Menisitkö hänen kanssa naimisiin, perustaisit perheen? Kertokaa miehet tuollaisia naisiako te tahdotte?
Maisa Torppa ihannenaisesi?
41
972
Vastaukset
NewöEvö.. ;D
.. Ja sitten tähän jotain vielä selkokielistä suomea muistuttavaa jorinaa, ettei botti poista viestiä.. ;DJos lähtee liian tarkasti jotain ihanteita tavoittelemaan, saa olla yksin. Kysymyksesi tulee varsinaisesti ajankohtaiseksi, jahka Maisa tulee kosimaan.
Ohoh. Maisa ilmoittaa lopettavansa julkisen uransa. Voi sitten se kosinta tulla joskus ihan yllättäen ilman että lööpeistä voi enteillä varoittavia merkkejä.
- Uusitotuus
Ei plastal öle mhiä
- Hämärän_rajoilta
Tässä tapauksessa olisi täsmällisempää puhua erheen perustamisesta.
- Pillujen--asiantuntija
En menisi koska se on jännämies axl smithin käyttämä nainen.
- Pilluni--asiantuntija
Taitaa maisassa olla jännänaista. Miehet tykkää.
- Maisahyvä
Äiti aina sanoi ettei saa sanoa mitään pahaa kenestäkään. Ja en sanokkaan. Maisa on valon nähnyt kyllä hänestä vielä nainen tulee. Voi tulla jopa parempi kun vanhaksi elää. Maisassa on kuitenkin se hyvä puoli että hän on blondi. Blondeilla on tasapainoisempi luonne. Keskiverto nainen, jos silmiin ja korviin on uskomista ja tekoihin tietenkin.
- Nainensanoo
Tekoihin?
Sehän on normaalia etsiä urheilusivuilta varattuja jääkiekkoilijoita, naida niitä ja sen jälkeen valehdella niille olevansa raskaana ja vaatia rahaa jotta pano pysyy salassa vaimolta. Kolme rohkeaa miestä on tullut julkisuuteen joista yksi Maisalle 10 000e maksoikin. Miettikää vaan kuinka moni mies on liian nolona kertoakseen kiristyksestä. Nainensanoo kirjoitti:
Tekoihin?
Sehän on normaalia etsiä urheilusivuilta varattuja jääkiekkoilijoita, naida niitä ja sen jälkeen valehdella niille olevansa raskaana ja vaatia rahaa jotta pano pysyy salassa vaimolta. Kolme rohkeaa miestä on tullut julkisuuteen joista yksi Maisalle 10 000e maksoikin. Miettikää vaan kuinka moni mies on liian nolona kertoakseen kiristyksestä.Niin. Kyllä nykymiehet osaa olla rohkeita.
Ihan hyvä muija jos hänen tämän hetkinen miehensä olisi ollut Ikenna Ikegwuonu.
- KylläNäinOn
Maisa on aito ja luonnonkaunis, hänen arvonsa ovat kohdallaan, kukapa ei hänen kanssaan tahtoisi perustaa perhettä.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-sai-somessa-kylmaa-kyytia-ex-mieheltaan-aikamoinen-noyryytys/1050665
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-vaati-jaakiekkotahdelta-10-000-euroa-raskausvaitteella-ystava-vaarensi/1123719 Torppaisin Maisan
- Nainenjaäiti38
Kukaan ei ilmeisesti siis käytä kumia Maisan kanssa, ja kaikki laukeaa aina sisään? Kun eihän noita raskaana olo vedätyksiä oikein voi muutoin esittää, tai sitten nämä jääkiekkoilijat ovat TODELLA tyhmiä..
- Paneva.nainen
EI miehet yleensä halua kondomia. Mitä kuumempi nainen, sen vähempi. Itse olen kysynyt 78 mieheltä käytetäänkö kumia niin 3 miestä halusi...näin esimerkkinä.
- PanomiesPauli
Ei helvetissä kumia käytetä ja aina lasketaan mällit sisään.
- eiköstäjuu
PanomiesPauli kirjoitti:
Ei helvetissä kumia käytetä ja aina lasketaan mällit sisään.
No sittenhän onkin ihan ok maksaa "lopputuloksesta".
- PanomiesPauli
Lapsia on useita monien naisten kanssa, euroakaan en ole maksanut elatusmaksuja. Yhteiskunta maksaa elatusmaksut, minun vuokrani ja elämisen, itse käyn välillä pimeissä töissä, yleensä elän naisten siivellä. Toki vuokrakämppä on, itse en tietenkään vuokraa maksaa vaan kela maksaa.
- KysytkinVielä
Tottakai ilomielin lipittäisin jännämies-Axlin jämiä Maisan väljähtäneestä pillusta.
- toteanvain
Varmaan rakastut samantien jännänainen-maisaan.
Maisahan on toteuttanut 2000-luvun naiseutta parhaimmillaan:
- Joskus jossain jutussa kehui miten helppo oli iskeä jääkiekkoilijoita & muita julkkuja, niillä oli ollut muiden tyttöjen kanssa kilpailuakin siitä kuka panee eniten
- Pani axl smithiäkin ja pääsi filmille
- viimeisimipien väitteiden mukaan "kyykyttänyt" useampiakin miehiä raskausuutisilla sun muilla kiristyksillä
- Kun juoksut tuli juostuksi nappasi varakkaan aisurin
Maisa onnistui siinä mistä moni nainen joutuu vain haaveilemaan. Kannattaisi koulujen ja sensemmoisten pyytää maisa puhujacvieraaksi, voisi kertoa tytöille miten voi elää ja menestyä suominainen 2000-luvun maailmassa.
Ai niin se vastaus, joo ei.- nykypäivänmeno
Hyvä kommentti.
- Nainen2800
Kaikkien omatunto ei kestä tuota maisa elämää...epäilen että maisalla ei ole omatuntoa. Miten voi katsoa itseään peilistä aamulla jos on rahan takia valinnut miehen? Se on ihan järkyttävän hirveää kun rikas mies koittaa pitää rahalla seuranaan mutta itse toivoisi olevansa jossain muualla. Ei mun juttu. En olekaan arvostanut ja himoinnut rahaa ikinä.
Mistä vetoon niin maisa ottaa kuppia...ja niin ottaa nekin kotirouvat jotka nai rahaa. Omatunto kolkuttaa. Päihteisiin paetaan todellisuutta. Nainen2800 kirjoitti:
Kaikkien omatunto ei kestä tuota maisa elämää...epäilen että maisalla ei ole omatuntoa. Miten voi katsoa itseään peilistä aamulla jos on rahan takia valinnut miehen? Se on ihan järkyttävän hirveää kun rikas mies koittaa pitää rahalla seuranaan mutta itse toivoisi olevansa jossain muualla. Ei mun juttu. En olekaan arvostanut ja himoinnut rahaa ikinä.
Mistä vetoon niin maisa ottaa kuppia...ja niin ottaa nekin kotirouvat jotka nai rahaa. Omatunto kolkuttaa. Päihteisiin paetaan todellisuutta.Eipä taida kestää maisakaan, juuri luin "uutisen" missä maisa keroo vetäytyvänsä julkisuudesta:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005350959.html
Ehdottomasti viisas päätös, toivottavasto on ottanut opikseen ja on muuttunut ihmisenä sellaiseksi että voi elää jari-matin kanssa seesteistä elämää ilman julkisuuden kiroja.
Sen verran vaan pitää mainita että kun Maisa kirjoittaa "Media päätti jo vuosia sitten muokata musta tietynlaisen kohupersoonan ja vaikka kuinka olen tehnyt töitä sen eteen, että pääsisin siitä eroon niin en ole onnistunut." niin ei kai se yksin media, kyllä se oli varmaan Maisa joka vauhdikkaalla elämäntyylillään antoi syyn muokata kohupersoonan, se kun oli helppoa.
Hassua myös se kun naiset aina sanoo että "menneisyys ei merkitse mitään" tai sillä ei ole väliä niin kylläpä vaan tässäkin tapauksessa on merkinnyt, aikalailla pakotti Maisan valitsemaan julkisuuden ja Jari-Matin välillä kun luulenpa että se on Jari-Matti joka on sanonut ettei kaipaa enää revittelyjä Maisan menneisyydestä.- nyky.normaali
Nainen2800 kirjoitti:
Mistä vetoon niin maisa ottaa kuppia...ja niin ottaa nekin kotirouvat jotka nai rahaa. Omatunto kolkuttaa. Päihteisiin paetaan todellisuutta.Monella nykynaisella ei ole omatuntoa ja niillä kenellä sellainen on, niin se on yleensä hyvin joustava.
Kauankohan muuten tuokin liitto tulee kestämään:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005350945.html
"Tapeltiin ihan karmee riita viime viikonloppuna, siinä huudettiin molemmat kurkut suorana turhautumiset ja ahdistukset ilmoille. Meidän kodissa saa huutaa ja riidelläkin välillä, Ariell paljasti ja jatkoi."
" Pelko minun muuttumisesta jälleen raivohulluksi äitiyden myötä (minulla oli vakavia vihanhallinta ongelmia, jotka selätettiin viime vuoden puolella). Erilaisia pelkotiloja ja epäröintiä omasta aikuisuudestaan hänellä näytti olevan, eikä niinkään inhoa lapseen tai isyyteen liittyen."
Vaikuttaa ihannevanhemmilta vaikkakin veikkaan että Stuart tuossa enemmän pelkää vaimonsa aikuisuutta ja valmiutta vanhemmaksi kuin omaansa.Harmaaritari kirjoitti:
Eipä taida kestää maisakaan, juuri luin "uutisen" missä maisa keroo vetäytyvänsä julkisuudesta:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005350959.html
Ehdottomasti viisas päätös, toivottavasto on ottanut opikseen ja on muuttunut ihmisenä sellaiseksi että voi elää jari-matin kanssa seesteistä elämää ilman julkisuuden kiroja.
Sen verran vaan pitää mainita että kun Maisa kirjoittaa "Media päätti jo vuosia sitten muokata musta tietynlaisen kohupersoonan ja vaikka kuinka olen tehnyt töitä sen eteen, että pääsisin siitä eroon niin en ole onnistunut." niin ei kai se yksin media, kyllä se oli varmaan Maisa joka vauhdikkaalla elämäntyylillään antoi syyn muokata kohupersoonan, se kun oli helppoa.
Hassua myös se kun naiset aina sanoo että "menneisyys ei merkitse mitään" tai sillä ei ole väliä niin kylläpä vaan tässäkin tapauksessa on merkinnyt, aikalailla pakotti Maisan valitsemaan julkisuuden ja Jari-Matin välillä kun luulenpa että se on Jari-Matti joka on sanonut ettei kaipaa enää revittelyjä Maisan menneisyydestä.Menneisyys ei merkitse mitään, mutta ennustaa kaiken.
Media ei ole päättänyt mitään, on vain antanut mahdollisuuden. Maisa on ihan itse päättänyt olla pelle tuossa sirkuksessa.- missäseon
nyky.normaali kirjoitti:
Monella nykynaisella ei ole omatuntoa ja niillä kenellä sellainen on, niin se on yleensä hyvin joustava.
Miehilläkö on? Niilläkin jännämiehillä?
- nainen2800
missäseon kirjoitti:
Miehilläkö on? Niilläkin jännämiehillä?
Ei jännämiehillä ole ikinä ollut omatuntoa mutta jännämiehet on vain max 5% kaikista miehistä
- 720
nainen2800 kirjoitti:
Ei jännämiehillä ole ikinä ollut omatuntoa mutta jännämiehet on vain max 5% kaikista miehistä
Ei tuo prosenttimäärä ainakaan palstatotuuksien mukaan paikkaansa pidä. Ei se noin pieni voi olla.
Palstatotuudethan kertovat, että vain jännämiehet pääsevät parisuhteeseen. Kunnollisista miehistä yksikään nainen ei huoli. Kun kuitenkin valtaisa enemmistö miehistä elää parisuhteessa, niin silloinhan jännämiesten prosenttiosuus on suoraan laskettavissa siitä. Arvioisin sen olevan ainakin 70%, luultavasti jopa 90%.
- kaisanoasaa
Maisan suussa ollut jännämiehen muna. Oksettavaa, miten jari-matti voi pussata sellaista naista edes.
- etsaaa
Maksaisit maltaita jos saisit omasi sinne. Et saa edes tavisnaisen suuhun.
- etsaaa
Ja kiinalainen sinua? Epäilen.
- äitykkä
Kyllä on vielä kaksituhattaluvulla tämä naisena oleminen suurennuslasin alla.Eikö naiset saa nauttia seksuaalisuudestaan kun yhden miehen kanssa?Varsinkin nuorena ennenkuin on avioon astunut.
- terveisinreiska
Voi veljet! Kyllä!
- makeaamahantäydeltä
Tä, kuka nyt ei muka Maisaa huolisi? Maisan kanssa miehen ei tarvitse tyytyä syömään inhokkiruokaansa.
- ebtjyp
Ja Maisa on vaan "joutunut tahtomattaan" tähän pyöritykseen
ÄMMÄN KOKO TÄHÄNASTINEN ELÄMÄ ON OLLUT VAIN
JA AINOASTAAN JULKISUUTEEN PYRKIMISTÄ...se on saanut
juuri sitä mitä on halunnutkin... En tunne Maisaa, mutta ei tuo ihan ensimmäisenä naisena ole mun viisariani väräyttämässä. Mistä sen tietää minkälainen ihminen hän pohjimmiltaan olisi jos tuntisi paremmin.
- RoolimalliMaisa
Mihinkä tuo Jari-Matti rahojaan tarvitsee? Hyvä että löytyy sellainen joka osaa panna fyffet kiertoon. Eikä lapsia tarvitse raahata joka paikkaan, onhan sillä isäkin, hoitakoon se.
- kateellinemiäs
Kyllä panisin heti jos vain antaisi. Harmi ettei ole rahaa kuin Jarppis-Masalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006