Olen 40 vuotias perheenisä ja huomannut, että hirveästi olisi nuorta naista tarjolla. 20 - 30 vuotiaat naiset ovat näköjään kiimassa kaltaiseeni mieheen. Missä menee raja esimerkiksi seksissä, eli jos sorrun 20 vuotiaaseen naiseen joka itseään tarjoaa, niin onko siinä iän puolesta mitään väärää?
Vanhempi mies ja nuoremmat naiset
13
910
Vastaukset
- näinmeillä
Ei mitään väärää, anna mennä vaan.
Itse olen kohta 60 ja ton ikäsiä käyn jatkuvasti sponssaamassa.- Fourty-dude
Tässä tapauksessani on ihan tunteet mukana tyttöjen puolelta, eli ei mistään rahasta ole kyse, vaan halusta.
- MuidenLisäksi
Fourty-dude kirjoitti:
Tässä tapauksessani on ihan tunteet mukana tyttöjen puolelta, eli ei mistään rahasta ole kyse, vaan halusta.
Jos tytöillä tunteet mukana -niin kuin tuon ikäisillä useimmiten on- kannattaa olla tosi tosi varovainen, tehdä asia selväksi että haluat vain ja ainoastaan seksiä, muutoin menee helposti hyväksikäytön puolelle.
Mitä teet, jos tyttö ihastuu, ja laittaa elämäsi ylösalaisin, alkaa kostamaan tms?
- ollif
Olin osapuilleen 52 vuotias kun (10 vuotta sitten) kun pääsin rakastelemaan muutaman kerran 31 vuotiaan yksinhuoltaja äidin kanssa joka oli ollut ilman miestä jo kauan .Nainen oli vaimoni kautta sukua minulle .
- Taisi-olla
Oliko se nainen pahastikin vammainen?
- xffftt
Ukolla viiraa korvien välissä
- gghhjjkkg
Taisi-olla kirjoitti:
Oliko se nainen pahastikin vammainen?
Lievästi c-p vammanen mutta hyvällä pillulla varustettu.
- Fkkfhvbb
Niin ajattelinkin.
Muista vaan että aina on niitä joitten mukaan toimit väärin.
- voiaikojavoitapoja
Miksi kerrot olevasi perheenisä? Eihän se liity ikäeroon mitenkään. Vai onko taas provo juttuja. Haetko jotain paheksuntaa että käyt panemassa lapsesi ikäluokan tyttöjä ja odotat jotain pervo tuomiota.
Jos tuntuu ikäero niin isolta että pitää anoa hyväksyntää täältä niin silloin on ikäeroa aivan liikaa.Yksi tapa määritellä ikäero on omien lasten ikä. Siis paneeko lastensa luokkakavereita tai antautuuko niiden käytettäväksi. Ainoa todellinen ikäraja on laissa mainittu alle 16.
- voivoivoioi
Niin että olisi voinnut vain kysyä onko ok jos 40v panee 20v. Mutta perheenisä lisällä halutaan provosoida koko panemis asiaa.
Ei oo mitään väärää noi iän puolesta. Vaimos toki saattaa olla asiasta hieman eri mieltä. Mut jos sä satut panee ekaks jonku nuoren naisen kaa, nii sulleha on sit varmaa ihan ookoo, et sun vaimos panettais itteensä jonku nuoremman kollin kaa..?? Noi niinku tasapuolisuuden vuoks.. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673954Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237