Vaimon harhaluulot kun totuus jo tullut ilmi

Yhtälaillahuiputettu

Ihmettelen suuresti sitä, miten voi käydä niin että kun pettäminen on jo tullut ilmi ja käry on käynyt, niin silti vaimo kuvittelee että intiimiä kanssakäymistä on ollut vain vähän. Ja että tunteet olisivat olleet jotenkin pieniä pelmahduksia rinnassa.

Mutta eipä tule koskaan saamaan tietää totuutta. Ehkä hyvä niin. Olisi vain turhaa kärsimystä se. Silti ihmettelen miten mieli pehmentää kaiken. Totuus on se kaikkein karuin vaihtoehto ja potenssiin kymmenen vielä meidän tapauksessa.

Itse en voisi jatkaa miehen kanssa, en voisi antaa anteeksi. Ehkä tosiaan on hyvä että vaimo ei tiedä totuutta. Voi vain arvailla. Ei savua ilman tulta.


Onko tämä yleistä?

39

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giuseppe123

      Kyllä mä luulen, että se huiputettu osapuoli olet myös sinä. Jos miehen puolelta olisi ollut niin suuria tunteita kun kerrot, miksi hän jatkaisi vaimon kanssa ja jättäisi sinut? Kyllä ne "suuret tunteet" ja "intiimit hetket" taitaa olla vain sinun kuvitelmaasi. Varmasti mies on ähertänyt kanssasi, mutta se, onko touhu ollut miehenkin mielestä intiimiä, on eri asia. Todennäköisesti ei ole ollut kummoista kanssasi, koska kuka nyt sellaisen lopettaisi ja jättäisi naisen jonka kanssa jotain sellaista kokee. Sinunkin tapauksessa mies on varmasti kokenut jotain vielä parempaa vaimon kanssa, kun kerran sinut jätti ja vaimon kanssa haluaa jatkaa. Eli hölmö tässä tapauksessa olet sinä, joka uskot ettei miehellä vaimon kanssa ole suuria tunteita ja intohimoa.

      Sitä paitsi ethän edes voi tietää mitä vaimo uskoo ja ajattelee. Onko sillä edes sinulle mitään merkitystä, kun sinut on jo pyyhitty kuvioista pois, joten miksi sitä katkerana keskustelupalstalla ruodit?

      Sanot, että itse et voisi jatkaa miehen kanssa ja antaa anteeksi, silti kieli pitkällä odotit toisena naisena, että mies ehtisi luoksesi edes hetkeksi, ja käytyään taas luikki vaimon kanssa samaan sänkyyn. Sinulle siis oli ok, että miehellä oli muitakin kun sinä, mutta vaimolle se ei saa olla ok? Sanoisin, että anna olla jo. Ethän kuitenkaan oikeasti tiedä heidän suhteestaan yhtään mitään.

      • Yhtälaillahuiputettu

        Kuka sanoo että minut on pyyhitty pois...?
        Niinpä.


      • itsensäköhuiputtaja
        Yhtälaillahuiputettu kirjoitti:

        Kuka sanoo että minut on pyyhitty pois...?
        Niinpä.

        Sitä suuremmalla syyllä voinee toistaa tuon hyvän kysymyksen: "Sinulle siis oli ok, että miehellä oli muitakin kun sinä, mutta vaimolle se ei saa olla ok?"


    • eihuiputettuniinkään

      Voi sinua. Kyllä se vaimo tietää. Tietää, missä tapasitte ja mitä sen jälkeen tapahtui. Missä salaa keskustelitte ja mitä salaa yrititte yhdessä sitä vaimoa vastaan. Hyvä vaimo on nimenomaan ottanut totuuden selville aivan muita reittejä ja tajunnut leikkinne pelleilyksi. Hyvä vaimo kykenee olemaan miehensä rinnalla, vaikka miehellä on vaikeuksia kulkea rinnalla. Hyvä vaimo tietää senkin vanhan viisauden, että routa porsaan kotiin ajaa, kuin myös sen viisauden, että lopulta ne miehen haihattelut, on vain pelkkiä haihatteluita, pikku piristystä arjen harmauteen.
      Hyvä vaimo osaa liki sammuneeseen nuotioon puhaltaa uuden roihun leiskumaan, mutta hän tietää myös sen, että aikansa leiskuu ja taas hiiltyy. Sopivasti kun sitä kohentelee, niin sellaisen nuotion äärellä on yhdessä hyvä jatkaa. Kumpikaan tuon nuotion äärellä istuvista ei halua rikkoa yhteistä historiaa, joka mahdollistaa kuitenkin sen jatkon näkemisen omassa jälkikasvussaan ja mukanaolon täysipainoisemmin siinä uudessakin historian luonnissa.

      Olisiko tuo em. yleistä?

    • teptepteptep

      Jokainen tapaus on omanlaisensa, joten mikään ei ole "yleistä". Eihän näissä jutuissa koskaaan ole tiivistettynä kaikkien "kolmion" osapuolien näkökulmia. Arvaillaan vaan, miltä toisesta ja kolmannesta tuntuu...

      Itse olen tehnyt tässä jonkin aikaa töitä, että pääsisin yli ja ohi ja eteenpäin salasuhteeni jälkeen. Suhde siis paljastui ja vaikka sydän sanoi yhtä, niin käytännön elämä ratkaisi asian toisin. Rakastuin toiseen naiseen korvia myöden. Seksikin tuli mukaan, mutta vasta jonkin ajan kuluttua, ja se oli hienoa. Suhde paljastui karun kömpelöllä tavalla, ei siinä ollut paljoa seliteltävää. Vaimo sanoi, että olisi ehkä helpompaa, jos kyseessä olisi "kertapano", mutta ettei hän usko sellaisen mahdollisuutteen. Ja tosihan se oli. Olemassa oleva elämä, lapset ja muu painoivat vaakakupissa kuitenkin niin paljon, etten alkanut niitä hajoittamaan, kun vaimo kuitenkin antoi mahdollisuuden todeten, että tietää kyllä itsekin tehneensä virheitä liittomme aikana ja haluaa rakentaa asioita uudelleen. Salarakkaalle kertominen oli vaikeaa, todella vaikeaa, mutta tehtävähän se oli. Hänellä oli kuitenkin realistinen kanta asiaan: sanoi, ettei ajatellutkaan minun "vaihtavan" kokonaista valmista elämää häneen tuosta vain lennossa. Onneksi olemme niin eri paikkakunnilla, ettemme edes sattumalta kohtaa. Nyt yritän vain osoittaa vaimolleni, että olen hänen antamansa uuden mahdollisuuden arvoinen. Kun näitä juttuja olen lukenut, on ollut muuten silmään pistävää se, ettei petetty osapuoli ole koskaan mitenkään mokannut parisuhteessa, vaan on itse täydellisyys... Onneksi vaimoni on fiksu ihminen, joka tosiaan myönsi, että hänessäkin on parantamisen varaa. Minä toki olen se vielä "vähemmän täydellinen".

      • Vastuutateoistaan

        Minä en tätä ajattelutapaa ymmärrä ollenkaan. Miksi pettää, jos ei halua erota? Siinä ei ajatella ketään, ei vaimoa eikä lapsia eikä sitä uutta rakasta. Ei todellakaan ole rakkaudesta kyse, jos omaisuus tms painavat vaakakupissa ihmistä enemmän, oli se sitten puoliso tai se uusi ihminen. Sen voin jotenkin tajuta, että rakastuu toiseen ja siksi eroaa, mutta tuollaista pelleilyä en. "Käytännön asiat", synonyymi täydelle munattomuudelle.


    • Yhtälaillahuiputettu

      On noissa vastauksissa totuuden jyväsiä. En sitä kiellä.

      Mutta eipä hän silti tiedä totuutta. Ei lähellekään. Minä en kieli pitkällä mitään odottanut, mutta kyllä omat tunteet olivat aitoja. Ei se silti mitään korjaa, saati tarkoita että naiivia luottamusta miehen suuntaan olisi minullakaan.

      Päinvastoin tiedän että mies teki yhtäaikaa kaikkensa jotta se oma puoliso olisi onnellinen ja haki minusta sitten sitä mitä vaimoltaan ei voi koskaan saada. Tiedän että miehelle riittää se että heidän mittapuullaan asiat ovat parantuneet roimasti.

      Mutta ihmettelen silti miten se vaimo voi sulkea mielestään mitä on tapahtunut, kun kerran "tietää".

      Jos vaimo luulee että joku mainittu paikka on jäänyt hyödytämättä, niin väärässä on.

      Routa porsaan kotiin ajaa. Minä olin se routa, joka ajoi. Ihan sama vaikka vaimo luulee miehensä olleen se aloitteellinen. Ja tässä tapauksessa kotona on nätisti häntää heiluttava koira. Joka todellisuudessa on laukannut vihreitä niittyjä läpi aika paljon enemmän. Minä en ole ainoa. En todellakaan. Olen vain jäävuoren huippu. Sillä välin kun minä olin kuvioissa ja vaimo tyytyväinen kotona, miehellä oli haavissa ainakin pari muuta megahottista. Eipä mies haluilleen mitään näytä mahtavan, etenkään jos on humalassa. Ja naiset häneen iskevät silmänsä aivan joka paikassa.

      Kyllä se mies puhua osaa. On nyt onneksi edes viiden prosentin edestä puhunut totta.
      Eikä toisaalta kannata enempää kertoakaan. Mitä sitä suotta toista yksityiskohdilla kiusaamaan. Kun kerran tahtovat uudelleen rakentaa entisen. Heidän asiansa se on. Mutta aika helpolla pääsee mies tässä. Todella helpolla.

      Etenkin kun en edes usko että kiinnijääminen kykenee miehen katsetta pitämään jatkossakaan kurissa. Ja kun se ei edes siihen jää. Sen verran sosiaalisesti lahjakkaasta ihmisestä on kyse.

      • Kukahansetärkein

        Melkosen narsistinen tämä kakkonen. Vai että sai sulta jotain mitä vaimo ei voi koskaan antaa :D Et oo tosissas. Onks sulla kaks vaginaa?? Vaikka en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä olisi miehelle..

        Ja sitten toi lausahduksesi "miehelle riittää se että 'heidän mittapuullaan' asiat ovat parantuneet roimasti". Kovinpa vähättelet pariskunnan keskinäisiä asioita vaikket niistä mitään todellisuudessa tiedä, varsinkin kun mies kuitenkin selkeesti haluaa jatkaa vaimonsa kanssa ja näkee vaivaa tämän eteen, toisin kun sinun.

        Jos sä pystyit antamaan miehelle niin paljon, ja oli rakkautta ja intohimoa, mihin se mies niitä kahta muutakin naikkosta tarvitsi? Etpä tainnu kovin kummonen olla, yks kivi kengässä muiden joukossa. Onhan noita. Vain yhden eteen kuitenkin nähdään vaivaa ja yritetään tehdä onnelliseksi; vaimo.


      • Tyytyväinenvaimo

        Äärimmäisen tyhmä ja lapsellinen on tämäkin kakkonen joka nyt loukattuna sekä katkerana ajattelee, että mies pääsi liian helpolla, kun sai vaimoltaan anteeksi. Siis hänhän ei anteeksi antaisi, kun muita naiskentelee! Häntä ei kuitenkaan haittaa, että mies vonkaa toisiakin samaan aikaan eikä se, että mies jakaa itseään vielä vaimolleenkin.
        Typerä kakkonen joka täällä paljastaa todellisen luonteensa! Tuollaisia ne kakkoset ovat jotka kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja seikkailunhaluisille ukkomiehille....
        Nyt hän miettii päänsä puhki, että kuinka saisi vielä pöyhittyä tuota avioliittoa sillä eihän se hänen mielestään ole oikein, että se perhe saisi olla onnellinen ja hän itse on onneton.
        Äly hoi älä jätä, kuka käski alkaa toisten avioliittojen hännystäjäksi!( en kyllä ilkeäisi täällä valittaa, mutta näillä ei ole mitään häpyä)


    • Ketuttaanää

      Että kampee nää sekopäiset kakkoset, jotka kuvittelee sitä hommaa niin paljon suuremmaks mitä se todellisuudessa olikaan. Järjestään ne elää jossain haavekuplassaan kaikki, vaikka totuus on se että kassit tyhjennetään ja paetaan hetkeksi omaa elämää. Sillä ei ole mitään merkitystä minkälainen tapaus siellä kakkosena touhuu, kunhan ei maksaa tarvii ja saa tulla sillon kun on tarve. Mutta ei, kun aina pitää seota! Täytyy vissiin siirtyä maksullisiin, ne ei jää roikkumaan ja sekoilemaan rakkaudesta ja intohimosta! Ihmettelen vaan miten semmonen voi jollekin näyttäytyä rakkautena tai intohimona. Taitavat olla vaan niin pihalla nuo kakkoseksi alkavat.

    • Yhtälaillahuiputettu

      Ehkä se olikin mies joka tässä enemmän sekoili? Kyllä sitä miestä sai toppuutella yhdessä jos toisessa käänteessä.

      Joku tuolla kyseli, että oliko se minulle ok että miehellä oli toinen. Ei ollut, mutta tunteet syveni ja tilanne eli omaa polkuaan, jolloin sitten omakin suhtautuminen tähän vaimon olemassaoloon muuttui.

      Eipä sitä aina arvaa mihin tulee ryhtyneeksi. Joskus ystävyys syvenee niin, että toisesta löytääkin jotakin uutta ja kaunista joka päivä. Lähtökohtaisesti kumpikin haki vain sitä mitä elämästä puuttui. Ei sen ihmeellisempää.

      Ja kyllä. Suosittelen maksullisia naisia kaikille, jotka eivät a) ymmärrä että intiimissä kanssakäymisessä on melko luonnollista tunteiden syveneminen toista kohtaan, etenkin kun taustalla on jo jonkinasteinen ihastus ja viehtymyt, b) ei kykene vastaanottamaan tunteita, omia tai toisen.

      • Oletpösilö

        Myös sinä voit kokeilla maksullisia, niin ei tarvitse varattuihin tyytyä.


      • alttarinuhrit

        Kateus ja omistushalu kasvoi. Vaimo oli pakko saada pois tietä. Hullu kakkonen, joka kuvittelee pahalla ansaitun muuttuvan onneksi. Kaikkia satutettiin ja mies menetti tärkeinpänsä: perheen ja läheistensä välittämisen, omaisuutta ja elämän merkityksen. Tyhmää ja äärettömän julmaa kaikille miehen läheisulle petetyille: vaimolle, lapsille, vanhemmille, appivanhemmille, sisarruksille, ystävillle... huoranpillunalttarille uhrattuna. Oliko järkeä? No ei.


      • 651287

        Ai mies menetti tärkeinpänsä sen kyr... säköhän hän menetti. Voiko kukaan olla niin julma että tekee miehelle niin?


    • Sivustaseurannutsäälijä

      On se varmaan yleistä. Se on käsittämätöntä miten ei ole itsekunnioitusta joillain vaimoilla ollenkaan, uhkaillaan itsemurhalla ja lasten menettämisillä jotta saadaan kontrolloitua toista. Ei ketään voi omistaa, ja miksi ihmeessä kukaan haluaa roikkua liitossa josta toinen haluaa irti tai se puoliso ei omana itsenään riitä? Siinä on aika heikoissa kantimissa oma ainutkertainen elämä jos se niin paljon toisesta riippuu eikä tajuta että elämä muuttuu jatkuvasti.

      • Kokemuksella1

        Enemmän näitä roikkujia ja kiristäjiä on kakkosissa! Kokemuksesta voin kertoa!


      • Ykköseltäkakkoselle

        Olisit sen saanut kunhan olisit vastannut! Tiedän että mulla rahaa enempi ja ei velkoja kuten sulla eron jälkeen! Vielä elätettäviä sinulla ja mulla nyt ei ole kuin tossu elätettävänä. Samoin se ettei mulla ole sitä uhkaavasti käyttäytyvää ex joka hämmentäsi soppaanne. Joten raha ja helppous oli ne syyt miksei lähtenyt vaikka annoin mahdollisuuden. Sen olisin ilmoittanut. No nautitaan nyt rahasta ja reppana tossusta joka käy luonasi nauttimassa ja kertoilemassa surkeasta liitossaan. Siinä sulle se vitun totuus miksi jäi. Et näymmä suostunut jatkamaan kakkosena kun näit mun yhteyttä ottaneen.


      • jlöcknömbvh

        Sinulla ei ole mitään oikeutta aarvostella toisten ihmisten pauisuhdetta, kun se ei sinulle kuulu, etkä todellisuudessa voi tietää siitä mitään. Huorat täällä huutelee, kun kuvittelevat oman itsensä onneksi jollekin koitivan, mutta niin helvetisti pahaa ovat aiheuttaneet narsistisine harhaluuloineen, vaatimuksineen ja kieroiluineen.


    • itsepetoksen_helppous

      Ei ihminen aina kestä tosiasioita. Varsinkaan jos elämässä on muitakin ongelmia, niin voisi alkaa liikaa ahdistamaan jos näkisi tilanteen sellaisena kuin se on. Pää ei ehkä kestäisi. Joskus vuosien päästä vaimo ehkä jaksaa ajatella asiaa realistisesti ja jättää miehen.

    • uiouioiuoi

      Kun on ollut miehensä kanssa sänkypuuhissa pari vuotta potenssin viisi, niin aika onnetonta se on, jos vain pari vuotta kakkonen on ollut ja sillä vielä kehuskelee. Siihen suhteutettuna pitäisi rakkauttaan hehkuttavan kakkosenkin ymmärtää, että tuossa täytyy olla jotakin muuta kuin se ensi huuma ja yhden reiän ympärillä pyörimisen hulluus. Seksi on suhteen kirsikka, ei sen ainoa ominaisuus.

    • Ykköseltäkakkoselle

      Ei sillä määrällä tai asennolla ole väliä. Eikä edes harhaluuloille jotka ovat minulla että jatkatte kärystä huolimatta. Et vastaa joten olen siis luulojen ja miehen kertomuksen varassa. Ja sanon ettei sinusta kertonut mitään hyvää. Kerta et mulle vastaa niin olemme sopineet seuraavasta kerrasta jos kiinni jäätte kostan täysillä meillä yhteisiä tuttuja. Ja ihan varmasti uskovat miehen tarinan sinusta. Ihmettele rauhassa miksi luuloni ovat kauheita.

      • oikearakkaus

        Älä tuosta välitä. Sinulla on oikeus ja velvollisuus pitää perheesi ja läheistesi puolta. Nämä hullut kakkoset, jotka hulluudessaan kuulostavat jopa järkeviltä, ovat täysimätiä. Eivät he pysty ymmärtämään vaimoja, jotka suojelevat lapsiaan ja läheisiään usein omalla kustannuksella. He ova oma perse ensin, vaikka muiden perhe tuhoten. Rakkaus on hieno asia, mutta itsekeskeisten kakkosten käsissä koko asia muuttuu heitä palvelevaksi sanaksi. Siis oikeasti, sinun miehesi etu on, että hänen elämänsä loppuun asti kulkee rinnalla puoliso joka välittää. Että hänen lapsensa arvostavat isäänsä ja saavat rakastaa teitä kun olette vanhuksia, ja että pystyvät luottamaan teihin molempiin.


    • jljlykhö

      Ilmeisesti se mies ei kuitenkaan halua jättää vaimoa. Pitääkö siitä vaimoa syyttää? Hieman katkeraa tekstiä. Eikä se sille kakkoselle kuulu miksi vaimo ja mies on yhdessä ja millainen sopimus heillä on.

    • virheitäkaikissa

      Monelle vaimolle lapset ja lasten arjen muuttumattomuus ja turvallisuus ja yhteisen hankitun omaisuuden säilyttäminen menee kaiken muun edelle. Ei ne vaimonkaan tunteet enää välttämättä silleen romanttisesti roihua, mutta arki sujuu ja siitä puolisosta kuitenkin välittää ja on tehnyt sen valinnan, niin miksi pitäisi erota. Elämä koostuu niin paljon muustakin kuin romanttisesta rakkaudesta.

    • Ei.harhoissa

      "Romanttinen rakkaus" on usein vain hetken kestävää alkuhuumaa. Kuvitelmaa toisen ainutlaatuisuudesta tai itsensä viehättävyydestä. Usein uutuus viehättää mutta se muuttuu arkiseksi ajan kuluessa kun toista oppii tuntemaan vikoineen kaikkineen. Hetken hulluus jolla ei ole mitään moraalia mikä on sallittua tai mikä on sopimatonta. Joskus se näyttää olevan jopa järjetöntä "voitonhuumaa" kuin kilpailun voittaneella jos nyt joku parisuhteen ulkopuolinenkin on itsestä kiinnostunut. Oma heikkous siirretään toisen syyksi, oikeutetaan mikä tahansa teko ja realismi katoaa. Vaimot tietää minne miehen järki putoaa kun kassit täyttyy. Järjetön mies syyllistää vaimoa kun häntä itseään riipoo purkautumien pakko. Kassinsa voi tumputtaa koska tahansa liiasta paineesta, naisesta ei voi koskaan tehdä syyllistä omaan käyttäytymiseen. Kun mies pettää useinkaan se ei rakkautta, se on vain kassien tyhjentämistä mutta tokihan kakkonen sitä rakkaudeksi luulee omassa yksinkertaisuudessaan.

    • 651287

      Etkö huomaa että se olet sinä ketä kusetetaan? Kertomasi perusteella mies on kovasti katunut tekojaan sinun kanssasi ja vähätellyt asiaa eli huomaa VÄHÄTELLYT sinua ja teidän suhdettanne. Saattaa olla mies rakastaakin sinua mutta ei selvästi aio tehdä asioiden eteen mitään. Rakkaus ole kaikille se tärkein juttu. Mies saattaa olla tyyppiä joka hakee aina välillä tunnetta ja intohimoa muualta mutta palaa aina vaimon luokse. Lähde pois ko. suhteesta, ettet satuta itseäsi enempää, olet selvästi rakastunut mieheen. Miksi luulet miehen vähättelevän suhdettanne vaimolle ? Tuskinpa pelkästä valehtelemisen ilosta. Eikö sinun olisi aika nostaa kytkintä ja lähteä surkeasta suhteestasi. Sinä ansaitset varmasti jotain parempaa kuin paskan miesystävän. Varmasti miehen ja vaimonkin suhde on surkea mutta ole sinä fiksu ja häivy. Et selvästi ole aikaisemmin törmännyt paska- kasaan, nyt olet törmännyt. Kannattaa uskoa.

      • Mietintässä

        Jos miehen ja vaimon suhde on surkeassa jamassa pelkästään sen takia, että vauva tuli taloon, sitä ennen kaikki ollut hyvin, onko suhde oikeasti surkea vai onko kyse elämän radikaalista muuttumisesta vauvan myötä ja vanhempien omista kasvukivuista? Tällaiseen tilanteeseen on todella törkeää kakkosen tunkea koukkunokkansa väliin, kun perheen elämä kotona tuntuu raskaalta puurtamiselta ja mikä tahansa ulospääsy tuntuu lohdulliselta, oli se sitten mitä tahansa.


    • revisiitä

      On hyvin yleistä. Ja yleensä vielä se kolmas saa kaiken syyn niskoilleen.

    • Lopetaedesjoskuslortto

      Joo eikö ole kakkonen vittumaista kun vaadit kertomista ja eroa odotat kieli pitkällä. Käykin toisin. Nyt siellä sinä harhoissasi siitä mitä mies kertoi. Jos nyt satut olemaan se jonka tiedän niin ei näymmä kertonut totuutta sulle. Tiesin teistä jo kauan sitten ja epäilen ex on syyllinen. Samoin mies itse kertoo epäilevänsä. Etkö ihmettele miten sain tietää. Eka kerran kun nousit autoon ei tainnut mieskään kertoa kamerasta sulle. Kun se auto minun käytössä. Kielsi ensin kuvan pihallasi väitti jonkun manipuloineen kuvaa no näytin auton kuvat jotka unohti poistaa. Säälittävää tämä on ollut siitä lähtien. Jatkat edelleen . Kuule toivon ettet tekisi miestä naurettavana idioottina kaverina. Ei ole siis harhoista kyse.

    • itsesuojeluvaistovaimikä

      Mun mielestä kyse on itsesuojeluvaistosta. Kun ikävä tilanne sattuu omalle kohdalle niin jotenkin vaan aivot ei pysty käsittelemään asiaa fiksusti vaan alkaa kehitellä mielessään kaikenlaista, joka ei tunnu niin pahalta. Siinä shokissa tulee sitä vierastakin syyteltyä puolison vikittelemisestä. Kestää kauan ennen kuin hyväksyy, että puoliso oli se joka petti. Ei häntä väkisin viety.
      Petetty on yleensä sen tiedon varassa, jonka pettäjä suostuu hänelle kertomaan. Pettäjä jättänee pahimmat jutut kertomatta, kertoo ettei seksiä ole ollut kuin kerran yms. Lieventelee tekojaan syystä tai toisesta.
      Jännää, että tämänkin ketjun kirjoittajat tuomitsee sun aloituksen ja haukkuu sua. Kun se oikea haukun kohde on pettäjä, jonka pään sisään ei pääse koskaan. Mua petettiin, luottamus pettäjää kohtaan ei tullut koskaan takaisin yrityksistä huolimatta.

      • valeelämä

        / Kestää kauan ennen kuin hyväksyy, että puoliso oli se joka petti. Ei häntä väkisin viety./ niinhän sitä normaalisti toimitaan mutta miten ne joille tuo keksitty tarina jää päähän ja siihen tule koko ajan lisää. Keksii asioita ja lopulta unohtaa mistä kaikki alkoi... kolmannesta tulee se jota vihaa ja se viha ei lopu koskaan pahenee vain vuosien kuluessa. Mistä apu vai onko mitään tehtävissä?


      • antaavainnukkua

        Ei ole jos ei koskaan herää todellisuuteen.


      • toinentodellisuuson
        valeelämä kirjoitti:

        / Kestää kauan ennen kuin hyväksyy, että puoliso oli se joka petti. Ei häntä väkisin viety./ niinhän sitä normaalisti toimitaan mutta miten ne joille tuo keksitty tarina jää päähän ja siihen tule koko ajan lisää. Keksii asioita ja lopulta unohtaa mistä kaikki alkoi... kolmannesta tulee se jota vihaa ja se viha ei lopu koskaan pahenee vain vuosien kuluessa. Mistä apu vai onko mitään tehtävissä?

        Pettämällä alkaneista suhteista ei hyvää saa koskaan. Ihmiset ovat sellaisia. Ja onhan siinä tapahtunut taloudelista petosta ym. selän takana kakkosen kanssa juonittua ja tämän hyväksymää, kuten se että koti menetetään ja lapsista tulee avioerolapsia. Lähtökohtaisesti kakkosta ei voi mieltää hyväksi ihmiseksi, joka rakastaisi ja kunnioittaisi toisen lapsia ja elämää.


    • Petettyvaimo

      Näin ne kakkoset ovat huolissaan petetylle vaimolle. Kun pitäisi vielä asennot ja käynti kerrat kertoa. Kun kakkonen itsekin tietää että mies on vähätellyt muutellut jopa antanut ymmärtää tuon kakkosen olevan se syyllinen. Ja nyt kysymys jos tunnet puolisosi ja ensimmäinen kerta jää kiinni ja perustelee hirvittävällä tavalla. No vaimo tuntee kiltin miehen on voinut joutua manipuloivan kakkosen painostamaksi. Ja jos kakkonen ei suostu vastaamaan niin mitä ihmettä vaimon pitäisi tehdä? Silmät ummessa erota ja tuomita toinen tuhota perhe samalla. No kiitos ei kakkoset mene lasten etujen edelle. Eli siedän ja anteeksi annan lasten vuoksi en sinun kakkonen. Mutta ymmärrän ettei kaikki ole niinkuin mies kertoo. Älä kanna huolta minun harhoista tai kuvitelmista. Siedän miestä lasten tähden . Ja kai ymmärrät teen sen sinunkin lasten vuoksi vaikket sitä näe. Minä elän kuten päätän älä sinä huolta kanna.

      • raikulirrrrrr

        Jos minulla olisi ollut se tieto, joka minulla tänäpäivänä on, silloin kun kakkonen tuli esittäytyyn ja kertoon kuinka olen narsistin kans naimisisa ja vain hän voisi auttaa minut eroon tuosta paholiasesta, olisinkin toiminut toisella tavalla. Olis peturi saanut jäädä siihen paikkaan, mutta koska en tiennyt, eikä minulle ollut koskaan sattunut vastaavaa niin kuuntelin petturin puheita siitä kuinka tuo kakkonen on paha kieroilija joka yrittää vain erottaa meitä, emmekä edes olleet ansimmäinen pari jonka väliin tuo yrittää tukkia.
        KOska kakkosen esittäytyminen oli todella kahjo kokemus niin tottakai kallistuin uskoon puolisoani jonka luulin tuntevani.
        TIedän tänäpäivänä paremmin, enkä lankeaisi enää samaan ansaan.


    • Eikannataeläämenneessä

      Mihin vaimo tarvii historiatietoja, yksityiskohtia missä milloin ja miten? Tärkeintä tuossa tilanteessa on keskittyä tulevaan, ei menneeseen, sillä ei enää tee mitään. Riittää, että tietää mitä on otsikkotasolla tapahtunut. Sen jälkeen homma riippuu miehen käytöksestä, jonkun on muututtava. Yhdessä katse tulevaan. Menneessä elää vain kakkonen, koska muuta sillä ei enää ole.

    • pyhänäselvisi

      Tässä tieto vaimolle. Petetty on yhdessä sinua 24 vuotta. Olet antanut muutkin miehesi petokset anteeksi ulkomaanmatkan hinnalla.

      • Kunnonkurppaolet

        No siinäpä puhuu oikein vakkarihuora :D Miksihän mies on silti kaikki nämä vuodet ollut vaimonsa kanssa?

        Btw, en edes ole noin vanha ku miten kauan oot huorannu.


      • hahhihhaa

        Noinko sulle on satuillut, että ulkomaanmatkalla sen kuittaa? Ja täydestä on uponnut jo noinkin kauan. Usko siihen vaan keskenäs.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe