Moro!
Kokemuksia LVI-Asennus yrityksistä onko nopeaa, tehokasta, laatua, informaation kulku, jne....
antakaa suoraa palautetta miten on hoidettu asiat kaikilta osin mitkä on kuulut LVI tehtäviin.
TV: Kuluttuja
LVI-Asennus
13
3918
Vastaukset
- Lämpölukkosäälittävä
Teollisuustie 17 oleva yritys tekee huonoa jälkeä, tosi hidasta kuin vesimato piimässä tiedon kulkua ei oikeasti ole eikä kysytä miten on suunniteltu, miten asennetaan paikoilleen. Kiertäkää oikeasti kaukaa tämä yritys, ikinä en tule enään käyttämään tämän yrityksen palveluja millään tavoilla vaikka saisi pikkusen halvemmalla kuin muista.
- eieieier
Kiertäkää kaukaa kokemusta on huonosta työn laadusta jne
- kyrpiintynyt
Kyllä oli samanlaisia kokemuksia, eipä tässä muuta.
- haistamaista
kyl on huonoa palvelua ja työn laatu mitä sattuu
- ikkremimiN
johtava porras vähättelee työntekijöiden tekemiä virheitä....
- qwedsazxc
Samaa mieltä :)
- Kiittelevä
Artic propipen miehet tekivät meille putkiremontin nopeasti, laadukkaasti ja edullisesti. Viikko koko omakotitalon putkitöissä.
- älä-viitsi-ei-onnistu
Terve, mitä muuta sinulle kuuluu Artic propipen omistamisen lisäksi? Eikö olekkin hyvä paikka mainostaa täällä omaa firmaa? Psssssst, kukaan ei huomannut jekkuasi...
- Anonyymi
Lapin Lämpölukosta en keksi muuta positiivista kuin hinta. Rivitaloomme uusitaan putket. Eilen asentajat nirhasivat vahingossa saunankiukaan sähköjohdon poikki, mutta eivät asiasta ilmoittaneet. Vaihdoimme sulakkeita ja yritimme saada kiuasta lämpiämään, ja tietämättöminä vaaransimme turvallisuutemme. Sähköasentaja kävi perjantaina, mutta työmaa jäi kesken. Valot päällä ja ovet auki. Minkään valtakunnan pahoittelua tms. ei esitetty. Pakko etsiä niin uusi kämppä, ettei vastaavien lafkojen kanssa joudu enää koskaan tekemisiin.
- Anonyymi
ovatko sokeita ko kaapelin katkaisivat lol lol
- Anonyymi
mulla ei tulu hana vesi,puutkimies korjata ja taas hana toimia huva.
- Anonyymi
Minun eukkoa olivat rassanneet,ei kuulunut sopimukseen 😒
- Anonyymi
On hoono palveluslus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792