Golfpisteen keskustelupalsta

persmonni

Golfpisteen keskustelupalstalla on aloitettu voimakas sensurointi. Kolme kirjoittajaa on valittu sensoreiksi. Heidän kirjoitteluakun arvostelee, niin kirjoituskieltoa napsahtaa. Sopii hyvin golfin etikettiin.

9

3227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan mikään laji ei kerää niin paljon arvostelua kuin golf. Ja juuri niiltä, jotka eivät lajista tiedä mitään. Kaikki "asiantuntemus" perustuu mutuun.

• Mutumutu

Golf on erittäin hölmö "urheilulaji". Perustelut; vie paljon tilaa, tuhoaa tarpeettomasti luontoa, ei kehitä mitään, vertauksena autourheilu, jonka voidaan ajatella kehittävän teknologiaa moottoreiden, aerodynaamikon osalta.
      Jos joku on hyvä golffissa, niin mitä sillä on merkitystä ihmiskunnalle, siis positiivisia merkityksiä.

• dsflkjs

Noilla perusteilla aika moni harrastus on hölmö.

• Mikkelinsonni

Kyllähän golfilla on tutkitusti paljonkin hyviä terveysvaikutuksia (pitää yllä koordinaatiota yms., polttaa kaloreita, sosiaalinen merkitys jne.). Taitaa ainakin Suomessa kaikilla kentillä olla ympäristöohjelma joten kentänhoto pyritään tekemään nykynormeilla mukaisesti kestävällä tavalla. Mukavaa siellä on sitä palloa hutkia!

• persmonni

Yänä päivänä kun golfpisteen keskustelupalstalla hiemankin arvostelee jonkun kenttäyhtiön toimintaa , niin golfpisteen persmonni puuttuu heti kirjoitteluun ja poistaa viestin. Toisin sanoen kirjoituksen pitää olla sellainen, että se vastaa kyseisen valvojan mielipidettä asista.

• persmonni

Palstalla on alettu sensoroimaan kirjoituksia ja kenttien tilanteista ei sallita keskustelua. Pyydetään kyselemään toimistolta. Kentällä on yli tuhat osakasta, eikö silloin asioista pitäisi rehellisesti tiedottaa sivustoilla, eikä pyytää soittamaan, varsinkaan, kun toimisto on kiinni talvella.

• mukaansatempaava

Löytyisikö ensi kesäksi hyvää golffi opettajaa Sinkku naiselle esimerkiksi Talmaan.

• persmonni

Kenttiä ei saa arvostella keskustelupalstoilla, koska ne mainostavat isolla rahalla palstan sivuilla. Eihän maksajaa saa arvostella.

• Golphari

Golfpiste.com on nykyisin golfliiton omistama ja keskustelu moderoidaan tietenkin liiton ja kenttäyhtiöitten etujen mukaisesti. Myös golfosakkeitten hintojen historiatiedot hintapyynneistä poistettiin, koska osakkeitten hinnat ovat laskeneet jopa negatiivisiksi ja olisi hyvä, jos potentiaalinen uusi ostaja ei ymmärtäisi mihin maksuvelvollisuuteen on rahansa sijoittamassa ja sitoutumassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3509
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      3308
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      366
      2988
    4. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      61
      1468
    5. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      96
      1244
    6. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1196
    7. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1193
    8. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      90
      1110
    9. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      282
      968
    Aihe