Olen kerran rakastunut, mutta lähdin pois. Joskus mietin, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi laskenut irti, kun tartuit kädestäni kiinni. Olisinkin palannut siihen viereesi lepäämään. Kun sujin oven, olin pakahtua. Kun kohtasin sinut sattumalta suojatiellä, kiiruhdin pois. Kun näit minut puistossa lapseni kanssa, lankesit polvillesi, mutta käänsin katseeni pois. Kun satuimme samaan vaunuun, poistuin väärällä pysäkillä ja nousin toiseen raitiovaunuun. Ehkä on hyvä ja järkevää, että en antanut elämän kirjoittaa meitä samalle sivulle. Olisit kuitenkin rikkonut sydämeni heti seuraavassa luvussa. Nyt minulla on muisto kauniista kesästä, jolloin maailma oli levollinen ja tyyni. Elämä jatkuu. Tähän janoon emme juo.
Pidä huoli itsestäsi
3
644
Vastaukset
- tuttutunne48
Elämään kuuluu riskin otto myös rakkaudessa.Älä arvaile vaan heittäydy.Tekemättömät asiat satuttavat eniten.
- hundredYearsago
Minäkin mietin aina miten tarina olisi jatkunut jos olisit jäänyt luokseni etkä mennyt kauas pois. Pelkäsin särkeväni kaksi sydäntä - omani ja sinun. Ajattelin sinun ansaitsevan miehen joka pystyy tarjoamaan sinulle enemmän kuin mitä minulla oli silloin tarjota. Nyt tiedän että niissä asioissa olin väärässä. Nyt jäi vain hieno muisto tuosta nuoruuden viattomuuden ajasta, kauniista kesästä ja epäilys siitä että päästin elämäni rakkauden menemään. Pidä sinäkin huoli itsestäsi. Toivottavasti muistat minua ajatuksissasi.
- KiitosSamoin
Olen viime aikoina saanut kiitosta sellaisten asioiden parista, joita arvostit ja joista olit kiinnostunut. Siksi kävit mielessäni. Nuoruuden viattomuuden aika ja kaunis kesä säilyvät muistoissa, mutta elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918