Ei meikäläiselä ole paikkaa

eiainakhaaan

kotikylässä, ei anneta asuntoa.

23

1992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edessydämessä

      ei oo mullakaan paikkaa yt:llä, vituttaahan se semmonen meininki

    • aapoonaapo

      eikös sole aika tehä jotaki eikä tupista täälä heleppo kävelä kunnanisän tykö

      • jokoolirahapäivä

        Se on sulla eri ko olet kunnan elättinä ollu ikäs niin ei tarvi ko ootela aina rahoja tilille ja käydä kaljanostossa, eri asia normaaleilla ihmisillä jotka haluaisi muuttaa kotiseudulle takaisin, kyllä siellä kunnassa voi laukkoa vaikka useamman kerran päivässä, ei se mitään merkkaa, ei ole kuten sinulla kun olet kunnasta rahoja saanut aina, eli olet toisten kyläläisten elätti ja täällä vittuilet tuntemattomille asioista tietämättä mitään.


    • Gjk

      Oohan sielä tyhjiä rivareita pilvin pimein

      • eisolepokaniin

        Missä niitä on, jos Pekanpäätä meinaat niin ei sinne oteta asukkeja, vankilan vieresssä on pari tyhjää asuntoa sitten Portimossa voi olla joku asunto tyhjillään, sama se on sitten vaikka Mellakoskelle muuttaa jos tällaisia haetaan onhan silläkin rivitaloja, mutta Ylitorniolle on eri asia, joku siellä on marissut että ei ole asukkaita ja tyhjiä taloja on? ihme juttu.


    • niinsonpoka

      tolpinmäessä on tyhjiä rivitaloja , muuta sinne

      • eiainakhaaan

        Tolpinmäessä oli yksi juuri sopiva asunto vuokrattavana mutta kun kysyin sitä sanottiin sen jo olevan varattu.


    • poiuytuioo

      Aloittajalle sanoisin, ettei täällä kenellekään anneta asuntoja. Niitä joutuu vuokraamaan tai ostamaan.

      • eiainakhaaan

        Sinulle sanoisin että olekkos koskaan maksanut itse vuokraa, minä olen asunut aina vuokralla ja maksanut päivälleen joka kuukausi, mutta johan sen pitäisi sinunkin älyllä ymmärtää että vuokra-asuntoa kyselin, no koetin jälleen kepillä jäätä ja laitoin asunnonhakuilmoituksia vähän joka paikkaan, torillakin oli ilmoitus, oli kyllä luettu lähes 400 kertaa mutta ei yhtään tarjousta mistään eikä keneltäkään.


    • siinsonvain

      sahaherrantien kerrostalot, sosiaalipummit asuvat siellä

      • eiainakhaaan

        No se varmaan on sinulle sopiva asuinpaikka, minä kun hain Ylitornion kunnalta asuntoa laitoin siihen maininnan että sinne en muuta juuri näiden asukkaiden vuoksi.


    • näinhänasia

      lierrä liina pään ympäri ja mee kunnantalolle kyssyy asuntoa niin varmasti saat ja vielä kalustettuna katsos liinapäistä luulevat mamuksi

      • ainaseonniin

        Näinhän se menee ei ole asiaa suomalaisella sinne, mutta johan rättipipot otettiin ja maksetaan kuntalaisten rahoista kaikki mitä ne tarvii.


    • Eipä_vuokrata_oudoille

      Yksityinen ei tohdi omaansa vuokrata. Kuka se takaa ettei omaisuus tuhoudu tai sinne pesiydy epäsosiaalista porukkaa "muiden mukana". Eikä sekään ole kirjossa kuulutettu että saa korvaukset täsmällisesti. Rakenna omasi niin pääset ongelmasta erilleen

      • ainaseonniin

        Täys pöljä se taas kirjotti tuossa "rakenna omasi" johan sitä olis jokaisella oma talo jos olis varaa, ei silloin kukaan kyselis vuokra-asuntoja, siinä vuokraushommassa on semmonen ko vuokravakuus joka maksetaan yleensä yhden kuukauden vuokran suuruisena ennen vuokrasopimuksen alkua, siinä on se takuu että ei vuokraaja jää ilman vuokraa tahi jos vuokralainen rikkoo asuntoa tahi siellä olevia varusteita voi vuokran antaja pidättää vuokravakuudesta rikotun tavaran hinnan, jos vakuus ei riitä on sitä haettava käräoikeudessa, usein myös vuorattavaan asuntoon on vuokralaisen otettava laajapohjainen kotivakuutus vuokraus ehtona, täten on minun nykyisessä asunnossakin sellainen vakuutus korvaa kaikki vahingot asunnon suhteen, vaikka se palaisi maan tasalle.


      • Eipä_vuokrata_oudoille2
        ainaseonniin kirjoitti:

        Täys pöljä se taas kirjotti tuossa "rakenna omasi" johan sitä olis jokaisella oma talo jos olis varaa, ei silloin kukaan kyselis vuokra-asuntoja, siinä vuokraushommassa on semmonen ko vuokravakuus joka maksetaan yleensä yhden kuukauden vuokran suuruisena ennen vuokrasopimuksen alkua, siinä on se takuu että ei vuokraaja jää ilman vuokraa tahi jos vuokralainen rikkoo asuntoa tahi siellä olevia varusteita voi vuokran antaja pidättää vuokravakuudesta rikotun tavaran hinnan, jos vakuus ei riitä on sitä haettava käräoikeudessa, usein myös vuorattavaan asuntoon on vuokralaisen otettava laajapohjainen kotivakuutus vuokraus ehtona, täten on minun nykyisessä asunnossakin sellainen vakuutus korvaa kaikki vahingot asunnon suhteen, vaikka se palaisi maan tasalle.

        Non niin - täällä se mainitsemasi "pöljä". Pitäisikö meidän mennä "hamekauppaan" hakemaan sinulle kolttu päälle?

        Kirjoitustyylistä päätellen voitaisiin aloittaa oikeinkirjoituksesta eli mihin pilkut ja pisteet laitetaan. Ja sen jälkeen iso kirjain. Minulle ei tarvitse todistella mitään "onko sinulla vakuuksia tai muita asioita, kun en asuntoa ole vuokraamassa.

        Kerran olen vuokrannut ja se rt paloi, koska oli väännetty sähkökiuas päälle ja jätetty vaatteita lauteille. Sitten tämä armas vuokraalainen sanoi "ettei se ole kuin muutama tonni vahinkoja", vaan eipä mitään alkanut maksamaan.

        Taloyhtiön tiukan väännön jälkeen asunto korjattiin. Törkeintä asiassa oli, että viehkeä "neitokainen" sanoi suoraan päin naamaa, että asuntoni arvo vain kohoaa kun se korjataan. Lauseesta jäi puuttumaan kuka maksaa ja kuka tekee työn. Sopimut irtisanottiin ja hän sai koiransa ja sen penikoiden kanssa lähteä lipettiin. Olen itsekin ollut aikoinani "muiden nurkissa" mutta se on roti käyttäytymisessä ja luotossa.

        Sinulla täytyy olla suositukset ja takaajat, jos mielit saada asuntoa. Yt:lla on lisäksi alkanut pyörimään aineita käyttäviä tyyppejä - ei välttämättä paikkakuntalaisia - joten asia on tätäkin tiukempi asia.

        Kysy vaikka Matarengista, joka tuntuu olevan muutoinkin lipevämmässä tilassa. Ja ala mieheksi äläkä vonkaa - hoidat takuut ja osoitat kunnollisuutesi. Jos ei onnistu niin siitä menee E 78 ohi eikä tarvitse jäädä alueelle jos se ei sinua varten ole. Hyvää jatkoa


      • ainaseonniin
        Eipä_vuokrata_oudoille2 kirjoitti:

        Non niin - täällä se mainitsemasi "pöljä". Pitäisikö meidän mennä "hamekauppaan" hakemaan sinulle kolttu päälle?

        Kirjoitustyylistä päätellen voitaisiin aloittaa oikeinkirjoituksesta eli mihin pilkut ja pisteet laitetaan. Ja sen jälkeen iso kirjain. Minulle ei tarvitse todistella mitään "onko sinulla vakuuksia tai muita asioita, kun en asuntoa ole vuokraamassa.

        Kerran olen vuokrannut ja se rt paloi, koska oli väännetty sähkökiuas päälle ja jätetty vaatteita lauteille. Sitten tämä armas vuokraalainen sanoi "ettei se ole kuin muutama tonni vahinkoja", vaan eipä mitään alkanut maksamaan.

        Taloyhtiön tiukan väännön jälkeen asunto korjattiin. Törkeintä asiassa oli, että viehkeä "neitokainen" sanoi suoraan päin naamaa, että asuntoni arvo vain kohoaa kun se korjataan. Lauseesta jäi puuttumaan kuka maksaa ja kuka tekee työn. Sopimut irtisanottiin ja hän sai koiransa ja sen penikoiden kanssa lähteä lipettiin. Olen itsekin ollut aikoinani "muiden nurkissa" mutta se on roti käyttäytymisessä ja luotossa.

        Sinulla täytyy olla suositukset ja takaajat, jos mielit saada asuntoa. Yt:lla on lisäksi alkanut pyörimään aineita käyttäviä tyyppejä - ei välttämättä paikkakuntalaisia - joten asia on tätäkin tiukempi asia.

        Kysy vaikka Matarengista, joka tuntuu olevan muutoinkin lipevämmässä tilassa. Ja ala mieheksi äläkä vonkaa - hoidat takuut ja osoitat kunnollisuutesi. Jos ei onnistu niin siitä menee E 78 ohi eikä tarvitse jäädä alueelle jos se ei sinua varten ole. Hyvää jatkoa

        Jos olet noin tarkka pilkuista ja pisteistä miksi käytät lainausmerkkejä siellä täällä, etenkin siellä minne ne eivät kuulu, minulla ei ole mitään merkintöjä luottotiedoissa eikä poliisin kirjoissa pilkku olen raitis enkä ota kavereikseni narkkareita enkä juoppoja pilkku joten sinustakaan ei tulisi minun kaveria pilkku ilmeisesti piste


      • dangesöön
        ainaseonniin kirjoitti:

        Jos olet noin tarkka pilkuista ja pisteistä miksi käytät lainausmerkkejä siellä täällä, etenkin siellä minne ne eivät kuulu, minulla ei ole mitään merkintöjä luottotiedoissa eikä poliisin kirjoissa pilkku olen raitis enkä ota kavereikseni narkkareita enkä juoppoja pilkku joten sinustakaan ei tulisi minun kaveria pilkku ilmeisesti piste

        Pölkääk sie outoja, tule käyhmään täälä kaupunkissa niin näet monta sulle outoaa immeistä.


      • kolmekymmenpistepilkku
        Eipä_vuokrata_oudoille2 kirjoitti:

        Non niin - täällä se mainitsemasi "pöljä". Pitäisikö meidän mennä "hamekauppaan" hakemaan sinulle kolttu päälle?

        Kirjoitustyylistä päätellen voitaisiin aloittaa oikeinkirjoituksesta eli mihin pilkut ja pisteet laitetaan. Ja sen jälkeen iso kirjain. Minulle ei tarvitse todistella mitään "onko sinulla vakuuksia tai muita asioita, kun en asuntoa ole vuokraamassa.

        Kerran olen vuokrannut ja se rt paloi, koska oli väännetty sähkökiuas päälle ja jätetty vaatteita lauteille. Sitten tämä armas vuokraalainen sanoi "ettei se ole kuin muutama tonni vahinkoja", vaan eipä mitään alkanut maksamaan.

        Taloyhtiön tiukan väännön jälkeen asunto korjattiin. Törkeintä asiassa oli, että viehkeä "neitokainen" sanoi suoraan päin naamaa, että asuntoni arvo vain kohoaa kun se korjataan. Lauseesta jäi puuttumaan kuka maksaa ja kuka tekee työn. Sopimut irtisanottiin ja hän sai koiransa ja sen penikoiden kanssa lähteä lipettiin. Olen itsekin ollut aikoinani "muiden nurkissa" mutta se on roti käyttäytymisessä ja luotossa.

        Sinulla täytyy olla suositukset ja takaajat, jos mielit saada asuntoa. Yt:lla on lisäksi alkanut pyörimään aineita käyttäviä tyyppejä - ei välttämättä paikkakuntalaisia - joten asia on tätäkin tiukempi asia.

        Kysy vaikka Matarengista, joka tuntuu olevan muutoinkin lipevämmässä tilassa. Ja ala mieheksi äläkä vonkaa - hoidat takuut ja osoitat kunnollisuutesi. Jos ei onnistu niin siitä menee E 78 ohi eikä tarvitse jäädä alueelle jos se ei sinua varten ole. Hyvää jatkoa

        No tuon ukon kirjoituksesta ei saa mitään tolkkua, sieltä uupuu kirjaimia sekä lauseiden päätteitä, kumma ukkeli, asuu varmaan jossain metsässä kun ei päästä sisään kun ainoastaan tutut henkilöt, siksihän Ylitornio ei voi laajentua jos siellä on ainoastaan tuollaisia ihmisiä, ei siis ketään vierasta oteta asumaan, en ole kuullut aiemmin että vuokralaisella olisi oltava suosituksia vuokralle, sehän olisi selvä viesti että edellinen vuokranantaja haluaa eroon hänestä.


    • ValikoimaaOn

      Osta oma.

      • pölkkypääjankaa

        Nykyään ei viisas ihminen osta omaa taloa, nyt on sellainen meininki hallituksessakin että yksityiset ihmiset asuntoineen vedetään lokaan, se tonttivero ja kaikki koukut on lainan korot matalat että ihmiset ottaisi velkaa, sitten ne hyppää korot taivaisiin ja valtio riistää ihmisiltä asunnot ja kaiken mitä ne on kerenneet hankkia.


      • juurdejäärdejoorde

        Nämä jotka tulee pallon toiselta puolen meidän eläteiksi kuka milläkin tekosyyllä, he saavat asunnon ja 2000e. kk. palkkaa kun ovat täällä, siis sen 10000e.n jälkeen minkä saavat palkinnoksi "kotoutusraha" alkaa tämä 2000e. juosta tilille muiden korvausten lisäksi.


      • molenhämmästyny

        Joo ei sitä ole suomipoika asuntoa saanu kotikylästä, en nyt jaksa niitä pilkkuja ja pisteitä/lainausmerkkejä joka koloon laittaa että älkää siittä moittiko, mutta ei ole sieltä kämppää saanu, mutta saittahan te ne mamut, vaikka olenki kuulu että ne ei viihy ko niilä ei ole tarpeeksi viihdykkeitä ja palveluja sielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe