Ei juurikaan vierailijoita profiilissa

turhaa.touhua

Olen mies ja pitänyt noin kuukauden kuvallista ilmoitusta S24 Treffeillä. Vierailijoita profiilissani on käynyt yhteensä 6. Yhtäkään viestiä en ole saanut - enkä lähettänyt.

Onko muillakin yhtähiljaista?

25

841

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_PinnallinenNainen

      En tiedä kumpaa sukupuolta olet, mutta itse olen nainen ja eikä kuvaa. Viestejä tuli joitakin, mutta lähes kaikki halusivat ensimmäiseksi nähdä kuvan. Sitä ennen ei voinut, näköjään juurikaan tutustua kirjoittamalla. Kun ulkomuoto ei sitten miellyttänyt, ei kiinnostanut tutustuakkaan. Eli ensisijaisen tärkeää tuntuu olevan, oletko "NÄYTTELY KELPOINEN", vasta sitten, aletaan miettiä, tuleeko toisen kanssa juttuun. Vaikka heidän profiilissa lukisi: En ole pinnaalinen, Itsekäs tai ulkokuori ei ole tärkeää, vain sisin merkitsee. Harvemmin se sisin näkyy ulos, vaikka itsekkyys ja omahyväisyys, usein näkyykin ilmeinä tai eleinä.
      Tosin Rehellisyydelläkään ei siellä pitkälle pötkitä.

      • Ei_PinnallinenNainen

        Anteeksi moka, (ajatuskatko) lukihan tuossa että olet mies. Silti muilta osin sama teksti.


      • turhaatouhua1

        miehille se on hyvin tärkeää että näkee minkänäköinen naaras on. jos se ei miellytä silmää, itse olen hyvin henkevä ja arvostan sisäistä kauneutta mutta jos nainen on ruma tai mielestäni lihava tms, en voisi kuvitellakkaan rupeavani mihinkään. ei tarvitse olla prinsessa, vain niin että itse pidät.alottajalle, 4kk happya: 80 katsojaa 1 vastannut, 5 olen lähettänyt..että samaa se on muillakin.


    • lksjdhfg

      Itsekin olen mies ja mulla oli kuvallinen profiili kai jotain 2 viikkoa. aikoinaan Kyllähän noita vierailijoita kävi muutamia kymmeniä, eipä niistä oikein kukaan viestiä lähettänyt. Itse lähetin ehkä 10 naiselle viestin, enkä nyt muista vastasiko kukaan mitään.

      Ihan vinkkinä, että jos noita S24 Treffejä jaksaa harrastaa, niin kannattaa etsiä sieltä esim. Virosta tai Venäjältä Suomeen tulleita naisia (siis aitoja, ei tietenkään feikkejä), koska noilla naisilla on usein ihan erilainen suhtautuminen kuin suomalaisilla naisilla. Tämä perustuu ihan omiin kokemuksiini. Paitsi eipä noita muualta tulleita naisia deittipalveluissa valitettavasti juurikaan ole.

      • Elämäeioleyksitoikkoista

        Kannattaakohan varmasti?
        Oli työkaveri. Insinööri. Sai iskettyä venäläisen naisen. Taisi ihan avioonkin asti päästä, en ole varma. Sitten kaveri sai kahden viikon työkomennuksen toisaalle.
        Palatessa oli kämppä tyhjä. Ei edes ikkunaverhoja ollut jäljellä.
        Tapahtui parikymmentä vuotta sitten. Nyt kaveri on jo vainaja. Diabetes yhtenä syynä, mitä lienee ollut lisänä.
        Toinen työkaveri sai iskettyä virolaisen naisen. Sattui nähtävästi saamaan kunnollisen.
        Minä sain psykopaatin. Vanhana. Luonnevika paljastui heti "aamenen" jälkeen. Katastrofi ainakin minulle ja lapselle.


      • Nähtyäjakoettua

        Venäläinen nainen on kyllä totaalisen erilainen kuin suomalainen. Ja siis ihan positiivisessa mielessä. Tiedän sen oikein hyvin. Suomalainen nainen on hyvä, venäläinen on loistava.
        Siinä on vaan koukku myöskin. Pitää olla varovainen kaikki ei suinkaan ole rehellisiä ja puhtain paperein. Pettymykset voi siis olla suuria myös.
        Siinä auttaa pitempiaikainen tunteminen. Sehän ei ole tuttua suomalaisen kanssa, luotto tulee aiemmin. Suomalaisen harvemmin tulee epätasaista laatua.
        Suomalainen on varautunut ja epäsosiaalisempi ja ei niin avoin. No venäläinen on sen vastakohta. Suomalainen saa harvoin minun mielenkiintoa herätettyä, ihan siksi koska ollaan kovin sulkeutuneita ja ennakkoluuloisia.
        Venäläinen saa sydämen pysähtymään melkein heti, mutta kuten sanoin heidän kanssa on syytä olla varovainen, koska sulkeutuneiksi heitä ei voi moittia.
        Kummassakin on puolensa, täydellistä ei ole.
        Kulttuurierot voi olla myös hyvä tarkistaa onko siellä esteitä.
        Ei olisi ensimmäinen suhde joka siihen kaatuisi, vaikka kaatuuhaan nämä suhteet aina joka tapauksessa johonkin syyhyn, ikuista on lähinnä ongelmat.


    • hiljaisetnaistenhaut

      Kuvat ei juuri tuskin ollenkaan lisää juuri kuvallisien silmää viehättävien naisen vierailu/vastaus aktiivisuutta ellei sitten ole Dicaprio naama sekä ikä kohdillaan, ellei ole ei vähän $$$, mut miksi ne silti vierailisi kun niille löytyy juttu kaveri jo ensimmäisellä avauksella.

      • hiljaisetnaistenhaut

        En ole expertti suoraan vinkkaamaan mitään erityistä uutta mut mielestäni eniten lähestymisen tapa ratkaisee (voin olla väärässäkin) ulkoisen olemuksen varallisuuden puitteissa, siis lähestyminen naista vähän tähän tapaa typerän vitsikkäästi kömpelösti "se on prodi ku skulaa (Studio Impossible - Riki Sorsan veli - Baaritiskillä. :D) ". tämä uppoaa suomalaisiin naisiin deiteilläkin. sellainen lyhyt ehkä typeräkin "viesti" ja nainen keskittyy kuuntelemaan. se kuuntelee se kuuntelee ja keskustelee. varmistin väitteeni oikeaksi nyt tuossa kokeilin ja tavoitin itseäni 16 vuotta nuoremman ihan ilahduttavan tuntuisen naisen kirjoittelemaan kanssani. Tarvitaan sopiva "viesti". Yhteyksiä deiteiltä olen saanut pidettyä alle kaksikymppisten kanssa mutta mutta olen erittäin laiska lähtemään ketään tapaamaan (syy lopussa), näin sitten sellainen viivyttely ei ole nuorempien mieleen jos vanhempienkaan mutta ei myöskään liian päälle käypä saa olla, Vaan kun tavoite minulla viisikymppisellä on jotain vakavampaa kuin sänkyseuraa tai sitten vain sänkyseuraa mutta mutta kokopakettina toimivaa suhdetta joka tapauksessa haen. Iällä tuskin isompaa merkitystä. Tärkeää ettei kummaltakaan puolelta mitään väkisin vääntämistä tai niitä tapauksia että tämä nainen hupusuttelee uusia miehiä ylenmääräisesti, ne ei kiinnosta. Useat naiset nykyisin pyörittelee useampaa miestä saman aikaisesti. Se on salattu arkistunut tapa nykyään. antaa vähän huonoa ensi makua uudelle kaverille ainakin minun mielestä, viini kynttelin valossa maistuu tuossa kohtaa kitkerälle. Se toisille kelpaa toisille ei. Suotavaa on olla sopivasti varuillaan, ettei luota täysillä uusiin vääriin tuttavuuksiin. Sitten saa varmasti pitkään juoksuun pettymyksiä jopa pikamatkoilla. Aina voi olla mahdollista ettei toinen ole ihan niin tosissaan sillä asialla mitä väittää olevan. Jooh, yiritä ottaa tollkkua :D


    • Mä en itse nyt niin laita painoa tuolle kuvalle, koska se nyt voi olla tempastu ihan mistä netin syövereistä vain. Toiseksi, se nättikin nainen voi olla itse piru, joten kyllä... omalla kohdallani se on loppupeleissä se mitä sinne profiiliin on kirjoitettu ja laitettu, mikä sitten herättää kiinnostuksen. Joku saattaa ajatella että sellainen herutus kuva on just se, mikä herättä miehen kiinnostuksen, mutta uskokaa, niin sellaista naista ei esitellä porukoille. Tai jos esitellään, niin se toteamus voipi olla sellainen, että käsketään viemään se sinne, mistä oot sen löytänytkin ;) Ennemmin se on se kukkamekkoon sonnustautunut, viaton hymy kasvoilla oleva naapurintyttö :) Mutta siinäkin tapauksessa se viinaa ja korsteeniin lailla savuja vetävä jää kyllä sinne deittinetin seinäruusuksi.

