Naiselta naiselle

PureMuaNyt

Haluisin ottaa sun lyhyistä hiuksista kiinni ja painaa sut seinää vasten jossain varaston nurkassa. Tai ehkä sä voisit ottaa mun hiuksista kii, painaa seinää vasten ja purra niskasta?

17

365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pusjosnus

      😘 nii.. Kun saisi tulla lähelle aina halutessa

      • halutäysinloppuneet

        Meillä taitaa olla erilaiset odotukset siitä mitä kaverisuhde on. Mä voin halata vaatteet päällä, mutta mikään muu ei ole mahdollista kenenkään kanssa.


    • Sovittu

      Sopii mulle. Milloin nähdään taas 😛?

      • Pusjos

        Pian muistaakseni vai?


      • Sovittu_

        Tällä viikolla?


    • PureMuaNyt

      Noh sitten nähään kun sama vuoro

      • Sovittu_

        En malta odottaa että nähään taas. Tiedät sen että tykkään sinusta,pus


    • PureMuaNyt

      En tiedä, koska olet varattu ja niin olen minäkin. Enkä halua erota etkä sinäkään varmasti. En tiedä sinusta oikeastaan mitään muuta kuin että haluaisin koskea sinuun, suudella sinua kylmässä syysillassa kiukkuisena siitä että sekoitat pääni.

      • Sovittu_

        En voi sitä sulle suoraan sanoa mitä tunnen sinua kohtaan,mutta toivon että tiedät sen että tykkään sinusta paljon. Olet ajatuksissani koko ajan vaikka olemme molemmat varattuja. Mun sydän lyö tuhatta ja sataa kun oot lähellä. Voisinpa koskea sua ja suudella. Oot sekoittanut mun pään nainen.


      • Pusjos

        Oletko koskaan yrittänyt sanoa tunteistasi? Mikset voisi sanoa mitä tunnet?
        Olet mielessäni kokoaika.


      • PureMuaNyt
        Sovittu_ kirjoitti:

        En voi sitä sulle suoraan sanoa mitä tunnen sinua kohtaan,mutta toivon että tiedät sen että tykkään sinusta paljon. Olet ajatuksissani koko ajan vaikka olemme molemmat varattuja. Mun sydän lyö tuhatta ja sataa kun oot lähellä. Voisinpa koskea sua ja suudella. Oot sekoittanut mun pään nainen.

        Kiva leikkiä ajatuksella että just sinä lukisit tätä ketjua. Epäilen:)
        Taitaa olla vapaa-aika perheen kanssa turhan kiireistä keskustelupalstalla roikkumiseen.
        Mutta jos joskus luetkin niin olet osaltasi syypää siihen miksi tulen vaihtamaan työtä aika pian. Et ainut syy mutta yksi niistä.
        Ja sitähän mä en voi kellekään sanoa ääneen.
        En aio sotkea omaa päätäni enempää enkä antaa mahdollisuutta sille että joskus vahingossakaan sanoisin jotain tai työolot menisi sekavaksi.


      • Sovittu_
        Pusjos kirjoitti:

        Oletko koskaan yrittänyt sanoa tunteistasi? Mikset voisi sanoa mitä tunnet?
        Olet mielessäni kokoaika.

        En,eikä se kannata kun työskennellään samassa työpaikassa ja varattuja ollaan.


      • Pusjos
        Sovittu_ kirjoitti:

        En,eikä se kannata kun työskennellään samassa työpaikassa ja varattuja ollaan.

        Parempi niin ettei työn tekeminen vaikeudu.
        Nimimerkillä kokemusta on 😑


      • Sovittu_

        Kyllä vaan oli perhosia vatta täynnä kun hänet näin ja jalat kuin spagettia. Saa aikaan kylmiä väreitä. Voi kun.tilanne olisi toinen. Kai tämä joskus helpottaa?!


      • Pusjos
        Sovittu_ kirjoitti:

        Kyllä vaan oli perhosia vatta täynnä kun hänet näin ja jalat kuin spagettia. Saa aikaan kylmiä väreitä. Voi kun.tilanne olisi toinen. Kai tämä joskus helpottaa?!

        Heräsi muutamia kysymyksiä nähtyäni tässä monia ratkaisuja elämäni aikana.
        Jos välität toisesta miksi haluat peittää ja kieltää sen?
        Haluatko oikeasti unohtaa hänet?


    • PitkätTummat

      Mielellään ottaisin ja purisin... <3 hänellä ei tosin ole lyhyet hiukset

    • nähdäänmuualla

      Ei mun suhde liity työpaikkaan, enkä halua kuulla töissä mitään yksityiselämään liittyvää. Mun yksityisasiat ei kuulu työkavereille ellen minä itse niistä juttele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe