Koskas tämän palstan vellihousut...

28

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kyllä heti heittää pyyhe kehään ja tunnustaa että minusta ei ole kosimaan noin julkisesti.

Minusta tuo kosinta on ihan kahden ihmisen välinen juttu. Tuolla kun noin julkisesti kosii niin ainakin itselle tulee mieleen että toinen joutuu vastaamaan kysymykseen paineiden alla. Siksi tämä kahden kesken mutta jos vastaus on myönteinen niin sitten kyllä rakkauden ilosanomaa voi päivittää tuonne sosiaaliseen mediaan,

• .. NaamaKirja.. Se on.. Sanonko Mistä?.. ;D

• Wulwawa

Eikö sinne saa kirjoittaa sun hölmöläistyylillä?

• Gnuk
        Wulwawa kirjoitti:

Eikö sinne saa kirjoittaa sun hölmöläistyylillä?

Touche!

Naamakirjassa luuskamulkkunen lentäisi jokaisen frendilistalta ku leppäkeihäs. Ilmankos täällä spämmäilee... 😀

• Gnuk kirjoitti:

Touche!

Naamakirjassa luuskamulkkunen lentäisi jokaisen frendilistalta ku leppäkeihäs. Ilmankos täällä spämmäilee... 😀

Mut sittenhän kaikki NarSuMarsut paljastus. Ja kaikki SeliSelit tupsahtas ilmoille...

https://youtu.be/-zvLcSDc60E

• Gnuk kirjoitti:

Touche!

.. Taas on näemmä MielensäPahoittajat liikkeellä.. Ootte te kyllä Veljekset, kuin Ilvekset.. ;D

http://bot.fi/22u9

.. Ottakee JaksuHalit taas toisiltanne, niin kyllä se siitä taas helpottaa.. ;D

• Jos suunnittelisin naimisiin menoa, niin Liner olisi kosintalistan kärkipäässä. Listan pitäisi olla riittävän pitkä, koska niin moni nainen ei kelpuuta kilttiä ja kunnollista

• Pillujen--asiantuntija

Siinä kerrotaan että paljon ollut paskaa suhteessa. Onko Leo jännämies joka pakottaa naisen seksiakteihin joka ilta. Se romanttinen juttu muuttuikin selviytymistaisteluksi naisen osalta ja mies päätti kosia ja nainen suostui koska ei voi jännämiehelle antaa pakkeja kun ei osaa muuten selvittää ongelmia.

• Taijan jättää kosiohommat jo suosiolla, romantiikan haen jostain yksityisemmästä. Sitäpaitsi oon jo noi kokenut. Eka losiminen Kolin päällä ja toisen kerran ravintolassa Johanna Kurkelan konsertin ja pihvilounaan jälkeen oikein korkeasta polviasennosta. Että olen jo tuon homman omalta kohdalta hoitanut.

Kohta ois savujaiset muuten. On pari viimeistä varvia menossa. 140-160 tiiltä on tullut voideltua piippuun. Jos ois leipätyö, niin mikäs siinä, mutta kun ei ole, niin on hidasta touhua. Raato ihan sippi. Saahan nähdä jaksaako illalla säbäillä vielä?

• Oikee meininki.

Oon tehny parina päivänä isojapahoja voimatreenejä ja nyt ei nälkä lopu ollenkaan. Perää ja alaselkää kipristelee kivasti. Kolmannen ruoka-annoksen ja aina vaan jatkuvan nälätyksen jälkeen hain kasan suklaapatukoita ja sipsipussin kaupasta. Tän luulis auttavan, ainakin alkaa väsyttämään :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Oikee meininki.

Oon tehny parina päivänä isojapahoja voimatreenejä ja nyt ei nälkä lopu ollenkaan. Perää ja alaselkää kipristelee kivasti. Kolmannen ruoka-annoksen ja aina vaan jatkuvan nälätyksen jälkeen hain kasan suklaapatukoita ja sipsipussin kaupasta. Tän luulis auttavan, ainakin alkaa väsyttämään :)

Hyvältä kuulostaa, siis patukat ja sipsit

• LinerT.2 kirjoitti:

Oikee meininki.

Oisit joutanut oikeisiin töihin mun kanssa, eikä vaan kyykkiä turhaan jossain salilla...

Kyllä on ihan paska homma. Ensin rakensin telineet piipun ympärille, sit purin metrin piippua alaspäin ja uudestaan takaspäin kasaamaan. Sit joutu paloittelemaan tiiliä hölmön rakennystekniikan takia...

No nyt on ladottu tiilet takas. Vielä pitää valaa päällinen ja nikkaroida piipunhattu. Pikkuisen ketuttaa kun pitää kahta taloa fiksailla...mut ehkä joskus helpottaa...kuolema kuittaa väsyt...heh..

• Dissident kirjoitti:

Oisit joutanut oikeisiin töihin mun kanssa, eikä vaan kyykkiä turhaan jossain salilla...

Kyllä on ihan paska homma. Ensin rakensin telineet piipun ympärille, sit purin metrin piippua alaspäin ja uudestaan takaspäin kasaamaan. Sit joutu paloittelemaan tiiliä hölmön rakennystekniikan takia...

No nyt on ladottu tiilet takas. Vielä pitää valaa päällinen ja nikkaroida piipunhattu. Pikkuisen ketuttaa kun pitää kahta taloa fiksailla...mut ehkä joskus helpottaa...kuolema kuittaa väsyt...heh..

Miekin oon joskus saattanu tuollaisia hommia tehä... :) Kivojahan noi on, kun heti näkee työnsä jäljen.

• LinerT.2 kirjoitti:

Miekin oon joskus saattanu tuollaisia hommia tehä... :) Kivojahan noi on, kun heti näkee työnsä jäljen.

No mun kausityö antaa aikaa talvelle. Sit meinasin harventaa hartiapankilla perikunnan metsää. Mutsi vähän toppuuttelee, mutta mieli halajaa rääkkiä. Ja eipä toi roppakaan siitä loppujen lopuks pahaa tykkäis. Pitäis vaan suunnitella hyvin, että voi keskittyy tekemiseen.

Kalusto on amatöörimäinen, mutta joskus tekivät tuon pokasahalla ja hevosilla. Onse jo perkele, jos ei moottorisahalla ja takapotkutraktorilla saa samaa tehtyä.

On vähän speciaali ympäristö. Tää mun systeemi sopis siihen. Tiedän. Saispa siitä vähän taskurahaakin.

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa, siis patukat ja sipsit

Takuupatukkaa tää nainen haluaa! Aika hauska naikkonen...

• LinerT.2 kirjoitti:

Oikeestaan jos Lineriä pitäis kosia, niin viskain pallon sille. Kun huhkit tuon rankakasan tuosta tuohon, saat jotain jännää.. parilla kerralla antais protskupatukoita ja sipsiä. Kattos ensin riittääkö huumori... mut vaikka kosis, ois pare olla patukat ja sipsit lisäks....hah!

• Dissident kirjoitti:

Oikeestaan jos Lineriä pitäis kosia, niin viskain pallon sille. Kun huhkit tuon rankakasan tuosta tuohon, saat jotain jännää.. parilla kerralla antais protskupatukoita ja sipsiä. Kattos ensin riittääkö huumori... mut vaikka kosis, ois pare olla patukat ja sipsit lisäks....hah!

Meinaat että naiset on niin jännän perään :) Protsupatukat on hirveetä moskaa. Kumman hyvin ne näyttää kuitenkin monelle urheilijalle uppoavan. Syön ne erikseen, proteiinin ja suklaan, maistuvat paremmilta niin. Tai sitten teen niitä itse.

Turhanpäiväiseen työhön ei oikein huumori riitä. Jos sua huvittaa jumppailla risukasojen siirtelyillä paikasta toiseen ja takaisin, niin ihan yksinäs vaan ;)

Tulikin muuten mieleen, tiedän muutaman naimisissa olevan pariskunnan jotka eivät asu yhdessä. Heillä on siis alusta saakka ollut sellainen järjestely, että asuvat omissa asunnoissaan. Ja kylläpä muita ihmisiä vaivaa :) Musta se on aivan loistava systeemi. Eikä toi ollut sitten kosinta :D

• LinerT.2 kirjoitti:

Meinaat että naiset on niin jännän perään :) Protsupatukat on hirveetä moskaa. Kumman hyvin ne näyttää kuitenkin monelle urheilijalle uppoavan. Syön ne erikseen, proteiinin ja suklaan, maistuvat paremmilta niin. Tai sitten teen niitä itse.

Turhanpäiväiseen työhön ei oikein huumori riitä. Jos sua huvittaa jumppailla risukasojen siirtelyillä paikasta toiseen ja takaisin, niin ihan yksinäs vaan ;)

Tulikin muuten mieleen, tiedän muutaman naimisissa olevan pariskunnan jotka eivät asu yhdessä. Heillä on siis alusta saakka ollut sellainen järjestely, että asuvat omissa asunnoissaan. Ja kylläpä muita ihmisiä vaivaa :) Musta se on aivan loistava systeemi. Eikä toi ollut sitten kosinta :D

Toi asumismuoto juttu olis kuulunut tuohon Mylmyrin määräaikainen parisuhde -ketjuun. Tässä yhtydessä heitti vähän sivuun :)

• LinerT.2 kirjoitti:

No kunhan taas kiusoittelin... Veikkasin vaan, että hupitat protskupatukoita, mutta toisaalta arvasin tuonkin, että mussutat tavallista tuplaa suupielet suklaasta ruskeana...

Ei tietenkään turhanpäiväistä. Rankakasa voi olla vaikka kärrissä ja se pitää siirrellä pois siitä...En mä turhaa työtä teettäs... Sun paikallaan kepin kanssa pyllistelyt on sitä....

No mä en oo törmännyt naimisissa oleviin pariskuntiin, mitkä asuu eri oisoitteissa, mutta miksi ei? Miksi yleensäkään tehdä kaikesta niin hirmu vaikeeta, vaan siksi, että päsähtäs mennä naimisiin? Ja onko naimisiin meno oikeastaan sit mikä juttu? Ehkä juridisesti siinä vois olla jotain fiksua, mutta ehkä sitten kun on jotain keskinäistä omaisuutta.. Ja eikös sellaisenkin voi jotenkin testamentata?

Että voi ihmistä väsyttää muuten....

• LinerT.2 kirjoitti:

Toi asumismuoto juttu olis kuulunut tuohon Mylmyrin määräaikainen parisuhde -ketjuun. Tässä yhtydessä heitti vähän sivuun :)

Nooh...menkyyt nyt tänne tämän kerran...

• Dissident kirjoitti:

No kunhan taas kiusoittelin... Veikkasin vaan, että hupitat protskupatukoita, mutta toisaalta arvasin tuonkin, että mussutat tavallista tuplaa suupielet suklaasta ruskeana...

Ei tietenkään turhanpäiväistä. Rankakasa voi olla vaikka kärrissä ja se pitää siirrellä pois siitä...En mä turhaa työtä teettäs... Sun paikallaan kepin kanssa pyllistelyt on sitä....

No mä en oo törmännyt naimisissa oleviin pariskuntiin, mitkä asuu eri oisoitteissa, mutta miksi ei? Miksi yleensäkään tehdä kaikesta niin hirmu vaikeeta, vaan siksi, että päsähtäs mennä naimisiin? Ja onko naimisiin meno oikeastaan sit mikä juttu? Ehkä juridisesti siinä vois olla jotain fiksua, mutta ehkä sitten kun on jotain keskinäistä omaisuutta.. Ja eikös sellaisenkin voi jotenkin testamentata?

Että voi ihmistä väsyttää muuten....

En nosta rautaa työkseni, se on harrastus. Ja turvallinen sellainen. Noi puuhommat on aika onnettomuusherkkiä töitä. Huonoja työasentoja ja ympäristö aiheuttaa yllätyksiä. Pikku-Liner on tehny paljon risusavottaa. Notskitauot oli parhaita.

Musta ihmiset tekee asioista vaikeita ennen kaikkea siksi, että pitää tehdä niin kuin aina ennenkin on tehty ja kun kaikki muutkin tekee. Vaikkei ne jutut sopisi itselle ollenkaan. Luullaan vaan, että niin kuuluu tehdä.

Leskeneläkkeen vuoksi ymmärrän naimisiin menon. Hauskimpia perusteluja naimisiin painostamiseen on ollut, että lapset ihmettelee miksi äidillä on eri sukunimi kun muulla perheellä. Lapsille ei sitten kai voinut selittää miksi, vaan piti mennä naimisiin :D

• LinerT.2 kirjoitti:

En nosta rautaa työkseni, se on harrastus. Ja turvallinen sellainen. Noi puuhommat on aika onnettomuusherkkiä töitä. Huonoja työasentoja ja ympäristö aiheuttaa yllätyksiä. Pikku-Liner on tehny paljon risusavottaa. Notskitauot oli parhaita.

Musta ihmiset tekee asioista vaikeita ennen kaikkea siksi, että pitää tehdä niin kuin aina ennenkin on tehty ja kun kaikki muutkin tekee. Vaikkei ne jutut sopisi itselle ollenkaan. Luullaan vaan, että niin kuuluu tehdä.

Leskeneläkkeen vuoksi ymmärrän naimisiin menon. Hauskimpia perusteluja naimisiin painostamiseen on ollut, että lapset ihmettelee miksi äidillä on eri sukunimi kun muulla perheellä. Lapsille ei sitten kai voinut selittää miksi, vaan piti mennä naimisiin :D

No sitäpä juuri...käkkelehdit ihan turhaan, kun voisit samalla tehdä jotain hyödyllistäkin... Noh onhan se parempi, että teet jotain, etkä ole aina pahanteossa...

Joo, siis eipä se siltä raadolta pois ole, jos toinen saa etuja lusikan viskuun jälkeen. Itse ajattelin, että kun olen kerran nähnyt avioliiton sataman, niin en enää ikinä mene naimisiin, mutta on joutunut pähkimään tuotakin vähän toisenlaisesta näkökulmasta jälkeenpäin.
        Mutta symbolisena tapahtumana silti miettisin tarkkaan kenen kanssa. Haluisin kuitenkin, että se olisi sellainenkin...siis kunnioituksen osoitus puolin ja toisin. Ja oishan ne itse häät kiva pitää...

• Dissident kirjoitti:

No sitäpä juuri...käkkelehdit ihan turhaan, kun voisit samalla tehdä jotain hyödyllistäkin... Noh onhan se parempi, että teet jotain, etkä ole aina pahanteossa...

Joo, siis eipä se siltä raadolta pois ole, jos toinen saa etuja lusikan viskuun jälkeen. Itse ajattelin, että kun olen kerran nähnyt avioliiton sataman, niin en enää ikinä mene naimisiin, mutta on joutunut pähkimään tuotakin vähän toisenlaisesta näkökulmasta jälkeenpäin.
        Mutta symbolisena tapahtumana silti miettisin tarkkaan kenen kanssa. Haluisin kuitenkin, että se olisi sellainenkin...siis kunnioituksen osoitus puolin ja toisin. Ja oishan ne itse häät kiva pitää...

Onhan se mulle itselleni hyödyllistä. Jaksaa vaikka mitä eikä hajoa paikat eikä pää niin kuin heikommilla töissä ja vapaa-ajalla. Jatkuvasti kuulee, kun joku valittaa miten ei jaksa ja särkee sieltä ja täältä eikä voi siksi harrastaa liikuntaakaan. Silloin juurikin pitää lähteä liikkumaan ja vahvistamaan niitä paikkoja, eikä jäädä valittamaan. Et kai nyt meinaa, että jonkun tekemisellä pitäisi olla aina jollekin toiselle hyötyä... Musta hyvä lähtökohta on se, ettei siitä ole haittaa kenellekään.

Jos (en ikinä!) menisin naimisiin, niin ainakaan minkäänlaisia bileitä ei pidettäis. En edes kertois kellekkään mitä tuli tehtyä :) Mulle avioliitto ei merkitse mitään. Parisuhde merkitsee.

• LinerT.2 kirjoitti:

Onhan se mulle itselleni hyödyllistä. Jaksaa vaikka mitä eikä hajoa paikat eikä pää niin kuin heikommilla töissä ja vapaa-ajalla. Jatkuvasti kuulee, kun joku valittaa miten ei jaksa ja särkee sieltä ja täältä eikä voi siksi harrastaa liikuntaakaan. Silloin juurikin pitää lähteä liikkumaan ja vahvistamaan niitä paikkoja, eikä jäädä valittamaan. Et kai nyt meinaa, että jonkun tekemisellä pitäisi olla aina jollekin toiselle hyötyä... Musta hyvä lähtökohta on se, ettei siitä ole haittaa kenellekään.

Jos (en ikinä!) menisin naimisiin, niin ainakaan minkäänlaisia bileitä ei pidettäis. En edes kertois kellekkään mitä tuli tehtyä :) Mulle avioliitto ei merkitse mitään. Parisuhde merkitsee.

Joo, tiedän tiedän... kunhan vaan kiusailin, tiedän, että se jumppailu on sulle tärkeä. Ja tekis se mullekin gutaa...

Jaa? No minusta ois siistiä pitää sellaiset kunnon kinkerit. Muutama kamu ja lähisukulaiset. Tosin voishan sellaiset pitää muutenkin, kun häitten merkeissä...

Eipä oo tullutkaan oikeesti tällä järjellä ajateltua tälläsiä? Tuntuu, että kaikki entiset mietteet on hiukan päälaellaan itseasiassa... Siis ei voi ulkomuistista oikeen laukoakaan mitään, kun on maisteltava ihan uusiks kaikki...hassua....

• Dissident kirjoitti:

Joo, tiedän tiedän... kunhan vaan kiusailin, tiedän, että se jumppailu on sulle tärkeä. Ja tekis se mullekin gutaa...

Jaa? No minusta ois siistiä pitää sellaiset kunnon kinkerit. Muutama kamu ja lähisukulaiset. Tosin voishan sellaiset pitää muutenkin, kun häitten merkeissä...

Eipä oo tullutkaan oikeesti tällä järjellä ajateltua tälläsiä? Tuntuu, että kaikki entiset mietteet on hiukan päälaellaan itseasiassa... Siis ei voi ulkomuistista oikeen laukoakaan mitään, kun on maisteltava ihan uusiks kaikki...hassua....

Asioita on aina hyvä funtsia vähän eri kulmista :) Lopputuloksetkin saa vaihtua toisiin jos siltä tuntuu. Oon huomannut, että mulla nousee kentällä v-kynnys aina, kun joku puolustelee kantaansa pelkällä periaatteella. Ihan periaatteesta en viitsi selittää miksi.. O_o

• LinerT.2 kirjoitti:

Asioita on aina hyvä funtsia vähän eri kulmista :) Lopputuloksetkin saa vaihtua toisiin jos siltä tuntuu. Oon huomannut, että mulla nousee kentällä v-kynnys aina, kun joku puolustelee kantaansa pelkällä periaatteella. Ihan periaatteesta en viitsi selittää miksi.. O_o

No arvaappa vaan, oonko ehkä pikkuisen pähkinyt...tälleen fyysisesti väsyneenä sitä vielä huomaa, että aika saakelisti onkin tullut pähkittyä. Mun persoona kaivautui esiin, niin nyt oikeastaan melkein kaikki arvokysymykset on käytävä läpi uudelleen.... Ja just kun mietin, että alkais miettimiset olla pääasiassa paketissaan....voivoi...

Niin, perusteluna periaate on hiukka ärsyttävä. Moni on valinnut sen vaihtoehdon, niin ei tarvitse rasittaa nuppiaan...Säästää vaikka senkin tarmon seiskapäivää lehden selailuun...

• Pillujen--asiantuntija

Puolet liitoista päättyy eroon 2 vuoden jälkeen häistä. Mies kyllästyy naisen pihtaamiseen tai nainen kyllästyy kun mies ei maksa naisen elämistä tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      2031
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1674
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1147
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      919
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      875
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      814
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      785
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      676
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      653
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      612
    Aihe