      Kyllähän se on niiden viestien suhteen se, että miehen pitää tehdä aloite ja laittaa räätälöityjä viestejä naisille ja sitten katsoa, että mistä lähtee joku juttu syntymään, vai lähteekö ollenkaan. Mutta älkää nyt tätä deittiä ny niin tosissanne ottako :) Välillä ihan hyvä lähteä ihan ihmisten ilmoille katselemaan. Jos ei muuta, niin ottamaan vaikka raitista ilmaa :D :D

      • Uuno.Puutteenperä

        Minulle tuo kuva on tärkeä siksi, että se on yksi kaikista helpoimmista poisrajausasioista. Eli sen näköinen, jota ei ilkeä katsella eikä sen kanssa missään liikkua, karsiutuu pois. Muita pikakarsintoja tupakoinnista, liiasta läskistä ja vaatimuksista, joita en lähellekään täytä.
        Kai minä sitten olen liian vaativa, kun ei sitä paria löydy!


      • Entäpä jos kolarin tai muun onnettomuuden seurauksena ne kasvot sitten muuttuu sen näköiseksi, ettei ilkeä katsella. Nostatko kytkintä?


      • Uuno.Puutteenperä

        Rehellisesti sanoen: Kyllä! Vaikka puutteessa elänkin, niin en silti ole niin epätoivoinen.


    • aktiivisuusparasta

      Mietin, kun kirjoitit, että ei juurikaan vierailijoita, mutta et myöskään itse ole aloitteellinen? Miksi?

      Itse jaksan yleensä olla jollakin sivulla viikon, maksimi kaksi. Luen kaikki lähellä omaa ikääni olevat miesten profiilit, keskityn oikeasti enemmän kuvattomiin. Koska valitettavasti minussakin on huono vika, eli torppaan kuvan perusteella ja elävänä mies voisi olla tosi kiva ja hänen persoonaansa voisi ihastua jne. Siksi ihan harmittaa, jos on kuva. Kun olen lukenut, niin mietin, kenen teksti kolahti eniten ja otan yhteyttä. Haluaisin keskittyä vain yhteen kerrallaan.

      No vuosien varrella olen tavannut muutamia, mutta milloin syystä jos toisesta ei suhde ole tutustumisen jälkeen jatkunut ns. seuraavalle vakavammalle tasolle tai kaatunut ensimmäiseen riitaan, kun ei ole pystytty keskustelemaan tai on paljastunut outo piirre, luottamus on mennyt tms. Kai en sitten pysty suhteeseen. Yleensä siis tapaan sen yhden ihmisen, jos sitten petyn, niin en vähään aikaan jaksa keskittyä uuteen. Kaikilta olen jotain oppinut, mutta ikävää, että emme ole olleet loppupelissä riittävän sopivia toisillemme tai on sitten vielä opittavaa itselläkin, vaikka ikää on jo yli puolivuosisataa ja yli 20 vuotinen perhe-elämäjakso historiassa kuitenkin takana hyvine muistoineen.

      Kannattaa olla itse aktiivinen , jos oikeasti haluaa tavata uusia ihmisiä. Tapaamiset voi olla antoisia, mutta olisi se aika ihme , jos se oikea sielunkumppani osuisi kohdalle, mutta näin on käynyt ainakin kolmelle tuttavapiirissä.

      • Vanha.ja.ruma.M

        Ei se kuule se aktiivisuus auta yhtään mitään. Kokeiltu on ja tyhjin tuloksin.


    • 42v-sinkkumies

      Naiset ei vieraile profiilissa ellei mies ole ensin käynyt naisen profiilissa. Naiset on kuin etana, eivät juuri tee mitään vaan odottavat että mies kirjoittaa naiselle ja nainen vastaa jos pitävät miehen ulkonäöstä ja kuvasta.

    • pitikommentoida

      vermos vaikuttaa fiksulta kaverilta : )

    • Teknodonna

      Mjoo

      No siis tämä botski on kuin aavelaiva, jonka uumenista kantautuu toisinaan etäinen kolahdus, oikein hyvällä onnella saattaa jopa nähdä häilyvän varjon vilahtavan kapyysin ovella, vain kadotakseen yleiseen hämärään. Mistään konkreettisesta ei koskaan voi saada kiinni, ja kuljeskelu aluksessa on enemmän oman mielen tutkiskelua, kuin tutustumista toiseen sellaiseen.

      (Hihitystä)

      😁

      • Teknodonna

        Kauhea kirjoitusvirhe tuolla!

        Kuinka sitä nyt on näin lepsu heti aamusta?

        ✌😁✌


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kauhea kirjoitusvirhe tuolla!

        Kuinka sitä nyt on näin lepsu heti aamusta?

        ✌😁✌

        Itse tällaisena seikkailijana ja piraattina teen mielelläni Dantemaisua toivioretkiä tähän helvettiin ja sen eri kerroksiin. Kokonaisuuden hahmottaminen ei minulle ole ollut koskaan järin vaikeaa, eikä se ole sitä tässäkään tapauksessa.

        Näkymät ovat perspektiivissään.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itse tällaisena seikkailijana ja piraattina teen mielelläni Dantemaisua toivioretkiä tähän helvettiin ja sen eri kerroksiin. Kokonaisuuden hahmottaminen ei minulle ole ollut koskaan järin vaikeaa, eikä se ole sitä tässäkään tapauksessa.

        Näkymät ovat perspektiivissään.

        😁

        Heräsin ennen näitä ajatuksia koko elimistöä piinaavaan seksuaaliseen haluun. Kauttaaltaan keho tuntui olevan kuin riivattu. Sisäset voimat olivat temmanneet olemukseni mukaansa ja riepottivat tätä kuin villihevosten jaloissa pitkin merenrantojen hiekkadyynejä. Olin alaston, lapsenomainen, janoinen. Huoneistossa tuoksui yhä kahvi, vaikka sen nauttija oli jo aikaa sitten poistunut. Eilinen elokuvaistunto oli turhauttanut minut, ja tulin päälle päätteeksi huitaisseeksi pari lasia viiniä liikaa. En tarvinnut ihmistä, tarvitsin orgasmin.

        Olen kohta neljäkymmentä, lapseton ja suuntaa vailla oleva naimisissa kiemurteleva huippuälykäs nainen, joka liitää universumin kämmenellä keskellä ei mitään päätä huimaavaa vauhtia. Minut naitiin ulkonäköni vuoksi. Nyt olen menettämäisilläni sen.

        Kuinka... triviaalia.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Heräsin ennen näitä ajatuksia koko elimistöä piinaavaan seksuaaliseen haluun. Kauttaaltaan keho tuntui olevan kuin riivattu. Sisäset voimat olivat temmanneet olemukseni mukaansa ja riepottivat tätä kuin villihevosten jaloissa pitkin merenrantojen hiekkadyynejä. Olin alaston, lapsenomainen, janoinen. Huoneistossa tuoksui yhä kahvi, vaikka sen nauttija oli jo aikaa sitten poistunut. Eilinen elokuvaistunto oli turhauttanut minut, ja tulin päälle päätteeksi huitaisseeksi pari lasia viiniä liikaa. En tarvinnut ihmistä, tarvitsin orgasmin.

        Olen kohta neljäkymmentä, lapseton ja suuntaa vailla oleva naimisissa kiemurteleva huippuälykäs nainen, joka liitää universumin kämmenellä keskellä ei mitään päätä huimaavaa vauhtia. Minut naitiin ulkonäköni vuoksi. Nyt olen menettämäisilläni sen.

        Kuinka... triviaalia.

        (Naurua)

        😁

        Kuvitelkaa eteenne priimarunkoinen purjealus, joka raapii kuin kissa makuuhuoneen seinää vuoteeltaan kyykistellen halussaan polvillaan vuoteella kuin jumalansa edessä siihen kontannut.

        Nainen haluaa täyttyä.

        (Naurua)

        😁


    • Janis_Petke77

      Mun kokemus on se että kuva oli, niin- olen siis sälli enkä ole George Clooneyn näköinen, niin tuli joitakin satoja vierailijoita parissa kk ja joitakin kymmeniä yhteydenottoja. Eli kyllä joku on nyt tehnyt jotakin väärin, en tie mitä. Ja sit jos ei oo plussaa niin profiilin näkyvyys on heikompi jolloin vähemmän yhteydenottojakin.

      • juurikinniinjanäin

        Aluekin vaikuttaa. On eri juttu olla uudeltamaalta kun vaikkapa pohjois-karjalasta.


      • Ookkonä.Oulusta
        juurikinniinjanäin kirjoitti:

        Aluekin vaikuttaa. On eri juttu olla uudeltamaalta kun vaikkapa pohjois-karjalasta.

        Pohjois-Karjalasta toki jotakin löytyy, mutta yritäpä Pohjois-Pohjanmaalta! Taatusti ei tule yhtään mitään!!!


    • s24treffit_RomeonJuliat

      Taitaa olla palvelimen omia vierailijoita liikenteessä, kun uusi profiili tai tekee jotain isompia muutoksia niin joku "nainen" vierailee, jaa siinä kaikki. Se on siinä, mitä enempää tapustelemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe