En ymmärrä tätä eroa

10 vuoden avosuhde... Naiseni ei usko,että olen ollut uskollinen. Haukkunut minua homoksi,huoraksi,pedofiiliksi... Ei halunnut yhteistä asumista. Varmasti palvelin. Aamupala esim joka aamu sänkyyn. Sattuu nyt oikeasti... Matkusti exänsä knssa etelässä ja laivalla.
Ilmoita

Moi. Olisitkohan liian kiltti ? Kun noin palvelet... ja katsot läpi sormien? Paljon ovat asiantuntijat kirjoitelleet,että kiltit miehet jätetään.... kummaa kyllä! katsele uusi kumppani,jos ei lapsiakaan ole. Jos lapsia niin hankalampaa ja lapset kärsivät. Nykyajan naiset ovat niin niin hemmoteltuja, vapaan kasvatuksen tuloksia! Tekevät niin kuin haluavat,toisesta välittämättä.
1
Ilmoita
Heh Heh! Veitkö oikeasti muka tollaselle lumpulle aamupalaa sänkyyn joka päivä!? Vitun tossu
Ilmoita
Nythei kimpsut kasaan ja se oli siinä. Ei ketään tarvitse palvella, sinusta on tullut piccolo-poika. Ei tuota oikein voi uskoa, tuntuu ihmeelliseltä.
1 VASTAUS:
Näin on. Itsekki auttanut ja palvellut monella tapaa., mut nyt riitti. Aika monesti sanotaan et miehet ovat sikoja, mut kyllä naiset vetää ylivedon... poikkeuksiakin kyllä on, mut mistä niitä löytyy niin se on eri juttu.
+Lisää kommentti
Minulla on kokemusta noista hu..sta. Lähde menemään HETI ja sitten kun se ”jäte” soittelee perään niin sanot että se oli siinä. Seuraaviin puheluihin et enää vastaa. Eestiläiset tutut tietää totuuden, lits on lits.
Ilmoita
Niin katsos, yleensä pettämisestä syyttää juuri se, joka itse pettää.

Päättele siitä mikä on eron todellinen syy.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

En ymmärrä tätä eroa

10 vuoden avosuhde... Naiseni ei usko,että olen ollut uskollinen. Haukkunut minua homoksi,huoraksi,pedofiiliksi... Ei halunnut yhteistä asumista. Varmasti palvelin. Aamupala esim joka aamu sänkyyn. Sattuu nyt oikeasti... Matkusti exänsä knssa etelässä ja laivalla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta