Seksiroboteissa piilee vaara, ne voi...

...muuttua oikean naisen kaltaiseksi hakkerien iskettyä:

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/ict/seksirobotissa-piilee-vaara-kyberrikollinen-voi-iskea-robottiin-samaan-tapaan-kuin-tietokoneeseen-6675214

Olisikin aika metkaa alkaa hakkeriksi ja sitten uhata etäyhteydellä jotakin hömelöä seksirobotin kautta, "kuule kulta meidän pitäis vähän jutella", sitten jutellessa hömelölle selviäisi että robo vie puolet omaisuudesta. Jos hömelö vaatisi selitystä sille voisi laittaa robon sanomaan että "tuli tylsää". Kyllä varmaan hömelö kyyneleet silmissä vannoisi ettei enää ikinä ota seksiroboa. Sitten voisi tietysti robo vähän höllätä, sanoa että koska on robo ei ole täysin kohtuuton, ottaisi vaan jonkun kymppitonnin. Ja vaikka veisikin sen puolet hömelö pääsisi vähällä toisin kuin naisen kanssa, naisella kun on lapset jotka se vie ja ottaa elarit vielä pitkän aikaa.

21

199

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abkefrigh

Lähinnä tuli mieleen että robotti vaikkapa kuristaisi käyttäjänsä kuoliaaksi tai jotain sellaista. Mikäli hakkerointi olisi pelkkää harmitonta toimintahäiriötä, eipä se varmaankaan menoa haittaa jos vain käyttäjä toimii sitten itsenäisesti liikkuen.

• Kai niissä omanlaisensa perusnalkatusasetus ois? Ettei tule sama ongelma kuin sähköautoissa, ettei oo ääntä...

• Wuuw

Nehän tietysti kotkottaisi ja miesbotit röhkisi.

• Wuuw kirjoitti:

Nehän tietysti kotkottaisi ja miesbotit röhkisi.

Nimimerkistäsi karisee kirjaimia kuin mun omppupuusta omppuja... katoat...

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

Nimimerkistäsi karisee kirjaimia kuin mun omppupuusta omppuja... katoat...

Niin, onhan tässä ollut tarkoitus hiipua taas vaihteeksi pois palstalta, vaikka sitten kirjain kerrallaan..

• Wwu
        Wwu kirjoitti:

Niin, onhan tässä ollut tarkoitus hiipua taas vaihteeksi pois palstalta, vaikka sitten kirjain kerrallaan..

Ja vaikka häippäsisinkin, niin kyllä tämä nimimerkki täällä näemmä jatkaa ihan ilman minun panosta .

• Voiko kirjaimetkin väristä pettymyksestä?
        Mikset rekisteröidy?

• Oot kyllä todella ihana 💕😂

• Parasta olisi kun miesropotti muuttuu oikeaksi mieheksi💕 Koko elämä varmasti kanssani😁

• Wuuw

Mutta noin muuten..
      Kyllähän sellainen miesbotti vois olla ihan jees.. Olettaen, että ne tuosta vähän kehittyisi.

• Wuwwu

Ihan näin vanhuudenpäiviä ajatellen..
        😊

• Wuuwwu
        Wuwwu kirjoitti:

Ihan näin vanhuudenpäiviä ajatellen..
        😊

Tulisikohan tämä lihallinen mies mustasukkaiseksi, jos hommaisin tuollaisen miesbotin, vai olisikohan se vain helpottunut?

• Itseasiassa olen ihan samaa mieltä. Jos suomen naisille olisi hankittu seksirobot elinikäisellä takuulla & huoltosopimuksella olisi se tullut miljardi kertaa helvemmaksi kuin se että niitä seksileluja tuotettiin ja tuotetaan lähi-idästä jatkuvalla syötöllä.

• Wuwwuw
        Harmaaritari kirjoitti:

Itseasiassa olen ihan samaa mieltä. Jos suomen naisille olisi hankittu seksirobot elinikäisellä takuulla & huoltosopimuksella olisi se tullut miljardi kertaa helvemmaksi kuin se että niitä seksileluja tuotettiin ja tuotetaan lähi-idästä jatkuvalla syötöllä.

Minä kun luulin, että niitä tehtaillaan enemmän kaukoidässä.

• Tarpeeks hömelö kun on, niin luulee vielä että se robo vie ne yhteiset lapsetkin. :)

Siis joo, robo sanoo - anna satatonnia tai sun munat jää mulle pantiksi eikä aukee läpi, ennen kun rahatukko on tassussa..

Kyl siinä voi hiukan ahristua, kun munaa puristaa ja rahaa ei vaan löydy..

• Tuolta se varmaan monesta miehestä "juttuhetken" jälkeen tuntuu :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuolta se varmaan monesta miehestä "juttuhetken" jälkeen tuntuu :D

Toisaalta, oikean naisen otteesta pääsee aina helpommin irti, kun robon. Robolla ei ole tunneäly, joten siihen ei voi vedota. Naisille ei tarvi olla kun nätisti tai rumasti ja jo ne tekee jotain siirtoja.

Pääasia, että saat etumatkaa. :)

• muhkee_muhku kirjoitti:

Toisaalta, oikean naisen otteesta pääsee aina helpommin irti, kun robon. Robolla ei ole tunneäly, joten siihen ei voi vedota. Naisille ei tarvi olla kun nätisti tai rumasti ja jo ne tekee jotain siirtoja.

Siksi ne jännajaretkin voi harrastaa huvejaan, koska naiseen voi aina jotenkin vedota. :)

Toista se on robocopin kanssa.

Tunteen puutteesta ja rahan ahneudesta olen kyllä joskus eronneen mieheen kuullut jotain jupisevan vaikka ihan ihmisnainen ollut toisena osapuolena. Ehkäpä robo olisi inhimillisempi ja jättäisi elämisen mahdollisuuden ihan puhtaasti tuotto-odotusten vuoksi :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Tunteen puutteesta ja rahan ahneudesta olen kyllä joskus eronneen mieheen kuullut jotain jupisevan vaikka ihan ihmisnainen ollut toisena osapuolena. Ehkäpä robo olisi inhimillisempi ja jättäisi elämisen mahdollisuuden ihan puhtaasti tuotto-odotusten vuoksi :D

Joo mutta kaiken sen välille mahtuu vielä monta tilaisuutta vaikuttaa. Kyse on ehkä siitä, ettei mies ole osannut tai halunnut vaikuttaa..ihmiseen aina voi vedota jotenkin ellei ole psykopaatti vastassa.

Mistäpä se rahanahneuskaan tulee, jollei siitä että on hövelisti annettu naiselle liekaa ahnehtia. Ehkä opetettu itse tavoille jo, että halua kulta mä maksan...ja kyllä mä hoidan. Emmä tiedä, eikö miehet sitten oikeasti näe minkälaisen naisen kanssa ne on tekemisissä? Mikä ne miehet sokaisee...jos nyt akka lypsää kaiken aikaa johonkin rahaa ja jallittaa minkä ehtii, kyllä sen jo teitää mikä on vielä edessä.

Ei pitäs riehaantua, vaika oiskin stautusta, rahaa ja varaa. kai sitä vois vaan mieskin pitää järjen yläpäässään ja rahat lompakossa, katella onko siitä naisesta jakamaan yhdessä vastuuta. vaikkei toisella olis yhtä paljon rahaa ja omaisuutta, mutta se miten se siihen suhtautuu kertoo paljon.

Kuinka halukas se on kantamaan itsekin siihen kekoon, eikä vain poispäin. :)

Joo mutta kaiken sen välille mahtuu vielä monta tilaisuutta vaikuttaa. Kyse on ehkä siitä, ettei mies ole osannut tai halunnut vaikuttaa..ihmiseen aina voi vedota jotenkin ellei ole psykopaatti vastassa.

Mistäpä se rahanahneuskaan tulee, jollei siitä että on hövelisti annettu naiselle liekaa ahnehtia. Ehkä opetettu itse tavoille jo, että halua kulta mä maksan...ja kyllä mä hoidan. Emmä tiedä, eikö miehet sitten oikeasti näe minkälaisen naisen kanssa ne on tekemisissä? Mikä ne miehet sokaisee...jos nyt akka lypsää kaiken aikaa johonkin rahaa ja jallittaa minkä ehtii, kyllä sen jo teitää mikä on vielä edessä.

Ei pitäs riehaantua, vaika oiskin stautusta, rahaa ja varaa. kai sitä vois vaan mieskin pitää järjen yläpäässään ja rahat lompakossa, katella onko siitä naisesta jakamaan yhdessä vastuuta. vaikkei toisella olis yhtä paljon rahaa ja omaisuutta, mutta se miten se siihen suhtautuu kertoo paljon.

Kuinka halukas se on kantamaan itsekin siihen kekoon, eikä vain poispäin. :)

Semmosia naisia kannattaa varoa, jotka vaan haluaa koko ajan jotain. Ne haluu, ne saa ja ne ottaa, jos annetaan. Jos nainen pyörii ympärillä vain sillon, kun sulla menee hyvin se on kiipijä. Jos se pyörii sun ympärillä sillonkin, kun sulla ei ole antaa kun ittes, se tykkää susta. Siitä kannattaa pitää kiinni.

Naisiakin voi testailla. Köyhän miehen ei kannata esittää rikasta ja rahakasta. Ne ei tuu pitämään naista joka niitä haluu. Ja joka ei saa mitä se haluaa..

Sen sijaan varakkaan rikkaankin miehen kannattaa esittää vaatimattomampaa, sillä se voi löytää muutakin kun onnenonkijoita. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1660
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      154
      1134
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      980
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      345
      977
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      743
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      701
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      654
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      621
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      591
    Aihe