Mies asuu eri paikkakunnalla kuin minä n 50 km päässä. Olimme sopineet viettävämme viikonlopun yhdessä luonani. Mies tulikin, mutta jo aamupäivällä minun ollessani töissä (eikä vasta illalla, kuten minä odotin). Mies tiesi, että olen töissä. Minua äimästyttää miehen seuraava teko - hän lähti heti aavuttuaan seuraavalla bussivuorolla takaisin kotiinsa. Hän ei jäänyt siis odottamaan kunnes pääsen töistä, ja odotettu yhteinen viikonloppu petuuntui. Onko tällainen mies normaali?
Typerä mies?
9
2112
Vastaukset
- kuminaakorviss
Varmaanjoku äidin poika joka käväisi matkustamassa kodin ulko puolella alkoi varmaa huimaamaan
- oppeliini1
Mies ei ollut valmis viettämään noin pitkää aikaa kanssasi. Hänelle riittää virtuaalikommunikointi.
Onko hän koskaan valmis reaaliyhteyteen, aika näyttää. - Tepsa33
Kuulostaa kyllä sille, ettei "miehellä" ole kaikki muumit laaksossa :(
Ensinnäkin aikuselle toi 50km matka ei ole matka eikä mikään ja toisekseen saa olla jotenkin kehitysvammainen (ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan) että järkkää itsensä sinne tunteja etukäteen ja sitten pitääkin tulipalokiireellä lähteä pois ja perua kaikki.
Neuvoni olisi, että unohdat koko kaverin. - kuumatapaus
Sanoisin, että olette typerä pari. Eikö tullut mieleen sopia myös kellon ajasta?
- oikkop
Ajatteli käydä päiväkahvilla. Kiire takaisin kotiin..ä
- Arvuuttelija75
Varmaan joku väärinkäsitys ja rupesit räyhäämään kuin pirttihirmu ja mies pelästyi?
- dfgdfg
Onneksi minä kuljen omalla-autolla !! jos pitää treffeille mennä. Onneksi ei ole tarvetta tullut mennä treffeille.
- typerät
Ei taida tyttö tietää minkälaisia miehet on.. kyselet"Onko tälläinen mies normaali" voit ihan itse päätellä onko normi vai ei
- rimpulainen
Ei kaikki miehet halua sitoutua, vaan osalle riittää kirjoittelu ja kaveruus. Elämä täyttyy töistä ja vapaista, joihin ei naista tarvitse kuin harvakseltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501