Timppa on niin ihana ja lutunen nallekarhu, että mahdollisti sen <3
Eli ostin tänään vm. 2011 VW Polon 1,2 TSI moottorilla ja mukavalla DSG-automaattivaihteistolla. Tällanen peli: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/Volkswagen_Polo_6R_TSI_Comfortline.jpg
Auto maksoi 8900e ja liikkeessä oli ihan huikea tarjous kun sain sen 0% käsirahalla! Mutta noiden luottotietomerkintöjen takia asia ei ollut ensin ihan yksinkertainen, mut onneksi Timppa tuli takaajaksi <3
Nyt on paljon helpompaa kun mäkin pääsen Minttu-Petterin kanssa esim. ostoksille tai HopLoppiin silloin kun Octavia on Timpan käytössä :)))
Ostin tänään ensimmäisen oman auton!
15
309
Vastaukset
No olihan tämä toisen auton hankinta lähes välttämätöntä kun on lasten harrastuksia yms. ja minä voin joutua olemaan ylitöissä jne. Mitä muuta mies voi enää toivoa kun on perhe, kultainen noutaja, kaunis omakotitalo hyvällä alueella sekä kaksi taloudellista ja turvallista laatuautoa Älvsby-talomme edustalla.
Ekin vaimo Sarita hommasi hiljattain Skoda Citigon, joka varmasti kuluttaa vähemmän, mutta se oli vähän turhan pieni Janican makuun.
Oivoi... Tämä osamaksun takaaminen onkin ainoa juttu mitä olen tehnyt vaimoni takana. Aina saantiperjantaisin Janica haluaa maata kyljellään peiton alla niin ettei mun perse vahingossakaan pääse tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä :((((((((((Niin nyt teillä on kivaa kun Jansku pääsee kätevästi tänne Varissuolle moikkaamaan vanhoja tuttuja ja Minttu-Petteri pääsee samalla Make-ukin luo :)))))
Ja nyt Timppa taidat kyllä juksata! Vaikea kuvitella Janskua peiton alla kyljellään, eikä hän koskaan kirjoittanut mitään sellaseen viittaavaa niissä viestiketjuissa joissa hän kertoi treffeistä mun kanssa. Tai no ehkä se vaikuttaa että onko Tatuoitukaluisen Penetraattorin vaiko sasikaljuisen prinssinakki-insinöörin kanssa! Kjäh häh hää!bicky_royal kirjoitti:
Niin nyt teillä on kivaa kun Jansku pääsee kätevästi tänne Varissuolle moikkaamaan vanhoja tuttuja ja Minttu-Petteri pääsee samalla Make-ukin luo :)))))
Ja nyt Timppa taidat kyllä juksata! Vaikea kuvitella Janskua peiton alla kyljellään, eikä hän koskaan kirjoittanut mitään sellaseen viittaavaa niissä viestiketjuissa joissa hän kertoi treffeistä mun kanssa. Tai no ehkä se vaikuttaa että onko Tatuoitukaluisen Penetraattorin vaiko sasikaljuisen prinssinakki-insinöörin kanssa! Kjäh häh hää!Hihih älä nyt ihan kaikkea kirjoita palstalle ;) Timppa kuitenkin huolehtii sun ja mun pojasta ja nytkin oli niin huomaavainen että auttoi mua ton Volkkarin ostamisessa. Ja ennen kaikkea hän ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bicky_royal kirjoitti:
Niin nyt teillä on kivaa kun Jansku pääsee kätevästi tänne Varissuolle moikkaamaan vanhoja tuttuja ja Minttu-Petteri pääsee samalla Make-ukin luo :)))))
Ja nyt Timppa taidat kyllä juksata! Vaikea kuvitella Janskua peiton alla kyljellään, eikä hän koskaan kirjoittanut mitään sellaseen viittaavaa niissä viestiketjuissa joissa hän kertoi treffeistä mun kanssa. Tai no ehkä se vaikuttaa että onko Tatuoitukaluisen Penetraattorin vaiko sasikaljuisen prinssinakki-insinöörin kanssa! Kjäh häh hää!Kato Bicky taas palstalla pitkästä aikaa:) Hyvä juttu, kun tulitte tänään palstalle koko Liljanlaakson väki ja Penetrators MC:n tyypit. On ollut viime aikoina niin huono taso palstalla, että hyvä kun saadaan tänne hyvätasoisia kirjoittajia koolle samaan aikaan.
Oletko sä käynyt viime aikoina Impivaaran uimahallilla penislihastreenejä tekemässä?DarkFear kirjoitti:
Kato Bicky taas palstalla pitkästä aikaa:) Hyvä juttu, kun tulitte tänään palstalle koko Liljanlaakson väki ja Penetrators MC:n tyypit. On ollut viime aikoina niin huono taso palstalla, että hyvä kun saadaan tänne hyvätasoisia kirjoittajia koolle samaan aikaan.
Oletko sä käynyt viime aikoina Impivaaran uimahallilla penislihastreenejä tekemässä?Joo pitäähän sitä jonkun pitää tän roskapalstan tasoa yllä edes jotenkin. Ei täällä nykyään juurikaan ole tasokkaita kirjoittajia, paitsi ehkä Timpan perhe, Maket, sä DarkFear sekä Peris.
Eilen oli penisreenipäivä. Tein maastavetoa, alataljaa ja nostelin levypainoa ylös alas. Suihkutiloissa Paksuniska-Make kysyi mun takana että mentäiskö jo saunaan, jolloin käännyin häntä kohti ja vahingossa läimäytin penikselläni Makea. Pieni mustelma siitä tuli, mutta ei mitään vakavaa :))))bicky_royal kirjoitti:
Joo pitäähän sitä jonkun pitää tän roskapalstan tasoa yllä edes jotenkin. Ei täällä nykyään juurikaan ole tasokkaita kirjoittajia, paitsi ehkä Timpan perhe, Maket, sä DarkFear sekä Peris.
Eilen oli penisreenipäivä. Tein maastavetoa, alataljaa ja nostelin levypainoa ylös alas. Suihkutiloissa Paksuniska-Make kysyi mun takana että mentäiskö jo saunaan, jolloin käännyin häntä kohti ja vahingossa läimäytin penikselläni Makea. Pieni mustelma siitä tuli, mutta ei mitään vakavaa :))))Niin palstan taso onkin mennyt viime aikoina varsin huonoksi, että eipä tällä oikein ole enää muita hyviä kirjoittajia sun, Timpan perheen, Periksen ja Penetrators MC:n miesten lisäksi.
Kävin itsekin tässä eräs päivä kotikaupunkini uimahallissa ja punttisalilla. Ei vaan näkynyt siellä ketään tekemässä penislihastreenejä, kun en ole nähnyt koskaan ketään liivijengiläisiä tuolla uimahallilla ja sen salilla.
Ei näkynyt myös suihkutiloissa kellään niitä tatuoituja peniksiä tai karvaisia perseitäkään:)))))))))))))))))))))))))))
Sulla onkin varmasti kova penis, jos se oikein mustelmia onnistuu aiheuttamaan:)))))))))))))))
- sabinakatarina
En viitsi tehdä vastaavaa kun ei ole edes ajokorttia. Veneillä osaan joten purjeveneen voisin hankkia.
Olen itse miettinyt Mazda 5 ostamista, kun siinä on niin kätevä liukuovi. Mietin vain, että mahtaako kuluttaa vähän liikaa. Sen kun saisi 1.0 l koneella, niin olisi täydellinen. Suski haaveilee jostain isommasta BMW tai Audista, mutta minusta sellaisen osto on vähän liioittelua. Katsotaan nyt... ei sitä koskaan tiedä.
- Etyhgg
Meinaatko antaa aisurille pillua kiitokseksi? Onko timppa mielestäsi aisuri?
Hihih ei mun päätä särje tällä hetkellä pahasti, niin eihän sitä tiedä mitä me keksitään ;) Kenties ylimääräinen saantitorstai sen kuukauden saantiperjantain lisäksi...
Timppa on just tollanen kunnollinen nallekarhu johon voi luottaa ja joka pitää aina huolen perheestään :) Hän oli kyllä yllättävänkin jämäkkä sen asian suhteen, että hän suostuu takaamaan osamaksun vain jos ostan etuvetoisen Volkkarin, Skodan tai Seatin.
Itse kun kattelin alun perin samassa hintaluokassa olevia 1-sarjan Bemareita ja Audi A3:sia, mut Timpan mukaan takavetoinen BMW olisi liian vaarallinen varsinkin talvella ja Audi herättäisi liikaa naapurikateutta. Mutta hyvä auto tää Polokin on <3
- suomussalmen.gona
Onko ap näitä Suomussalmen näätiä?
- suomussalmen.gona
janica_näätä kirjoitti:
Mun isä Markku Näätä eli SUOMI-Make ja hänen sukunsa on Lahden suunnalta kotoisin :)
Kiitos tiedosta. Voihan juuret silti olla Suomussalmelta(kin)..
janica_näätä kirjoitti:
Mun isä Markku Näätä eli SUOMI-Make ja hänen sukunsa on Lahden suunnalta kotoisin :)
Onnittelut van sulle uudesta autosta. On se Timppa kyllä reilu mies, kun mahdollisti sulle auton oston ja meni vielä takaamaan sun lainasi:)))))))))))))))))))
Sähän voit nyt ajella sillä vaikka varissuolle vanhoja tuttuja morjestamaan ja viemään lapsia Make-ukin luokse:)))))))))))))))))
Onko sulle Jansku muuten Lahdessa tämä tuttua aluetta?
http://parrantakaa.blogspot.fi/2014/04/tonttila-tuo-kiinteistovalittajien.htmlsuomussalmen.gona kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Voihan juuret silti olla Suomussalmelta(kin)..
Onko tosiaan Suomussalmella myös kuuluisaa Näädän sukua?
Eihän sitä tiedä, jos vaikka SUOMI-Maken isä tai isoisä olisi aikoinaan sieltä Lahteen muuttanut:))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192