös uskoo tähän, ja siitä seuraa että minunlaiseni miehen on mahdonta saada parisuhdetta. Ei siksi että olisin minkään sortin sovinisti joka kaipaisi vain tahdotonta kodinhoitaja-seksiorja-kasvattajaa vaan siksi että en ole ominaisuuksiltani sitä mitä nykynaiset haluavat.
Lyhyesti siis: kyllä edellisessäkin sukupolvessa oli nykynaisten kaltaisia, ja nykyään on sellaisia mitä ennenkin, mutta suhteet ovat muuttuneet. Nykyään törmään ehkä kerran viidessä vuodessa sellaiseen mukavan tuntuiseen naiseen, joka ei tunnu olevan liikkellä vaan maksimoidakseen omaa hyötyään. - Buhahaha
23456 kirjoitti:
Myönnät siis, että miehet pääsääntöisesti halveksivat äitinsä ja isoäitiensä ikäisiä naisia, ja sillä tavalla siis myöskin äitejään ynnä isoäitejään, koska juurikin tuo ikä on se syy, miksi näitä naisia halveksitaan. Aloittaja on näin ollen, täysin oikeassa.
Väärin tulkittu. plus miinus 10 vuotta ei ole sukupolvi. Plus miinus 20 vuotta on yhteiskunnallisessa mielessä sukupolvi, mutta aika harvoin sitä seuraavaa sukupolvea kaksikymppisenä aletaan lykkäämään, nykyään yleisin lapsentekoikä on 30-40 vuotta.
Ja "miehet pääsääntöisesti" on eri asia kun "palstan miehet", kai se nyt on itsestään selvää... - Buhahaha
LinerT.2 kirjoitti:
Tottakai arvotan ihmisiä. Mutta ihan eri arvoilla kuin sinä. Näen senkin, että olen oikein tyytyväinen itseeni ja elämääni tällä hetkellä. Sinä et vaikuta onnelliselta elämääsi, kun valitat koko ajan. Ennemmin olen täynnä itseäni kuin täynnä katkeruutta. :)
Niin olisin minäkin, jos voisin, mutta kun ätmeille sitä itseään täynnä olemista ei sallita. Aika monikin palstan miehistä on hyvinkin itseään täynnä, eikö? Ainakin ne, joita eniten pärjataan, kuten NAL.
Buhahaha kirjoitti:
Niin olisin minäkin, jos voisin, mutta kun ätmeille sitä itseään täynnä olemista ei sallita. Aika monikin palstan miehistä on hyvinkin itseään täynnä, eikö? Ainakin ne, joita eniten pärjataan, kuten NAL.
Te olette täynnä katkeruutta. Se on sitten ilmeistesti sitä teitä itseänne.
- qwqe
Buhahaha kirjoitti:
Ei kysymyksestä tule kiperää, jos siihen jättää vastaamatta.
Ei vastaamatta jättäminen tarkoita, että siellä olisi ikäviä totuuksia.
Ei valitulla tavalla reagoiminen ole henkilöhyökkäys.
Kysymys korkeintaan oli tahditon ja typerä, mutta se on varmaan täysin mahdotonta kysymyksen esittäjän ymmärtää. - hyväksikäyttäjää
Buhahaha kirjoitti:
Kärjistettyyn aloitukseen kirjoitin kärjistetyn vastauksen ja kuten tavallista Linerin kanssa väitellessä aseet senkun kovenevat, mutta oikeasti asiastahan voisi keskustella asiallisemminkin, niin kuin sinun kanssa mielummin teenkin.
Eli ei ole mitään jyrkkää rajaa missä naiset menivät piloille, eikä kaikki nykynaisetkaan ole pilalle menneitä mutta yleinen ilmapiiri on että naiset saavat nykyään vaatia mieheltä jopa kohtuuttomia asioita ja miesten pitäisi vaan vastasta niihin. Moni nainen myös uskoo tähän, ja siitä seuraa että minunlaiseni miehen on mahdonta saada parisuhdetta. Ei siksi että olisin minkään sortin sovinisti joka kaipaisi vain tahdotonta kodinhoitaja-seksiorja-kasvattajaa vaan siksi että en ole ominaisuuksiltani sitä mitä nykynaiset haluavat.
Lyhyesti siis: kyllä edellisessäkin sukupolvessa oli nykynaisten kaltaisia, ja nykyään on sellaisia mitä ennenkin, mutta suhteet ovat muuttuneet. Nykyään törmään ehkä kerran viidessä vuodessa sellaiseen mukavan tuntuiseen naiseen, joka ei tunnu olevan liikkellä vaan maksimoidakseen omaa hyötyään.Miten minusta näkee että olen liikkeellä maksimoidakseni omaa hyötyä? Lätkötän omassa sängyssä yksin ja naputtelen puhelinta. Kohta valot pois ja unta kalloon. Itsellehän siitä tietenkin hyödyn saa, kieltämättä.
- ettäkaikkinaisetsitäjasi
Buhahaha kirjoitti:
Nykynaisilla? Olen nykynainen ja elän omaa pientä elämääni työssäkäyden ja itseni elättäen. En näe millään lailla miten olen itsekäs, kylmä ja ahne. Miestä en halua koska en halua elää ilman mielenrauhaa. Voi olla ahneutta haluta elää rauhassa tai itsekkyyttä olla antamatta pillua jännämiehelle tai kylmyyttä olla välittämättä ätmeistä. Olen perinteinen vanhanajan vanhapiika ja sellainen luulisi olevan palstan miesten mieleen.
- hyi.haaskoja
Wulwawa kirjoitti:
Sittenhän olisikin hyvä tarkentaa, että minä vuosikymmenenä syntyneet naiset ovat menneet piloille ja milloin oli vielä niitä ihania naisia.
Kyllä ne siinä 70-luvun alkupuolella on syntyneet ne enään kurantit nais-sukupolvet, sen jälkeen on laatu tippunut kuin lehmän häntä. Joka muuten kuvaa hyvin näitä nykyisiä lehmiä, joita ei edes siltä laatu-taulukolta löydy, kun se graafikin on jo niin syvällä lattia-tason alla että sille on pitänyt vuosi vuodelta kaivaa syvempi monttu, että sitä pystyy tarkastelemaan.
- Halpamaisia
Ikärasisteja, naista halventavia äijiä on chatit täynnä ja löytyy niitä muualtakin.
- 23456
Niimpä juuri. Joka kerta kun äijä osoittaa halveksuntaa vanhempia naisia kohtaan, hän osoittaa sen saman halveksunnan äitiään ja isoäitejään kohtaan. Sitähän tuo aloittajakin tarkoittaa.
- Buhahaha
23456 kirjoitti:
Niimpä juuri. Joka kerta kun äijä osoittaa halveksuntaa vanhempia naisia kohtaan, hän osoittaa sen saman halveksunnan äitiään ja isoäitejään kohtaan. Sitähän tuo aloittajakin tarkoittaa.
Minä käsitin aloituksen kyllä kritisoivan naisiin kohdistuvaa halveksuntaa yleisesti ikään katsomatta, ja yhtymäkohtaa haettavan tässä suhteessa pelkästään sukupuolen perusteella, ja vetäen yksi yhteen sen että tämän päivän naiset ovat aivan samanlaisia kuin edellisenkin sukupolven naiset. Ja se nyt ei kyllä pidä ihan paikkaansa, sillä yhteiskunta on muuttunut näiden kahden sukupolven välillä paljonkin ja kyllä se on ihmisiäkin muuttanut.
- 23456
Buhahaha kirjoitti:
Minä käsitin aloituksen kyllä kritisoivan naisiin kohdistuvaa halveksuntaa yleisesti ikään katsomatta, ja yhtymäkohtaa haettavan tässä suhteessa pelkästään sukupuolen perusteella, ja vetäen yksi yhteen sen että tämän päivän naiset ovat aivan samanlaisia kuin edellisenkin sukupolven naiset. Ja se nyt ei kyllä pidä ihan paikkaansa, sillä yhteiskunta on muuttunut näiden kahden sukupolven välillä paljonkin ja kyllä se on ihmisiäkin muuttanut.
Minä taas käsitän aloituksen juuri siten kuin tuossa mainitsin.
Ei kaikki naiset ole mun äitejä tai mummoja.
- mummosi
Täällä puhutaan naisista yhtenä joukkona eli kaikki naiset kuuluu siihen ikään katsomatta.
- 811
Äitisi ja mummosi kuuluvat siihen halveksimiesi kurppien joukkoon.
Jos kerran ikääntyminen tekee naisesta halveksittavan, niin se tekee myös äidistäsi ja mummoistasi halveksittavia yhtä lailla, kuin muistakin naisista. - itsestäänselvyys
811 kirjoitti:
Äitisi ja mummosi kuuluvat siihen halveksimiesi kurppien joukkoon.
Jos kerran ikääntyminen tekee naisesta halveksittavan, niin se tekee myös äidistäsi ja mummoistasi halveksittavia yhtä lailla, kuin muistakin naisista.Ei ikä tee. Jos joku tekee, niin teot ja käytös, joka sisältää myös aikaisemmat teot ja käytöksen.
- 811
itsestäänselvyys kirjoitti:
Ei ikä tee. Jos joku tekee, niin teot ja käytös, joka sisältää myös aikaisemmat teot ja käytöksen.
Sinä, tuolla asenteella varustettuna, olet vain yksittäistapaus.
Kyllä täällä muut ovat sen selvästi sanoneet, että nimenomaan ikääntyminen tekee naisesta halveksittavan. 811 kirjoitti:
Sinä, tuolla asenteella varustettuna, olet vain yksittäistapaus.
Kyllä täällä muut ovat sen selvästi sanoneet, että nimenomaan ikääntyminen tekee naisesta halveksittavan... Jotkut yksittäiset Kakot ja TrolliProvoilijat.. Ei kannata heittäytyä ihan "hölmöksi".. Ei edes "näytelmän" vuoksi.. ;P
- Patmanni
Tämä keskustelu saa penikseni kovettumaan.
- Totuuss
Ei ole mummoa eikä äitiä
- edesmenneet
On ollut. Ei minullakaan ole enää.
Joo, minustakin on uskomatonta miten 2000-luvun naiset on heittäneet romukoppaan kaiken mummojensa ja äitiensä opettamat vuosituhantiset arvot. Niitä äitejä ja mummojahan me kunnioitetaan, ne on sen arvoisia mutta 2000-luvun lutkat, uudelleensyntyneet naiset, boah.
- lutkistässä
Eli kaikki naiset on lutkia? Varmaan sulla on sukulaisnaisia. Muista kertoa heillekin. Muista mainita myös kaupan kassalle ja jos olet palveluammatissa niin naisasiakkaille.
- SuS.Siunaa.kuin.paskaa
Kyllä ne pitäisi kersat ja nyky"naiset" kaikki tappaa ja nussia uudelleen. On meinaan sen verta pahaksi päässyttä materiaalia, ettei EDES tahdo Riihimäen Ekokem :kään ottaa niitä vastaan.
Tiedätkös, olen kuullut todella monen vanhan rouvan sanovan nuorille naisille, että älkää te ottako miestä älkääkä tehkö lapsia. Eläkää vain itsellenne ja nauttikaa elämästänne.
Mä en ole vielä niin vanha että ymmärtäisin mitä he tuolla todella tarkoittavat. Ehkä sitä kaikkea huolta, murhetta ja oman itsen sivuun laittamista?
Äiti kyllä kuoli liian nuorena jo jonkin aikaa sitten ja oli minulle sen verran rakas että jos joku tulisi sanomaan minulle että häntä olisin halveksinut niin saisi sitten valita että otetaanko aamunkoitossa miekat tai pistoolit; jos tällainen historiallinen vertaus sallitaan. Kaikki mummot olivat minulle läheisiä ja vähän harmittaa että kuolivat ennenkuin ehtivät opettaa miten kahvi juodaan oikeaoppisesti tassilta.
Myöskään yhtään vastenmielistä anoppia ei ole tullut vastaan vaan kaikien kanssa olen tullut kyllä hyvin juttuun. Kaikkien Suomimiesten puolesta en osaa vastata mutta kun ollaan miesporukalla liikkeessä niin eipä siellä edellisten sukupolvien naisia juurikaan arvostella; vitseihin nähden anopit ovat kyllä yllättävän korkeassa arvostuksessa.
Jos nyt hieman mennään aloituksen ohi niin enpä minä kyllä oman ikäluokkani naisiakaan halveksi ja nyt siis puhutaan ikäluokasta 40-50 v. Itse olen jo aiemmin todennut että en näihin naisten vaatimuksiin pysty joten olen keskittynyt itseni kehittämiseen ja pyrin sitten sieltä kautta saamaan elämääni onnistumisia ja positiivista virettä. Ei se naisten vika ole jos kehitys ajaa minun ohitseni oikealta ja vasemmalta. Rehellisesti vaan vilkku päälle ja reunakaistalle ryömimään pois vilkkaamman liikenteen seasta. Sanotaanko niin että kun minä olen aina ajanut sukupuolten tasa-arvoa niin ehkä moottorista ei heti löydy tehoja kannattamaan naisten tasa-arvoa. Itseään kun ei mielellään suohon polkisi.
Mutta tulevaisuuteen minä kyllä kyllä suhtaudun yllättävän luottavaisesti. Oman jälkipolven kautta kun on tutustunut nuoriin niin niillä tuntuu olevan olevan kyllä ajatus ihan paikallaan. Siellä kun on mietitty esimerkiksi miten sovittaa aikanaan työ- ja perhe-elämä niin ajatus on että se jää kotiin kumman se taloudellisesti kannattaa tai muuten tuntuu oikealta. Tässä kun on viime vuodet menty niin että isien pitää jäädä koska ennen naiset jäi. Samoin naiset aikanaan alkoivat sitten tasa-arvon nimissä juoda viinaa kuten miehet, mutta nykyään humalahakuinen juominen on vähenemään päin.
Ehkä tämä seuraava naisten sukupolvi on sitten ensimmäinen jota oikeasti kiinnostaa miten muuttaa koulujärjestelmää pojillekin kiinnostavaksi, alkavat pohtia toimia miesten syrjäytymisen estämiseksi ja itsemurhien vähentämiseksi. Ehkä näistä löytyy myös ajatusmailmaltaan sellaisia naisia jotka ymmärtävät että eroissa on väärin jos naisella on optio lapsiin.
Toivottavasti nämä tulevaisuuden äidit ja mummot ovat niitä jotka ovat parempia kuin mitkään edeltävät sukupolvet koskaan.- tjaah
"Tässä kun on viime vuodet menty niin että isien pitää jäädä koska ennen naiset jäi."
- En ole kyllä moiseen asenteeseen törmännyt. Erikoinen tuttavapiiri sulla.
"...ajatus on että se jää kotiin kumman se taloudellisesti kannattaa tai muuten tuntuu oikealta"
- Mahtaakohan tuo enää onnistua tulevilta vanhemmilta? Sitähän puuhataan joka puolueen taholta, että isien on pakko viettää tietty osa vanhempainlomasta (joka ennen oli äitiysloma) että naiset saataisiin työelämään, pois sieltä kotoa. Ei siinä kysytä, kumman on taloudellisesti kannattavampaa jäädä kotiin. tjaah kirjoitti:
"Tässä kun on viime vuodet menty niin että isien pitää jäädä koska ennen naiset jäi."
- En ole kyllä moiseen asenteeseen törmännyt. Erikoinen tuttavapiiri sulla.
"...ajatus on että se jää kotiin kumman se taloudellisesti kannattaa tai muuten tuntuu oikealta"
- Mahtaakohan tuo enää onnistua tulevilta vanhemmilta? Sitähän puuhataan joka puolueen taholta, että isien on pakko viettää tietty osa vanhempainlomasta (joka ennen oli äitiysloma) että naiset saataisiin työelämään, pois sieltä kotoa. Ei siinä kysytä, kumman on taloudellisesti kannattavampaa jäädä kotiin.Enpä noita nyt niin erikoisina ole pitänyt; tuttavapiirissä kun on aika paljon myös niitä jotka ovat mielipiteissään aika kulmikkaita.
Tuota toista kohtaa olen myös miettinyt ja ihan suoraan olen sanonut nuorille että pitäisi olla sen verran kiinnostusta politiikasta että ainakin äänestää niitä joilla olisi samansuuntaisia ajatuksia kuin itsellä. Jotenkin tämäntyyliset päätökset eivät tuo ajatusta siitä että normeja ja ohjeita yhteiskunnasta purettaisiin.
- Teknodonna
Kuinka niin?
Homokalifaattia Suomeen ajavat tahot ovat varsin äänekkäitä, mutta yksin yksinäisiä miehiä.
Ei raakunta puussa tarkoita sitä, että puu olisi täynnä variksia.
😁- Teknodonna
Toisinaan ei pitäisi kommentoida verbaalisesti, vaan musiikillisesti.
😁
https://youtu.be/2lMLzugtzf0
Jonkun äitejä ja mummoja ne entisetkin huorat olivat. Maailman vanhin ammatti sanotaan, että ei ihmiset ole oikeesti yhtään pahemmaksi tulleet. Nyt kaikki on vaan julkista mikä silloin oli salaista. :)
Jees, I know..vituttaahan se että niin se on ollut kautta aikain. Kieltolakia kieltolakia...mut koskpa ihmiset ei olis tehnyt mitä huvittaa.Huorahatava nainen on niin kauan kiva, kun se ei ole oma vaimo. Kaksinaismoralismia, sano pastorikin kun ehtoollisviinat salassa joi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672595Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1322313Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1952306Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482167Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331925Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1961754Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171701Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2231586Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261325Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2541230