Olen kerran rakastunut, mutta lähdin pois. Joskus mietin, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi laskenut irti, kun tartuit kädestäni kiinni. Olisinkin palannut siihen viereesi lepäämään. Kun sujin oven, olin pakahtua. Kun kohtasin sinut sattumalta suojatiellä, kiiruhdin pois. Kun näit minut puistossa lapseni kanssa, lankesit polvillesi, mutta käänsin katseeni pois. Kun satuimme samaan vaunuun, poistuin väärällä pysäkillä ja nousin toiseen raitiovaunuun. Ehkä on hyvä ja järkevää, että en antanut elämän kirjoittaa meitä samalle sivulle. Olisit kuitenkin rikkonut sydämeni heti seuraavassa luvussa. Nyt minulla on muisto kauniista kesästä, jolloin maailma oli levollinen ja tyyni. Elämä jatkuu. Tähän janoon emme juo.
Pidä huoli itsestäsi
3
652
Vastaukset
- tuttutunne48
Elämään kuuluu riskin otto myös rakkaudessa.Älä arvaile vaan heittäydy.Tekemättömät asiat satuttavat eniten.
- hundredYearsago
Minäkin mietin aina miten tarina olisi jatkunut jos olisit jäänyt luokseni etkä mennyt kauas pois. Pelkäsin särkeväni kaksi sydäntä - omani ja sinun. Ajattelin sinun ansaitsevan miehen joka pystyy tarjoamaan sinulle enemmän kuin mitä minulla oli silloin tarjota. Nyt tiedän että niissä asioissa olin väärässä. Nyt jäi vain hieno muisto tuosta nuoruuden viattomuuden ajasta, kauniista kesästä ja epäilys siitä että päästin elämäni rakkauden menemään. Pidä sinäkin huoli itsestäsi. Toivottavasti muistat minua ajatuksissasi.
- KiitosSamoin
Olen viime aikoina saanut kiitosta sellaisten asioiden parista, joita arvostit ja joista olit kiinnostunut. Siksi kävit mielessäni. Nuoruuden viattomuuden aika ja kaunis kesä säilyvät muistoissa, mutta elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772519Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001354- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831231Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971168- 441032
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71936Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787