Onkos kellää muulla kokemuksia työkoelusta Servon Oy-ssä
Työpaikkojen hyvinvoinnissa on paljon eroja mut Servon Oy on kyllä paikka jossa voit saata sytänkohtauksen ja työskentely vaikuttaa mielenterveyteen.
Pomot pitäisi laittaa ihmissuhdekursseille. Ne kuvittele tietävänsä itse kaiken ja alaistensa tekemisiä tarkkaillaan ja kytätään .Pieniä asioita ja inhimillisia mitattömia virheitä paisutetaan ja tehdään niistä elämää suurempia ongelmia, työntekijät ovat jatkuuvasti varpaillaan,koska ikinä ei ole hyvä ja koko ajan saa pelätä että työnteossa tulee tehtyä jonkin pikkuvirhe ja huudot tulee. Pomot oikein etsimällä etsivät tekemisistä virheitä jotta pääsevät valittamaan ja huutamaan.Huutamine on asiatonta käytöstä,sitä ei pitäisi olla ollenkaan työpaikalla kuten kyttäminen ja syyttämine ei ketään paranta. Pomojen käytös on kontrolloivaa ja se ei motivoi. Johtamistaido on siedämätön.
SERVON OY TYÖNANTAJANA
elefant
1
291
Vastaukset
- Yjli
Asiakkaita opetetaan huijaamaan. Tärkein tsito on löytää olemattomia vikoja. Rehellinen saa kenkää nopeesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809