Juoppojen pappojen ja narkkareiden puistossa karuselli ja leikkieläimiä.
Kemin erikoiset puistot
12
208
Vastaukset
- jännääää
Lastenpuiston vieressä koiratappeluhäkki.
- vielä.sekin
Lasten leikkipaikka vilkasliikenteisen tien kupeeseen.
- Varma_tieto
vielä.sekin kirjoitti:
Lasten leikkipaikka vilkasliikenteisen tien kupeeseen.
Se tie osuus tullaan sulkemaan yleiseltä moottoriajoneuvo liikenteeltä.
- Valtsikka
Yhtä hyvällä menestyksellä kuin Valtakatu? Ovatko ne idiootteja?
- mopoo--
Valtsikka kirjoitti:
Yhtä hyvällä menestyksellä kuin Valtakatu? Ovatko ne idiootteja?
Sehän on ainoa kulkuväylä.
Ja mopoja ei mikään estä. - Äiti-Isä
mopoo-- kirjoitti:
Sehän on ainoa kulkuväylä.
Ja mopoja ei mikään estä.Kyllä se iti ja sä voi estää.
Moskeilaa vasta päätä Thai fuck fuck sochi sochi hierotapaikka, vai oliko se päin vastoin?
Siihen lähiöön kuuluu lisäksi vielä Adventtikirkko, Kela ja Verotoimisto.
Ihme kaupunki Kemi- ideoitaKemissä
Sisäsataman vierellä olevassa rinteessä on mainio paikka tuulimyllyille. Montakohan siihen voi panna?
- tuulimyllyjäSatamaan
ideoitaKemissä kirjoitti:
Sisäsataman vierellä olevassa rinteessä on mainio paikka tuulimyllyille. Montakohan siihen voi panna?
Palvelisi myös matkailua. Turistit kuljetettaisiin jollain naruhissillä ylös katsomaan konehuonetta. Jännää olisi. Rappusten kiipeäminen olisi liian aikaavievää, turistin aikataulu on tiukka.
- järkipuhetta
tuulimyllyjäSatamaan kirjoitti:
Palvelisi myös matkailua. Turistit kuljetettaisiin jollain naruhissillä ylös katsomaan konehuonetta. Jännää olisi. Rappusten kiipeäminen olisi liian aikaavievää, turistin aikataulu on tiukka.
Mutta sehän olisi käytännöllistä. Eikös lumilinnan jäässä pitäminen tarvitse paljon energiaa. Siitä se tulisi lä'heltä.
- rahaa.on-
järkipuhetta kirjoitti:
Mutta sehän olisi käytännöllistä. Eikös lumilinnan jäässä pitäminen tarvitse paljon energiaa. Siitä se tulisi lä'heltä.
Lumilinnan katolle voisi panna aurinkopaneelit.
- onko_tie_lähellä
Oletteko käyneet vanhusten leikkipuistossa? Kun nyt pelätään että lapset taittaa niskansa uudessa leikkilaivassa. Kuka vastaa jos vanhus taittaa niskansa vanhusten leikkilaitteissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872