Naisten vastausprosentti

Moi!

Tämä naisten vastausprosentti näihin viesteihin on kyllä naurettavaa tasoa... omat viestini on kuitenkin noin 7-10 rivisiä ei lyhyitä eikä pitkiä, eikä tökeröitä. Parikymmentä viestiä, eikä yhteenkään vastausta. Olisi jo kohteliasta vastata ja kun näillä teksteillä ei tee sitten yhtään mitään. Tapaaminen on ainut oikea tapa kohdata ja nähdä ihminen ja tuntea minkälainen hän on.

14

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levanterinkillu

      Onhan se pitemmän päälle masentavaa. Lähetät naiselle viestiä, nainen käy tsekkaamassa profiilisi eikä vastaa mitään. Sitten kun se toistuu sen 50 kertaa, niin käyhän se itsetunnon päälle.
      Happy panncakessa näkee, kun vastapuoli on avannut viestin. Se on ihmeen yleistä, ettei nainen avaa viestiä ollenkaan vaan arvatenkin deletoi sen lukematta?

      Nettideittailu ei Suomessa toimi ja siitä voi syyttää lähes yksinomaan naisia. Heillä on aivan vääränlainen asenne, joko se on liian passiivinen (nainen ei kirjaudu sivustolle kuin joskus ja jouluna) tai sitten se on liian ylimielinen (nainen kiinnostuu vain "ysin ja kympin miehistä").

      Se olisi myös hyvin mielenkiintoista tietää, miksi naiset eivät tee aloitteita netissä? Ovatko he oikeasti niin tyhmiä, etteivät osaa etsiä sopivia miehiä vai eikö heidän itsetuntonsa kestä mahdollisia pakkeja?

      Tinder on jotain aivan käsittämätöntä miehen näkökulmasta. Kokeilin kuukauden verran ja poistin koko helvetin sovelluksen puhelimesta.

      • Niin, siinä naiset ottavat vastaan huomion ja sitten nauttivat siinä...vaikka pitäisi oikeasti tavata miehiä, jotta tiedetäön missä mennään. Tai sitten pelkäävät...mut olis kyllä kohteluasta edes jotain vastata...


      • hae.ikäistäs
        Lion3 kirjoitti:

        Niin, siinä naiset ottavat vastaan huomion ja sitten nauttivat siinä...vaikka pitäisi oikeasti tavata miehiä, jotta tiedetäön missä mennään. Tai sitten pelkäävät...mut olis kyllä kohteluasta edes jotain vastata...

        Mitä sä tekisit jollain "kiitos, mutta ei kiitos" -vastauksilla? Vastaatko itse useinkin ei-kiinnostaville pelkästä kohteliaisuudesta? Nautitko niiden ei-kiinnostavien huomiosta?


      • NiinMakaaKuinPetaa

        Olen miettinyt tätä ihan samaa. Minä en vedä herneitä nokkaan, jos toinen jättääkin vastaamatta. Minusta se on aika selkeää, ettei silloin kiinnosta. En minä tee sillä "kiitos, ei kiitos", viestillä mitään. Enemmän saatan pettyä siitä kun huomaan, että viesti on tullut (jes, joku on vastannut!) ja vastaus onkin sitten tuota tasoa.

        Sitten se raaka tosiasia: jos naiset tosiaan saa sen 50 viestiä per päivä, mitä täällä toitotetaan, niin niistä nyt ainakin puolet, hyvin varmasti enemmänkin, on sellaisia, jotka ei sytytä millään tasolla. Pitäisikö alkaa 25-49 ihmiselle sitten vastaamaan, ei kiitos, ei kiitos, ei kiitos, ei kiitos, ei kiitos ?


