45-50v miehellä ei kysyntää nettitreffeillä

Alkaa_riittää

Ikäni menee tuojon otsikossa mainitsemaani haarukkaan ja olen huomannut ettei kysyntää ole juuri lainkaan. Kävijöitä profiilissani on nyt kuukauden aikana ollut parisenkymmentä, yhtäkään viestiä eivät ole laittaneet . Kolme flirttiä on tullut.
Kun selaa naisten profiileja niin huomaa että esimerkiksi 45v nainen hakee 30-45v miestä. Minikin näistä naisista jotka hakevat itseään huomattavasti nuorenpaa seuraa ei kylläkään ole mikään kedon kanein kukka, lisäksi näillä on 90%:sti lapsiakin. Miksi kolmekymppinen mies huolisi 45v yhärin jolla lapset on jo tehty?

31

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42v-sinkkumies

      Ei ole koska naiset on niin täydellisiä ettei vanha mies kelpaa enää.

      • ei.kelpa.ei

        Eipä nuo naisetkaan näytä kellee kelpaavan kun vuodesta toiseen roikkuvat palstoilla.


      • NäinkinVoiOllla

        Kävin tapaamassa yhtä naista, joka oli ollut yli 5 vuotta treffit kuvissa. Ihan ok näköinen, ja ajattelin, että nyt tuo homma on kyllä katsottava läpi.

        Nainen osoittautui "seikkailuja" etsiväksi tyypiksi, jolla ei ollut edes aikomusta tosissaan seuraa löytää. Notkui edelleen netissä ja kaverini törmäsi samaan naiseen.

        Kerroin kaverille että olin juuri tuon naisen kanssa yön yli luonaan, ja näköjään haluaa vain etsiä satunnaista yö seuraa koska toimii noin.

        Kaveri veti herneet nenään oikein kunnolla, ja sen jälkeen tuo nainenkin veti kuvansa ja ilmoituksensa pois ainakin tältä palvelimelta.

        Kiinni jäi tuo nainen. Monikin saattaa olla hakemassa vain yhden yön tapaamisia, mikä näihin pitkäaikaisiin seuranhakijoihin tulee.


      • Kiinni jäi?? Mitä sitten jos nainen omasta tahdostaan etsii seikkailuja netistä? Eikai se kenellekään kuulu mitä tekee. Mikä on treffit kuvissa?


    • kjhkjhkjhkj

      Nuo naiset etsii nuorta seksiseuraa, koska eivät halua ketään äijää nurkkiinsa pyörimään / riesaksi.

      Kolmekymppisiä kiinnostaa vanhempi nainen, koska ne eivät vaadi mitään.

      Nykyaikaa..

      • riekkowe

        Tuossa on kyllä järkeä. Naiset jotka ovat 45-55 hakevat sitä 30-35 ikäistä miestä koska he olisivat silloin suhteessa johdossa ja heille ei esitetä vaatimuksia, eikä heidän virheensä tule näkyviin. Naiset eivät kestä arvostelua vaan haluaisivat vain kerman päältä.
        Sitten se kolmekymppinen ei jää riesaksi kun vanhemmasta naisesta ei hänelle ole kuin opettavaiseksi tarinaksi.
        Sitäkö ihmiset haluaa kevytsuhteita?


      • Yritetty_on

        Ei pidä paikkaansa. Itse yritän iskeä 57 vuotiaista miestä, mutta en vaan onnistu. Olen häntä 7v nuorempi. Kyllä ne äijien toiveet on jotain aivan muuta. Tämäkin mies on raksaäijä. Vatsaakin on ja vuodet näkyy naamasta. Juu enkä ole mikään yliläski akka, jos sitä ukot mietitte.


      • 50_ja_risat_nainen
        riekkowe kirjoitti:

        Tuossa on kyllä järkeä. Naiset jotka ovat 45-55 hakevat sitä 30-35 ikäistä miestä koska he olisivat silloin suhteessa johdossa ja heille ei esitetä vaatimuksia, eikä heidän virheensä tule näkyviin. Naiset eivät kestä arvostelua vaan haluaisivat vain kerman päältä.
        Sitten se kolmekymppinen ei jää riesaksi kun vanhemmasta naisesta ei hänelle ole kuin opettavaiseksi tarinaksi.
        Sitäkö ihmiset haluaa kevytsuhteita?

        Toisen kerran, ei pidä paikkaansa. Mua sapettaa suunnattomasti kaikki yleistykset, kuten "Naiset jotka ovat 45-55 hakevat sitä 30-35 ikäistä miestä". Olen yli 50 v. ja pakit olen antanut jokaiselle alle nelikymppiselle. En tosiaankaan halua suhdetta miehen kanssa, jonka äiti voisin ikäni puolesta olla. Itse olen vakuuttunut siitä, että itseni ikäiset miehet etsivät niitä kolmekymppisiä, että pääsevät perustamaan uutta perhettä (yleistyskö?).


    • Pojateikiinnosta

      Täällähän miehet kilpaa kiljuu, kuinka he eivät halua kurppaa (yli 30v naista) ja vientiä riittää noiden nuorten naisten kanssa.

      Eli, etkö saa alle 30v naista, vai mistä kiikastaa?

      Kyllä aikuiset naiset etsii pääasiassa ikäistään miestä. Eikä kaikki halua jtn randomseksiä nuorten miesten kanssa.

    • menköönseksipalstoille

      Itse olen 45v mies ja haen ihan omanikäistäni naista mutta jatkuvasti törmään noihin "vakavampia parisuhteita" hakeviin mutta ne ikäkriteerit naisilla on tuo -10 tai jopa -15 ja näennäisesti naisen oman iän päälle on tuo 2vuotta.....ja ei tee itse todellakaan mieli edes lähettää aloitteita.

      Miksei naiset laita sitten suoraan seksilmoitusta kun verhoillaan se tuohon "vakavampaan....?

      Itse olen saanut useampia aloitteita näiltä naisilta ja jos on ollut muutakin kuin tuo flirtti ja kuvien pyyntö viestissä että vähän pidempi ja asiallinen niin olen vastannut niinkuin pitääkin kohteliaisuus mielessä kyllä tyyliin ....entäs kun olen tuon ikäkriteerisi yläpäässä...?
      Viestittely kyllä yleensä loppuu siihen mutta joidenkin kanssa olen joutunut vääntämään.

      Näitä naisten profiileja on tuhansia mutta vain miehiä syytetään tästä ikäkriteeri systeemistä mutta harvoin naiset lukevat toisten naisten profiileita?

      • N48

        Mä en kyllä ymmärrä sun logiikkaa ja narinaa. Kyllä mulle naisena kelpaa 10v nuorempi mies parisuhteeseen, enkä pidä sitä yhtään outona tai ikäsyrjintänä. Kaikki riippuu kemioista, ja onko tavoitteet/ elämäntilanne samanlaiset. Seksiseuraa en etsi, enkä harrasta irtosuhteita.

        En halua itseäni paljoa vanhempaa miestä. Eksä oli 14v nuorempi, eikä tod ollut seksiin perustuva suhde. Jostain syystä itseäni 5-10v vanhemmat miehet ovat kuin eri maailmasta elämäntapoineen/arvoineen. En ole vielä kertaakaan kohdannut vanhempaa miestä, jonka kanssa löytyisi jtn yhteistä.


      • menköönseksipalstoille

        Se on kuule ykshailee minkä ikäistä teikäläinen hakee!!
        Et tietysti ymmärrä kun naisen logiikalla ajattelet eli nainen oikeassa ja mies aina väärässä!

        Mainitsin vain tuon minkä AP kirjoittaa kun olen huomannut itsekkin tuon naisten alhaisen ikäriteerin josta vain miehiä yleisesti syytetään ....sen ymmärrän naisillakin jos miehellä on ikäkriteeri -15 niin vaikea se on edes vastata juuri tälle miehelle kun on tehnyt aloitteen kun on ikäkriteerin yläpäässä.....ja itse teen miehenä samoin kun näen naisten ikäriteerit ja jätän vastaamatta ja näitä naisia riittää?!!

        Jep mimun ikäriteerini on 39-49 mutta kuitenkin saan paljon reippaasti tuon ylittäviä "nuorekkailta naisilta" ja jätän vastaamatta mutta jos on vähänkin enemmän tekstiä niin asiallisesti vastaan kylläkin niinkuin pitääkin (naisilta taitaa unohtua tuokin kohteliaisuus)
        Olen joskus joutunut vääntämään tuota torjuntaani näiden "nuorekkaiden...." kanssa.

        Itsekkin mielelläni hakisin noita nuorempia mutta kun olen realisti ....mutta en haekkaan itsekkään näitä mummomaisia jotka ovat omanikäisiä monesti...lapsenlapset tärkeitä ja vielä joku fifi-koirakin on hommattu tuohon yksinäisyyteen ja eletään siinä negatiivisessä menneisyydessä....

        Lopuksi vielä todettava onkohan tuo eksäsi tuon ikäsi ja ikäeronne takia juuri eksä!!
        Voin sanoa vain tuohon metsästykseesi good luck että kuinka moni 38vee mies on kiinnostunut vaihdevuosia viettävästä 48 v "naisesta"??


      • N48
        menköönseksipalstoille kirjoitti:

        Se on kuule ykshailee minkä ikäistä teikäläinen hakee!!
        Et tietysti ymmärrä kun naisen logiikalla ajattelet eli nainen oikeassa ja mies aina väärässä!

        Mainitsin vain tuon minkä AP kirjoittaa kun olen huomannut itsekkin tuon naisten alhaisen ikäriteerin josta vain miehiä yleisesti syytetään ....sen ymmärrän naisillakin jos miehellä on ikäkriteeri -15 niin vaikea se on edes vastata juuri tälle miehelle kun on tehnyt aloitteen kun on ikäkriteerin yläpäässä.....ja itse teen miehenä samoin kun näen naisten ikäriteerit ja jätän vastaamatta ja näitä naisia riittää?!!

        Jep mimun ikäriteerini on 39-49 mutta kuitenkin saan paljon reippaasti tuon ylittäviä "nuorekkailta naisilta" ja jätän vastaamatta mutta jos on vähänkin enemmän tekstiä niin asiallisesti vastaan kylläkin niinkuin pitääkin (naisilta taitaa unohtua tuokin kohteliaisuus)
        Olen joskus joutunut vääntämään tuota torjuntaani näiden "nuorekkaiden...." kanssa.

        Itsekkin mielelläni hakisin noita nuorempia mutta kun olen realisti ....mutta en haekkaan itsekkään näitä mummomaisia jotka ovat omanikäisiä monesti...lapsenlapset tärkeitä ja vielä joku fifi-koirakin on hommattu tuohon yksinäisyyteen ja eletään siinä negatiivisessä menneisyydessä....

        Lopuksi vielä todettava onkohan tuo eksäsi tuon ikäsi ja ikäeronne takia juuri eksä!!
        Voin sanoa vain tuohon metsästykseesi good luck että kuinka moni 38vee mies on kiinnostunut vaihdevuosia viettävästä 48 v "naisesta"??

        Asenteesi on aggressiivinen ja negatiivinen. Tekstisi on sekavaa, mikä kertonee älynlahjoistakin. Haukut ikäisiäsi naisia mummomaisiksi ja halveksit jos he tykkäävät lapsenlapsistaan. Ja mitä vikaa kotieläimissä on, niitä on miehilläkin? Sinulla taitaa olla jonkinlainen ikäkriisi meneillään? Vaihdevuodet erektio-ongelmineen tulee miehellekin. Mulla on kaveripiirissä paljon nuoria 30-35v naisia, joilla on vanhempi mies. Aika yleinen valituksenaihe heillä on, että mieheltä ei saa tarpeeksi seksiä. Johtuuko sitten siitä, että nää naiset on miesten mielestä "kurppia" vaikka mies on heitä 10v vanhempi...

        Olen käynyt aika paljon treffeiollä, ja nimenomaan miehillä on tapana elää negatiivisessa menneisyydessä. Aika moni muuten asiallisen oloinen (terve, raitis, työssäkäyvä, kohtalaisen näköinen) mies on saanut minulta pakit siksi että heillä on ollut taipumus velloa menneisyydessä ja jopa haukkua eksäänsä. Tuntemani naiset sen sijaan katsovat etennpäin, elävät ja harrastavat itsenäisen aikuisen elämää.

        Itse en laitanetissä miehille aloitteita, en nuorille enkä vanhoille. Aloitteen tekevä nainen leimataan poikkeuksetta epätoivoiseksi, vaikka miehet usein muuta väittävät. Kuten sinäkin toteat, ette halua niiltä vanhoilta aloitteita... Samalla tavalla naiset ovat isänsä ikäisten pommituksen kohteena. Jos se ärsyttää, täytyy rajata yhteydenottomahdollisuus vain niille jotka sopii kriteereihin.

        Eksä on eksä koska mä jätin hänet, hän olisi halunnut jatkaa. Usko tai älä, vielä on olemassa miehiä jotka ei hauku itseään vanhempia naisia mummoiksi tai kurpiksi.

        Samalla tavalla heitän sinulle, että luuletko 39v naisen haluavan suhteeseen sellaisen 45v miehen kanssa, joka haukkuu ikäisiään naisia mummoutuneiksi? Katso peiliin, niin näet todnäk siellä ihan niiden mummojen vastineen.


      • menköönseksipalstoille

        Voi voi kun se negatiivisuus juuri loistaa teksteistäsi ja rivien välistäkin lukien.
        Miksi edes osallistuit keskusteluun kun ei ole mitään annettavaa ja kuin noita typeriä mielipiteitäsi?

        Naisen ja naisten tyypilliseen tapaan kun se argumentointi loppuu jos koskaan tervejärkisesti alkaakaan niin mennään henkilökohtaisuuksiin ( mehän emme edes tunne toisiamme ja toivottavasti emme törmääkkään mutta kun olet tusinakamaa naisissa....?

        Voin kertoa ja en henkseleitä paukuttele (nninkuin teikäläinen...mutta panopatjaksi kelpaat pahimman puutteessa...) sillä että saan lukuisia yhteenottoja niin netissä kuin live-maailmassa huomattavasti tuon ikärajani alapuolelta ja ovatkuin melkein tyttärieni ikäisiä kun kaipaavat vanhemman ja kokeneemman miehen seksitaitoja...ja voin sanoa huomattavasti kiihottuneemmaksi nämä nuoret naiset saa on kiinteää eikä lyllyvää.....mutta en edes kuvittelekkaan vakavampaa parisuhdetta.


      • iuyiuyiyiyuii
        menköönseksipalstoille kirjoitti:

        Se on kuule ykshailee minkä ikäistä teikäläinen hakee!!
        Et tietysti ymmärrä kun naisen logiikalla ajattelet eli nainen oikeassa ja mies aina väärässä!

        Mainitsin vain tuon minkä AP kirjoittaa kun olen huomannut itsekkin tuon naisten alhaisen ikäriteerin josta vain miehiä yleisesti syytetään ....sen ymmärrän naisillakin jos miehellä on ikäkriteeri -15 niin vaikea se on edes vastata juuri tälle miehelle kun on tehnyt aloitteen kun on ikäkriteerin yläpäässä.....ja itse teen miehenä samoin kun näen naisten ikäriteerit ja jätän vastaamatta ja näitä naisia riittää?!!

        Jep mimun ikäriteerini on 39-49 mutta kuitenkin saan paljon reippaasti tuon ylittäviä "nuorekkailta naisilta" ja jätän vastaamatta mutta jos on vähänkin enemmän tekstiä niin asiallisesti vastaan kylläkin niinkuin pitääkin (naisilta taitaa unohtua tuokin kohteliaisuus)
        Olen joskus joutunut vääntämään tuota torjuntaani näiden "nuorekkaiden...." kanssa.

        Itsekkin mielelläni hakisin noita nuorempia mutta kun olen realisti ....mutta en haekkaan itsekkään näitä mummomaisia jotka ovat omanikäisiä monesti...lapsenlapset tärkeitä ja vielä joku fifi-koirakin on hommattu tuohon yksinäisyyteen ja eletään siinä negatiivisessä menneisyydessä....

        Lopuksi vielä todettava onkohan tuo eksäsi tuon ikäsi ja ikäeronne takia juuri eksä!!
        Voin sanoa vain tuohon metsästykseesi good luck että kuinka moni 38vee mies on kiinnostunut vaihdevuosia viettävästä 48 v "naisesta"??

        Näköjään todella moni.

        Itse olen 43v, ja saan paljon yhteydenottoja jopa parikymppisiltä pojilta. Seksiseuraa nuo toki etsivät.


    • assmanni

      Mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi.

      • N48

        Tyypillinen ällöttävän vanhan äijän kommentti.


      • M70plus

        Oikeastihan se on niin, että mitä vanhempi pukki, sitä lahompi sarvi...
        Ja suo siellä, vetelä täällä.


    • 54jakysyntääon

      Vika on jossain muualla kuin iässäsi. Itse olen 54 vuotta ja saan valita treffikaverit eikä todellakaan tarvitse elää puutteessa. Ei muuta kuin asenne kuntoon ja hommat hoituu.

      • 54nockout

        "Vika on jossain muualla" on on ja siksipä suosittelen sinulle et käy Specsaversilla. Huomaat et on eroa valistella ja tulla valituksi.


      • 54jakysyntääon

        Näkö on kunnossa - ei ole syytä käydä tarkistuttamassa. Homma on niin, jos jotain halua se pitää myös ilmaista. Itse en hae "vakavampaa suhdetta" ja teen sen täysin selväksi.
        Hyvin on riittänyt treffiseuraa ja en näe mitään syytä, että siihen tulisi muutoksia. Kysynnän ja tarjonnan lait ovat mitä ovat - toisilla on kysyntää ja toisilla ei. Voit jatkaa valisteluasi ihan itse,


    • Voisi jättää tuon ikämäärityksen pois. Eli oikeampi otsikko olisi:

      Miehellä ei ole kysyntää nettitreffeillä.

      On toki joukko miehiä, jotka saavat aloitteita roppakaupalla, mutta yleisesti ottaen ei.

      Koko nettimaailma on niin vääristynyt, että naiset saavat kasapäin aloitteita, joten miksi he vaivautuisivat itse tekemään aloitteita, muille kuin ihan huippuhyvännäköisille miehille.

      Netissä aloitteita uskaltavat tehdä nekin miehet, jotka ravitolassa jäävät arkailemaan ja netissä saalistavat myös varatut miehet herkemmin kuin muualla..

      Lisäksi keskimääräinen 45-50 vuotias mies osaa ottaa niin huonoja kuvia itsestään, monet olisivat livenä paljon paremman näköisiä. Yleisesti ottaen se kuva on se, jonka joku kaveri on ottanut kalareissulla miehen poseeratessa kaljapurkin ja limaisen hauen kanssa vietettyään koko päivän merellä. Toinen kuva voi olla se selfie vessan peilin kautta. Netti-ilmoitusten isojakohan tehdään kuvan perusteella ja sitten siirrytään vasta tekstiin.

      • Jormapoika

        Koko nettimaailma on todellakin pahasti vääristynyt. Naiset luulevat itsestään liikaa ja leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka olevat oikeasti tosi vaisun näköisiä, kaiken meikin ja kestovärien alla. Kaipaus on 80-90- luvuille, jolloin elämä oli vielä inhimmillistä ja oikeudenmukaisempaa.


    • nelikymppinenmies

      Nelikymppisille naisille ei kelpaa tavis miehet. Naiset haluaa niitä rikkaita miehiä joilla on mökki kanarialla.

    • juuurikinnnnäinn

      Naiset saavat jopa kuvattomiin profiileihin jopa satoja viestejä kuukaudessa. Hankin äskettäin tuon maksullisen 24 treffit palvelun ja sillä pääsee näkemään tilastot.

      On hyvin yleistä että nainen on lähettänyt 20 - 30 viestiä 5-8 miehelle ja samaan aikaan saanut 200-300 viestiä noin 100 - 150 mieheltä ja tuo kuvattomilla profiileilla.

      Nettimaailmassa naisia lähestyy siis suuri joukko miehiä ja nainen voi valkata parhaat päältä.

      Itse olen 48v mies. Kuvallinen profiili. En te aloitteita juurikaan . Saldo on että nyt kuukauden aikana 2 itseäni huomattavasti vanhempaa isoäitiä. Ei yksinkertaisesti ole mitään yhteistä sellaisten naisten kanssa.

      • eiolenaurunpaikka

        Ei noin 50 v aikuista miestä varsinkin "poikamiestä" juurikaan kaivata. Vain yhden itseäni huomattavasti nuoremman kanssa kirjoitellut lähiaikana, just sellaisen ketä en niin millään huolis jos silmiin katsotaan ja kysytään tuomarin tuomiolla. Todella vanhaa naista on käynt kurkkimassa kuviani, myös kuvattomia kai huijareita uusimaalta.. Tää ei ole naurun asia naurakaa vaan, ha haa haa häh häh häää. Rahaa vain meni taas turhiin toiveisiin pai pai


    • Ajatusta_herättää

      Jäin pohtimaan, että mitä miehet 45-50 v oikein sitten haluavat niiltä naisilta? Monilla naisilla kuten miehillä on lapsia, lapsen lapsia ja lemmikki Fifi on tullut joskus myös hommattua, eikä sitä nyt piikille viedä että saataisiin joku ihminen siihen rinnalle tai että jättäisi lapset ja lapsenlapset huomioimatta ja aloittaa uuden nuoruuden.

      Itsellä näin naisena on ollut selvää, että jos miehellä on ollut onni saada jälkikasvua, niin niistä myös pidetään huolta vaikka kuinka uusi romanssi olisi menossa. Kokisin miehen vastuuttomaksi myös muissa elämän osa-alueilla jos ei tärkeistä asioista pidetä huolta.

      • Lisää_ajatusta

        40 naiset ovat aivan mahtavaa seuraa, luottavat itseensä ja lapset jo tehty.
        Ikävä kyllä naisilla tuntuu olevan valmiiksi tehty suunnitelma miten kaiken "pitää" mennä, ilman sitä ei voi olla onnellinen.
        Pakettiin kuuluu se että nainen pitää hyväksyä sellaisenaan ja miehen pitäisi muuttua.
        Itse 40 miehenä en halua elää elämää jossa joku kertoo minulle mitä minun pitäisi olla.


    • OsiotRio

      Eikö 3kympoisellä miehelläkn pitäs olla lapsia? Miksi muiden asiat askarruttaa. Anna ihmisten olla mitä haluavat!

    • ihanaasexelämää

      Olen 50 timmi ukko ja olen pitänyt kunnosta ja linjoista huolta. Osaan tanssia ja lavoilla ja diskoissa pukeutua muodikkaasti. Kyllä seuraa löytyy 20 - 70 vuotiaista naisista ja kaikki on hyviä.
      Varsinkin parikymppiset tytöt on aivan taivaissa kun saavat ensi kerran kieltä klitorikseen ja sen jälkeen patukkaa ainakin puolen tunnin ajan.
      Vanhemmat naiset ovat taas siitä hyviä ettei niitä tarvitse opettaa, kaikki on suurta ja selvää kun aletaan hommat. Nuoret tytöt ovat vaan niin kiihottavan neitseellisiä kokemattomuudessaan ja pitävät vanhemmista opettavaisista kokeneemmista vanhemmista miehistä.
      Antaa kaikkien kukkien kukkia!

    • Tyu1

      Ei lähellä 50v vanhoista ukoista ole enää mihinkään..parhaat päivänsä jo nähneet..jos verrataan nuorta komeaa ja.viriiliä miestä niin kyllä vanha pieru häviää 100-0. Nuoret miehet jaksaa painaa tuntikaupalla ku vanha ukko hyytyy heti..Hyiii en vois kuvitellakkaan olevani vanhan ja kulahtaneen ukon kanssa ja nuoretkin miehet mahtavia sängyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe