Vai isketäänkö ollenkaan?

MitäHelveettiäÄijät

Tuntuu, että aina tehdään väärin.

Miehet itkee, kun naiset EI KOSKAAN tee aloitetta. Naiset on perseestä, aina miehen pitää tehdä kaikki, ini ini, vali vali,

Sitten, kun nainen tekee sen aloitteen, niin hirveä haloo, että vittu, luuleeko se nainen, ettei muuten käy flaksi? Että kehtaakin pyytää miestä ulos? Ini ini, vali vali.

Ja nämä valitukset näyttävät tulevan muolta, kuin henkilöltä itseltään. Mikä siinä nyt on vikana, mitä hittoa? Kumpikaan ei ole ok, joten eikö sitten ole vaan ihan OK möllöttää yksin sinkkuna runkkaamassa siellä poikamiesboksissa?

7

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetaruikutus

      "Sitten, kun nainen tekee sen aloitteen, niin hirveä haloo, että vittu, luuleeko se nainen, ettei muuten käy flaksi? Että kehtaakin pyytää miestä ulos? Ini ini, vali vali."

      Kuka tällaista on sanonut?

      Pikku logiikan oppitunti:

      USEAT miehet toivovat ja ihan yleisesti että naiset tekisivät aloitteita.
      JOKU mies ei toivonut sitä ja vastasi noin

      Huomaatko?

      Monikko
      Yksikkö

      Yleinen
      Yksilöllinen

      • Miekkonen25

        Itse asiassa olen törmännyt tämän samaan (olen 25v mies, poika, mikä lie, riippuu missä seurassa pyörin). Moni - varsinkin vanhempi mies - omalla työpaikalla harrastaa tuota. Yleinen lynkkaaminen sitten äijäporukassa, jos joku nainen on tehnyt sen aloitteen. Vielä pahempi, jos kyseessä on ollut se nainen, jota mies on katsellut itse.

        En oikein ole päässyt sisälle tuohon, mikä tässä käytöksessä on ydin. Minusta on kiva, jos nainen tekee aloitteen, vaikka saatan siitä kyllä hämmentyä ja vastata jotakin tyhmää (esim. lähdetkö käymään kahvilla viikonloppuna? Ööö um öö joo ehkä mä saatan voida jos kiinnostaa silloin), vaikka olisin oikeasti kiinnostunut ja tahtoisin vastata myöntävästi. Mutta ei tuo jokaiselle näytä olen mitenkään imartevaa.

        Tosin, pakko tähän loppuun todeta, että nuo äijät on sellaisia 40v ukkoja, joiden korkein koulutus on varmaan elämän kovan koulun yliopisto ja sieltä on maisterin paperit haettu alkoholismista tai yleisesti kusipäisyydestä.


      • dsgsdg
        Miekkonen25 kirjoitti:

        Itse asiassa olen törmännyt tämän samaan (olen 25v mies, poika, mikä lie, riippuu missä seurassa pyörin). Moni - varsinkin vanhempi mies - omalla työpaikalla harrastaa tuota. Yleinen lynkkaaminen sitten äijäporukassa, jos joku nainen on tehnyt sen aloitteen. Vielä pahempi, jos kyseessä on ollut se nainen, jota mies on katsellut itse.

        En oikein ole päässyt sisälle tuohon, mikä tässä käytöksessä on ydin. Minusta on kiva, jos nainen tekee aloitteen, vaikka saatan siitä kyllä hämmentyä ja vastata jotakin tyhmää (esim. lähdetkö käymään kahvilla viikonloppuna? Ööö um öö joo ehkä mä saatan voida jos kiinnostaa silloin), vaikka olisin oikeasti kiinnostunut ja tahtoisin vastata myöntävästi. Mutta ei tuo jokaiselle näytä olen mitenkään imartevaa.

        Tosin, pakko tähän loppuun todeta, että nuo äijät on sellaisia 40v ukkoja, joiden korkein koulutus on varmaan elämän kovan koulun yliopisto ja sieltä on maisterin paperit haettu alkoholismista tai yleisesti kusipäisyydestä.

        Olen kyllä kuullut aika rumaa juoruilua, kun työpaikalla nainen alkoi piirittämään ukkomiestä. Sanottaisiinko, että siinä tapauksessa ihan oma syy. Mikäli sinkut kyseessä, niin ei kai siinä sitten mitään, vaikka nainen olisikin aloitteellisempi.


    • Kohtalontoveri_tässä

      Itse 50 nainen. Olen reilun vuoden tuntenut miehen työpaikalta. Hän on minua 7 v vanhempi. Rohkaistuin pyytämään häntä ulos. Asia oli ok mutta nyt tilanne on jotenkin kummallinen. Jäätynyt. En tiedä olenko ollut liian päällekäyvä vai mitä, mutta nyt en uskalla miestä enään lähestyä. Hän on vapaa mies. Nyt jäin odottelemaan mitä tuleman pitää.

    • työpaikkaromasnssit

      Jättäkää ne työpaikkaromanssit. Ei niistä ole kuin harmia. Varsinkin tahollaan/tahoillaaan sitoutuneen/sitoutuneiden keskinäisistä suhteista. Ne suhteet herättävät lähes aina ja etupäässä kielteistä huomiota ympäristössään. Ja vaikka eivät herättäisikään, työt ja ihmissuhteet saattavat silti kärsiä.
      Jos kuitenkin haluaa salarakkaan, niin mieluummin työpaikan ulkopuolelta. Niin se vaan on.

      • Kohtalontoveri_tässä

        Puhuttiinko tässä salarakkaista? Itse ainakin yritän iskeä vapaata miestä. Ja mitä työpaikkaromansseihin tulee, niin löysin exäni samalta työpaikalta ja vapaan miehen, jonka kanssa olin avioliitossa lähes 20 vuotta. Voi pyhä yksinkertaisuus sentään!!


    • Buhahaha

      Miehet on erilaisia, deal with it... Jos sinusta "Tuntuu, että aina tehdään väärin", niin tervetuloa vain meidän miesten maailmaan, kyllä mekin joudutaan jatkuvasti sen tilanteen eteen että pitäisi arvata minkälaista lähestymistä tämä nainen nyt haluaisi, ja jos arvaus menee väärin, niin syvemmälle tustutumiselle saa heittää saman tien hyvästit.

      Jotkut miehet itkevät, kun eivät itse pysty jostain syystä niita aloitteita tekemään, mutta jotkut taas haluavat itse valita keille sen aloitteen tekevät. Sellaiset miehet, joita naiset katsovat nenänvarttaan pitkin ja ovat joutuneet lukemattomat kerrat pettymään kun vastakaikua omille lähestymisille ei tule, ovat otettuja jos joku nainen osoittaa kiinnostusta. Sellaiset joilla iskuyritykset tuottavat melko hyvää tulosta, eivät näe ongelmaa siinä että he pääsevät tekemään ne aloitteet.

      Esimerkki: Matti, Timo ja Juha ovat sellaisia että flaksi käy, ja siksi he haluavat tehdä aloitteen että pääsevät valitsemaan, Kari Antti ja Mikko taas ovat sellaisia ettei koskaan onnista. Koska Matti, Timo ja Juha ovat todennäköisesti hyvännäköisiä miehiä, Tuula lähestyy juuri heitä, eikä suinkaan Karia, Anttia tai Mikkoa jotka olivat siitä aloitteesta otettuja.

      Kässääksä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe