Mitä FLIRTTI tarkoittaa?

juuuuuuu.uuuuu

Olen nelivitonen mies. Profiili ollut noin kuukauden. Yhtäkään viestiä en ole naisten lähettämänä saanut, en myöskään itse ole niitä lähetellyt.

Flirttejä tullut 5 kpl.

Mitä nainen tarkoittaa kun lähettää flirtin ja miksi juuri sinä lähetät flirtin ja kenelle?

12

1600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesti-Poistettu

      Minä käytän nykyisin flirttejä. Ennen kirjoittelin erilaisia aloitusviestejä, mutta koska niihin ei juuri koskaan saanut vastauksia siirryin lähettämään flirttejä. Monella naisella lukee kyllä etteivät vastaa flirtteihin, mutta eivät ne vastaa muutenkaan, joten se nyt on ihan sama miten niille ilmoittaa olevansa kiinnostunut. En kyllä ole kehdannut kokeilla suorien panoviestien ja kalukuvien lähettämistä, kenties siinä olisi se taika millä naiset saisi vastaamaan.

      • ureaa_kukille

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä


      • ureaa_kukille

        Pahoittelin tapahtunutta turhaan siltikin vaikka arvelin ettei välillemme olisi tuskin koskaan kai sitten tullut sellaista hyvää pelihenkeä vaikka nainen oli ihan mieleisen näköinen. Juttu olis myöhemmässä vaiheessa kaatunut johonkin. Tietyn tyyppinen rentous pitäisi olla hengessä mukana. En kuitenkaan tarkota et jossain työpäivän jälkeen otetaan kuppia ja taksilla kotiin ym etelän reissuja joka kuukausi.


      • ureaa_kukille

        Unohdin muistuttaa et siltä deiteiltä etsitään ajan kanssa sitä täydellistä. Ei hulluttelevaa kumppa-ukkoa. Tapahtunut jos vuosia vanha ja sitä täydellistä hakee tämäkin yhä tänä päivänä. Se on niin vaikeaa tämä täydellisen metsästys ja koira puree alati ainiaan vain omaa häntäänsä.


      • Viesti-Poistettu
        ureaa_kukille kirjoitti:

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä

        No olishan se aikamoinen yllätys, jos joku nainen "tavaran" kuvan lähettäisi. Minä en vaan pitäisi sellaista naista hyvänä parisuhde materiaalina, joten se suhde kaatuisi jo ennen kuin ehtisi alkaakaan.


      • Selvä.mies
        ureaa_kukille kirjoitti:

        Ehkä harvinainen sattuma osui kohdalleni kun mukavan näköinen vaalea nainen otti minuun yhteyttä ja kokeilin siihen kohtaan **** kuvaa. Ei toimi :D Omasta mielestäni olin vitsikäs. Ei ollut huumori samoilla linjoilla. Tiesin kuka nainen se oli ja kun sen jälk ensimmäisiä kertoja jouduin kävelemään sen edestä, ei se niin mukavaa ollut :D Myönnän, lievä ohiveto omalta puolelta. Hyvä puoli oli et juuri siinä kohtaa asiat tuli ruodittua selviksi sen nopeamman kaavan mukaan, et ei mitään prosesseja tarvittu kun ei ollut just sitä sorttia mitä piti. Yksinkertaista ? eikö. Mut jos nainen lähettäisi miehelle yllärinä vastaavan kuvansa se olis useammissa tapauksissa tervetullut yllätys. Eli miehillä oikotie keinot vähissä kun niissä ei ole naiselle tuskin mitään kiinnostavaa kuin pärjääminen, sanat kuvat teot ei riitä

        Mitähän yritit kertoa?
        Ei ihme jos ei kukaan sinulle vastaa, kun olet noin sekava.


    • Siis flirtillä ilmaiset kiinnostustasi tyyppiin. Jos siihen ei vastata mitenkään, tietää ettei natsaa.
      Mutta tulista intohimoa tai kikkelikuvia älä lähetä. Se pelottaa naisen pois.

      • koettuon

        Noin minäkin olen asian ymmärtänyt, mutta kun saat naiselta flirtin ja katsot hänen profiilia, pidät siitä ja sitten vastaat asiallisella viestillä, jonka jälkeen hänestä ei enään kuulu mitään, niin oliko sittenkään kiinnostusta minusta?


    • Vanha.ja.ruma.M

      Tuota minäkin kuvittelin flirtin tarkoittavan. Siksi ei olekaan ihme, ettei minulle kukaan vastannut koskaan mitään.

    • eilupausmistään

      Flirtti tarkoittaa, että kiinnostuin profiilistasi. Ei yhtään enempää.

    • Rajoitettuviesti

      Flirtti on myös keino viestittää kiinnostuksesta....
      Viestirajoitus vaan estää kirjoittamisen...

    • jgpirharouba

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe