Typerä mies?

YksinäinenViikonloppu

Mies asuu eri paikkakunnalla kuin minä n 50 km päässä. Olimme sopineet viettävämme viikonlopun yhdessä luonani. Mies tulikin, mutta jo aamupäivällä minun ollessani töissä (eikä vasta illalla, kuten minä odotin). Mies tiesi, että olen töissä. Minua äimästyttää miehen seuraava teko - hän lähti heti aavuttuaan seuraavalla bussivuorolla takaisin kotiinsa. Hän ei jäänyt siis odottamaan kunnes pääsen töistä, ja odotettu yhteinen viikonloppu petuuntui. Onko tällainen mies normaali?

9

2144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuminaakorviss

Varmaanjoku äidin poika joka käväisi matkustamassa kodin ulko puolella alkoi varmaa huimaamaan

• oppeliini1

Mies ei ollut valmis viettämään noin pitkää aikaa kanssasi. Hänelle riittää virtuaalikommunikointi.
      Onko hän koskaan valmis reaaliyhteyteen, aika näyttää.

• Tepsa33

Kuulostaa kyllä sille, ettei "miehellä" ole kaikki muumit laaksossa :(

Ensinnäkin aikuselle toi 50km matka ei ole matka eikä mikään ja toisekseen saa olla jotenkin kehitysvammainen (ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan) että järkkää itsensä sinne tunteja etukäteen ja sitten pitääkin tulipalokiireellä lähteä pois ja perua kaikki.

Neuvoni olisi, että unohdat koko kaverin.

• kuumatapaus

Sanoisin, että olette typerä pari. Eikö tullut mieleen sopia myös kellon ajasta?

• oikkop

Ajatteli käydä päiväkahvilla. Kiire takaisin kotiin..ä

• Arvuuttelija75

Varmaan joku väärinkäsitys ja rupesit räyhäämään kuin pirttihirmu ja mies pelästyi?

• dfgdfg

Onneksi minä kuljen omalla-autolla !! jos pitää treffeille mennä. Onneksi ei ole tarvetta tullut mennä treffeille.

• typerät

Ei taida tyttö tietää minkälaisia miehet on.. kyselet"Onko tälläinen mies normaali" voit ihan itse päätellä onko normi vai ei

• rimpulainen

Ei kaikki miehet halua sitoutua, vaan osalle riittää kirjoittelu ja kaveruus. Elämä täyttyy töistä ja vapaista, joihin ei naista tarvitse kuin harvakseltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe