Koskikapakan edusta

Marko_JP

Hei. Kävelin Koskikapaikin ohitse ja siinä joku pariskunta, selvästi asiakkaita, ulkona oven luona seisoskeli. Tuo keski-ikään päässyt miespari siinä poltti tupakkaa ja mielestäni aika siivottoman näköinen se edusta tumpeista. Voisiko joku tuoda isommat roska-astiat näille osumatarkkuudesta puutteellisille asiakkaille? Muillekin Rovaniemen baareille voisi kaupunki vaikka hankkia isonnat astiat. Ei iso investointi siisteyden puolesta!

54

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välinpitämättömiä

      Homot ei välitä mitä taakseen jättävät. uloste haisee jne. Oliko se tanssijakampaaja pariskunta ?

      • SulkekaaSe

        Se baari pitäisi sulkea kokonaan yleisen siveyden nimissä .
        Kukkakauppa tilalle .


    • Ejdkbfen

      Se on homobaari

    • käytöstavat

      Ounasrinteenpari käy siellä. Käytös on kyllä tosi sivistymätöntä. nenäkoru nenässä ja nokka pystöön. Kun Asiakkaat tietäis mitä touhuja harrastaa niin harva astelisi penkkiin

      • abcdfghj

        Eihän homoja saisi syrjiä, mutta ei kukaan terve ihminen halua sellaista
        ovensa taakse kyhnäämään .
        Siksi tuollaiset parturit on parempi kiertää .


    • Kyllästyttää

      Sama kirjoittaja väsäsi kaksi aloitusta aiheesta ja täytti ihan ikiomilla kirjoituksillaan koko ketjun, sillälailla.

      Pitäisikö tehdä joukkovetoomus Koskikapakin omistajalle että tuon surkean mielensäpahoittajan porttikieltoa mietittäisiin purettavaksi? Onnettoman kosto kun on jatkunut jo pari vuotta tälläkin sivustolla.

      • MuutkinOsaavatKirjoittaa

        Nyt olet väärässä nimimerkki "kyllästyttää" .


    • Marko_JP

      Minä kirjoitin sen. Olin 15.18 junassa tulossa Rovaniemeltä Kajaaniin ja siksi se meni kaksi kertaa, kun yhteys pätki. Ihan sama vaikka se onkin homobaari, mutta siivoaisivat joskus sitä edustaa.

    • paskaajauhatte

      Eikä se edes ole mikään homobaari. Täysin tuulesta temmattu juttu jonka joku siellä turpiinsa saanut, ulos heitetty tai porttikiellon saanut katkera inisijä keksi kostoksi ja levittää nyt Suomi24:n tuota juttua. Jos tyyppi on noin varma asiastaan niin kehoitan menemään sinne Koskikapakkiin kun siellä on porukkaa istumassa ja karjaiset vain ovelta iloisen tervehdyksen että mitä homot! Taitaa jäädä tekemättä, menee ns. omien kenkien tuijotteluksi homma tositilanteessa.

      • Rovahomomies

        Taiat itse keksiä tuon jutun. Jos joku saa baarissa turpaan, niin yleensä se turpaanvetäjä saa porttikiellon. Mikä sinulla on homoja vastaan, että edes viitsitkin tuollaisia teorioita keksiä? Ei homotkaan huutele baareissa että mitä homot!

        Oletko edes koskaan käynyt baarissa, kun kuvauksesi niin lapsellinen ja olisiko niin, että sinun kannattaisi tulla kaapista ulos ja kasvaa hieman? Olet todennäköisesti itse homoseksuaali? Tulehan sitten kasvettuasi vain Koskikapakkiin rohkeasti, mutta älä rupea huutelemaan mitään.


    • Rovahomomies

      "- Koskikapakki, hyvää musaa; rock henkinen. Olen tavannut monia rock henkisiä homoja. Ilmapiiri hyvin vapaa. (Jotenkin helppo tutustua ihmisiin, ehkä pubin pienen koon takia?)"

      15.3.2005 jo ranneliikkeessä puhuttiin Koskikapakista ja siellä olevista homoista. Käykää vaikka itse katsomassa. Miksi inisette asiasta. Antakaa homojen olla ja tervetuloa 2000-luvulle!!

      • Pällekäländer

        .. tosissaan tuossa uskottelee että joku on vuosikausia, jopa yli 15 vuotta sitten saanut porttikiellon johonkin Rovaniemen kurjaan keskiolut kuppilaan ja kantaa siitä kaunaa. Melko ontuva selitys homofoobikolta. Ehkä juuri viihtyykin niin hyvin siinä baarissa, että on itse homoseksuaali? Aivan tavallista sakkia he ovat ja samanlaisia kuluttajia kuin muutkin.


    • Tervemenoa-sinne

      Ei muuta kuin sitten menet sinne Koskikapakkiin Rovahomomies ja karjaise siitä ovelta kaikille iloinen tervehdys "Mitä homot?" Jos paikka on kuten väität täynnä homoja niin eihän siitä kukaan loukkaannu, vai? Äläkä sitten syytä minua jos saat sen jälkeen suomalaiskansallisesti oikein kunnolla turpaan.

      • Rovahomomies

        Kyllä minut siellä tunnetaan ja paskat kukaan homoja homokapapakassa turpaan lyö ja muuallakaan, ellet sitten itse siinä uhkaile riidanhalussa tai kiimassa. Sinulle pitäisi antaa BJ niin rauhoitut. Huudapas itse tuo haaveilemasi huudahdus, niin tiedän lähestyä sinua.


      • RoyGaylord

        Kylläpäs oletkin lapsellinen. Oletko miettinyt, miksi juomanlaskijoilla nahkaliivit? Jos et siedä tasa-arvoa, niin laita ämpäri päähäsi ja huuda että mitä homo.


    • tumppijaja

      Karkasiko taas vähän raiteilta. Alunalkaen oli puhe tupakan tumpeista Koskikapakan edessä. Vaan ainahan se tällä yhdellä lapsuksella pitää kääntää puhe homoihin. Varmaan ite niin kallellaan sinnepäin,mut ymmärrä itekki, ettei sille voi mittää, hyväksy vain ittes sellasena kuin oot-

    • WanhaMies

      Joo, se on tuo yksi porttikiellon saanut reppana joka höpöttää homoista koko ajan ja tehtailee avauksia aiheesta. Kai hänellä on seksuaalinen identti hiukan hakusessa ja on ilmeisesti tullut kaltoin kohdelluksi kun on yrittänyt kyseisessä kapakassa lähestyä jotain tyyppiä. Kävinpä itsekin tuossa kyseisessä kapakassa parisen viikkoa sitten perjantai-iltana veljeni kanssa. Normaaleja heteropariskuntia tuli paikka täyteen eikä miesporukoita ollut kuin yhdessä pöydässä istuvat kolme jotain Odinin tunnusta kantavaa tyyppiä, joiden seurana istui joku moottoripyöräkerhon liiveihin pukeutunut mies. Onhan tuolla muissakin kapakoissa toki miesporukoita ryyppäämässä yhdessä. Niin minäkin menin aikoinaan opiskelukavereiden kanssa jätkäporukalla kapakoihin enkä silti leimautunut homoksi. Tanssipaikkoihin mentiin joskus miesten kesken työporukan kanssa ottamaan kuppia ja tanssittamaan naisia. Ei kukaan silti homoista höpöttänyt vaikka samassa pöydässä istuttiin ja kitattiin viinaa. Ihme hommaa tuo homohöpötys, tuolla perusteellahan kaikki miesporukat kuten urheilu, palokunta, poliisi yms. ovat homoja kun liikkuvat yhdessä.

      • hynkhynk

        Kyllä heterotkin saa tulla homobaareihin ja päinvastoin.
        Oletko joku virallinen baarinpitäjä, jos voit alkaa porttikielloista puhumaan ja jos olet, niin tiesitkö, ettei ketään saa syrjiä sukupuoli-identiteetin vuoksi? Muuten kommentillasi ei mitään arvoa.

        Koskikapakka on homobaari, mutta voihan se olla heterobaarikin. Homot vain suosivat sitä ja aika humpuukia väittää, ettei Odineissa ja prätkäporukoissa ole homoja. aivan kuin joku aate liittyisi seksuaalisuuteen. Koeta keksiä järkevämpiä ja aikuisempia argumentteja ja tulehan Koskikapakkiin. Älä elä pelkiien mielikuvien varassa vaan katso ympärillesi.
        ...ja keskustelun aiheena oli avaajalla tosiaan ne tumpit, niin eiköhän vaan sieltä joku stereotypiaan kilahtanut homofoobikko tullut kommentoimaan. Tuntuu, että tuo homokorttisi veto vain enemmän todistaa paikan olevan homobaari.


    • Pistonasiakas

      Piston portsareilla on ollut aika usein nahkaliivit päällä kun olen poikennut siellä. Sekö onkin jotain homopaikkojen koodikieltä?

      • Maalskis

        Vaikuttaa olevan, sillä tuossahan jokubettä sekin on homobaari. Vanhemman sellaisen suosima? Ilmeisesti nahkaliivi on homojen symboli. Voithan kurkistaa onko juomanlaskijalla housuja ja tulla kertomaan?


    • tumppijaja

      En yleensäkään ymmärrä, onko osalla Rovaniemen keski-ikäisistä miehistä tosiaan niin paha identiteettikriisi, et he ovat sitten niin homofobisia tai sit ovat ulospäin olevinaan sitä.Oli asia mikä hyvänsä, niin se homokortti pitää vaan vetää esiin. Ja jos onniin, et ihan ite on hommannut porttikiellon baareihin, niin hyväksy pois ja kärsi, kyllä se joskus ohi menee.

    • Seppo_jumala

      Minä ryhdyn boikotoimaan koskikapakkaa - en sen vuoksi että olisin homo, vaan sen vuoksi, että olen hetero, joka ei siedä tuollaisia homofobisia paskanjauhajia. Jos siellä koskikapakissa käy yksikään tasa-arvoon noin epäkunnioittavasti suhtautuva ja julkisesti mainoistaa asiaa niinkuin täällä, niin kannattaa muidenkin boikotoida. Jollekin tuntuu olevan tärkeää haastaa riitaa ja luulla, että sellainen on mielipiteen esittämistä.

      Menen tästedes Pistoon ja kyllä sen koskikapakin edustan voisi siivota. Olkoon sitten nahkaiset hintahtavat Odin-liivit päällä tai pelkkä metroseksuaalin ruutupaita. AIVAN SAMA.

    • HomoPistosta

      Älä nyt Seppo höpötä. Homohan sinä olet kun Pistoon ryntäät kaltaistesi luokse. Eikä siinä ole mitään pahaa, tule rohkeasti sieltä kaapista ulos ja tule kaltaistesi pariin rohkeasti.

      • Rovahomomies

        Onko Pistokin homobaari? Milloin olet siellä? Ethän polta tupakkaa?


    • pyllistänsulle

      umpihomojen keskutelu palsta tästä on tullu,on oikein että raukoilla oma blokikin.

    • Kukin-tavallaan

      Pistossa käy vanhempi homojengi. Miespareja käy paljon ja käyttäytyvät fiksusti, ei siinä mitään.
      Joskus tapahtuu ylilyöntejä kun nuorempi homoväestö istuu siellä, heillä ei oikein ole käytöstapoja. Se ilmenee mm. pöydissä kähmimisinä ja imutteluna toisten nähden ja kaikki eivät siitä pidä.

      • Yazzutin

        En ole käynyt Pistossa kuin kerran ja havaitsin juuri että vanhempaa sakkia ja varmaan osa siitä oli miespareja. Eihän homoa ulkonäön perusteella erota! Koskikapakissa selvästi meitä nuorempia ja ehkä Pistossa joku tuollainen maikitsemasi "ylilyönti" tapahtunut ja joku hermostunut tms. tai aikaa myöten vaan porukka jakaantunut ikärakenteen perusteella. Mielestäni kuvaamasi jutut ei kuitenkaan mitään ylilyöntejä eli kaikkien sukupuolten välillä baareissa tapahtuvaa aktiivisuutta ja ei Koskikapakissa ainakaan puututa, jos vähän kaveria peffasta kouraisee tai nuolaisee leuasta.


      • 554rft67h

        Sama kirjoittaja tekee noita sairaita homo-juttuja .


      • IlmanHomoilua

        Olen käynyt Pistossa montakin kertaa , enkä ole havainnut mitään
        pervoiluun viittaavaa .
        Aivan tavallinen kansankapakka , jossa ihmiset viettävät Perjantai-iltaansa .


      • edustavahomo

        Eihän sitä nyt joka ilta ole sitä pervoilua ja se tapahtuu monesti WC:n puolella ja hiukan sivussa. Onhan se Pisto jo SETAnkin puolelta mainostettu homomyönteiseksi paikaksi. Ihan kiva että ovat suvaitsevaisia. Itsekin tiedän monta miesparia jotka siellä kulkevat, osa käy montakin kertaa viikossa. Fiksuja tyyppejä ovat, ei siinä mitään. Tänään ja huomenna Pistossa oikein kuhisee gay-kansa ja se on kivaa. Tulkaa hyvät ihmiset jo 2000-luvulle. Rakkaus on kaunis asia miestenkin kesken, uskokaa pois ja Pisto on hyvä paikka homoilla käydä.


    • teukkavaarasta

      Niinpä näyttää. Keksittyjä homofantasioita levittelee täällä. Huvinsa kullakin ja kun oikein tuo kaveri irroittelee niin onhan se ollut välillä eri mieltä itsensäkin kanssa ja aloittanut haastamisen itselleen.

    • K-kapakkiinOnMentävä

      Piston portsareilla ei ole nahkaliivejä , vaan vartiointiliikkeen kustantamat
      tavalliset työvaatteet .
      Piston portsarit ovat vartiointiliikkeen työntekijöitä , koulutettuja vartijoita .

    • edustavahomo

      Piston asiakkaat puhuvat nyt muunneltua totuutta. Viime kesänä loma-aikaan kävin monta kertaa ja nahkaliivit oli päällä pokeilla, mitäpä siitä. Ja ei minua haittaa että se paikka on leimautunut homomestaksi, hyvä vain että ovat suvaitsevaisia.

      • RoyGaylord

        Itse käyn Koskikapakissa, mutten tee johtopäätöksiä toisen ulkonäön perusteella vaan valitsen baariseurani vasta tunnettuani ihmisen perinpohjaisesti. Kyllä meihin paljon vihaa ja ennakkoluuloja kohdistuu ja siksi varmastikin pyrimme olemaan yhdessä, kun menemme baariin. Yleensä käyn kavereideni kanssa Koskikapakissa ja tuo eräs joka nyt näistä nahkaliiveistä kirjoittelee, on selvästi trolli. Mielestäni Pisto ei siis mitenkään niin selkeästi profiloitunut homobaariksi kuin Koskikapakki, mutta kaikkihan näihin baareihin aina tervetulleita ja tuskin baarin pitäjän asia, että millaisen seksuaalisuuden baarissa kävijä omaa. Ketään ei saa suosia tai arvostella vakaumuksen tai seksuaalisen identiteetin vuoksi.


      • Lapsellista-vainoa

        Pistossa käyvät vanhemmat homoparit, kai sen tiedät. Ei siellä varmaan nuoria niin paljon asioikaan. Homous on jokaisen oma asia eikä minua haittaa vaikka Pistossa kulkee paljon noita miespareja. Täällä osa porukkaa taitaa elää vielä 50-lukua.

        Vastaisitko miksi juomanlaskijoilla on nahkaliivit, arvoisa RoyGaylord?


      • RoyGaylord
        Lapsellista-vainoa kirjoitti:

        Pistossa käyvät vanhemmat homoparit, kai sen tiedät. Ei siellä varmaan nuoria niin paljon asioikaan. Homous on jokaisen oma asia eikä minua haittaa vaikka Pistossa kulkee paljon noita miespareja. Täällä osa porukkaa taitaa elää vielä 50-lukua.

        Vastaisitko miksi juomanlaskijoilla on nahkaliivit, arvoisa RoyGaylord?

        No se oli sellainen vaan, kun ärsyttää homofobia. Ei homoseksuaalisuutta todellakaan voi ulospäin nähdä ja itse olen siitä paras esimerkki. Se oli sarkasmia tuo nahkaliivijuttu joka ei selvästikään osunut kohteeseen. Puhuinhan jo aikaisemminkin ettei honoutta voi nähdä. Hienoa, että kaupungissa myös vanhemmille homoille paikka Koskikapakin lisäksi!


      • Lapsellista-vainoa

        Jassoo, hyvä että rikot noita stereotypioita mitä homoihin liitetään. Kaikki ei tosiaankaan ole mitään tanssahtelevia kimeällä äänellä puhuvia kansikuvapoikia. Itse tutustuin tuolla Pistossa erääseen hiukan yli kuusikymppiseen arvokkaaseen herrasmieheen, aivan huipputyyppi! Hän taas tutustutti minut omiin kavereihinsa joilla on tapana kulkea Pistossa. Kivaa on ollut noiden miesten kanssa, ollaan saunottu yhdessä monet kerrat! Eikä päällepäin tosiaankaan yhdestäkään voisi aavistaa että hän on homo!


      • KaverinKaverinKumminKaim

        Muista heiluttaa korvia aina, kun valehtelet .


      • RoyGaylord
        Lapsellista-vainoa kirjoitti:

        Jassoo, hyvä että rikot noita stereotypioita mitä homoihin liitetään. Kaikki ei tosiaankaan ole mitään tanssahtelevia kimeällä äänellä puhuvia kansikuvapoikia. Itse tutustuin tuolla Pistossa erääseen hiukan yli kuusikymppiseen arvokkaaseen herrasmieheen, aivan huipputyyppi! Hän taas tutustutti minut omiin kavereihinsa joilla on tapana kulkea Pistossa. Kivaa on ollut noiden miesten kanssa, ollaan saunottu yhdessä monet kerrat! Eikä päällepäin tosiaankaan yhdestäkään voisi aavistaa että hän on homo!

        Olet itse homo?


      • Lapsellista-vainoa
        KaverinKaverinKumminKaim kirjoitti:

        Muista heiluttaa korvia aina, kun valehtelet .

        Tottakai. Ja kuljen mieskaverini kanssa usein Pistossa jossa tapaamme samanhenkisiä kavereitamme.

        KaverinKaverinKumminKaim, oeltko niitä tyyppejä jotka ovat vielä kaapissa? Tule juttelemaan Pistossa rohkeasti!


    • jyppeli

      kaupungilla liikku jotain pari kaveria ja niillä oli nahkaliiveissä joku frosen bast... en saanut selvää
      onko ne just niitä homoja
      söpöt pikku leukaparrat oli
      liianlyhkäsiä mun makuun

      • plupplup

        "Jäätyneet kuspiät"? Moottoripyöräkerhohan se. Ihan heteroita ovat ne, jotka porukasta tiedän. Aivan sama silti minulle, vaikka olisivat homoja. Kurkeen vain tyyppejä moikkaamaan, siellä ovat usein.


      • sdsdsdsdsdsds

        Jaa, Kurjessa kulkevat ovat kivoja puppeleita, vähän arkoja vain.


    • Hasse_Å

      Millainen kumppani olisi tuollainen prätkäjengin mies? Tietääkö kukaan, että aiheuttaako liika moottoripyöräily alaraajoihin verenkiertohaittoja eli kun olla homoseksuaali ja tämä harrastus, niin miten vaikuttaa alapään toimintaan? Pieni värinä ei toki haittaa ja tuoda oma lisä, mutta jos ei toimi ollenkaan niin se on huono.

    • 9i8u7y6t

      Minne ovat unohtuneet Kurki ja Kurjen homot ?
      Furrut hoi , siinä teille vielä yksi baari julistettavaksi persläpi baariksi .

    • huolestunut_nurkilta

      Sama avohoitopotilas on ehtinyt tehdä niitä furry-aloituksia ja homokapakka-aloituksia ties kuinka monta sataa jo monen vuoden ajalta... tiedoksi että olen käynyt muurolassa päin näyttämässä todistepinkkaa ja hoitotiimi lähestyy kotiasi tälläkin hetkellä

      • Jorma_S

        Varmasti parempi, että tulet itse katsomaan Koskikapakkiin..äläkä ruoki trollia!


    • NamskisNam

      Tuu Pistoon!

    • tumppijaja

      Mihin se unohtu se tumpit koskikapakan edessä -keskustelu

      • plupplup

        Jäi homohommien jalkoihin.


    • expaikkakuntalainen

      non kiimasia miehiä nuo piston ja koskikapakin urrroot, toki vain keskehnän...

      • HyiHem

        Oli taas oksennettu Koskikapakin edustalle !


      • FiksuBaari

        Niin oli oksennettu oikein reilun kokoinen laatta .
        Ihmiset kävelivät siinä yrjössä , ehkä kotona huomaavat missä tuli tallattua .


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe