Mies asuu eri paikkakunnalla kuin minä n 50 km päässä. Olimme sopineet viettävämme viikonlopun yhdessä luonani. Mies tulikin, mutta jo aamupäivällä minun ollessani töissä (eikä vasta illalla, kuten minä odotin). Mies tiesi, että olen töissä. Minua äimästyttää miehen seuraava teko - hän lähti heti aavuttuaan seuraavalla bussivuorolla takaisin kotiinsa. Hän ei jäänyt siis odottamaan kunnes pääsen töistä, ja odotettu yhteinen viikonloppu petuuntui. Onko tällainen mies normaali?
Typerä mies?
9
2138
Vastaukset
- kuminaakorviss
Varmaanjoku äidin poika joka käväisi matkustamassa kodin ulko puolella alkoi varmaa huimaamaan
- oppeliini1
Mies ei ollut valmis viettämään noin pitkää aikaa kanssasi. Hänelle riittää virtuaalikommunikointi.
Onko hän koskaan valmis reaaliyhteyteen, aika näyttää. - Tepsa33
Kuulostaa kyllä sille, ettei "miehellä" ole kaikki muumit laaksossa :(
Ensinnäkin aikuselle toi 50km matka ei ole matka eikä mikään ja toisekseen saa olla jotenkin kehitysvammainen (ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan) että järkkää itsensä sinne tunteja etukäteen ja sitten pitääkin tulipalokiireellä lähteä pois ja perua kaikki.
Neuvoni olisi, että unohdat koko kaverin. - kuumatapaus
Sanoisin, että olette typerä pari. Eikö tullut mieleen sopia myös kellon ajasta?
- oikkop
Ajatteli käydä päiväkahvilla. Kiire takaisin kotiin..ä
- Arvuuttelija75
Varmaan joku väärinkäsitys ja rupesit räyhäämään kuin pirttihirmu ja mies pelästyi?
- dfgdfg
Onneksi minä kuljen omalla-autolla !! jos pitää treffeille mennä. Onneksi ei ole tarvetta tullut mennä treffeille.
- typerät
Ei taida tyttö tietää minkälaisia miehet on.. kyselet"Onko tälläinen mies normaali" voit ihan itse päätellä onko normi vai ei
- rimpulainen
Ei kaikki miehet halua sitoutua, vaan osalle riittää kirjoittelu ja kaveruus. Elämä täyttyy töistä ja vapaista, joihin ei naista tarvitse kuin harvakseltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601745Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889