Nainen perui lähestymiskiellon

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709112200385834_u0.shtml?ref=juurinyt_desktop

Paksuniskainen nappikalle kiitokseksi luottamuksesta otti tyhmältä naiselta nirrin pois.

"Lähestymiskieltoa käsiteltiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa kuitenkin jo 26. huhtikuuta. Tuolloin nainen pyysi oikeutta kumoamaan lähestymiskiellon, koska ei enää pitänyt miestä uhkana.

Käräjäoikeus kumosi poliisin määräämän lähestymiskiellon, koska nainen ei pitänyt sitä tarpeellisena ja halusi perua sen."

Tyhmä on kyllä oikeuskin, koskas muka naiset on osanneet itse tehdä objektiivisia arvioita jännämiesten vaarallisuudesta? Eivät varmaan koskaan.

65

842

Vastaukset 65

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Sen näkönen Jantteri, että "..Mitään en oo Ottanu, enkä ota.. Ja joka niin väittää, niin AiJaiJai..".. ;P

.. Mut joo.. Ikäviä juttuja, eikä näillä pitäisi edellenkään KauHiast "herkutella".. ;P

• Mitä tuo nyt olisi ottanut?

• LinerT.2 kirjoitti:

Mitä tuo nyt olisi ottanut?

.. S-Vitamiineja, BuusteriPiristeitä, Mömmöjä, Nappia&Nappulaa jne.. Kaupasta, apteekista ja PimeiltäMarkkinoilta jne.. ;D

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, ei pitäis herkutella mutta kun tyhmyys ei maailmassa todellakaan ole katoava luonnovara joskus tekee mieli laittaa esimerkkiä. Loppuluisu on jo alkanut ja naiset valinnoillaan sitä edesauttaa:

http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tutkimus/alykkyystestien-tulokset-ovat-kaantyneet-laskuun-johtuuko-ihmiskunnan-tyhmistyminen-vaeston-ikaantymisesta-6675338

.. Voisin hieman Analysoida asiaa, mutta taidan jättää nyt sen väliin.. Nyt ei jaksa vängätä ja katsella MielensäPahoittajia.. ;D

• LinerT.2
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. S-Vitamiineja, BuusteriPiristeitä, Mömmöjä, Nappia&Nappulaa jne.. Kaupasta, apteekista ja PimeiltäMarkkinoilta jne.. ;D

Kyllä sinäkin voisit massaa saada ihan luomuna, jos vaan viitsisit treenata. Hermoheikkojen ja kateellisten laihaläskien ulinaa tuollainen.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kyllä sinäkin voisit massaa saada ihan luomuna, jos vaan viitsisit treenata. Hermoheikkojen ja kateellisten laihaläskien ulinaa tuollainen.

.. Pelkkää Faktaa.. Ja sekin tuntuu olevan monesti ihan KatsojanSilmässä, mikä lasketaan Luomuksi ja mikä ei.. ;P

.. Mulla on Massat ihan Ok.. En tarvitse yhtään enempää.. Jotkut ei vaan tykkää, että olo on kuin Gorillalla ja liikeradat kärsii yms.. Ei ole kauhean sulavan näköistä liikettä monellakaan.. Ei edes kävellessä.. Monet käveleekin, kuin olisi SitItheään housut täynnä ja liikkuminen on tönkköä jne.. ;D

.. JuuEi sellaisia Liike-&LiikkumisRajoitteita Mulle.. Kiitos.. ;D

.. Mun Bmi on 25 paikkeilla tällä hetkellä, enkä mä nyt kauheasti voi tuosta pudottaa.. Siis läskiä.. Mut helposti saisin painoa tiputettua kyllä.. Ihan luomusti ja normisti.. Vähentää vain proteiinia ruuassa, ei rääkkää itseä senkään vertaa (ainakaan lihaksia), niin ei elimistö huura "LihaaTänneJaHeti".. ;D.. Ja rääkkäis sitten taas vaikka enemmän aerobisesti tjms.. Tosin mulla ei nyt ole kauheasti tarvetta liikutella itseä "PäänSelvittelyn" takia, joten mun pitäis sitten keksiä jotain hyviä syitä kovalle ylimääräiselle "rääkkäykselle".. ;P

.. Itse Asiassa mun elimistö palauttaisi mut ns. NormiPainoon ihan Ithellään.. Vaikka en tekisi oikeastaan mitään.. Sillä on sellainen Luonto.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Pelkkää Faktaa.. Ja sekin tuntuu olevan monesti ihan KatsojanSilmässä, mikä lasketaan Luomuksi ja mikä ei.. ;P

.. Mulla on Massat ihan Ok.. En tarvitse yhtään enempää.. Jotkut ei vaan tykkää, että olo on kuin Gorillalla ja liikeradat kärsii yms.. Ei ole kauhean sulavan näköistä liikettä monellakaan.. Ei edes kävellessä.. Monet käveleekin, kuin olisi SitItheään housut täynnä ja liikkuminen on tönkköä jne.. ;D

.. JuuEi sellaisia Liike-&LiikkumisRajoitteita Mulle.. Kiitos.. ;D

.. Mun Bmi on 25 paikkeilla tällä hetkellä, enkä mä nyt kauheasti voi tuosta pudottaa.. Siis läskiä.. Mut helposti saisin painoa tiputettua kyllä.. Ihan luomusti ja normisti.. Vähentää vain proteiinia ruuassa, ei rääkkää itseä senkään vertaa (ainakaan lihaksia), niin ei elimistö huura "LihaaTänneJaHeti".. ;D.. Ja rääkkäis sitten taas vaikka enemmän aerobisesti tjms.. Tosin mulla ei nyt ole kauheasti tarvetta liikutella itseä "PäänSelvittelyn" takia, joten mun pitäis sitten keksiä jotain hyviä syitä kovalle ylimääräiselle "rääkkäykselle".. ;P

.. Itse Asiassa mun elimistö palauttaisi mut ns. NormiPainoon ihan Ithellään.. Vaikka en tekisi oikeastaan mitään.. Sillä on sellainen Luonto.. ;D

Kuulehan HimPuLa, toi tyyppi ei edes näytä lihaksikkaalta. Keskivartalolihava, tikkujalat, saattanut joskus habaa vemputtaa. Eikä se ollut edes pelaaja, käynyt vain pari kertaa harjoituksissa. Ja sille olet kateuksissasi heti syöttämässä PiLuLiLu-Pil-Pil-PilLeReiTä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kuulehan HimPuLa, toi tyyppi ei edes näytä lihaksikkaalta. Keskivartalolihava, tikkujalat, saattanut joskus habaa vemputtaa. Eikä se ollut edes pelaaja, käynyt vain pari kertaa harjoituksissa. Ja sille olet kateuksissasi heti syöttämässä PiLuLiLu-Pil-Pil-PilLeReiTä.

.. Noh, mistäs mä ton KokoKuvan muka olisin nähnyt?.. Perustin vastaukseni vain Harmiksen tekstiin ja tuon linkin NaamaKuvaan.. ;D

.. Enkä mä edelleenkään puhunut "vain" mistään pillerien vetäjistä.. ;P

.. Noh, mistäs mä ton KokoKuvan muka olisin nähnyt?.. Perustin vastaukseni vain Harmiksen tekstiin ja tuon linkin NaamaKuvaan.. ;D

.. Ja kateellinen muka.. ;D.. Lueppas uudestaan mitä Sulle Just kirjoittelin.. ÄtskyTätsky.. ;D

Kokovartalokypäkuva on varmaan jo löytänyt tiensä kaikkien suominaisten salaisiin fb-jännäpanoryhmiin arvosteltavaksi niin luonnollisesti Linerillä ja muilla naisilla on enemmän tietoa habituksesta kuin meillä miehillä.

• NuuskaMuikkune
        Harmaaritari kirjoitti:

Kokovartalokypäkuva on varmaan jo löytänyt tiensä kaikkien suominaisten salaisiin fb-jännäpanoryhmiin arvosteltavaksi niin luonnollisesti Linerillä ja muilla naisilla on enemmän tietoa habituksesta kuin meillä miehillä.

.. Linerin on taas lähtenyt syystä tai toisesta Stalkkaamaan, että mikäs.. mikäs herra tämä onkaan.. ;D

.. Linerin on taas lähtenyt syystä tai toisesta Stalkkaamaan, että mikäs.. mikäs herra tämä onkaan.. ;D

Juu, Lineri(kin), on varmaan käynyt kuhina jännäherran fb-sivuilla tänään. Jos lehdessä kerrottaisiin jostain kiltistä & kunnollisesta miehestä olis sillä varmaan paljon hiljaisempaa, jokunen nainen saattaisi käydä heittämässä viestillä "Homo!", "Impotentti", "pervo", tms. :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Juu, Lineri(kin), on varmaan käynyt kuhina jännäherran fb-sivuilla tänään. Jos lehdessä kerrottaisiin jostain kiltistä & kunnollisesta miehestä olis sillä varmaan paljon hiljaisempaa, jokunen nainen saattaisi käydä heittämässä viestillä "Homo!", "Impotentti", "pervo", tms. :D

.. No ei kai nyt sentään?.. ;D.. Noh, kyllähän Yksilöitä on kaikenlaisia.. Ja yksi jos toinen on törmännyt monenlaisiin.. Noita OmoKorttiNaisia on kyllä Aikast paljon.. ;D

Lehdessä on kuva. Ei kannattais puhua "faktoista" jos ei tiedä mistään mitään.

Vai onko tuo sun tuttu KeHaRi-KerHosTa? Yhdessä liimailette linnunpönttöjä kasaan? Jotain on taidettu nuuskia huolella tajuntaan, joo.

• LinerT.2 kirjoitti:

Lehdessä on kuva. Ei kannattais puhua "faktoista" jos ei tiedä mistään mitään.

Vai onko tuo sun tuttu KeHaRi-KerHosTa? Yhdessä liimailette linnunpönttöjä kasaan? Jotain on taidettu nuuskia huolella tajuntaan, joo.

.. Ööhh.. Niin LinerMäistä Ymmärtämättömyyttä ja AsioidenVääristelyä.. Tairat olla itse ihan oikeasti hieman.. Noh, Tyhmä&Yksinkertainen.. ;D

.. Tairat olla itse(kin) sellainen Mömmääjä&Piristeiden vetäjä, että on Hormoni, Elimistö&AivoKemikaalit ihan Sekaisin.. ;D

.. Se mistä sanoin"Faktaa" ei liittynyt mihinkään "kuvaan".. Ja SiksToiseks.. Jutussa näkyi Vain NaamaKuva, kun tuota Harmiksen linkkiä vilkaisin.. ;P

.. UliUli&RutiRuti.. Sanos Mömmääjä, kun Jauhojas Suuhun Nakkeli.. ;D

.. Ööhh.. Niin LinerMäistä Ymmärtämättömyyttä ja AsioidenVääristelyä.. Tairat olla itse ihan oikeasti hieman.. Noh, Tyhmä&Yksinkertainen.. ;D

.. Tairat olla itse(kin) sellainen Mömmääjä&Piristeiden vetäjä, että on Hormoni, Elimistö&AivoKemikaalit ihan Sekaisin.. ;D

.. Se mistä sanoin"Faktaa" ei liittynyt mihinkään "kuvaan".. Ja SiksToiseks.. Jutussa näkyi Vain NaamaKuva, kun tuota Harmiksen linkkiä vilkaisin.. ;P

.. UliUli&RutiRuti.. Sanos Mömmääjä, kun Jauhojas Suuhun Nakkeli.. ;D

MääääYmmäRRänOiKeiN HjYvin, HomPeliPomPeli ;P.

TiLuLiluleiJaTUITUI ;P ;P

• NuuskaMuikkune
        LinerT.2 kirjoitti:

MääääYmmäRRänOiKeiN HjYvin, HomPeliPomPeli ;P.

TiLuLiluleiJaTUITUI ;P ;P

.. O sancta simplicitas.. ;D

.. Ja Klassinen OmoKortti taas Viuhahti.. Voi Naisia.. Tietynlaisia.. ;D

.. O sancta simplicitas.. ;D

.. Ja Klassinen OmoKortti taas Viuhahti.. Voi Naisia.. Tietynlaisia.. ;D

HimPuLaPimPuLa ;P (!)

TiLuLiLuTuiTui ;P (!)

HuLveriOmoPuLveR i ;P (!)

• Toi kuvan mies näyttää ihan FAS-aikuiselta. Pääsee varmaankin syyntakeettomana päävammaisena heti vapaalle.

• LutukkaLeena

Kiinnitin samaan huomiota...

• Pillujen--asiantuntija

Varmaan halusi perua lähestymiskiellon koska halusi antaa pillua väkivaltaiselle jännämiehelle. Nyt sitä on sitten turha enää surra kun nainen joutu mullan alle. Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen nmies naisille.

• Jännän.Äärellä

Olemme jännän äärellä. Piileskelee jo uuden naisystävän luona, joka on vakuuttunut miehen viattomuudesta.

• Totuuss

Mitä naiset tuosta oppii. No ei mitään. Naiset haluu jännämiehiä.

• ihanmuutenkyselen

Miten huomaat tai huomasit asian äidistäsi? Entä muista naissukulaisista? Moniko on kuollut jännämiehen toimesta?

• miesten-idoli

Miehessä ei taaskaan ollut vikaa.

• Ollaanko sitä vähän yksinkertaisia? Tuossa pallopäässä p..ssa oli vikaa, sen ei olisi pitänyt koskaan syntyäkään mutta se on itsestäänselvää kaikille sitä ei tarvitse edes mainita mutta jos nyt joku viallinen mies (me niehet ei sitä p..kaa edes mieheksi lasketa) niin otetaan vaikka naapuritalon isäntä, se vain vierestä seurasi kun seksuaalisesti ja muutenkin miesten vallan ikeestä vapautunut naapurin suominainen suoritti kiimap..lla valintansa ja päästi p..an kotiinsa. Naapurin kiltin & kunnollisen miehen ilman muuta olisi pitänyt puuttua asiaan, joskus sata vuotta sitten olisi varmaan puuttunutkin, vielä varmaan viisikymmentä vuottakin sitten mutta nyt se ei pystynyt koska naisen itsemääräämisoikeus mutta onhan nyt suominaiset onnellisia kun ei olla miesten vallan alla, yksi vaan joutui mullan alle mutta sehän oli vain yksittäistapaus taas kerran.

• miesten-idoli
        Harmaaritari kirjoitti:

Ollaanko sitä vähän yksinkertaisia? Tuossa pallopäässä p..ssa oli vikaa, sen ei olisi pitänyt koskaan syntyäkään mutta se on itsestäänselvää kaikille sitä ei tarvitse edes mainita mutta jos nyt joku viallinen mies (me niehet ei sitä p..kaa edes mieheksi lasketa) niin otetaan vaikka naapuritalon isäntä, se vain vierestä seurasi kun seksuaalisesti ja muutenkin miesten vallan ikeestä vapautunut naapurin suominainen suoritti kiimap..lla valintansa ja päästi p..an kotiinsa. Naapurin kiltin & kunnollisen miehen ilman muuta olisi pitänyt puuttua asiaan, joskus sata vuotta sitten olisi varmaan puuttunutkin, vielä varmaan viisikymmentä vuottakin sitten mutta nyt se ei pystynyt koska naisen itsemääräämisoikeus mutta onhan nyt suominaiset onnellisia kun ei olla miesten vallan alla, yksi vaan joutui mullan alle mutta sehän oli vain yksittäistapaus taas kerran.

Kyllä näkee näistä aloituksista että tappajat on suomimiehen idoleita.

• miesten-idoli kirjoitti:

Joo ja median uutisista näkee että ovat suominaisten rakastamia.

• miesten-idoli
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo ja median uutisista näkee että ovat suominaisten rakastamia.

Okei jos olet sitä mieltä. Suominainen rakastaa ja suomimies ihannoi. Silloinhan kaikki on tyytyväisiä.

• Wuuw
        miesten-idoli kirjoitti:

Tietysti on, niitä vain harmittaa kun eivät itse pääse, tai uskalla tehdä samoin.

Eikä lähestymiskielto mitään estä.

• Wuuw kirjoitti:

Tietysti on, niitä vain harmittaa kun eivät itse pääse, tai uskalla tehdä samoin.

Eikä lähestymiskielto mitään estä.

.. Estää, kun sen Lähestymisen kieltää Tehokkaasti.. Ja/tai estää Lähestymisen.. ;D

.. Estää, kun sen Lähestymisen kieltää Tehokkaasti.. Ja/tai estää Lähestymisen.. ;D

.. Mut.. VastaPallona sitten näin, että Kaikki SuomiNaiset on JännäNaisia.. ;D

.. Leikitään oikein porukalla T&Y leikkiä.. ;P

• Wuuw
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Eikä estä, onhan noita ollut lehdissä tapauksia.

Kummallisesti on muuten muuttunut vuosien varrella palstajankkaamiset, kun aiemminhan intettiin kivenkovana totuutena sitä, että miehestä kuin miehestä tulisi hyvä ja kiltti, kunhan joku nainen vain huolisi. Koulutappamisetkin olisi kuulemma estetty sillä, että joku tyttö olisi ymmärtänyt näitä miehenalkuja rakastaa.

• Wuuw kirjoitti:

Eikä estä, onhan noita ollut lehdissä tapauksia.

Kummallisesti on muuten muuttunut vuosien varrella palstajankkaamiset, kun aiemminhan intettiin kivenkovana totuutena sitä, että miehestä kuin miehestä tulisi hyvä ja kiltti, kunhan joku nainen vain huolisi. Koulutappamisetkin olisi kuulemma estetty sillä, että joku tyttö olisi ymmärtänyt näitä miehenalkuja rakastaa.

.. Noh, Mä heitin hieman lekkeriksi.. Taas.. Enkä siis tarkoittanut mitään virkavallan antamaa kieltoa.. ;P

.. Yksilö on Just sitä mitä on.. Ja se mikä on Veres (persoonassa/luonteessa jne.) On Veres.. Eli ei todellakaan Narsistien, Psykojen yms. Nilviäisten Persoona/Luonne muutu Hyväksi/Kiltiksi/Empaattiseksi jne.. ;P

.. Onks täällä(kin) monien pakko leikkia/esittää tyhmää ja yksinkertaista KokAjan.. ;D

.. Mä alan olla.. Niiiiiiiiiiiiin Nuutunut Tähän Touhuun.. ;P

• Surullista.. yksittäistapaus..

• kaisanoasaa

No mutta nainen kuoli siten miten eli, eli rakastamalla jännämiehiä.

• miesonjatkossakin

Molemmat oli onnellisia. Mies ja nainen.

• Ujoatm28v-

Melkein kotinurkilla tapahtui tämä.

• atm-poikuustallella

Saatana kun naiset rakastaa jännämiehiä jä jättävät kunnolliset miehet yksin ilman rakkautta. Kannattaako naisen kuolla jonkun paskan takia.

• miehethurraa

Jos nainen on sitä mieltä että kannattaa niin silloin kannattaa.
        Onhan miehetkin yleensä samaa mieltä että kannattaa.

• kiimaavienaisenhautaan

se, että naiset ihastuvat tuollaisiin käveleviin paskakasoihin, kertoo naisista kaiken.

• inhimillisyyttä_

Ihminen ei ole koskaan "paskakasa"

• Wuuw

Se, että miehet ovat tuollaisia paskakasoja kertoo miehistä kaiken.

• Huihirveetä

Minä muutin nyt orientaationi. Ei enää miehiä! Ei sitä milloinkaan tiedä onko se "kiltti ja kunnollinen" vaiko oikeasti se jännämies! Seuraavaksi otan naisen.

• Vielähirveempää

Koska olen heteromies, niin itselleni tuollainen homoksi muuttuminen ei olisi mahdollista, mutta se on kyllä totta, ettei sitä milloinkaan tiedä onko se "kiltti ja kunnollinen" vaiko oikeasti se jännänainen! Jännänaisia tuntuu olevan suurin osa naisista.

• jännätönnainen
        Vielähirveempää kirjoitti:

Koska olen heteromies, niin itselleni tuollainen homoksi muuttuminen ei olisi mahdollista, mutta se on kyllä totta, ettei sitä milloinkaan tiedä onko se "kiltti ja kunnollinen" vaiko oikeasti se jännänainen! Jännänaisia tuntuu olevan suurin osa naisista.

Pysykää sinkkuina. Niin minäkin teen.

• Vielähirveempää
        jännätönnainen kirjoitti:

Pysykää sinkkuina. Niin minäkin teen.

Ai, Olit päivystystämässä. :)

• jännätönnainen
        Vielähirveempää kirjoitti:

Ai, Olit päivystystämässä. :)

Niin kuin sinäkin.

• Vielähirveempää
        jännätönnainen kirjoitti:

Niin kuin sinäkin.

Olet kyllä jännänainen. :)

• Tähän taas pari linkkiä:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709122200387044_u0.shtml

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005365362.html

Eilen linkki poistettiin, ei kai olisi saanut mainita että paskalle piti lapsikin tehdä. Näyttää naisia kyllä piisaanneen enemmän ja enemmän.

"Vaikka epäillyn rikoshistoria on ollut tiedossa, monet lohjalaiset sanovat, etteivät olisi osanneet odottaa, että joku heidän tuttunsa liitetään Tampereen surman kaltaisiin tekoihin. Harvapa meistä osaisi."

Kaikki haastatellut olivat varmaan naisia, tuolla historialla nimittäin mitään muuta ei ole ollut odotettavissakaan kuin murhaa, tappoa ja väkivaltaa mutta halikaa vaan ja antakaa p..ua jatkossakin, jos se siitä paranisi, hah.

• linkkilinkkilinkkilinkki

Olihan se paskakin lapsen teossa mukana. Mikäs sen ihanampaa.

Tietenkin annan jatkossakin. Saahan siinä itsellekin jotain. Mieluummin annan vähän erikoiselle miehelle kun tavantapiolle.

• Tässä olikin nyt se palstan naisten monesti mainitsema tapaus, jolle naisen saaminen on helppoa, mutta pitäminen vaikeaa. Alussa tuo kuulapää on mitä pitää olla ja tekee kaiken oikein.

• Narsistinuhri
        scrg kirjoitti:

Tässä olikin nyt se palstan naisten monesti mainitsema tapaus, jolle naisen saaminen on helppoa, mutta pitäminen vaikeaa. Alussa tuo kuulapää on mitä pitää olla ja tekee kaiken oikein.

Näitä on liikkeellä, näitä on liikkeellä. Pysytään vaan sinkkuina.

• Narsistisemmanuhri
        Narsistinuhri kirjoitti:

Näitä on liikkeellä, näitä on liikkeellä. Pysytään vaan sinkkuina.

Näitä on liikkeellä naisissa paljon. Parempi pysytellä vaan sinkkuna.

• Totuus-

No nyt on nainen kuollut sitten kun rakastui paskaan jännämieheen, onko se hauskaa olla kuollut häh?

• 87686879879

Joo, joo, joo... Toki pitäis ottaa sun tyyppinen saapas ennemmin. (Tai juoppo komennusmies, tai mitäänsanomaton kääpiö.)

• 876876876878

Unohdit sit mainita, et mopopojat pahoinpiteli tuon naistenhakkaajan ihan saatans pahasti sen käytöksen takia.

• Jätin tosiaan mainitsematta jottei palstanaislla herää säälintunteet p..kaa kohtaan. Eikä ne pahasti hakanneet, olisivatkin niin se surmattu nainen olisi vielä hengissä.

• Wuuw
        Harmaaritari kirjoitti:

Jätin tosiaan mainitsematta jottei palstanaislla herää säälintunteet p..kaa kohtaan. Eikä ne pahasti hakanneet, olisivatkin niin se surmattu nainen olisi vielä hengissä.

Paska on paskaa, on se sitten ätmipaska tai jännäpaska.

• niinon-
        Wuuw kirjoitti:

Paska on paskaa, on se sitten ätmipaska tai jännäpaska.

Paska on paskaa, on se sitten narttupaska tai jännäpaska.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63