No nyt on pimeää

mestarirantteella

Oliskohan se Sallassakin aika sytyttää katuvalot taajaman katujen varsille. Vai eikö mestari jouda?
Viimetalvena uusittiin valopylväisiin LED-lamput, joten sähköäkään ei kulu paskaakaan vaikka valot palaisi niin kuin niiden kuuluu

10

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valonviejä

      Joo, minkähän takia nuo katuvalot on jos niitä ei käytetä?
      Näin lumettomana aikana on oikeasti pimeää iltaisin ja öisin.

    • lamppupäälle

      Jos ei ne kunnan sähkömiehet kerkeä laittamaan nappulaa päälle. Meillähän ei ole sähkömiehiä kunnassa kuin 4-5. MM Posion kunnassa ei ole yhtään sähkömiestä, kaikkia palvelut hoitavat yksityiset.

    • eipimeänäköä

      Kunnalla rahat vähissä. Sähköä säästetään että voidaan maksaa sähkömiehille palkkaa. Miksi kirkonkyläläiset suostuvat tähän hulluuteen. Jos rahat vähissä tulee kunnan organisaatiota supistaa ja palvelut ostaa yksityisiltä, esim sen sähkönappulan päällepanon.

    • rodopsiini

      On se törkeää että lähes maailman parhaassa maassa pitää ihmisten kulkea pimeässä vaikka valot on olemassa.

      • selvittäkää

        Ei se vimeän valittelu täällä parane. Ottakaa yhteyttä kunnan päättäjiin miksi näin on, siltä ehkä asia selviää.


    • outoaporukkaa

      Miksi ette muuta vaikka Rovaniemelle ?

    • rodopsiini

      Yhteys kunnan päättäjiin, anna mun nauraa. Virkamiehet ja poliitikot elävät aivan omaa elämäänsä , ei kansalaisten mielipide vaikuta mitenkään, kokeiltu on. Tietääkö kukaan millon katuvalot sytytetään, vai sytytetäänkö ollenkaan. Kunta ei tiedota asiasta mitään, sekin osoittaa kuinka ylimielisiä päättäjät ovat: kansa odottakoon nöyrästi josko ne valot sieltä tulee.

    • rodopsiini

      Valot palaa. Nyt kansa nöyränä kiittämään kuntaa kun suvaitsi laittaa valot päälle jo nyt.

    • jalamarijokinen

      Voi voi mitä itkua, laittakaa ottalamput jos ette muuten nää.. ei sole mikhän pimiässä kulukia

    • uyhjmn

      joissakin palaa yötä myöten valot eikä niitä käydä laittamassa,säästyisi muutama euro kun hoidettaisiin asiat kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe