Näette syyn miksi olette sinkkuja.
Katsokaa itseänne peilistä
105
783
Vastaukset
- crux
Juuri näin pinnallinen maailma on. Kaikki perustuu kuviin ja ulkonäköön. Hieman syvällisempi versio pinnallisuudesta on mielikuvat. Kuvitellaan ulkonäön perusteella persoona. Päässä olevat karvatkin voivat olla ratkaiseva tekijä, niiden väri, pituus tai muoto. Tämä kaikki on niin älytöntä että on vaikea oikein kunnolla edes ymmärtää kuinka typerässä maailmassa sitä joutuu elämään.
- onnea.matkaan
Naiset ovat "vähän" typeriä. Hyviä naisia Suomessa ehkä 2 - 4 %.
- mieluumminilman
onnea.matkaan kirjoitti:
Naiset ovat "vähän" typeriä. Hyviä naisia Suomessa ehkä 2 - 4 %.
Miehet on vielä typerämpiä. Hyviä miehiä ei löydy ollenkaan.
- sexsexsexxxxx
Älä viitsi! :D
SULLE ei olis edes Napakympin neiti X kelvannut! (Luonnollinen, arkiset vaatteet, ei juuri meikkiä, maantienväriset hiukset.) Tuo kommentti asetti sun päivittäiset ruikutukset ihan uuteen valoon..
Ei ne kiltit ja kunnolliset naiset ketään säväytä. Kukaan ei niitä edes huomaa!x - crux
sexsexsexxxxx kirjoitti:
Älä viitsi! :D
SULLE ei olis edes Napakympin neiti X kelvannut! (Luonnollinen, arkiset vaatteet, ei juuri meikkiä, maantienväriset hiukset.) Tuo kommentti asetti sun päivittäiset ruikutukset ihan uuteen valoon..
Ei ne kiltit ja kunnolliset naiset ketään säväytä. Kukaan ei niitä edes huomaa!xNeiti X:n kelpaamisesta ei ollut mitään muuta puhetta kuin että hänelle ei taida kelvata muut kuin tatuoidut ja spontaanit muskelimiehet hänen omasta tavallisuudesta huolimatta. Näinhän se naisilla tuntuu menevän. Nainen keksii kotisohvalla maatessaan että hei minähän olenkin spontaani ja räväkkä persoona ja miehen tulee olla samanlainen ja varsinkin näyttää siltä.
- iuyiuyiyiuiuy
crux kirjoitti:
Neiti X:n kelpaamisesta ei ollut mitään muuta puhetta kuin että hänelle ei taida kelvata muut kuin tatuoidut ja spontaanit muskelimiehet hänen omasta tavallisuudesta huolimatta. Näinhän se naisilla tuntuu menevän. Nainen keksii kotisohvalla maatessaan että hei minähän olenkin spontaani ja räväkkä persoona ja miehen tulee olla samanlainen ja varsinkin näyttää siltä.
Jos nainen olisi ollut jumaisen kaunis, olisit unohtanut tuon välittömästi.
Toki tuo pätee myös toiseen suuntaan, ja itselleni.
Jos mies on tarpeeksi säväyttävä, näkee vaan mahdollisen ruusunpunaisen tulevaisuuden yhdessä, ja inspiroituu hakemaan vaikka kuun taivaalta. - crux
iuyiuyiyiuiuy kirjoitti:
Jos nainen olisi ollut jumaisen kaunis, olisit unohtanut tuon välittömästi.
Toki tuo pätee myös toiseen suuntaan, ja itselleni.
Jos mies on tarpeeksi säväyttävä, näkee vaan mahdollisen ruusunpunaisen tulevaisuuden yhdessä, ja inspiroituu hakemaan vaikka kuun taivaalta.Hyvä että myönnät pinnallisuutesi. Minä olen selkeästi syvällisempi ja niin on moni muukin mies joka joutuu sitä seuraa hakemaan. Naisillahan sellaista tarvetta ei edes ole - valikoi vain komeimpia miehiä ja sitten taas pettyy.
- Paras12345
Riitti kun katsoin viestiäsi ja tajusin miksi olen sinkku
- kaisanoasaa
En uskalla katsoa peiliä
- Krisu.Yöknaldo
Ei kannatakaan. Masennut vain kun vastaan ei katsele Christiano Ronaldo ja siten tiedät ettet koskaan tule suomitantan silmää miellyttämään.
Peilikuvallehan voi iskee silmää. Heyhey komistus! Kurkatkaapas silmiin kunnolla...pystyttekö? Jos et, niin mietippä miks?
Ei pysty, kun on niin valtavat silmäpussit, ettei silmiä näy. Vastaan tuijottaa kaksi sian. .noh, olkoon.
elämänpeli1 kirjoitti:
Ei pysty, kun on niin valtavat silmäpussit, ettei silmiä näy. Vastaan tuijottaa kaksi sian. .noh, olkoon.
No sä oot vetänyt illalla tietty sipsejä pussillisen? No kyllä ne siitä tasottuu, juot kunnolla vettä, että lähtee nesteet kiertämään.
Dissident kirjoitti:
No sä oot vetänyt illalla tietty sipsejä pussillisen? No kyllä ne siitä tasottuu, juot kunnolla vettä, että lähtee nesteet kiertämään.
Paskat, olin töissä ja sama ralli jatkuu tänäänkin. Vapaat on vaan kaukainen haave.
elämänpeli1 kirjoitti:
Paskat, olin töissä ja sama ralli jatkuu tänäänkin. Vapaat on vaan kaukainen haave.
No voi ryökäle, on se tää nykymeno sairasta. Ne kellä on töitä, niillä on sitten niitä ihan hulluna. Koitahan jaksaa...
ihmettelen suuresti miten voidaan väittää että syy on peilikuvassa kun katselin ja jonotin pankkiin.
Kaikki ihmiset olivat erinäköisiä, ei mitenkään pyntättyneitä jotkin naiset jotka oli pyntännyt tuntui ettei ollut sopivia vaatteita, eivätkä sopineet vaatteet.
naisetkin ja miehetkin tarvitsi ohjausta vaatevalinnaisessa arkeen sopivaksi. Eivät mitenkään erottuneet itse vain katselin heidän ohi liipumista tuokakassoilta mietitytti heitä joilla rahaakin on ei ole käyttänyt vaatteisiin rahaa vaikka on varaa kun tiputti seteleitä kirkon keräykseen Afrikan tasaus keräykseen.
Parit olivat saman tyylisesti pukeutuneet yms.
En sinäänsä sinkkuuden syynä pidä ulkonäköä vaan tyylien erinäköisyys luonnon erilaisuus.valtakunta kirjoitti:
ihmettelen suuresti miten voidaan väittää että syy on peilikuvassa kun katselin ja jonotin pankkiin.
Kaikki ihmiset olivat erinäköisiä, ei mitenkään pyntättyneitä jotkin naiset jotka oli pyntännyt tuntui ettei ollut sopivia vaatteita, eivätkä sopineet vaatteet.
naisetkin ja miehetkin tarvitsi ohjausta vaatevalinnaisessa arkeen sopivaksi. Eivät mitenkään erottuneet itse vain katselin heidän ohi liipumista tuokakassoilta mietitytti heitä joilla rahaakin on ei ole käyttänyt vaatteisiin rahaa vaikka on varaa kun tiputti seteleitä kirkon keräykseen Afrikan tasaus keräykseen.
En sinäänsä sinkkuuden syynä pidä ulkonäköä vaan tyylien erinäköisyys luonnon erilaisuus.Kaikille ei ole niin tärkeää miltä toisten silmissä näyttää.
valtakunta kirjoitti:
En sinäänsä sinkkuuden syynä pidä ulkonäköä vaan tyylien erinäköisyys luonnon erilaisuus.No mä mietin heti tuota peiliin katsomista vähän muuten kuin ulkonäön takia. Tottakai siihen perussiisteyteen kannattaa kiinnittää myös huomiota, mutta toisaalta sieltä peilistäkin näkee omien silmien kautta itsensä... Ja siinä onkin aikamoinen juttu, että pystyykö katsomaan itseään silmästä silmään, ettei se vaivaa...
Dissident kirjoitti:
No mä mietin heti tuota peiliin katsomista vähän muuten kuin ulkonäön takia. Tottakai siihen perussiisteyteen kannattaa kiinnittää myös huomiota, mutta toisaalta sieltä peilistäkin näkee omien silmien kautta itsensä... Ja siinä onkin aikamoinen juttu, että pystyykö katsomaan itseään silmästä silmään, ettei se vaivaa...
Mun mielestäni pitää vähän vaivata. Jos luulee olevansa täydellinen, onkin pahasti viallinen.
LinerT.2 kirjoitti:
Mun mielestäni pitää vähän vaivata. Jos luulee olevansa täydellinen, onkin pahasti viallinen.
No jokainen varmaan löytää oman tyytyväisyytensä, eipä kai se tarkoitakaan, että pitäisi laakereilleen jäädä lepäämään, aina voi parantaa. Täydellinen ei voi ollakaan, mutta eikös sitä kannata tavoitella? Ei siinä minusta mitään väärää ole. Se on erijuttu, jos pitää itseään parempana kuin muut ja nostaa itsensä yli muitten, mutta ei minusta sellainen menekään käsikädessä. Ei tarvitse olla viallinen vaan sen vuoksi, että pikkuisen vikaa pitäisi löytyä.
Dissident kirjoitti:
No mä mietin heti tuota peiliin katsomista vähän muuten kuin ulkonäön takia. Tottakai siihen perussiisteyteen kannattaa kiinnittää myös huomiota, mutta toisaalta sieltä peilistäkin näkee omien silmien kautta itsensä... Ja siinä onkin aikamoinen juttu, että pystyykö katsomaan itseään silmästä silmään, ettei se vaivaa...
Noh minua vaivaa finnin tapaiset punaiset näpyt mikä oirehtii joka päivä eritavoin vaihtaa paikkaa kuin allergia.
mille en voi mitää mikä on seuraus vauriutuneesta ihosta eli tulehdusreatiosta kun on niin herkäksi iho tullut. Ne kauniit päivät on kivoja kun voi ihastella minun kauneus huippu on menty.
Ikävä on kun helottaa n. 12punaista ja pieniä näppyjä joten siihen on vaikea puuttua vaikka rahalla voisi tai pieniä näppyjä otsa täynnä.
Hydrokortisonivoide auttaa mutta näpyt vaihtaa paikkaa.😩
Ettei kaikkea ihosairauksista voi hoitaa ja loistaa kauneutta ja me vanhenemme. Mutta kultaiseni hokema minun kauneutta ajon matkan aikana ja rakkautta minua kohtaan on suloista vaikka en koe itseäni kuin paikasta jo rupsahtaneeksi.
Se piteli minun lompakkoa vahingossa kun yritti laittaa jalalle laittaa ja vetosin siihen että ”on se mukava ajaessa kun ei näe minua niin kehua kauneutta ja rakastavansa minua ja lompakkoani silitellä ,mikä on taskussa”
Sitten se repesi nauramaan ja alkoi silittelee. Vauva masua.LinerT.2 kirjoitti:
Kaikille ei ole niin tärkeää miltä toisten silmissä näyttää.
En ole väittänyt että olisi, mutta kerkesi siinä puolituntia vain katsomaan odotellessa. Itselläni on tärkeää mukavat vaatteet ja sellaiset jotka sopii minulle joten kun muuttuu reikäseksi ja harmaaksi.
niin pidän siltikin kun ei ole varaa muuhun ja sitten säilön paremman kuntosia nytkin jouduin ottaa mukavat housut käyttöön ja tuntuset ettei jalkovälistä ratkenneet näkyisi kaikkialle.valtakunta kirjoitti:
Noh minua vaivaa finnin tapaiset punaiset näpyt mikä oirehtii joka päivä eritavoin vaihtaa paikkaa kuin allergia.
mille en voi mitää mikä on seuraus vauriutuneesta ihosta eli tulehdusreatiosta kun on niin herkäksi iho tullut. Ne kauniit päivät on kivoja kun voi ihastella minun kauneus huippu on menty.
Ikävä on kun helottaa n. 12punaista ja pieniä näppyjä joten siihen on vaikea puuttua vaikka rahalla voisi tai pieniä näppyjä otsa täynnä.
Hydrokortisonivoide auttaa mutta näpyt vaihtaa paikkaa.😩
Ettei kaikkea ihosairauksista voi hoitaa ja loistaa kauneutta ja me vanhenemme. Mutta kultaiseni hokema minun kauneutta ajon matkan aikana ja rakkautta minua kohtaan on suloista vaikka en koe itseäni kuin paikasta jo rupsahtaneeksi.
Se piteli minun lompakkoa vahingossa kun yritti laittaa jalalle laittaa ja vetosin siihen että ”on se mukava ajaessa kun ei näe minua niin kehua kauneutta ja rakastavansa minua ja lompakkoani silitellä ,mikä on taskussa”
Sitten se repesi nauramaan ja alkoi silittelee. Vauva masua.No se voi se iho-oire johtua hormoonallisistakin muutoksista sinussa, jos olet raskaana. Vauvahan massussa on tavallaan loinen. joka vaikuttaa sinun elimistöönkin. Iho voi oireilla, mielialat muuttuu. Se on oikeastaan sinun ruumiisi stressitila, kun olet raskaana. Että elä huoli vielä. Ja monelle saattaa raskauden jälkeenkin tulla vaikka minkälaisia oireita, kun hormoonitasot ja kroppa muutenkin muuttuu nopesti lyhyessä ajassa.
Sun pitää malttaa ja odottelet vaan sen muksun sieltä, sitten voit huolestua ihosta, jos siinä sitten enää mitään on huolestumistakaan. Malttia, malttia.LinerT.2 kirjoitti:
Kaikille ei ole niin tärkeää miltä toisten silmissä näyttää.
Mutta on se kuitenkin kiva ihmiselle itselleen,jos vähän vaivaisi rahoja käyttäessä vaatteita sopivuutta miettimään.
Kuin maalauksen tehtäessä saisi olla myös kriittisempi ettei olisi vain tyherrysDissident kirjoitti:
No se voi se iho-oire johtua hormoonallisistakin muutoksista sinussa, jos olet raskaana. Vauvahan massussa on tavallaan loinen. joka vaikuttaa sinun elimistöönkin. Iho voi oireilla, mielialat muuttuu. Se on oikeastaan sinun ruumiisi stressitila, kun olet raskaana. Että elä huoli vielä. Ja monelle saattaa raskauden jälkeenkin tulla vaikka minkälaisia oireita, kun hormoonitasot ja kroppa muutenkin muuttuu nopesti lyhyessä ajassa.
Sun pitää malttaa ja odottelet vaan sen muksun sieltä, sitten voit huolestua ihosta, jos siinä sitten enää mitään on huolestumistakaan. Malttia, malttia.Noh tämä on iho sairaus mikä iski jo viime talvena.
Ettei kestä kuivaa ilmaa. Ruusufinni diagnoosina
Mutta olen miettinyt, jos onkin jokin muu
”Jos”Olenhan minä kertonut päivät tarkalleen koska otin ukon ja kuin positiivinen tuli ja nyt olen yli puolivälin mutta sinä aina unohdat minut.😱
Joo olenhan minä tylsä juu tiedetään.
Kyllä ne hormonit ollut sekaisin jo 11v kun peräkanaan raskaana ja imettänyt(vielä pitkäaikaisimettäjä),joten keho on kovilla.valtakunta kirjoitti:
Noh tämä on iho sairaus mikä iski jo viime talvena.
Ettei kestä kuivaa ilmaa. Ruusufinni diagnoosina
Mutta olen miettinyt, jos onkin jokin muu
”Jos”Olenhan minä kertonut päivät tarkalleen koska otin ukon ja kuin positiivinen tuli ja nyt olen yli puolivälin mutta sinä aina unohdat minut.😱
Joo olenhan minä tylsä juu tiedetään.
Kyllä ne hormonit ollut sekaisin jo 11v kun peräkanaan raskaana ja imettänyt(vielä pitkäaikaisimettäjä),joten keho on kovilla.No en minä unohda sua, höppänä, vaan se lähinnä tarkoitti sitä että kun olet raskaana, mutta tarkoitin painottaa sitä...
Ja noita iho-oireita osaa tulla vaikka minkä vaikutuksesta. Liikaa saa elimistö jotakin, tai liian vähän. Moni ruumiin muutos kielii jostain. Olen huomannut itsekin omassa kropassa tietynlaisia muutoksia ikääntymisen vuoksi. Kroppaa pitää kuunnella enemmän ja enemmän. Mielialatkin vaikuttaa kroppaan paljon enemmän kuin nuorempana....Dissident kirjoitti:
No se voi se iho-oire johtua hormoonallisistakin muutoksista sinussa, jos olet raskaana. Vauvahan massussa on tavallaan loinen. joka vaikuttaa sinun elimistöönkin. Iho voi oireilla, mielialat muuttuu. Se on oikeastaan sinun ruumiisi stressitila, kun olet raskaana. Että elä huoli vielä. Ja monelle saattaa raskauden jälkeenkin tulla vaikka minkälaisia oireita, kun hormoonitasot ja kroppa muutenkin muuttuu nopesti lyhyessä ajassa.
Sun pitää malttaa ja odottelet vaan sen muksun sieltä, sitten voit huolestua ihosta, jos siinä sitten enää mitään on huolestumistakaan. Malttia, malttia.https://www.kaksplus.fi/raskaus/odotusaika/imetys-ja-hormonit/
Kyllähän voi olla aikamoinen shokki minun keholle kun en enää raskaana tai imetä. Jännä sinäänsä nähdä mitä sitten.Dissident kirjoitti:
No en minä unohda sua, höppänä, vaan se lähinnä tarkoitti sitä että kun olet raskaana, mutta tarkoitin painottaa sitä...
Ja noita iho-oireita osaa tulla vaikka minkä vaikutuksesta. Liikaa saa elimistö jotakin, tai liian vähän. Moni ruumiin muutos kielii jostain. Olen huomannut itsekin omassa kropassa tietynlaisia muutoksia ikääntymisen vuoksi. Kroppaa pitää kuunnella enemmän ja enemmän. Mielialatkin vaikuttaa kroppaan paljon enemmän kuin nuorempana....Noh, stressi kyllä lisääntyy kun uusia oireita ilmenee tai vanhat oireet korostuu.
Pojan kanssa on haasteellista olen joutunut pojan hakemaan jo kahteen kertaan tälle lukuvuodelle koulusta.
Toivon kuntoutusta hänelle kun se on täysin painonottunut minulle täysin erityisosaaminen.
Näyttävästi masuasukki on tyttö, ultrassa täten lääkärissä näytti, joten ei taida vieläkään mennä rikki poika-tyttö vuorottelu.
Edes kahta poikaa ja vaatteet on taas pojalta säästössä mutta ei tytölle.
Pidän kumminkin varmuudella vielä pojan vaatteet jos se olisikin poika.ei voi olla täysin varma koskaan tyttöä veikatessa.valtakunta kirjoitti:
Noh, stressi kyllä lisääntyy kun uusia oireita ilmenee tai vanhat oireet korostuu.
Pojan kanssa on haasteellista olen joutunut pojan hakemaan jo kahteen kertaan tälle lukuvuodelle koulusta.
Toivon kuntoutusta hänelle kun se on täysin painonottunut minulle täysin erityisosaaminen.
Näyttävästi masuasukki on tyttö, ultrassa täten lääkärissä näytti, joten ei taida vieläkään mennä rikki poika-tyttö vuorottelu.
Edes kahta poikaa ja vaatteet on taas pojalta säästössä mutta ei tytölle.
Pidän kumminkin varmuudella vielä pojan vaatteet jos se olisikin poika.ei voi olla täysin varma koskaan tyttöä veikatessa.Miksi korostan kahta kertaa vaikka päivittäin haen koska joutunut hakemaan ennen koulunpäättymistä
Dissident kirjoitti:
No en minä unohda sua, höppänä, vaan se lähinnä tarkoitti sitä että kun olet raskaana, mutta tarkoitin painottaa sitä...
Ja noita iho-oireita osaa tulla vaikka minkä vaikutuksesta. Liikaa saa elimistö jotakin, tai liian vähän. Moni ruumiin muutos kielii jostain. Olen huomannut itsekin omassa kropassa tietynlaisia muutoksia ikääntymisen vuoksi. Kroppaa pitää kuunnella enemmän ja enemmän. Mielialatkin vaikuttaa kroppaan paljon enemmän kuin nuorempana....Onhan se kiva ettet unohtanut, kerkesin jo huolestuu
Dissident kirjoitti:
No jokainen varmaan löytää oman tyytyväisyytensä, eipä kai se tarkoitakaan, että pitäisi laakereilleen jäädä lepäämään, aina voi parantaa. Täydellinen ei voi ollakaan, mutta eikös sitä kannata tavoitella? Ei siinä minusta mitään väärää ole. Se on erijuttu, jos pitää itseään parempana kuin muut ja nostaa itsensä yli muitten, mutta ei minusta sellainen menekään käsikädessä. Ei tarvitse olla viallinen vaan sen vuoksi, että pikkuisen vikaa pitäisi löytyä.
Täähän on yksi meidän ikuisuusvänkäyksistä :)
Minä huutelen sen nöyryyden perään tuossakin asiassa. Kestämätöntä koittaa tulla toimeen ihmisen kanssa, joka on niin ollakseen. En tarkoita nyt sua, vaan niitä joilla on "täydellinen itsetunto ja omakuva", sellaiset ovat usein sokeita muiden olemassaolon oikeutukselle.valtakunta kirjoitti:
Mutta on se kuitenkin kiva ihmiselle itselleen,jos vähän vaivaisi rahoja käyttäessä vaatteita sopivuutta miettimään.
Kuin maalauksen tehtäessä saisi olla myös kriittisempi ettei olisi vain tyherrysMukavampaa voi olla, jos on mukavaa päällä. Se ei välttämättä miellytä muiden silmää, mutta ei tarvitsekaan.
Dissident kirjoitti:
Ja noita iho-oireita osaa tulla vaikka minkä vaikutuksesta. Liikaa saa elimistö jotakin, tai liian vähän. Moni ruumiin muutos kielii jostain. Olen huomannut itsekin omassa kropassa tietynlaisia muutoksia ikääntymisen vuoksi. Kroppaa pitää kuunnella enemmän ja enemmän. Mielialatkin vaikuttaa kroppaan paljon enemmän kuin nuorempana....Koen syylisyyttä kun lapsistani vanhin ollut päiväkodissa mutta muut eivät ole olleet ja ovat päinvastoin muut lapset kehuttuja koulussa eskareissa ja muutaman tunnin kerhoissa että osaavat leikkiä keskenään yms.
Mitä harvoin nähdään, kerhon tätien mukaan kuin ulkopuolisten kehujen.
Ainut mitä erilaista on tämä juuri päiväkodissa käynyt.
Eli minulla vahva uskoa ettei se sovi päiväkoti kaikilleLinerT.2 kirjoitti:
Mukavampaa voi olla, jos on mukavaa päällä. Se ei välttämättä miellytä muiden silmää, mutta ei tarvitsekaan.
Kyllä se pitää itseä mielyttää ja muutenkin ei se muillekaan ole mukavaa, jos on puhkikuluneen näköinen. Eikä luo itsellekkään mukavaa nähtävää jos ei huolehdi itsestä.
Kyllähän ihmisten viihtyvyyteen panostetaan kauniilla nähtävyydellä ja alueella kun silmä lepää se lepää kauniissa puhtaassa ja lisäksi rentouttaa.
Että kyllä se pukeutuminen. On tärkeätä itsensä hyvinvoinnille ja toisille.
Miten se vaikuttaa toisiin siten että on itsensä ikäväkseen surullinen kiukkuinen ja kaikki se paistaa naamasta eikä ylpeä itsestään.
Itsestää huolehtiminen on tärkeää.valtakunta kirjoitti:
Kyllä se pitää itseä mielyttää ja muutenkin ei se muillekaan ole mukavaa, jos on puhkikuluneen näköinen. Eikä luo itsellekkään mukavaa nähtävää jos ei huolehdi itsestä.
Kyllähän ihmisten viihtyvyyteen panostetaan kauniilla nähtävyydellä ja alueella kun silmä lepää se lepää kauniissa puhtaassa ja lisäksi rentouttaa.
Että kyllä se pukeutuminen. On tärkeätä itsensä hyvinvoinnille ja toisille.
Miten se vaikuttaa toisiin siten että on itsensä ikäväkseen surullinen kiukkuinen ja kaikki se paistaa naamasta eikä ylpeä itsestään.
Itsestää huolehtiminen on tärkeää.Mua ei yhtään rassaa painaa markettiin suoraan treeneistä hikisissä vermeissä, naama violetinpunaisena, tukka takussa ja koko olemus yltä päältä magnesiumjauhoissa. Mulla on hyvä olo just sellaisena. Jos siitä joku haluaa mielensä pahoittaa, niin ihan vapaasti. Vois vaikka katsoa sinne peiliin ;)
Ps. Tuore hiki ei haise.LinerT.2 kirjoitti:
Mukavampaa voi olla, jos on mukavaa päällä. Se ei välttämättä miellytä muiden silmää, mutta ei tarvitsekaan.
Naapurini mummelin mukavuutta on kiva, seurata vaikka näkee että on ikää on,
hän kulkee trendikkäissä hänelle sopivissa vaatteissa. Asunnon tavarat on kaikki omilla paikoilla ja liikkuvainen sellainen iloinen pirteys on kaunista katseltavaa.
Vaikka ikä on pureutunut kehoon ja kasvoille mutta kaunista katseltavaa kun on niin hyvän tuulinen, ei päntätty eikä liika koristeltu.
Minusta se on kaunista.LinerT.2 kirjoitti:
Mua ei yhtään rassaa painaa markettiin suoraan treeneistä hikisissä vermeissä, naama violetinpunaisena, tukka takussa ja koko olemus yltä päältä magnesiumjauhoissa. Mulla on hyvä olo just sellaisena. Jos siitä joku haluaa mielensä pahoittaa, niin ihan vapaasti. Vois vaikka katsoa sinne peiliin ;)
Ps. Tuore hiki ei haise.Ai sinä otit henkeen ja vereen. liian herkkä nyt kyllä oot ihan kuin tuollaista harmittelisin mikä on ihan luonnollista.
Itseäni se haittaa kun naamani on punainen usko tai ihan hikisenä menisin
.
Usko tai älä vaikka sinua ei haittaa kuset näyttäisi tulleen kun hiestä märkänä jalkovälistä elä yhtään ihmettele, jos joku kysyy onko sinulla kaikki hyvin kun naama punaisena ja kokonaan valuvia hien peittämiä jälkiä siellä täällä.se huoli on enemmän siinä miten sinä voit kun rupusissa vaatteissa menet ja tukka sekaisin.valtakunta kirjoitti:
Ai sinä otit henkeen ja vereen. liian herkkä nyt kyllä oot ihan kuin tuollaista harmittelisin mikä on ihan luonnollista.
