Hetken aikaa Lahdessa asuessani olen etsinyt omaa kuntosalia melko heikoin tuloksin. Olen käynyt Ladylinellakin tammikuun aikaan tutustumassa, mutta osuin todella huonoon aikaan sinne. Sali tuntui ahtaalta ja tutustumista varten tarjottiin ilmaista ryhmäliikuntaa salin ollessa tukossa. Näytöltä löytyi kuitenkin enää keppijumppaa ja sen sellaista.. jätin yhteystiedot ja soittivat useita kertoja työpäivieni aikana ja useina päivinä peräkanaan. Tästä en tykännyt. Illalla kun soitin takaisin ei puolestaan osuneet ajat yksiin. Sitten soitot loppui.
Pyytäisinkin kanssa liikkujilta positiivisia puolia salista! Mieli tekisi astua uudelleen yrittämään mutta kynnys on noussut ja tahtoisin vuokrata kortin sitomatta pitkiin sopimuksiin. Saako salilla liikkua luvatun kolme kertaa ilman puhelimen pirinää ja tarjottua myyntipuhetta? Sen jälkeen olisi kivampi kuulla tästä vuokrauksesta ja alkaa harjoitella siellä.
Kokemuksia ladyline lahdesta
3
321
Vastaukset
- jumppis1
Heippa Painon hallitsija! Itse en menisi tälle salille ihan tuon kuumotuksen vuoksi, ettei anneta kokeilla ja puhelin ei lakkaa soimasta ensinkään. Suosittelen ehdottomasti naisten salia etsivälle Zenanaa tai jos et puntteja kaipaa vaan jumppia niin nyt on fiiliksellä synttärit! Eli sinne vaan edullisille jumpille :)) Nämä leidiline tyypit yrittävät vaan kolmen ihmisen voimin työntää sulle vuoden korttia 70e kk hintaan! Josset siihen hiillostuksessa taivu niin ai kauan ku puhelu on soitettu pomolle ja saatki 40e kkmaksulla... sekin musta liikaa ku ovat karsineet jumpat niin kovin vähälle. Fiiliksellä on myös lesmilsin tunnit! Ihan parhaita :) http://www.fiilis.com/
- Anonyymi
Jos sinulla on tarkoitus panostaa terveyteen ja sitä kautta hyvään kuntoon ehdottamasti tälle salille. Ihana henkilökunta ja ammattilaiset vetäjät tekevät paikasta viihtyisän.
- Anonyymi
Ladylinen laskut ei tule läpi jos on vähänkään tietokoneessa suojausta. Itse ratkaisin ongelman niin että annoin laskun mennä ropo capitalille ja maksoin vasta paperilaskuna, ei hinnan eroa ollut kuin 5 euroa kuussa ja ajattelin että tää on mulle toimivampi juttu... Mutta olinpa väärässä, noh nyt vuoden soppari loppunut ja sit huvikseni kirjauduin roboon niin mitä???????? täyttä paskaa koko ropo, ei mitään puhelinpalvelua, joku vitun botti siellä pitää ohittaa ja vielä------ kuusi laskua kymmenen euron suuruisia siellä oli odottamassa. mitä paskaa=?????? olen maksanut robon laskut ajallaan, mutta se ropon lasku ei ole mennyt ladylineen ajallaan niin on tullut uusi lasku, saatanana siat. Tämä ei olisi tullut ilmi, ellen olisi huvikseni alkanut kaivelemaan, nyt tulikin kalliiksi. Ai että mua jurppii tollainen , sitten vielä nää koronasulut maksettiin täyttä hintaa, että vittu mitä paskaa.... En tod.näk. suosittele Puhumattakaan siitä että ohjaajina ei kantasuomalaisia nuoria miehiä- miten nii naisten kuntosali?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768