    • 53mies

      Olen nyt vanhempi mies ja "elin aikaa ennen nettiä..." eli laitoin paikallislehteen ilmoituksen treffi-sivuille ja eihän siinä mitään kuvia ymmärrettävästi laitettu ja ihan kiitettävästi sen noin kymmenen vastausta sainkin mutta olihan siinä kirjeiden välissä joskus naisen kuvakin ja jos korkeintaan pari kirjettä laitoimme toisillemme ja kun natsas yhteen niin nopeasti sovimme live-treffit...

      Monta pidempiaikaista ja vakavampaa suhdetta näin loinkin....

      En ole niin vanha etten kokeillut nettiä niin ihmeellisesti se ei toimi vaikka mahdollisuudet jo vaikka määrinä on toisenlaiset kuin silloin....mutta kun se on vain naisille valinnanvaraa....
      siksi poistuin minäkin netistä ja pystyn ja osaan luoda livenä tapaamisia ja kohtaamisia.

    • VastausFiksumpaa

      Jos mies on nähnyt vaivaa aloitusviestiin ja on yleisesti kunnioittavan lämminhenkinen, niin mielestäni olisi kohteliasta silloin vastata "kiitos mutta ei kiitos". Se osoittaa että arvostaa vastausta eikä jätä sellaista tylyä kylmää oloa kun vastaamattomuus vain toistuu kymmeniä kertoja. Tulee miehenä tunne että ihan turhaan koittaa olla kohtelias ja lämmin kun vastapäässä ei välitetä pätkän vertaa. Ei kukaan halua tehdä turhaa duunia jos ei saa mitään lämminhenkistä palautetta siitä. Jättäähän vastaaminen myös naisesta paljon fiksumman kuvan.

      • hgfhfg

        Tämäkin vähän riippuu siitä, mikä on ns. lämminhenkinen ja kohtelias. Osa kun kuvittelee, että sellainen takaräkälän Pertsan:
        "Moi, oletpa nätti nainen, mitä noin nätti nainen täällä tekee? Jos olisit minun naiseni, niin en kyllä koskaan päästäisi irti." on ihanan lämminhenkinen ja kohtelias. Tai kysely "moi, miten menee, oletpa nätti" on lämminhenkistä ja kohteliasta, vaikka se ei sitä oikeasti ole.


      • eikirjefrendejä

        Ei siinä "takaräkälän Pertsan" pitkät ja yksilölliset aloitus stoorit auta jos ei kuva natsaa!!

        Itse tein näin kun pääsimme aloitusviestejä pidemmälle.....aloin käyttämään copy-viestejäni eri naisille ja vain muutamia sanoja vaihtaakseni jos oli jotain juuri tälle yhdelle naiselle tarkoitettu.

        Itse väsyin tuohon jatkuvaan kirjoitteluun ja aloittaa aina uudestaan uuden eri naisen kanssa jos vaikka ne treffit olisi menneet jopa naisenkin mielestä kuinka hyvin niin kuitenkin sai kuunnella tuon kuluneen lauseen "ei kemiaa..." ja tämä tehtiin ensisekunttien päätöksellä ja toista kertaa ei tavattu ja tutustuttu enempää....

        Eli se siitä yksilöllisistä viesteistä.....poistuin lopulta netistä olemalla joidenkin naisten ajankulua kirjoituksillani....


    • ikuinen-sinkku

      Miehet on niin rumia ettei naiset halua vastata vaikka naisistakin suurin osa on rumia.