.
Usko tai älä vaikka sinua ei haittaa kuset näyttäisi tulleen kun hiestä märkänä jalkovälistä elä yhtään ihmettele, jos joku kysyy onko sinulla kaikki hyvin kun naama punaisena ja kokonaan valuvia hien peittämiä jälkiä siellä täällä.se huoli on enemmän siinä miten sinä voit kun rupusissa vaatteissa menet ja tukka sekaisin.Varsinkin jos eivät edes ole asian mukaiset vaatteet päällä ja ymmärrä että tuut juuri liikkumasta.
LinerT.2 kirjoitti:
Mua ei yhtään rassaa painaa markettiin suoraan treeneistä hikisissä vermeissä, naama violetinpunaisena, tukka takussa ja koko olemus yltä päältä magnesiumjauhoissa. Mulla on hyvä olo just sellaisena. Jos siitä joku haluaa mielensä pahoittaa, niin ihan vapaasti. Vois vaikka katsoa sinne peiliin ;)
Ps. Tuore hiki ei haise.Haluisin itsekin olevan yhtä muotitietoinen kuin naapurini mummeli. Ainakin minun pyrkimyksenä on parempaan suuntaan.
LinerT.2 kirjoitti:
Täähän on yksi meidän ikuisuusvänkäyksistä :)
Minä huutelen sen nöyryyden perään tuossakin asiassa. Kestämätöntä koittaa tulla toimeen ihmisen kanssa, joka on niin ollakseen. En tarkoita nyt sua, vaan niitä joilla on "täydellinen itsetunto ja omakuva", sellaiset ovat usein sokeita muiden olemassaolon oikeutukselle.Niin on. Mä taas puhun täällä aina itsestäni. En niinkään välitä, miten muut voi ymmärtää minkäkin asian. Mutta palaute itsestä ei tule vaan peilin kautta itse katsomalla, vaan sitten muitten seassa eläen. Arvostus, kunnioitus ja vastavuoroisuus ansaitaan teoilla.
Ja kokonaisuus ratkaisee...valtakunta kirjoitti:
Ai sinä otit henkeen ja vereen. liian herkkä nyt kyllä oot ihan kuin tuollaista harmittelisin mikä on ihan luonnollista.
.
Usko tai älä vaikka sinua ei haittaa kuset näyttäisi tulleen kun hiestä märkänä jalkovälistä elä yhtään ihmettele, jos joku kysyy onko sinulla kaikki hyvin kun naama punaisena ja kokonaan valuvia hien peittämiä jälkiä siellä täällä.se huoli on enemmän siinä miten sinä voit kun rupusissa vaatteissa menet ja tukka sekaisin.Hehe.. Ei edelleenkään haittaa. Eikä sekään, jos olen ollut haalarihommissa ja menen niissä paskaisissa vermeissä hakemaan ruokkiksella kaupasta evästä :)
Mulla on vahvat lantionpohjalihakset, en pissi housuihini ;) Treenivaatteiden laadun ja materiaalin kanssa olen tarkka, niistä ei hikirannut näy. Jos joku ei magnesiumpilvestä ymmärrä mitä olen käynyt tekemässä, niin saa toki tulla kysymään. Sillähän se selviää :))
Mulla ei ole tarvetta miellyttää herkkänahkaisia ihmisiä. Toivon niille paksumpaa nahkaa :)valtakunta kirjoitti:
Haluisin itsekin olevan yhtä muotitietoinen kuin naapurini mummeli. Ainakin minun pyrkimyksenä on parempaan suuntaan.
Mun mummoni oli muuten tyylikäs ja hällä oli todella hyvä maku ja värisilmä myös muissa asioissa. Johtui elämäntyöstään, tai muna - kana.... Joidenkin ihmisten on helpompi kulkea siisteinä. Jos ei tee "likaisia" töitä, tai ei käy vetämässä kovia treenejä, tai on aikaa joka välissä tuhrata tunti itsensä tuunaamiseen, niin siinähän se. Eläkeläisillä on enemmän aikaa kuin työelämässä kiirehtivillä. Mikä kellekin on tärkeää, siihen riittää aikaa.
LinerT.2 kirjoitti:
Mun mummoni oli muuten tyylikäs ja hällä oli todella hyvä maku ja värisilmä myös muissa asioissa. Johtui elämäntyöstään, tai muna - kana.... Joidenkin ihmisten on helpompi kulkea siisteinä. Jos ei tee "likaisia" töitä, tai ei käy vetämässä kovia treenejä, tai on aikaa joka välissä tuhrata tunti itsensä tuunaamiseen, niin siinähän se. Eläkeläisillä on enemmän aikaa kuin työelämässä kiirehtivillä. Mikä kellekin on tärkeää, siihen riittää aikaa.
Rumat vaatteilla korreilee, sanos mummotkin. Tosin voihan sitä joskus näyttää tyylikkäältä, ei sekään väärin ole, mutta ei se koko elämä voi olla, että koreilee...kohtuus kaikessa...
valtakunta kirjoitti:
Koen syylisyyttä kun lapsistani vanhin ollut päiväkodissa mutta muut eivät ole olleet ja ovat päinvastoin muut lapset kehuttuja koulussa eskareissa ja muutaman tunnin kerhoissa että osaavat leikkiä keskenään yms.
Mitä harvoin nähdään, kerhon tätien mukaan kuin ulkopuolisten kehujen.
Ainut mitä erilaista on tämä juuri päiväkodissa käynyt.
Eli minulla vahva uskoa ettei se sovi päiväkoti kaikilleNo elä turhaan tunne syyllisyyttä, ettei kaikki lapset saa samaa kohtelua ja huomiota. Siihen voi pyrkiä, mutta ei elämä mene kaikkien muittenkaan ihmisien kohden tasapuolisesti. Sitäkin se elämä on. Kaikki mitä tulee, on otettava ja mitä saa, olla kiitollinen siitä.
Vanhemmuus ei ole vaan asioista luopumista ja hirveää yrittämistä miellyttää, se on vaan ohjausta ja suojelemista. Lasten pitää oppia elämään.
Ja en mä unohda sua, mulla on vaan töitä tässä ja sit täällä aika moni saattaa kirjoittaa mulle. Välillä aktiivisemmin jutskaan ja välillä vähemmän, mut en unohda.LinerT.2 kirjoitti:
Hehe.. Ei edelleenkään haittaa. Eikä sekään, jos olen ollut haalarihommissa ja menen niissä paskaisissa vermeissä hakemaan ruokkiksella kaupasta evästä :)
Mulla on vahvat lantionpohjalihakset, en pissi housuihini ;) Treenivaatteiden laadun ja materiaalin kanssa olen tarkka, niistä ei hikirannut näy. Jos joku ei magnesiumpilvestä ymmärrä mitä olen käynyt tekemässä, niin saa toki tulla kysymään. Sillähän se selviää :))
Mulla ei ole tarvetta miellyttää herkkänahkaisia ihmisiä. Toivon niille paksumpaa nahkaa :)Itse asiassa vieläkin korostan epäsopivissa vaatteita , miten koet epäsopivat vaatteen? Sinä puhut itseäsi häiritsevästä et niistä mistä minä puhun.
Minä koen ylpeyttä jos olen työvaatteista työstä likaisena tai treeni vaatteissa khikisenä varsinkin jos ovat sopiviaLinerT.2 kirjoitti:
Hehe.. Ei edelleenkään haittaa. Eikä sekään, jos olen ollut haalarihommissa ja menen niissä paskaisissa vermeissä hakemaan ruokkiksella kaupasta evästä :)
Mulla ei ole tarvetta miellyttää herkkänahkaisia ihmisiä. Toivon niille paksumpaa nahkaa :)Minä kuitenkin uskon ettet sinä kulje epäsopivissa vaatteissa joten puhumme eri asiasta, sehän tästä täysin huomaa.
Dissident kirjoitti:
No elä turhaan tunne syyllisyyttä, ettei kaikki lapset saa samaa kohtelua ja huomiota. Siihen voi pyrkiä, mutta ei elämä mene kaikkien muittenkaan ihmisien kohden tasapuolisesti. Sitäkin se elämä on. Kaikki mitä tulee, on otettava ja mitä saa, olla kiitollinen siitä.
Vanhemmuus ei ole vaan asioista luopumista ja hirveää yrittämistä miellyttää, se on vaan ohjausta ja suojelemista. Lasten pitää oppia elämään.
Ja en mä unohda sua, mulla on vaan töitä tässä ja sit täällä aika moni saattaa kirjoittaa mulle. Välillä aktiivisemmin jutskaan ja välillä vähemmän, mut en unohda.Luulin olevan parempi tuki päiväkodista kuin minun apu kun kaverisuhteet säännölliset ja muut, mikä piti tukea sosiaalisuutta.
Eikä se nyt niin näytä menneen niin kun joudun alusta asti muiden kiusaamiseen puuttua poikaani kohtaan päiväkodissa mutta nyt löytyy se erilaisuus, ettei ole tilanne tajua ole kehittynyt sosiaalisuudessa eli ei pysty tilanteita hahmottamaan.
Mistä joutuu väärille urille tai tulee kiusatuksi.Dissident kirjoitti:
No elä turhaan tunne syyllisyyttä, ettei kaikki lapset saa samaa kohtelua ja huomiota. Siihen voi pyrkiä, mutta ei elämä mene kaikkien muittenkaan ihmisien kohden tasapuolisesti. Sitäkin se elämä on. Kaikki mitä tulee, on otettava ja mitä saa, olla kiitollinen siitä.
Ja en mä unohda sua, mulla on vaan töitä tässä ja sit täällä aika moni saattaa kirjoittaa mulle. Välillä aktiivisemmin jutskaan ja välillä vähemmän, mut en unohda.Kyllä vanhemmuus vaatii myös uhrauksia omastaa ajastaan siten se kuuluukin mennäkin, lapsen tarpeiden mukaan,
ymmärtämistä asioita puida monelta kannalta ja monella tavalla.valtakunta kirjoitti:
Kyllä vanhemmuus vaatii myös uhrauksia omastaa ajastaan siten se kuuluukin mennäkin, lapsen tarpeiden mukaan,
ymmärtämistä asioita puida monelta kannalta ja monella tavalla.No kohtuudella minusta. Jos vanhempi kärsii kohtuuttomasti, sitten on jokin pielessä...
Dissident kirjoitti:
No kohtuudella minusta. Jos vanhempi kärsii kohtuuttomasti, sitten on jokin pielessä...
Noh ei ne helpotu vaikka jotain olisi pielessä😁 vaan tulee enemmän työtä.
Dissident kirjoitti:
No kohtuudella minusta. Jos vanhempi kärsii kohtuuttomasti, sitten on jokin pielessä...
Jos ei tee sitä työtä se ongelma van pahenee
valtakunta kirjoitti:
Jos ei tee sitä työtä se ongelma van pahenee
No jos näkee vanhemmmuuden työnä ja se on ok itelleen, niin sit se on ok. Mulle se on seuraamista. Ennen se oli vielä rasittavaa, mutta näin se antaa enemmän ja muksutkin tykkää.. mut jokainen tavallaan.
Dissident kirjoitti:
No jos näkee vanhemmmuuden työnä ja se on ok itelleen, niin sit se on ok. Mulle se on seuraamista. Ennen se oli vielä rasittavaa, mutta näin se antaa enemmän ja muksutkin tykkää.. mut jokainen tavallaan.
Lapsesi on sen verran isot että hyvä pohjatyö auttaa menestykseen, jos ei numerot tipu ja osaa hakea apua tarvittaessa tai teetä ongelmia itselleen esim jos laiminlyö läksyt, lain mukaan huoltaja maksat siitä.
Lapseni olisi saanut niin pahasti turpaan jos aikuinen ei siihen puutunut. Näin koulunkäynnin ohjaakin sanoin.
Normaali lapsi oppii nopeasti mutta taas kirjaimellisesti sosiaalisesta vaikeudesta kärsivä ei.
Lapseni oli itselleen erittäin vihainen että yritti itseään satuttaa koulussa.
Etten koe että vahdin lastani liikaa vaan pitäisi kaikkien osata paremmin ohjata,häntä oikein kun kotona käsittelen, joka päivän ongelmia se vie loppu illan aikaa ja edellisiä koulun ongelmia joutui käsittelemään kaksi päivää ja siltikään kaikkia ei ole käyty ihan oikein oppimisesti vieläkään läpi.
Lapsi ei ymmärrä seurauksia vaan aikuinen ymmärtää.
Ei ole lapsellekkaan mukavaa.Dissident kirjoitti:
No voi ryökäle, on se tää nykymeno sairasta. Ne kellä on töitä, niillä on sitten niitä ihan hulluna. Koitahan jaksaa...
Eräässä ketjussa minua kehoitettiin olemaan iloinen siitä, että kirjoittaja itse vapaaehtoisesti jättäytyy työelämän ulkopuolelle. Jumalauta, että kävi hermoon, kun töitä tekevät joutuu elättämään nämä loiset verorahoillaan. Että kukahan ne työt sitten tekee kun meikäläisen sukupolvi makaa vaipoissaan työkyvyttömänä, kun ensin on eläkeikä nostettu jonnekin 85 vuoden tienoille.
elämänpeli1 kirjoitti:
Eräässä ketjussa minua kehoitettiin olemaan iloinen siitä, että kirjoittaja itse vapaaehtoisesti jättäytyy työelämän ulkopuolelle. Jumalauta, että kävi hermoon, kun töitä tekevät joutuu elättämään nämä loiset verorahoillaan. Että kukahan ne työt sitten tekee kun meikäläisen sukupolvi makaa vaipoissaan työkyvyttömänä, kun ensin on eläkeikä nostettu jonnekin 85 vuoden tienoille.
No täällä on näitä trolleja, joitten oma paha olo vissiin helpottuu, kun saa toiselle pahan olon aikaseksi.
Mutta mä keksin työelämästä itselleni stressittömämmän paikan, kun luin joskus pätkän jostain raamatusta. Oli isäntä ja kolme renkiä. Jokainen sai saman palkan ja yksi oli ahkera , toinen siltä väliltä ja kolmas patalaiska. Tämä ahkera teki työnsä hyvin, mutta sätti laiskaa. Sätti sitä isännällekin sitä, mutta tämä jyrähti. "Ei ole sinun palkastasi pois, vaikka tämä kolmas renki ei tekis mitään".
Ymmärsin tuon tekstin silloin jo jotenkin, mutta nyt ymmärrän vielä syvemmin, koska ymmärrän intensiivisemmin, että meidän jokaisen vaikutusalueeseen kuuluu vain minä itse.
Ehkä saat miettimistä tuosta, tai ainakin ajatusta alkuviikkoon.Dissident kirjoitti:
No täällä on näitä trolleja, joitten oma paha olo vissiin helpottuu, kun saa toiselle pahan olon aikaseksi.
Mutta mä keksin työelämästä itselleni stressittömämmän paikan, kun luin joskus pätkän jostain raamatusta. Oli isäntä ja kolme renkiä. Jokainen sai saman palkan ja yksi oli ahkera , toinen siltä väliltä ja kolmas patalaiska. Tämä ahkera teki työnsä hyvin, mutta sätti laiskaa. Sätti sitä isännällekin sitä, mutta tämä jyrähti. "Ei ole sinun palkastasi pois, vaikka tämä kolmas renki ei tekis mitään".
Ymmärsin tuon tekstin silloin jo jotenkin, mutta nyt ymmärrän vielä syvemmin, koska ymmärrän intensiivisemmin, että meidän jokaisen vaikutusalueeseen kuuluu vain minä itse.
Ehkä saat miettimistä tuosta, tai ainakin ajatusta alkuviikkoon.Sori, mut palstapsykologin tuumailut eivät saa minua ajattelemaan asioita yhtään syvemmin. Mut noita kolmea tyyppiä näkee minunkin töissä ja eihän se palkasta ole pois, mut ei se palkkaa lisääkään, vaikka joutuu kahden ihmisen työt välillä tekemään.
valtakunta kirjoitti:
En sinäänsä sinkkuuden syynä pidä ulkonäköä vaan tyylien erinäköisyys luonnon erilaisuus.Parit pukeutuvat samantyylisesti? Ei enää nykyaikaan, joskus 80-luvulla olikin samanlaisia tuulipukupareja. Ehkä ne on samoja pareja samoissa puvuissa. Mut anyway, minut saa viedä saunan taakse ja ampua, jos erehdyn moiseen!
elämänpeli1 kirjoitti:
Sori, mut palstapsykologin tuumailut eivät saa minua ajattelemaan asioita yhtään syvemmin. Mut noita kolmea tyyppiä näkee minunkin töissä ja eihän se palkasta ole pois, mut ei se palkkaa lisääkään, vaikka joutuu kahden ihmisen työt välillä tekemään.
Heh. Psykologi....ehei...mä oon palstajeesus!
No kukas se kahden työt suostuu tekemään? Uhriutujako? Eihän näitä kukaan muukaan tee, ite on pakko....
Kaikista paskinta itsensä kehittämisessä on huomata olevansa paska. Sen vielä nielee, että joku muu sen sanoo, mutta sitten se vasta koskee ja kovaa, kun sen tajuaa itse.elämänpeli1 kirjoitti:
Parit pukeutuvat samantyylisesti? Ei enää nykyaikaan, joskus 80-luvulla olikin samanlaisia tuulipukupareja. Ehkä ne on samoja pareja samoissa puvuissa. Mut anyway, minut saa viedä saunan taakse ja ampua, jos erehdyn moiseen!
Kyllä niitä oli rock tyyli paistaa läpi yms muu.
Varmaan johtuu samasta fanituksesta.😁elämänpeli1 kirjoitti:
Parit pukeutuvat samantyylisesti? Ei enää nykyaikaan, joskus 80-luvulla olikin samanlaisia tuulipukupareja. Ehkä ne on samoja pareja samoissa puvuissa. Mut anyway, minut saa viedä saunan taakse ja ampua, jos erehdyn moiseen!
En minä sinua vie saunan taakse vaan saunaan vihtomaan mielummin,pahat ajatukset pois.
Dissident kirjoitti:
Pistän linkin missä on oppivelvollisuudesta ja rangaistus oppivelvollisuuden laiminlyönistä.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980628#L8P45- dsfsdgrtwer
elämänpeli1 kirjoitti:
Mikään pakkohan sinunkaan ei ole tänne verojasi maksaa, että sikäli kyllä hermostut nyt turhasta. Kyllä itseäkin ottaa päähän, kun ajattelee millaisten niljakkeiden elämistä edesauttaa veronmaksulla ja muulla yhteiskunnallisella toiminnalla, joten usein onkin helpompi olla ajattelematta koko asiaa. Parempi on vaan opetella hyväksymään erilaiset ihmiset ja hyväksyä se, että kaikki pelaavat tätä peliä ensisijaisesti vain itsensä eduksi.
dsfsdgrtwer kirjoitti:
Mikään pakkohan sinunkaan ei ole tänne verojasi maksaa, että sikäli kyllä hermostut nyt turhasta. Kyllä itseäkin ottaa päähän, kun ajattelee millaisten niljakkeiden elämistä edesauttaa veronmaksulla ja muulla yhteiskunnallisella toiminnalla, joten usein onkin helpompi olla ajattelematta koko asiaa. Parempi on vaan opetella hyväksymään erilaiset ihmiset ja hyväksyä se, että kaikki pelaavat tätä peliä ensisijaisesti vain itsensä eduksi.
Tottakai jokainen pelaa omaan pussiinsa, mut pakko on minunkin verot maksaa, jos meinaan omalla autolla ajaa, omassa talossa asua jne. Saat palkkaa, maksat veroja, mutta samalla tienaat kuitenkin sen verran mukavasti, että ei tarvii köyhyyttä valitella. Onhan sekin vaihtoehto, että sulkee silmänsä ja korvansa kaikelta, elää omassa pikku pikku kuplassaan kuvitellen, ettei maailman pahuus yllä sinne ikinä. Erilaisuus on ihan jees, mutta loisiminen ei.
Dissident kirjoitti:
Heh. Psykologi....ehei...mä oon palstajeesus!
No kukas se kahden työt suostuu tekemään? Uhriutujako? Eihän näitä kukaan muukaan tee, ite on pakko....
Kaikista paskinta itsensä kehittämisessä on huomata olevansa paska. Sen vielä nielee, että joku muu sen sanoo, mutta sitten se vasta koskee ja kovaa, kun sen tajuaa itse.No palstajeesus onkin sopivampi nimitys sinulle. Uhriutuja varmasti tekeekin useamman ihmisen työt ja pitää siitä hirveästi meteliä, minun ei tarvii. Minä en tee toisten töitä, jokainen kantakoon vastuun itse tekemättömistä hommistaan, minulle riittää, että omat työt tulee tehtyä, niitäkin on riittävästi, ettei ehdi toisten töihin puuttumaan.
valtakunta kirjoitti:
En minä sinua vie saunan taakse vaan saunaan vihtomaan mielummin,pahat ajatukset pois.
Kiitos, mutta ei kiitos.
elämänpeli1 kirjoitti:
No palstajeesus onkin sopivampi nimitys sinulle. Uhriutuja varmasti tekeekin useamman ihmisen työt ja pitää siitä hirveästi meteliä, minun ei tarvii. Minä en tee toisten töitä, jokainen kantakoon vastuun itse tekemättömistä hommistaan, minulle riittää, että omat työt tulee tehtyä, niitäkin on riittävästi, ettei ehdi toisten töihin puuttumaan.
Kirjoitit vaan....
"mut ei se palkkaa lisääkään, vaikka joutuu kahden ihmisen työt välillä tekemään."
Niin oletin, että teet sitten enemmän, mutta puhuitkin vaan tekeväs, et tee...?Dissident kirjoitti:
Kirjoitit vaan....
"mut ei se palkkaa lisääkään, vaikka joutuu kahden ihmisen työt välillä tekemään."
Niin oletin, että teet sitten enemmän, mutta puhuitkin vaan tekeväs, et tee...?Lukija voi ymmärtää asian ihan niinkuin haluaa, sinullakin on vapaus tulkita minun tekstejäni ihan oman maun mukaan. En ole vielä täysin sisäistänyt, että täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
elämänpeli1 kirjoitti:
Lukija voi ymmärtää asian ihan niinkuin haluaa, sinullakin on vapaus tulkita minun tekstejäni ihan oman maun mukaan. En ole vielä täysin sisäistänyt, että täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
Joo. Tarkoituksella sanoinkin ja tartuin lillukanvarpuihin.
Joskus itseään ei osaa ottaa vastaan kriittisesti. Sä ihan ensimmäiseksi sanoit, että on isot silmäpussit ja se johtuu suuresta työmäärästä. Sitten mainitsit laiskoja ihmisiä yms. Tuossa alempana ahdistus palstakirjoituksista. Nää kaikki ärsytykset johtuu sinusta itsestäsi. Se miten otat ne.
Mitä enemmän ärsyynnyt kaikesta, sen ärsyyntyneempi ja turhautuneempi olet.
Esimerkiks töissä tekevälle työnnetään hommia lisää ja lisää, koska sinä suostut ne tekemään. Täällä nää jotkut kirjoittaa mitä kirjoittaa, koska eivät suostu muuta näkemään. Ja sanoitpa nätisti tai rumasti, niin ei ne kuuntele.
Ainut mihin voi vaikuttaa, on se oma itsensä. Kannattaa kuunnella sitä mieltä ja kroppaa. Sama mieli sua ohjailee niin täällä, kuin työpaikallas. Sanoin jo sulle vähänaikaa sitten, että oot muuttunut katkerammaks ja kärttyiseks, mistä minä sinut alkuun muistan. Eikä se vaikuta hyvältä suuntaukselta...
Siks tartun lillukanvarsiin ja tökkäsen esiin jotain.Dissident kirjoitti:
Joo. Tarkoituksella sanoinkin ja tartuin lillukanvarpuihin.
Joskus itseään ei osaa ottaa vastaan kriittisesti. Sä ihan ensimmäiseksi sanoit, että on isot silmäpussit ja se johtuu suuresta työmäärästä. Sitten mainitsit laiskoja ihmisiä yms. Tuossa alempana ahdistus palstakirjoituksista. Nää kaikki ärsytykset johtuu sinusta itsestäsi. Se miten otat ne.
Mitä enemmän ärsyynnyt kaikesta, sen ärsyyntyneempi ja turhautuneempi olet.
Esimerkiks töissä tekevälle työnnetään hommia lisää ja lisää, koska sinä suostut ne tekemään. Täällä nää jotkut kirjoittaa mitä kirjoittaa, koska eivät suostu muuta näkemään. Ja sanoitpa nätisti tai rumasti, niin ei ne kuuntele.
Ainut mihin voi vaikuttaa, on se oma itsensä. Kannattaa kuunnella sitä mieltä ja kroppaa. Sama mieli sua ohjailee niin täällä, kuin työpaikallas. Sanoin jo sulle vähänaikaa sitten, että oot muuttunut katkerammaks ja kärttyiseks, mistä minä sinut alkuun muistan. Eikä se vaikuta hyvältä suuntaukselta...
Siks tartun lillukanvarsiin ja tökkäsen esiin jotain.Sun kanssa on käytännössä äärimmäisen raskasta keskustella, kun takerrut pikkuasioihin. Itse kirjoitit noista kolmesta eri tyyppistä töissä, kommentoin siihen ja sinä niputat kaiken yhteen ja alat jeesustelevaan sävyyn saarnaamaan. Ehkä olen katkera ja kärttyinen, mut sitähän minä olen aina ollutkin, varsinkin kun pilkunviilaajien kanssa joutuu tekemisiin.
- sdgdfrterty
elämänpeli1 kirjoitti:
Tottakai jokainen pelaa omaan pussiinsa, mut pakko on minunkin verot maksaa, jos meinaan omalla autolla ajaa, omassa talossa asua jne. Saat palkkaa, maksat veroja, mutta samalla tienaat kuitenkin sen verran mukavasti, että ei tarvii köyhyyttä valitella. Onhan sekin vaihtoehto, että sulkee silmänsä ja korvansa kaikelta, elää omassa pikku pikku kuplassaan kuvitellen, ettei maailman pahuus yllä sinne ikinä. Erilaisuus on ihan jees, mutta loisiminen ei.
Voit maksaa verosi myös sellaisessa yhteiskuntajärjestelmässä, joka miellyttää omaa egoasi paremmin. Ei niitä juuri täällä ole "loisille" tarpeen maksaa. Tässä, mitä kutsut loisimiseksi, ei ole mitään oikeaa ongelmaa. Ennemmin miettisin niitä "loisia", jotka "verosuunnittelevat" tulonsa tai leppostelevat pääomatulojen varassa. Siinä sitä olisi sarkaa poliitikoille. Ei itseäni ainakaan kiinnosta olla osa sellaista koneistoa, joka vetää tuottonsa selkänahastani ja kasvattaa tuollaisten loisten pääomaa.
elämänpeli1 kirjoitti:
Sun kanssa on käytännössä äärimmäisen raskasta keskustella, kun takerrut pikkuasioihin. Itse kirjoitit noista kolmesta eri tyyppistä töissä, kommentoin siihen ja sinä niputat kaiken yhteen ja alat jeesustelevaan sävyyn saarnaamaan. Ehkä olen katkera ja kärttyinen, mut sitähän minä olen aina ollutkin, varsinkin kun pilkunviilaajien kanssa joutuu tekemisiin.
No nautitko kärttyisestä ja katkerasta elämästäsi? Minusta ainakin tuntuu, että et.
Kyllä täällä voi kaiken epämiellyttävän ja raskaan sivuuttaa. Jos en saa vastausta, lopetan kirjoittamisen siihen. Enkä haluakaan täällä ketään varsinaisesti miellyttää.
Joittenkin kirjoituksiin tartun, mutta joitakin pidän junnaajina, että sitten en ala vääntämään asioista. Enkä tuputa mitään. Saa olla katkera ja ahdistunut ihan rauhassa jos se on se juttu millä jaksaa. Onhan joku Harmiskin sellainen. Ei senkään päätä saa käännettyä. Marmattakoot...Dissident kirjoitti:
No nautitko kärttyisestä ja katkerasta elämästäsi? Minusta ainakin tuntuu, että et.
Kyllä täällä voi kaiken epämiellyttävän ja raskaan sivuuttaa. Jos en saa vastausta, lopetan kirjoittamisen siihen. Enkä haluakaan täällä ketään varsinaisesti miellyttää.
Joittenkin kirjoituksiin tartun, mutta joitakin pidän junnaajina, että sitten en ala vääntämään asioista. Enkä tuputa mitään. Saa olla katkera ja ahdistunut ihan rauhassa jos se on se juttu millä jaksaa. Onhan joku Harmiskin sellainen. Ei senkään päätä saa käännettyä. Marmattakoot...Ei minulla ole mitään valittamista elämässäni, sinä saat kuvitella ihan mitä vain haluat. Mutta en syytä ketään toista omista valinnoistani, osaan kantaa vastuun omasta elämästäni, siihen ei moni palstaurpo kykene. Sinä taas olet mielestäni vähän hönö tosikko, joka ottaa kaiken turhan kirjaimellisesti. Sinä etsit suuria merkityksiä merkityksettömistä kommenteista, vahinko, ettet vain ymmärrä kokonaisuutta, ellei sitä väännetä rautalangasta.
elämänpeli1 kirjoitti:
Ei minulla ole mitään valittamista elämässäni, sinä saat kuvitella ihan mitä vain haluat. Mutta en syytä ketään toista omista valinnoistani, osaan kantaa vastuun omasta elämästäni, siihen ei moni palstaurpo kykene. Sinä taas olet mielestäni vähän hönö tosikko, joka ottaa kaiken turhan kirjaimellisesti. Sinä etsit suuria merkityksiä merkityksettömistä kommenteista, vahinko, ettet vain ymmärrä kokonaisuutta, ellei sitä väännetä rautalangasta.
No rakkaalla lapsella monta nimeä. Hyvä että hyvin huiskaa.
- eipäei.ei
täss venyny taas hiusten leikkuusee meneminen ja jos itse kaljuksi vedän odotelles,
sitte on hirviön näköinen enemmän vileä seuraavat kuukaudet.. joten lose-lose tilanne
sit ku käyn hiukset leikkaan, ammattilaisel, se on hvetin kallista ja silläki rahal olis kenoa voinu tehdä ja voittaa satoja tuhansia, millä taas aisi pimppaa tuhatvarmasti Entäs jos on itse valinnut sinkkuuden huonojen parisuhteiden tilalle? Pitääkö siitäkin tuntea syyllisyyttä ja pahaa mieltä? Typerä aloitus kaiken kaikkiaan.
Täällä on aika selvä jako: palstasedät, jotka itkevät kun eivät "saa" parisuhdetta. Ja naiset, jotka ovat oikein tyytyväisiä vallitsevaan olotilaansa. Mennään vaikka hymyilemään velmusti peilin eteen, jeees... ;)
- 876876868768
LinerT.2 kirjoitti:
Täällä on aika selvä jako: palstasedät, jotka itkevät kun eivät "saa" parisuhdetta. Ja naiset, jotka ovat oikein tyytyväisiä vallitsevaan olotilaansa. Mennään vaikka hymyilemään velmusti peilin eteen, jeees... ;)
Olen huomannut saman! Naiset eivät täällä koskaan valita elämäntilanteestaan..
LinerT.2 kirjoitti:
En ole minäkään lukenut kommentteja, joissa miehiä haluttaisiin keittää elävältä, koska on kaikkien miesten syy, kun nainen jää yksin. Miesten uikutuskirjoituksia taas on joka aloitus väärällään. Tätä palstaa lukemalla jos tekee yhteenvedon suomalaisesta miehestä, niin tulokseksi olen saanut kiltin ja kunnollisen ätmiksi kutsutun miehen, jolla olisi paljon annettavaa naiselle. Naiset taas ovat huoria, lorttoja, mielenvikaisia rumia kurppia, joiden elämäntehtävä on lisääntyä jännämiehen kanssa. Kiltti ja kunnollinen joutuu sitten elättämään sekä naisen että jännälapset peläten henkensä puolesta jännäexää. Tämän kaiken olen oppinut palstalta eli ei ole helppoa peruspalstalaisen elämä!
Tämä on alhainen aloitus, eikä taitoja ole kuin halventaa. Nyt tiedän sinun syyksi sinkkuuteen
- lgfjeioowei
En ole AP, mutta aloitus ei ole millään tavalla alhainen vaan puhdasta faktaa. Yleensä (huom! ei aina) nämä rumat ihmiset, jotka etsivät esim. jostain Suomi24:n treffeiltä kumppania kehtaavat kirjoittaa profiileihinsa kamalan pitkän listan, mitä kaikkea kumppanin tulee olla jne. tajuamatta sitä, että he eivät sen näköisinä tule ikinä saamaan semmoista kumppania. En ole itse pinnallinen vaikka siltä ehkä vaikuttaakin, mutta kyllä se ulkonäkö kuitenkin merkitsee.. se joka toista väittää jauhaa paskaa ja valehtelee itselleen sekä muille.
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran, että vaikka olisin ollut treffeillä kuinka jäätävä tahansa, niin silti joka tapaamisen jälkeen olen saanut naisilta puhelimeeni viestin "olet tosi hyvän näköinen, millois nähdään uudelleen?" Koskaan en ole saanut pakkeja.. että vai ei ole ulkonäöllä väliä? Haistakaa paska. lgfjeioowei kirjoitti:
En ole AP, mutta aloitus ei ole millään tavalla alhainen vaan puhdasta faktaa. Yleensä (huom! ei aina) nämä rumat ihmiset, jotka etsivät esim. jostain Suomi24:n treffeiltä kumppania kehtaavat kirjoittaa profiileihinsa kamalan pitkän listan, mitä kaikkea kumppanin tulee olla jne. tajuamatta sitä, että he eivät sen näköisinä tule ikinä saamaan semmoista kumppania. En ole itse pinnallinen vaikka siltä ehkä vaikuttaakin, mutta kyllä se ulkonäkö kuitenkin merkitsee.. se joka toista väittää jauhaa paskaa ja valehtelee itselleen sekä muille.
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran, että vaikka olisin ollut treffeillä kuinka jäätävä tahansa, niin silti joka tapaamisen jälkeen olen saanut naisilta puhelimeeni viestin "olet tosi hyvän näköinen, millois nähdään uudelleen?" Koskaan en ole saanut pakkeja.. että vai ei ole ulkonäöllä väliä? Haistakaa paska.On se alhainen kun se kaikkiin kohdistuu aloitus.
Peilistä ei näy sisäistä kauneutta vaikka ulkonäkö olisi itselle mielyttävä.- Totuuss
Naiset on alhaisia olentoja. Eivät välitä muusta kun ulkonäöstä. Pakkien antaminen ulkonäön takia on halventavaa. Rumana en pääse edes juttelee naisille kun saan pakit ennen jo.
Totuuss kirjoitti:
Naiset on alhaisia olentoja. Eivät välitä muusta kun ulkonäöstä. Pakkien antaminen ulkonäön takia on halventavaa. Rumana en pääse edes juttelee naisille kun saan pakit ennen jo.
Valheita on turha syöstä minulle
lgfjeioowei kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran, että vaikka olisin ollut treffeillä kuinka jäätävä tahansa, niin silti joka tapaamisen jälkeen olen saanut naisilta puhelimeeni viestin "olet tosi hyvän näköinen, millois nähdään uudelleen?" Koskaan en ole saanut pakkeja.. että vai ei ole ulkonäöllä väliä? Haistakaa paska.Tottakai ulkonäöllä on väliä, ei ole terve se joka muuta väittää. Jokainen etsii omaa silmää miellyttävää kumppania, toisilla vain ne luulot omasta ulkonäöstä on kaikkea muuta kuin realistiset.
- Totuuss
Itkettää kun näen peilistä miten helvetin ruma olen. En ikinä tule naista saamaan.
- Ruma-ätmi
Peili särkyi kun katsoin siitä itseäni.
- kaisanoasaa
Peili kertoo totuuden miksi ihminen on sinkku. Peili kertoo asioita mitä muut ei uskalla kertoa.
- tasopoliisi
Naiset on vitun rumia. Minä en ainakaan olisi naisten kanssa
- Teknodonna
Katsoin juuri vessan peiliin, Peili olisi pestävä, jotta näkisin itseni paremmin. Muuten olen aika juhlineen näköinen.
(naurua)- Teknodonna
Pelkkä hampaiden pesu antaa hieman fressimmän ilmeen. Suihku ei saa olla liian kuuma, sillä voi tulla huono olo. Liian kylmässä suihkussa on epämiellyttävä olla. Ja jos tulee huono olo, niin aina voi istua lattialla
Menen nyt suihkuun, kas näin.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Pelkkä hampaiden pesu antaa hieman fressimmän ilmeen. Suihku ei saa olla liian kuuma, sillä voi tulla huono olo. Liian kylmässä suihkussa on epämiellyttävä olla. Ja jos tulee huono olo, niin aina voi istua lattialla
Menen nyt suihkuun, kas näin.
(hirn)Pesutapahtuma on sekä sisäinen että ulkoinen. Tämä minua on aina hämmästyttänyt. On hyvin vaikea selittää sitä muutosta, jonka lotraaminen aiheuttaa mentaalipuolella.
Eilisen voi aikuusten oikeesti pestä.
(hirn) - Teknodonnna
Teknodonna kirjoitti:
Pesutapahtuma on sekä sisäinen että ulkoinen. Tämä minua on aina hämmästyttänyt. On hyvin vaikea selittää sitä muutosta, jonka lotraaminen aiheuttaa mentaalipuolella.
Eilisen voi aikuusten oikeesti pestä.
(hirn)HIusten harjaaminen on todella raskasta. Juuri tämän vuoksi olen ajatellut päättää sinkkuelämäni, ja hommata itselleni harjaajan.
(naurua) - Teknodonna
Teknodonnna kirjoitti:
HIusten harjaaminen on todella raskasta. Juuri tämän vuoksi olen ajatellut päättää sinkkuelämäni, ja hommata itselleni harjaajan.
(naurua)Harjaaja voisi olla myös hieroja. LIsäksi hän voisi olla kehuekspertti, ja buustaisi mua aina aamuisin ylistämällä hienovaraisesti sitä miten kaunis olen, ja älykäs.
Kuulostaa aika hyvltä.
(hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Harjaaja voisi olla myös hieroja. LIsäksi hän voisi olla kehuekspertti, ja buustaisi mua aina aamuisin ylistämällä hienovaraisesti sitä miten kaunis olen, ja älykäs.
Kuulostaa aika hyvltä.
(hihitystä)Kehuhenkilö saisi kuitenkin olla mainitsematta mitään tisseistäni. Tissiasiani on henkilökohtainen, eikä kuulu edes nettiin ruodittavaksi, vaikka sinne hyvin saattaisi lipsahtaa.
(reps) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kehuhenkilö saisi kuitenkin olla mainitsematta mitään tisseistäni. Tissiasiani on henkilökohtainen, eikä kuulu edes nettiin ruodittavaksi, vaikka sinne hyvin saattaisi lipsahtaa.
(reps)Netissä ihmistä vain parjataan huolimatta siitä, miltä hän näyttää. Tässä mielessä netti on vain negatiivinen asia tai seikka ihmiselämässä.
Nyt olen pissalla.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Netissä ihmistä vain parjataan huolimatta siitä, miltä hän näyttää. Tässä mielessä netti on vain negatiivinen asia tai seikka ihmiselämässä.
Nyt olen pissalla.
(hirn)Huoneellinen pimeää
Mielestäni oli tiistai. Oli myös pimeää huoneessa, jossa ei ollut muuta kuin tuoli, minä ja pimeys. En kuullut muita ääniä kuin omista liikkeistäni johtuvia. Tuoli oli mukava, pehmeä ja kangasverhoiltu lepotuoli, jonka kuosi oli karhea. Sen väristä en osannut sanoa mitään. Pimeys tuntui olevan lähellä, aivan kiinni kasvoissa ja kaikkialla. Toisinaan sillä oli silmät, toisinaan taas ei. Ärsykkeiden vähäisyys sai kuvittelemaan äärettömyyteen tähtiä, jotka syttyivät kaukaisuuteen yhtä nopeasti kuin ne sinne katosivat. Värillisiä olemattomuuspilviä leijaili, haihtui ja syntyi uudelleen monissa erilaisissa sävyissä. En tuntenut oloani ahdistuneeksi, mutta pimeydellä oli kuitenkin paino, joka tuntui kehollani, ja sen läsnäolo aiheutti lievän hermostuneisuuden tunteen, kuin tuulenvireen liikkumattomaan huoneilmaan.
- Voiko tämän viedä jo pois? Tarjoilija kysyi ja osoitti leivoslautastani. Kahvikupissa oli vain vaahtorengas sisäreunuksella, joka oli sinne kuivunut ja siellä jäähtynyt. Suklaaleivos oli sekin lähes tiessään, ja jäljellä oli vain sen verran, että nainen oli päättänyt kysyä kysymyksensä. Hän oli naiseksi ja tarjoilijaksi pitkä, hoikka ja hämmentävän kaunis tumma nainen, jolla oli selväpiirteiset ja kaarevat kasvonmuodot. Hiukset oli sidottu kiinni kuin patsaaseen, jolla oli odottava ilme. Nimikyltin alla olevat rinnat olivat suhteellisen pienet. Hänellä oli kaunis nimi, ulkomaalainen, ja erilaisia valtioiden lippuja on koko kyltin täydeltä koristelemassa ja syventämässä hänestä saatavaa mielikuvaa. Silmät olivat seepiaa, tummaa ruskeaa, jolla mustekalat värjäävät ympäröivää vettä siloin, kun oli kadottava jälkiä jättämättä.
- Ihmisetonvaiketaallways
Ei vaan nappaa naisen ettiminen kun niin moni kusipää tullut eteen elämässä. Miksi tavoitella naisia kun niissäkin niin monet on pinnallisia kusipäitä joilla prioriteetit vinksallaan. Olen tullut tähänkin asteen toimeen ilman naista. Olen tyytyväinen elämääni näin. Vaikka lähtisin ettimään tuskin löytäisin ketään kunnollista ja chanssi löytää on niin pieni , että miksi näkisin vaivan.
- ätmi-35
Ymmärrän että tällä naamalla en saa koskaan naista.
- kaisanoasaa
En halua.
- kiipeilyä
hauskat immeiset suap seuraa, loputtomasti
- vierailiaj
Olen kyllä aika komea
- Teknodonna
Joka aamu ihmiset katsovat peiliin kaikkialla länsimaistuneessa maailmassa. Jos näin ei tee, saattaa olla jotain muuta ja kotoisampaa.
😁- Teknodonna
Itselläni näyttäisi olevanolevan naururyppyjä silmäkulmissa.
Mistähän johtuu?
😁
- komeaksihaukuttusinkkuM
Minä olen komeaksi ja hyvännäköiseksi kehuttu monen naisen suulla. Ja eivät ole pelkästään sukulaisnaisia, kun joku kuitenkin tuollaisen "hauskan" heiton heittää. Kehuvia kommentteja on tullut jopa oman sukupuolen edustajilta.
Silti olen sinkku vasten tahtoani. Nykyään toki olen unohtanut parisuhdehaaveilut kokonaan ja tottunut yksinelämiseen, mutta kuitenkin.
Peiliin katsomalla syy sinkkuuteen ei siis selviä. Asiat ei ole aina noin yksinkertaista. - Varmastipihtaavakurppa
Joo, puhutaanko oikeasta peilistä vai sielun peilistä? Nettideiteillä kun on pyörähtänyt, niin on se jotenkin surullista, että jo esittelyssä pistetään tiukat kriteerit ja tämä koskee varmaan molempia sukupuolia. Teksti on vihamielistä, kireää, ehdotonta, vaativaa, huumorista ei tietoakaan ja seksiä pitäisi tietysti saada heti ja välittömästi, mielummin kotiovelle toimitettuna, ettei vaan tarvitsisi lähteä minnekään (ainakaan sitä yhtä kertaa enempää). Tähän päälle tulee vielä ne ulkonäkövaatimukset, mitkä yleensä ei kohtaa sen kanssa, mitä omasta peilistä tuijottaa. Mennään minäminä edellä: minä haluan, minä vaadin, minä odotan... Ei tuollaisille tee mieli mitään vastata, saati laittaa itse viestiä. Ihmiset ovat sokeita itselleen ja se näkyy niin raadollisen selvästi tuossa parin haussa. Että joo, kyllä se vika on siellä peilissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027