Pidä huoli itsestäsi

Baudelaire

Olen kerran rakastunut, mutta lähdin pois. Joskus mietin, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi laskenut irti, kun tartuit kädestäni kiinni. Olisinkin palannut siihen viereesi lepäämään. Kun sujin oven, olin pakahtua. Kun kohtasin sinut sattumalta suojatiellä, kiiruhdin pois. Kun näit minut puistossa lapseni kanssa, lankesit polvillesi, mutta käänsin katseeni pois. Kun satuimme samaan vaunuun, poistuin väärällä pysäkillä ja nousin toiseen raitiovaunuun. Ehkä on hyvä ja järkevää, että en antanut elämän kirjoittaa meitä samalle sivulle. Olisit kuitenkin rikkonut sydämeni heti seuraavassa luvussa. Nyt minulla on muisto kauniista kesästä, jolloin maailma oli levollinen ja tyyni. Elämä jatkuu. Tähän janoon emme juo.

3

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttutunne48

      Elämään kuuluu riskin otto myös rakkaudessa.Älä arvaile vaan heittäydy.Tekemättömät asiat satuttavat eniten.

    • hundredYearsago

      Minäkin mietin aina miten tarina olisi jatkunut jos olisit jäänyt luokseni etkä mennyt kauas pois. Pelkäsin särkeväni kaksi sydäntä - omani ja sinun. Ajattelin sinun ansaitsevan miehen joka pystyy tarjoamaan sinulle enemmän kuin mitä minulla oli silloin tarjota. Nyt tiedän että niissä asioissa olin väärässä. Nyt jäi vain hieno muisto tuosta nuoruuden viattomuuden ajasta, kauniista kesästä ja epäilys siitä että päästin elämäni rakkauden menemään. Pidä sinäkin huoli itsestäsi. Toivottavasti muistat minua ajatuksissasi.

    • KiitosSamoin

      Olen viime aikoina saanut kiitosta sellaisten asioiden parista, joita arvostit ja joista olit kiinnostunut. Siksi kävit mielessäni. Nuoruuden viattomuuden aika ja kaunis kesä säilyvät muistoissa, mutta elämä jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe