pyörän takavaihtaja rikki

alppie

elikkä mulla kaatu pyörä ja takavaihtaja meni rikki. Paljokoha tollaseelle tulis liikkeessä hintaa korjata? tarvis varmaa kokonaa uue vaihtaja

4

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nishikimies

Liike ilmoittaa sinulle hinnan, kun haet pyöräsi sieltä korjattuna. Älä turhaan jännitä asiaa, kyllä he takuulla hinnan ilmoittaa.

• Hheee

Pari päivää sitten katsoin erään polkupyöräliikkeen korjaushinnastoa, niin siinä oli hinnoiteltu 20-30€ vaihtotyö, siihen päälle vaihtajan hinta.
      Liikkkeitä on tietysti monen hintaisia, kolmella kympillä saa jo ihan toimivan vaihtajan.

• konttinenttaalit

Jos tuo UUE-vaihtaja on niitä cyclohifistelijöiden käyttämiä merkkejä, niin sen hinta on varmaan muutama satanen.

• Riippuu kovasti vaihtajan tyypistä. Muutamasta kympistä yli sataseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      12055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1309
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1265
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1127
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      913
    Aihe