Mitä FLIRTTI tarkoittaa?

juuuuuuu.uuuuu

Olen nelivitonen mies. Profiili ollut noin kuukauden. Yhtäkään viestiä en ole naisten lähettämänä saanut, en myöskään itse ole niitä lähetellyt.

Flirttejä tullut 5 kpl.

Mitä nainen tarkoittaa kun lähettää flirtin ja miksi juuri sinä lähetät flirtin ja kenelle?

12

1938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesti-Poistettu

      Minä käytän nykyisin flirttejä. Ennen kirjoittelin erilaisia aloitusviestejä, mutta koska niihin ei juuri koskaan saanut vastauksia siirryin lähettämään flirttejä. Monella naisella lukee kyllä etteivät vastaa flirtteihin, mutta eivät ne vastaa muutenkaan, joten se nyt on ihan sama miten niille ilmoittaa olevansa kiinnostunut. En kyllä ole kehdannut kokeilla suorien panoviestien ja kalukuvien lähettämistä, kenties siinä olisi se taika millä naiset saisi vastaamaan.

      • ureaa_kukille

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä


      • ureaa_kukille

        Pahoittelin tapahtunutta turhaan siltikin vaikka arvelin ettei välillemme olisi tuskin koskaan kai sitten tullut sellaista hyvää pelihenkeä vaikka nainen oli ihan mieleisen näköinen. Juttu olis myöhemmässä vaiheessa kaatunut johonkin. Tietyn tyyppinen rentous pitäisi olla hengessä mukana. En kuitenkaan tarkota et jossain työpäivän jälkeen otetaan kuppia ja taksilla kotiin ym etelän reissuja joka kuukausi.


      • ureaa_kukille

        Unohdin muistuttaa et siltä deiteiltä etsitään ajan kanssa sitä täydellistä. Ei hulluttelevaa kumppa-ukkoa. Tapahtunut jos vuosia vanha ja sitä täydellistä hakee tämäkin yhä tänä päivänä. Se on niin vaikeaa tämä täydellisen metsästys ja koira puree alati ainiaan vain omaa häntäänsä.


      • Viesti-Poistettu
        ureaa_kukille kirjoitti:

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä

        No olishan se aikamoinen yllätys, jos joku nainen "tavaran" kuvan lähettäisi. Minä en vaan pitäisi sellaista naista hyvänä parisuhde materiaalina, joten se suhde kaatuisi jo ennen kuin ehtisi alkaakaan.


      • Selvä.mies
        ureaa_kukille kirjoitti:

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä

        Mitähän yritit kertoa?
        Ei ihme jos ei kukaan sinulle vastaa, kun olet noin sekava.


    • Siis flirtillä ilmaiset kiinnostustasi tyyppiin. Jos siihen ei vastata mitenkään, tietää ettei natsaa.
      Mutta tulista intohimoa tai kikkelikuvia älä lähetä. Se pelottaa naisen pois.

      • koettuon

        Noin minäkin olen asian ymmärtänyt, mutta kun saat naiselta flirtin ja katsot hänen profiilia, pidät siitä ja sitten vastaat asiallisella viestillä, jonka jälkeen hänestä ei enään kuulu mitään, niin oliko sittenkään kiinnostusta minusta?


    • Vanha.ja.ruma.M

      Tuota minäkin kuvittelin flirtin tarkoittavan. Siksi ei olekaan ihme, ettei minulle kukaan vastannut koskaan mitään.

    • eilupausmistään

      Flirtti tarkoittaa, että kiinnostuin profiilistasi. Ei yhtään enempää.

    • Rajoitettuviesti

      Flirtti on myös keino viestittää kiinnostuksesta....
      Viestirajoitus vaan estää kirjoittamisen...

    • jgpirharouba

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe