taiteellisesti vai jollain mulla tavalla lahjakkaita?
Tyypillisen naisen tapaan minulla oli koulussa huono matikka mutta hyvät kieltennumerot (paitsi englanti, jonka taso tosin on noussut siinä parikymppisen tienoilla silloisen yliopistoni intensiivisen opetuksen ansiosta ja nykyisin englannintaitoni on sujuva vaikken enää lukion jälkeen siitä olekaan kouluarvosanaa saanut). Lapsena myös piirsin paljon ja kävin paikallisen kuvataidekoulun, mutta näin aikuisiällä taiteista on kiinnostanut enää vain valokuvaus, joka onkin yksi harvoista harrastuksistani.
Liikunnannumero oli melko huono eli jotain seiskan tasoa, enkä ole mikään joukkueurheilija. Sen sijaan pyöräilyä harrastan 30 km päivässä ja olen sen ansiosta kropaltani urheilullinen, vaikken tosiaan muutoin urheilijaluonne olekaan.
Lonkalta heittäisin että palstan miesten lahjakkuudet lienevät 90 %:sesti painottuneet matematiikkaan, niin paljon teoreettista settiä ja prosenttilaskentaa on palstalla heidän taholtaan esiintynyt.
Palstalaiset matemaattisesti, kielellisesti,
18
340
Vastaukset
- Buhahaha
Haluaisin ihan piruuttani sanoa olevani erityislahjaton mutta se ei olisi totta. Olen keskiverto monessa asiassa, ja joissain keskimääräistä heikompi, lahjakas en ole millään osa-alueella.
- Antitalent
En ole missään hyvä.
Minä olen lahjakas elämäni sotkemisessa 😂 Muissa en ole erityisen lahjakas. Maalaan tauluja kyllä, matikassa aina olen ollut hyvä, mutta en jaksa keskittyä tarpeeksi kauan. Opin tosi nopeasti uutta ja tykkään siitä, mutta samalla unohdan opittua ja aina mulla on hauskaa, kun kaikki käytännössä on mulle melkein aina uutta 😂 Elämä on jatkuvasti siten uuden oppimista 😂Kovalevyn on siis rajallinen.
Osaako täällä kukaan pelata shakkeja? Onko sellaisia sovelluksia joissa voi online tutun kanssa niitä pelata? En ole kovin hyvä näissä, vaikka koko ikäni olen niitä pelannut, mutta kiva puuhaa aivoille. :)- Buhahaha
Millä perusteella sun elämäsi on muka millään tavalla sotkettu? Hyvinhän sinä tunnut olevan kiinni monessa tukijalassa. Poliikassakin mukana, ilmeisesti? En ole sinua stalkannut kun en ole viitsinyt joten en paljoa tiedä, mutta sen perusteella mitä tässä nyt on puhuttu, niin se "elämän sotkeminen" on aika liioiteltua... tai sitten olet vielä lahjakkaampi sen sotkun selvittelyssä, mutta juurikin edellä kiistit sen...
Buhahaha kirjoitti:
Millä perusteella sun elämäsi on muka millään tavalla sotkettu? Hyvinhän sinä tunnut olevan kiinni monessa tukijalassa. Poliikassakin mukana, ilmeisesti? En ole sinua stalkannut kun en ole viitsinyt joten en paljoa tiedä, mutta sen perusteella mitä tässä nyt on puhuttu, niin se "elämän sotkeminen" on aika liioiteltua... tai sitten olet vielä lahjakkaampi sen sotkun selvittelyssä, mutta juurikin edellä kiistit sen...
Usko vaan, olet siinä sotkemisessa erityisen lahjakas 🙂 Mutta oppivainen 🙂 Aina sitä sotkuja joutuu siivota. Siivoan ne tietty, vaikka inhoan siivoamista 🙂
- Buhahaha
Mylmyri kirjoitti:
Usko vaan, olet siinä sotkemisessa erityisen lahjakas 🙂 Mutta oppivainen 🙂 Aina sitä sotkuja joutuu siivota. Siivoan ne tietty, vaikka inhoan siivoamista 🙂
Eli siis kykysi siivota ne sotkut on vahvempi kun kyky sotkea niitä. Muista se nyt seuraavan kerran kun sinulta kysytään niitä erityislahjoja.
Buhahaha kirjoitti:
Eli siis kykysi siivota ne sotkut on vahvempi kun kyky sotkea niitä. Muista se nyt seuraavan kerran kun sinulta kysytään niitä erityislahjoja.
Tuohan on mielenkiintoinen näkökulma asioihin :) Kiitos :)
- crux
Aika tasaista on elämä ollut lahjakkuuksienkin osalta. Onneksi en ole ollut kovin huono millään osa-alueella niin koulut ja työelämät ovat sujuneet melko vaivattomasti tiettyyn vaatimattomaan pisteeseen asti. Vakiintuneessa tilanteessa, aikuisiässä, ei enää ole oikein merkitystä lahjakkuuksilla - kaikki tuntuu jo perustuvan sinnikkyyteen ja sinnittelyyn. Siinäkin mielessä nuoruus oli jotenkin antoisampaa aikaa - toki myös vaikeampaa. Silloin kilpailtiin, mitattiin lahjakkuutta ja työtä ja vähän myös vertailtiin itseään muihin.
- lajjakkaat.tinderiläiset
tinderiläiset on lahjakkaita rakastelu taidoiltaan he antavat täydellistä seksiä ja tinderimiehet ja moni koulutettunainenkin on lahjakas kielellisesti kun tyydyttävät tinderinaisia ja tinderiläiset osaa puhua ja kirjoittaa vastakkaisen sukupuolen pyörryksiin ja ovat älykkäämpiä ja viisaampia kuin muut ihmiset eli tinderiläiset on täydellisiä ihmisiä ja tosi asia että kerran kun kokee tinderiläisen niin muita ei sen jälkeen enään haluakkaan ja kaikki tinderissä on korkeastikoulutettuja jännä jennoja ja jännä miehiä
Mjaa, pitää hetki miettiä. Koen olevani keskinkertainen, enkä mitenkään erityisen hyvä missään.
Ainoat kympit olen peruskoulussa tokariin saanut ympäristöopissa, uskonnossa, huolellisuus ja käytös. Ysejä käsityöt(tekniset eli metalli ja puukässä), musiikki, englanti, liikunta, kuvaamataito, äikkä(ei uskois) ja olikohan köksä ja konekirjoitus. 😃
Loput on olleet 5-8välillä...matikka, fyssa ja kemia kaikista huonoimmat..Ammatilliset koukutukset olen vetänyt arvosanoin 3-5..
Mut noihan on aina vaan ko.ooettajan arvioita osamisesta jne. Ei mikään kiveen hakattu fakta.
Olen kyllä lahjakas sulautumaan massaan. Vanhat koulukaverit värmään miettivät tänä päivänä että kuka oli tuo yksi kaveri luokkakuvassa. Armeija meni niin ettei olut pelkoa upseeriurasta mutta minun vuokseni ei myöskään kukaan joutunut kenenkään hampaisiin. Parisuhdemarkkinoilla tuo ei kyllä ole lahja vaan rasite.
Sellainen puolilahjakas olen liikunnassa ja tekstin tuottamisessa.- tytöt.tarjoo.sinulle
mene tinderiin jos osaat tekstiä tuottamaan niin saat pimppiä niin siellä pula hyvin kirjoittavista miehistä eli saat valkata ketä panet ja koska panet ja montako kertaa panet eli mene tinderiin niin naisia piisaa
- Buhahaha
tytöt.tarjoo.sinulle kirjoitti:
mene tinderiin jos osaat tekstiä tuottamaan niin saat pimppiä niin siellä pula hyvin kirjoittavista miehistä eli saat valkata ketä panet ja koska panet ja montako kertaa panet eli mene tinderiin niin naisia piisaa
Tinderissähän juuri saadaan pimppia kuvalla eikä suinkaan kirjoittamalla. Mahdatko itse olla siellä koskaan edes käynyt?
Buhahaha kirjoitti:
Tinderissähän juuri saadaan pimppia kuvalla eikä suinkaan kirjoittamalla. Mahdatko itse olla siellä koskaan edes käynyt?
Näinhän se juuri menee. Tinderi on itselleni se kaikkein hankalin reitti saada treffit.
- kaisanoasaa
Minun lahjakkus jakaantuu 87% matemaattinen, 10% kielellinen 8% taiteellinen 1 % sosiaalinen
- Buhahaha
Ja 1% jotain muuta? Onnittelut 1% sosiaalisesta lahjakkuudestasi, olen kateellinen. Voin vain haaveilla siitä että minulla olisi edes 1% sosiaalista lahjakkuutta.
- pano_sorsa
Olen hyvä nussimaan. Muuten aika turha kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202283Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3051251- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31726Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33652