    • Viisauseiasuheissä

      Enne vastasin kohteliaasti ja vähemmän kohteliaasti jokaikiseen viestiin. Vähemmän kohteliaat vastineet olivat oikeastaan samaa tasoa kuin mitä saamani viestikin oli.
      Nykyään en jaksa kaikkia viestejä edes avata seuraavista syistä:
      -Lähettäjä on ikätoiveitteni ulkopuolella. Ikätoiveet ovat selkeästi esillä ja niihin on syynsä. Jos sillä ei ole viestin lähettäjälle merkitystä niin tuskin mikään muukaan. Tulkitsen melko itsekkääksi, joka kohtelee toisia itsestään selvyytenä ja hakee vain itsellee viihdykettä, johon kelpaa kuka tahansa.
      - Yhden tai kahden sanan viestit. Joskus ne avaan, mutten jaksa vaivautua moikkaamaan takaisin. Miksi. Olen noihin vastannut, muttei juttua siitä sen enempää tule.
      - Lapsikyselyt. Jos profiilissani on tieto, etten halua (ikäni puolesta) lapsia niin jos viestissä jo avaamatta näkyy lause, että haluatko lapsia niin en pidä henkilöä tarpeeksi älyllisenä jatkaakseni keskustelua. Olen joskus erehtynyt vastaamaan "en" selityksineen niin siihen todetaan, että kyllä vielä ehdit, miksi et haluaisi niitä kanssani... hohhoijaa.
      - Sama pätee harrastusuteluihin, jotka profiilissa jo lukee. Sen profiilin vois tosiaan lukea ensin ja tutkia vähän tarkemmin ja ottaa sitten vasta yhteyttä, jos kiinnostaa.

      Metkaa oli maininta profiilissani tupakanpoltosta. Pari tyyppiä ottivat yhteyttä ja keskustelimme pitkäänkin. Sitten alkoi marmatus tupakanpoltosta, etteivät voi sietää. Kas kun se oli tiedossa niin miksi sitten ottivat yhteyttä? En minäkään ota yhteyttä jokaiseen kaljupäähän, että profiilisi on ihan kiva, mutten voi sietää kaljupäitä varsinkaan jos niskassa oh HK:n Blö ja nahka on kirpun syömä. Miksi ihminen pitäisi muuttaa haluamakseen kun voi kevyesti profiilin vain ohittaa.

      • mies38v-s

        Tuossa on ihan järkeviä syitä olla vastaamatta, mutta jos laitat asiallisen viestin missä kehut toista tai profiilin tekstiä ja kerrot että ajattelet samallaisesti kun hän ja kerrot myös jotain itsestäsi ja sen että haluaisit tutustua häneen paremmin, silti ei mitään vastausta, vaikka olisi plus jäsen jolla ei viesti rajoitusta ole. Tämä johtaa sitten siihen ettei enään viitsi mitään kenellekkään kirjoittaa kun ei siihen mitään vastata.


    • naisen_vastaus

      Sorry vaan, mutta miesten vastausprosentti on ihan yhtä surkea!

      • vastauspersenti

        Älä valehtele, se ei mitenkään kaunista sinua. Naisen kuuluisi vastata että anteeksi parannan tapani enkä valehtele enää. Toimin tästä eteenpäin rehellisesti ja sanon että miehet vastaavat mutta ne eivät kiinnosta minua. Minua kiinnostaa vain se paras miesjoukkko.
        En yritä enää vierittää syitä miesten niskoille ja laitan automaattivastauksen päälle jossa sanotaan että jos minusta ei kuulu syys ei ole minussa vaan miehessä joka viestin laittoi.
        Mies on aina ja joka kerta syyllinen siihen etten vastaa.

        Tämän voi kirjoittaa profiiliin niin silloin ainoastaan oikeat miehet laittaa viestin.
        Viestien määrä putoaisi lähes nollaan tai sataan päivässä.
        No ainakin vain tuhanteen.
        Okei okei olkoot sitten ei se vaikuttaisi mitään. Mutta naisen olo parantuisi kun saisi sanoa miehelle sen minkä on aina halunnut sanoa.


      • naisen_vastaus

        No, kun kerran olet tuota mieltä niin kerropa, miksi miehet eivät vastaa viesteihini? Itselläni on siihen selitys: en ole riittävän kaunis, riittävän nuori, riittävän hoikka, riittävän blondi, riittävän pitkä, riittävän sitä ja riittävän tätä. Keksitkö vielä jotain muuta ikävää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe