Mistä saan tietää ne joukkueet, jotka pelaavat koripalloturnauksessa Helsingissä 23. - 24.4.2005?
Turnaus Helsingissä 23. - 24.4.2005
4
599
Vastaukset
- nami
että minkä niminen se turnaus on,jos niillä on omat sivut??onx se street basket vai mikä???voithan myös kattoa koripalloliiton sivulta jos siel löytyis?
- lyhyt oppimäärä
se on ihan tavallista koripalloa ja kyseessä on ymmärtääkseni kolmevitosten sarja. korisnetin sivuilla olen uusavuton, ehkä siksi, että tiedän niin vähän koripallosta.
- ainakaan
No ei se ainakaan streetbasket oo, jos se huhtikuussa on. Eihä silloin ees tarkene pelata ulkona..
Ihan tälleen vaan By the way.. - namiii
ainakaan kirjoitti:
No ei se ainakaan streetbasket oo, jos se huhtikuussa on. Eihä silloin ees tarkene pelata ulkona..
Ihan tälleen vaan By the way..tällee by the way itelles,että oletkos lukenu kori-lehteä,siinä kyllä aika selvästi lukee et streetbasket on jo tuolloin alkanu!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838