Paska mutsi

paska.juttu

tosiaanki oon 13v polttaja, mun mutsi on perseestä ja huutaa mulle kokoajan.. Sen takia alunperin alotinki polttamaa, ja sillee. en ees välitä siit enää, saan ite kokkaa mat ruoat ja tehä vittuna kotitöitä sen puolest.. tosin muuttaisin ihan vitun mieleisesti iskän luokse, se on chilli eikä huuda ikin, paitsi jos teen jtn vitun tyhmää. vaihtelen mutsin ja iskän kämpän välein viikottai, ja mutsin viikot on vaa yht helvettii.. tietääks kukaa miten pääsen mun mutsist eroon? sillee et asuisin mun faijal sillee virallisesti? jos tietää nii kertokaa, arvostan.. oon valmis tekee mitä vaa päästääkseni siit eroo kuha se ei sisällä mitää väkivaltast.. tosiaankaa eihän mun mutsi mitää laitontakaa oo tehny ainakaa mun tietääkseni, mut kyllähän mun tilanne aika todella perseestä on. kommentoikaa jos osaatte auttaa..

6

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuvanhemmillesi

Puhuminen

puhu äidillesi ja isällesi tästä
      heidän erilaisesta tavasta olla ja elää
      ja kerro äidillesi ihan selvin sanoin, että sen räyhääminen todella sattuu sinuun.
      Miettikää yhdessä vaihtoehtoja.
      Kerro heille toiveesi.

Kotitöitä on hyvä opetella tekemään ja kantamaan vastuu kodista
      mutta kohtuus kaikessa

ja - lopeta se polttelu. Se vahingoittaa vain sinua ja oikeasti - lopeta se.
      Aloita vaikka urheiluharrastus, jotta saat breikkejä kotioloista.

Tsemppiä sinne

• RandomWalker

Tosiaan ensin kannattaa kertoa avoimesti tunteensa ja mielipiteensä isälle ja äidille. Molempien pitäisi kohdella sinua tasapuolisesti. Sitten kun tiedät isän ja äidin näkemykset, voi vetää paremmin johtopäätöksiä. Liian usein vanhemmista tulee toistensa pahimpia vihollisia ja lapsi joutuu sijaiskärsijäksi.
        Tällä hetkellä tosiaan näyttää, että et voi asua äitisi kanssa, joten sanot vain isälle muuttavasi toistaiseksi sinne. Ei ole normaalia ja hyväksyttävää jatkuva huuto ja liiallinen kotitöiden siirto sulle.
        Onkohan äidilläsi jokin sairaus, esim. paha depis tai persoonallisuushäiriö? Vai huudattaeko kenties toisillenne säännöllisesti tietyin väliajoin? Jos, syynä voi olla pms :)

• ykstee

13-vuotiashan saa jo itse valita, asuuko isän vai äidin kanssa. Jos haluat isällesi vakituiseen, niin tuopa tämä heille julki. Ja varsinkin, jos isäsi haluaa sinun asuvan hänen luonaan, ja sinä myös haluat näin, niin sitten voit muuttaa isällesi. Tietysti siitä seuraa jotain järjestelyjä, mutta niinhän elämä menee.

Äidit on äitejä, ne ei ole yhtä suurpiirteisiä näissä asioissa kuin isät yleensä. Ne yrittää olla tiukkoja ja sillä lailla kasvattaa lastaan, hyvää ne jokainen kuitenkin toivoo. Isät antaa helpommin asioiden vain mennä menojaan, mutta onko sekään aina se parempi tapa, ei tiedä. Entä ootko miettinyt omaa suhtautumistasi, että jos sillä olisi myös jotain tekemistä tämän asian kanssa? Jos olet itsekin isällesi "chilli" etkä suutu hänelle joka asiasta, niin ei sitä riitaa ehkä niin helposti hänen kanssaan tulekaan.

Ei tää elämä helppoa ole mutta toivotaan nyt kuitenkin sulle hyvää tulevaisuutta, kyllä nämä kaikki asiat vielä oikenee eikä sun mutsissakaan varmaan mitään suurempaa vikaa ole, elämäntilanne vaan voi olla ahdistava. Pärjäilkää keskenänne, tarvitset kuitenkin kumpaakin vanhempaasi vielä pitkään.

• pelle.mikä.pelle

Itte oot mutsis perseestä!

• takahuoneen_sami

Tunge palava rööki poikittain perseeseesi ja aikuistu

• Eeeeeeee

Minä asun. Olen 2 vuotias ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe