Tyrkky nainen

kysynpävaantässä

Hei!

Miehen varattu aikuinen naispuolinen kaveri kummastuttaa käytöksellään. Siis kaveriporukassa hänen käytöksensä on hieman... miten sen nyt sanoisi... tyrkkyä! Siis hän istuu miesten (mm. oman mieheni) sylissä ja pussailee poskelle. ja lirkuttelee. Siis jonkin sortin huumoria olevinaan. No, mä en oo viitsiny asiasta sanoa, ettei mua leimata mustasukkaiseksi ääliöksi. Enkä koe naista minkäänlaisena uhkana. Lähinnä vaan hävettää hänen puolestaan se käytös. Semmoinen huomionhakuisuus...Todella hämmentävää. Pidän tommoista tosi epäkohteliaana hänen omaa miestänsä kohtaan. Ja mieluusti olisin myös se ainut nainen, joka omaa miestäni pussaa. Mut mitäs siihen sitten sanoo... :D Ja mistä ihmeestä tuollainen käytös johtuu? Oisko omassa ystäväpiirissänne tuollainen ihan ok? Ja sanoisitteko mitään?

6

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoistajoo

      Mitä sun mies ton naisen käytökseen reagoi?
      Entä ne muut miehet joita tää nainen pussaa?
      Ottavatko miehet huomionosoitukset ilolla vastaan, vai esiintyykö vaivautuneisuutta tms?

      Eikös naisen miehelläki olis jotain sanottavaa vaimonsa käytökseen?

      Jos nainen kiertää kaveriporukan miesten keskellä, miesten vaimojen nähden sylistä syliin, tää nainen on saanut miesten keskuudessa jonkun omituisen erityisaseman jota hän ylläpitää tolla käytöksellään.
      Miks sun mies, ja muut miehet sallii naiselta tollasen seksuaalisen käytöksen, vaikka se muka tehäis huumorin varjolla, sen tietää vain miehet itte.

      Kun tota tapahtuu seuraavan kerran, tarkkaile sun miehen ja muiden miesten ilmeitä ja käytöstä. Siitä sä näät, tykkäävätkö he tollasesta vai ei, vai onko siellä taustalla kuiteski jotain sutinaa.
      Kantsuu kattoo myös tän naisen miehen ilmettä, miltä kaveri näyttää tollasessa tilanteessa.

    • Sokeatyrkkyon

      Näitä on myös meidän kaveri porukassa. No miten mies reakoi nolottaa tilanne. Samoin kuin muitakin miehiä mitä käy halailemassa ym. Toisten silmien alla. Näyttää sille kun saa viinaa alkaa tämä kuvio olla muillakin tiedossa. Olemme muiden naisten kanssa käyneet läpi ja saamme tukea toisiltamme. Säälimme hänen miestä. Tämä on noloa ja järkyttävää käytöstä mitä itse en ikinä tee! Kunnioitan puolisoani sen verran. Varsinkin kun kaikki sen näkee ja kuulee. En minäkään rankaise puolisoani toisen tekemisestä. Mutta kohteliaasti miehet toimii. Olemmekin sopineet kun näin käy menee joku nainen pelastamaan jollakin syyllä pois tilanteesta. Eikä oma puoliso jottei joudu syytöksiä saamaan "mustasukkaisesta" kun lähdemme kotiin mies heti selittää ettei antanut sen ymmärtää mitään väärää! Kun sanon mitä olemme naiset jutelleet asia on ok. Mutta noloja tilanteita kyllä aiheuttaa. Eikä jotenkin tuo itse tyrkky näe tai edes tajua kai se kännissä on kiva leikki. Mutta säälin kyllä kuten muutkin niiden suhdetta.

    • dksjfakdjas

      Itselläkin on kokemusta tuollaisesta naisesta. Vaikutti ihan pakonomaiselta käytökseltä, heti kun humalatila on riittävä, alkoi vieraiden miesten kähmintä mutta se ei tässä tapauksessa ollut edes mitenkään huumorin varjolla. Todella noloa hänen miehelleen, avioliitto oli pahassa jamassa, mutta enää emme ole tekemisissä kyseisen pariskunnan kanssa enää, joten en tiedä johtiko eroon. Ehkä jonkun pitäisi ottaa asia puheeksi naisen kanssa, kun tämä on selvinpäin. Apuahan hän selvästi tarvitsee, mutta tuollaiseen on tietty hyvin vaikea puuttua, jos ei läheisempiä kavereita olla.

    • Kannattaasanoa

      Kannattaa sanoo asiasta ja sanoo myös miehelle että et suvaitse tollasta et laittaa myös rajat sille naiselle, työntää esim. pois jos yrittää jotakin. Mun mielestä parisuhteessa on oikeus sanoo omat rajat ja mielipiteet mitkä sille parisuhteelle laittaa. Toi ei ole mustasukkaista vaan mun mielestä naisena sulla on oikeus puolustaa omaa "reviiriä" ja kunniaa. Laita tälle naiselle viesti että et pidä hänen käytöksestä ja että lopettaa sen sun miehen kohdalla.

    • Edellinen

      Jos joku nainen käyttäytyis noin mun miehelle nii se lähtis kuin leppäkeihäs :D voin kertoo, en kattelis yhtään!!

    • Anonyymi

      Olin kerran suhteessa tälläisen naisen kanssa... oli kuuma pakkaus ja olin ehtinyt kiintyä häneen. Tuntui erittäin pahalta nähdä hänestä se ''tyrkky'' puoli ja tiesin kyllä entuudestaan millainen nainen hän oli. Ajattelin että hän oli vuosien aikana muuttunut, mutta ei... Jopa hänen ystävänsä ihmetteli miksi kattelen häntä.

      Sekavaisena en osannut käsitellä tunteitani, olin kiintynyt häneen ja halusin olla hänen kanssaan mutta samalla se teki pahaa kun hän tyrkytti itseään muille... Tulin mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi. Ero oli aika kiusallinen etenkin omalta osaltani kun tiennyt mikä on oikea suunta... Puolet minusta halusi olla hänen kanssaan ja toinen puoli sanoi että hiiteen tuollaiset naiset. Sanon vaan että se oli elämäni paras ratkaisu erota hänestä... ÄLKÄÄ KOSKAAN SEURUSTELKO NAISEN KANSSA JOKA ON TYRKKY VARATTUNAKIN, se aiheuttaa harmaita hiuksia niin kauan kuin suhde jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe