Kuinka monta verkkoa virität?

Niinkakkaa

No joo...tapasin kiinnostavan miehen. Pari kertaa tavattu. Mä viehättävä yms. ja lässyn lässyn, koska jo heti kohta löysin hänet "uutena" nettisivustolla hakua tekemässä. Itse olin siellä jo ennen tämän tapaamista. Että joo ketuiksi meni taas. Kysymys siis kuinka monella nettitreffisivustolla sinulla on haku päällä, vaikka nyt olisitkin tavannut juuri "viehättävän" naisen?
Voiko yhteen edes yrittää keskittyä hetkeksi vai pitääkö aina hakea uuttaa ja jännempää?

5

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellisimmathan pitää vielä avioon menemisen jälkeenki että eikö nää oo aina melko tapauskohtaisia.. tuossa vieressähän on just no mm. tuo "Tapasimme Suomi24:ssä" niin sielläki käyny joskus lukemassa; aika kamalaa kuvitella kumppanin pitävän jotain saaterin kaksoiselämää josta ei oo mitenkään tietoinen.. kyllä se ois tunti turpaan semmoselle ja eikö semmonen elämä käy raskaaksikki ennen pitkää huomioonottaen että valehtelullaki on aina tapana kostautua. sitte ku hyväuskoisuudessaan naiset ottaa ja menee elättämään miehen, antavat rahaa yms. ja katon pään päälle josta saa vaan paskaa niskaan kiitoksena.. niin onko se sitte kumman vika jos/kun juttu menee käräjille :/ aika vasta siellä oli joku tyyliin -09 vuoden juttu jossa kamala sota päällä, puhuttiin nimiltä ja paikkakuntaki esillä.

      huh, onneksi ei moisia pulmia.. mutta sympatiat kerää kyllä.

    • Yksi kerrallaan, koska mulla ei aika riittäisi muuten mihinkään muuhun. Toisaalta ei tarvi myöskään pelätä sitä, että menee nimet sekaisin, tai että kaupungilla tulis joku niistä vastaan. Ajattelen tietty näin siksi, kun haussa olis se loppuelämän kaveri... no joo, nyt meni siirappiseksi :D :D Mutta siis jos tarkoitus olis vaan tehdä valloituksia ja kisata siitä, että monenko kanssa on ollu treffeillä, niin sitten tulis mentyä vähemmällä vakavuudella ja vedettäis nuotalla. Mutta tässä tilanteessa vasta sitten seuraavaan profiiliin, jos homma on ns. paketissa ja yhdessä todettu, ettei tää toimi.

    • Yleensä käytän virveliä. Silloin kun oli kissa, käytin myös katiskaa, jotta sai kissalle paljon kalaa.

    • Minä naaraan...

    • kjkjkjkj

      Miehissä tuntuu olevan juuri tuollaisia. Itsekin olin suhteen alussa mieheen ja oli kivoja suunnitelmia lähiviikoille. Mies laittoi jossain vaiheessa valokuvan tietokoneeltaan ja yläpalkissa näkyi vahingossa happy pancake-sivun palkki. Ei reppana koskaan tuota tajunnut.
      Suhde loppui.

      Toinen mies jallitti minua useita viikkoja ja oli tavattukin. Selasin huvikseni tinderia ja mies näkyi siellä. Loppui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe