Onko kaikki kaunis kadonnut

Rutinohvi

Olen jo vanha, mutten liian vanha mieheksi joka osaisi vielä aloittaa kaiken vielä kerran uudestaan. Minusta tuntuu etten vaan löytänyt sitä oikeaa elämääni, muutamia parisuhteita ja pitkiäkin on kyllä ollut mutta täytyy tässä anonyyminä tunnustaa että menin niihin mukaan kun kerran kelpasin, olihan se kiva tunne kun kelpaa jollekkin muttei siinä sellaista oikeaa rakastumista saati rakkautta puoleltani koskaan ollut. Tulee varmaan ämpäreittäin kakkaa niskaan, mutta nyt olen oikeasti rehellinen ja nimimerkin takana, suojassa kasvojen menetykseltä. Mitäpä minä elämän rakkaudelta haaveilin ja odotin, en olisi tarvinnut mitään muuta kuin kivan naisen jonka kanssa tulisin toimeen. punaisen mökin tai pienen kaksion jossa olisimme eläneet yhdessä vaikka ilman mitään nykyajan hienouksia, arkielämämme olisi muodostunut yhdessä olosta ja läheisyydestä, olisimme karkoittaneet turvattomuuden tunteet ja olleet ikuisesti yhtä. Jossain minullekkin on se puuttuva palanen, joka sopuu palapelini puuttuvaan reikään, ihminen joka oikeasti rakastaisi minua ja antaisi minun rakastaa itseään vilpittömästi ja aidosti, ihminen johon voisin sataprosenttia luottaa ilman epäilyn häivää. Kokisimme ihant aamut, ryystäisimme yhdessä pesemättömistä mukeistamme aamukahvit, miettisimme mitä tänään syödään ja mistä rahat siihen, heittäytyisimme sittenkin vielä sängylle ja keskustelsimme oudosta naapuristamme , eläisimme yhdessä elämäämme, normaalia arkea ja olisimme onnellisia vaikkei meillä kaikkea olisikaan mitä muilla. Eipä ole tälläisiä aitoja ihmisiä enää vastaani kävellyt, eikä varmaan kävelekkään kun tuota ikääkin alkaa olla päälle viidenkymmenen. Olinhan minäkin nuorena rakastunut, luulin tuollaisen epelin löytäneeni ja rukoilin iltaisin kiittäen tästä yläkertaa, mutta eipäs se kirkossa kuulutettua ollutkaan vaan tällä naisella olikin varakkaampia suunnitelmia ja komeampaa mielessä. On tullut elettyä, jotain tunnen puuttuneen , onkohan muita samankaltaisesti elämäänsä hieman pettyneitä, siis rakkauden puutteseen ja korvikkeeseen tyytyviä.

7

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖhMitä

      Luin kirjoituksesi aika pitkälti lukien rivinvälit.
      Olet provo auervaara. Esität säälittävää miestä vedoten empaattisten naisten tunteisiin. Lähdet kirjoittamaan "Onko kaikki kaunis kadonnut" nimimerkillä. Sen vois ymmärtää 70-80 vuotisilta, vanhan kansan ihmisiltä, joilla oli vielä kunnia kohillaan, ei tämän päivän 50 jotain.
      Jos olen väärässä; Anteeksi ja lycka till!

    • thattaht

      Provo. Kukaan täysjärkinen mies ei haaveile "ihanasta, kauniista" elämästä naisen kanssa likaisista mukeista kahvia juoden, rahattomana.

    • Samoinajatuksin

      Ap, olet ihana mies. Jotain tuollaista haluaisin minäkin. Miten sinuun saa yhteyden? Terv. nainen 42-v.

    • Rutinohvi

      Samoin ajatuksin, kiva että ymmärrät ettei kaikki ole pinnallista ja maallistamammonaa arvostavaa, normaalia elämää johon kuuluvat kaikki normaalit asiat kuten eilisistä kahvimukeista aamukahvin nautiskelu ja ikkunasta tuijottelu luontoa ihaillen. En ole provo vaan aito mies jolla on aitoa asiaa.

    • molotohvinkoktail

      Etsit itsellesi siis toisin sanoen elättäjää.

    • Kastehelmenäsinulle

      Hei, olen 19 V ja etsin isähahmoa, miten olisi?

    • rutinohvi

      Asialliseen keskusteluun täällä ei varmasti kannata ryhtyä, torpataan heti alas, kaikki kaunis kuolee pois täältäkin, Vastaan vielä sen verran, elättäjää en hae koska tulen kyllä toimeen vaikken rikas olekkaan, en myöskään kaipaa lapsiseuraa tässä iässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe