Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Työttömien syyllistäminen

OnneaTyönhakuun

Työnantajat eivät vastaa työnhakijalle, edes vaikka ovat luvanneet ottaa yhteyttä. Ja kun töitä tarjotaan ne on nolla sopimuksia, huonolla tuntipalkalla. Palkka muutamalta tunnilta/päivältä saattaa tulla tilille vasta 7 viikon jälkeen ja pääset laittamaan työttömyyskassalle paperit vasta kun saat palkkatodistuksen. Millä elät sen ajan? Työhaluja olisi mutta pikkuhiljaa tässä kusetusyhteiskunnassa lähtee usko rehellisiin työnantajiin.

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisyys_katoamassa

      Pahoinvointivaltio Suomi 100 vuotta on täällä taas, olemme palanneet vuoteen 1868 syntyvyydenkin mittarilla ja lähestymme sitä aikaa kaikilla muillakin mittareilla vaikka nälkään ei nyt kukaan kuole mutta sairauksiin kuolee ihmisiä jatkossa kun ei hoideta vaan jätetään hoitojonoihin tahallaan kuolemaan.

      Tämä on ihan tietoista politiikkaa sitä sairainta natsismin ja kommunismin jälkeen. Jälki on ihan samanlaista mutta paremmin piiloteltua.

    • enpidäihmisenä

      Itse olen tehnyt vähitellen itselleni muisti listaa yrityksistä joihin olen töihin hakenut ja joihin en ole päässyt edes haastatteluun, sama koskee myös koulupaikkoja/koulutuspaikkoja. Lisäksi itse en suostu ottamaan töitä vastaan nollatuntisopimuksessa, että sellaista jos työnantaja koittaa tarjota niin en allekirjoita sellaista työsopimusta ja se on siinä sitten, itse pidän työnantajia epärehellisinä ja kieroina enkä pidä heitä edes ihmisenä vaan sellaisena kusettaja joka kusettaa työntekijöitään ja asiakkaitaan

    • jotainrajaatähänhommaan

      Olin tuossa jokin aika sitten pari kuukautta harjoittelijana yhdessä isossa vähittäistavarapuolen tavaratalossa. Harjoittelijana olin työkkärin järjestämän kaupan alan koulutuksen kautta. Minut kehuttiin maasta taivaaseen, miten olen hyvä "työntekijä", ja hyvä olinkin. Tein työtehtävät jopa tunnollisemmin ja paremmin, mitä vakituinen henkilökunta. Harjoittelun jälkeen minulle kysyttiin, olisinko kiinnostunut tulemaan heille töihin. Olin ihan onnessaan, että tottakai, kunnes hymy hyytyi, ja vaihtui täydelliseen pettymukseen. Minulle selvisi, että töitä olisi tarjolla vain nollasopimuksella, ja olisin vain tarvittaessa töihin kutsuttava. Että kehtasivat tarjota nollasopimusta perheelliselle nelikymppiselle. Kieltäydyin! Minulla kävi kuitenkin tuuri, kun sain yllättäin oikean kunnon työpaikan ihan toiselta alalta. Nollasopimukset pitäisi lailla kieltää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe