Hirviöt irstailee

taastätäsamaa

pertsa2012

25.9.2017 19:13


Olen taas lukenut ällistynenä palstaa. Näyttää siltä, eikä vain näytä,vaaan on, että
Luterilaisuus-palstalla EI SAA puhua vaikkapa muslimeista hirviöinä tai irstailijoina mutta lesboista saa puhua.

Mitä tästä pitää taas ajatella? Sitä, että vaikka moni puolustaa kristillisyyttä sanoen ettei Pertsa ole ties mitä, eikä hänen mielipiteitään pidä pitää kristittynä mielipiteenä, niin minä pidän häntä vastuullisena puheistaan.

Kummallista, että kukaan haluaa saarnata kristillisyyttä hyvänä oppina kun sen piirteisiin kuuluu em oppi. Vielä kummallisempaa, että joku haluaa ottaa sen uskonnokseen. Kaikkein kummallisinta in se, ettei kukaan, ei edes Jumalanne itse, tuki hänen suutaan



pertsa2012

25.9.2017 19:13

"Hirviöitten välinen liitto vie aina jommankumman isän tai äidin viattomalta lapselta
jotta aikuiset voisivat irstailla."






Teesit naulattu Mäntsälän kirkon pääoveen

Pe.ku

77

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taastätäsamaa

      Kysymykseeni vastattiin hiljaisuudella. En tiedä syytä reaktioon, mutta käännän totamuksen hieman toiseen asentoon:

      Tällä palstalla ja muutenkin ihmisten keskuudessa ei ketään loukata karkeasti häpäisemällä. Siitä on lakikin. Mitä merkitystä on sillä, mitä ihmisestä sanotaan?

      Oletko sinä, lukija, irstaileva hirviö? Onko sukusi istailevan hirviön kantamuodosta syntyisin?
      Onko Suomessa paikkakunta jonne on muuttanut paljon irstailevia hirviöitä?

      Mitä enemmän tuota loukkaavaa nimitystä käyttää, sitä pahemmalta se näyttää. Se ei ole pieni pikantti juttu vaan loukkaus.

      MIKSI SIIS hyväksytään tuollainen ? Jos te olette sivistyneitä ihmisiä, te polkisitte mutaan tuollaiset nimittelijät, vai polkisitteko? Jos teille ei sovi nimitellä rasistisesti erilaisen ihonvärin omaavia ihmisiä, miksi, TODELLA MIKSI teille sopii tuollainen irstailevia hirviö-nimittely?

      .....vai ajatteletteko, että sitähän ne on...?

      • Ensin yritin vastata, mutta en ollut kärryillä.

        No siis tämä PERTSA solvaa ihmisiä karkealla tavalla ja jopa nauttii siitä. Hän on eräänlainen perverssi.

        Sitten häntä hännystävät nauttivat yhtä lailla hänen tyylistään olla mahdollisimman solvaava. Pertsa voisi koota vaikka isommankin seurakunnan, jossa on karkeita ja suvaitsemattomia "USKOVIA".


      • no.huhuh
        torre12 kirjoitti:

        Ensin yritin vastata, mutta en ollut kärryillä.

        No siis tämä PERTSA solvaa ihmisiä karkealla tavalla ja jopa nauttii siitä. Hän on eräänlainen perverssi.

        Sitten häntä hännystävät nauttivat yhtä lailla hänen tyylistään olla mahdollisimman solvaava. Pertsa voisi koota vaikka isommankin seurakunnan, jossa on karkeita ja suvaitsemattomia "USKOVIA".

        Sinä olet perverssi ja jatkuvasti myös oikein mainostat sitä.


      • no.huhuh kirjoitti:

        Sinä olet perverssi ja jatkuvasti myös oikein mainostat sitä.

        Kun käyn nakurannalla? Mitä kumman perveressiä olen mainostanut?


    • taastätäsamaa

      Jokainen ymmärtää, ettei moderattoreihin vetoaminen auta yhtään mitään. Vain me ja te yhdessä saamme tuon saastavyöryn loppumaan. Niin kauan kun annamme kirjoittajan panetella ihmisiä, hän panettelee. Jos pistämme hanttiin, hänen on pakko lopettaa.

      Onko mitään järjellistä syytä antaa hänen jatkaa? Ylläpidon säännnöt ainakin kieltää moisen.

      • Mikä siis on neuvosi asian suhteen?


      • taastätäsamaa

        MINULTAKO KYSYT?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Mikä siis on neuvosi asian suhteen?

        pertsa on bannattu ulos ainakin kerran, mutta hän luikerteri takaisin ylvästellen saavutuksellaan. Ei häntä täällä pysäyetä.

        Saamme jatkossakin vääriä profetioita ja ihmisten halveksemista.

        Mutta onneksi on myös Eerikatässämoi!


      • taastätäsamaa kirjoitti:

        MINULTAKO KYSYT?

        pertsa ei muiden mielipiteistä piittaa.

        Hän on mielestään ylivertainen muihin nähden ja pitää muita saastoina ja valehtelijoina ja minä muunakin. Hän ei pysähdy kuin loppuhenkäysellä. Olkoonkin, että hän omassa kenttätyössään on täysi nolla.


      • torre12 kirjoitti:

        pertsa on bannattu ulos ainakin kerran, mutta hän luikerteri takaisin ylvästellen saavutuksellaan. Ei häntä täällä pysäyetä.

        Saamme jatkossakin vääriä profetioita ja ihmisten halveksemista.

        Mutta onneksi on myös Eerikatässämoi!

        Taitaa olla aika mahdoton saada ketään pysyvästi pois palstalta, johon voi kirjoittaa ilman sen suurempia "pääsyvaatimuksia"

        Kiitos noista mukavista sanoistasi, tulivat tarpeeseen :)


      • taastätäsamaa kirjoitti:

        MINULTAKO KYSYT?

        Huudatko sinä?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Taitaa olla aika mahdoton saada ketään pysyvästi pois palstalta, johon voi kirjoittaa ilman sen suurempia "pääsyvaatimuksia"

        Kiitos noista mukavista sanoistasi, tulivat tarpeeseen :)

        Sait Eerika saittihomolta kehumisia - eikö yhtään hävetä moinen huomionosoitus :-)
        Minua torre ja muut kaltaisensa vain haukkuvat :-)


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Sait Eerika saittihomolta kehumisia - eikö yhtään hävetä moinen huomionosoitus :-)
        Minua torre ja muut kaltaisensa vain haukkuvat :-)

        Minua haukut sinä ja kaverisi, eikö hävetä :-)

        Myönteinen palaute on aina mukavaa ja minusta sillä ei ole merkitystä mikä palautteen antajan seksuaalinen suuntaus on. En ymmärrä miksi huomionosositusta pitäisi hävetä. Sinun antamaasi palautetta voisinkin hävetä, jos myötähäpeällä olisi jotain merkitystä.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minua haukut sinä ja kaverisi, eikö hävetä :-)

        Myönteinen palaute on aina mukavaa ja minusta sillä ei ole merkitystä mikä palautteen antajan seksuaalinen suuntaus on. En ymmärrä miksi huomionosositusta pitäisi hävetä. Sinun antamaasi palautetta voisinkin hävetä, jos myötähäpeällä olisi jotain merkitystä.

        Minä yritän ylentää Kaikkivaltiasta ja jos sitä häpeät niin siitä vaan.


      • torre12 kirjoitti:

        pertsa ei muiden mielipiteistä piittaa.

        Hän on mielestään ylivertainen muihin nähden ja pitää muita saastoina ja valehtelijoina ja minä muunakin. Hän ei pysähdy kuin loppuhenkäysellä. Olkoonkin, että hän omassa kenttätyössään on täysi nolla.

        Sinua ja Eerikan kaltaisia ei pelasteta hymistelyillä vaan mitenkä luulette pärjäävänne
        Kaikkivaltiaan tuomioistuimen edessä.


      • saittihomo
        pertsa2012 kirjoitti:

        Minä yritän ylentää Kaikkivaltiasta ja jos sitä häpeät niin siitä vaan.

        Pertsa sulla on kuvassa niin ihanan nuorekas lippis ja myös lasisi ovat hyvin smart casualin muodikkaat! UUH! Olet ehkä vähän liian vanha makuuni, mutta jatka tyylikkäällä olemuksellasi, Pertsa! Terveiset homomieheltä <3 <3 <3


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Minä yritän ylentää Kaikkivaltiasta ja jos sitä häpeät niin siitä vaan.

        Ehkä sinun kannattaisi miettiä vielä uudellen miten Kaikkivaltiasta ylennät.


      • SeuraaJeesusta
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi miettiä vielä uudellen miten Kaikkivaltiasta ylennät.

        Jeesuksen meille malliksi antama tyyli on hyvä, vaikka ei sovikaan nykyisten ei-uskovien pirtaan, kun haluavat syyllistää myös ilmaisujen kautta uskovia.


      • SeuraaJeesusta kirjoitti:

        Jeesuksen meille malliksi antama tyyli on hyvä, vaikka ei sovikaan nykyisten ei-uskovien pirtaan, kun haluavat syyllistää myös ilmaisujen kautta uskovia.

        Eikö kuitenkin ole tarkoitus saada viesti perille?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Minä yritän ylentää Kaikkivaltiasta ja jos sitä häpeät niin siitä vaan.

        Ei Kaikkivaltiasta tarvitse ylentää, hän on jo kai muita ylempänä.

        Ja ei Kaikkivaltias sillä ylene, että solvaat ihmisiä minkä kerkeät. Sillä tavalla toiminen kenttätyösi lopputulos on puhdas NOLLA.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi miettiä vielä uudellen miten Kaikkivaltiasta ylennät.

        Homoliitot ovat Jumalan tahdon vastaisia - eikö totta eerika??


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minua haukut sinä ja kaverisi, eikö hävetä :-)

        Myönteinen palaute on aina mukavaa ja minusta sillä ei ole merkitystä mikä palautteen antajan seksuaalinen suuntaus on. En ymmärrä miksi huomionosositusta pitäisi hävetä. Sinun antamaasi palautetta voisinkin hävetä, jos myötähäpeällä olisi jotain merkitystä.

        Jos Aadolf Hitler kehuisi sinua hyväksi arjalaiseksi niin se on pikkuisen sama kun
        homojokkeri ylistää sinua saitilla.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Jos Aadolf Hitler kehuisi sinua hyväksi arjalaiseksi niin se on pikkuisen sama kun
        homojokkeri ylistää sinua saitilla.

        Tosi pikkuisen.. :)
        Myönteinen palaute ei mene pilalle vaikka sen antaja olisi kuka tahansa. Toisaalta asian voi nähdä myös niin, että jos sa palutetta "oman ryhmänsä" ulkopuolelta, on onnistunut vuorovaikutuksessa ja voi syntyä hyviä keskusteluja.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Jos Aadolf Hitler kehuisi sinua hyväksi arjalaiseksi niin se on pikkuisen sama kun
        homojokkeri ylistää sinua saitilla.

        En kysele palautteen antajan seksuaalista suuntautumista koska sillä ei ole merkitystä. Myönteinen palaute on aina mukavaa saada.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Homoliitot ovat Jumalan tahdon vastaisia - eikö totta eerika??

        Tiedätkö Pertsa, siitä olen aika varma, että toisten pilkkaaminen on Jumalan tahdon vastaista.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tiedätkö Pertsa, siitä olen aika varma, että toisten pilkkaaminen on Jumalan tahdon vastaista.

        Niin. Jumalallahan ei ole mielipidettä homoista eikä lesboista, kuten ei saunomisestakaan. Mutta emme me niitä huolimatta ala pitämään noita asioita "Jumalan vastaisina" - kuten pertsa yrittää saada meidät ajattelemaan.

        Ja siinä sitten halveksii meitä yli kaiken.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tiedätkö Pertsa, siitä olen aika varma, että toisten pilkkaaminen on Jumalan tahdon vastaista.

        Samantekevää jos jokukin saadaan kääntymään ja tekemään parannus.
        Uskovainen ihminen olisi epäröimättä vastannut , että homoliitot ovat Jumalan tahdon
        vastaisia.
        Homot eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Samantekevää jos jokukin saadaan kääntymään ja tekemään parannus.
        Uskovainen ihminen olisi epäröimättä vastannut , että homoliitot ovat Jumalan tahdon
        vastaisia.
        Homot eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,

        Gal.5: 19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
        22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        23. Sellaista vastaan ei ole laki.
        24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.

        Tiedätkö Pertsa että niin kauan kun rikot selvää sanaa vastaan, ei sinun muukaan sanomasi ole minkään arvoinen. Kun alat rakastaa vihamiehiäsi ja kohtelemaan heitä sävyisästä , saattaa muukin viestisi mennä perille huomattavasti paremmin.
        Jos saarnaa toislle, että tehkää parannus, "älkää rikkoko Jumalan sanaa vastaan niinkuin minä teen"...viesti ei ole erityisen uskottava eikä herätä halua ottaa selvää saarnaajan muustakaan sanottavasta.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Gal.5: 19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
        22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        23. Sellaista vastaan ei ole laki.
        24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.

        Tiedätkö Pertsa että niin kauan kun rikot selvää sanaa vastaan, ei sinun muukaan sanomasi ole minkään arvoinen. Kun alat rakastaa vihamiehiäsi ja kohtelemaan heitä sävyisästä , saattaa muukin viestisi mennä perille huomattavasti paremmin.
        Jos saarnaa toislle, että tehkää parannus, "älkää rikkoko Jumalan sanaa vastaan niinkuin minä teen"...viesti ei ole erityisen uskottava eikä herätä halua ottaa selvää saarnaajan muustakaan sanottavasta.

        Tuossa alla kuvataan mm. homoiluja :

        "Gal.5: 19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, "

        Onko vaikea ymmärtää omaa tekstiäsi??
        ___________________________


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Tuossa alla kuvataan mm. homoiluja :

        "Gal.5: 19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, "

        Onko vaikea ymmärtää omaa tekstiäsi??
        ___________________________

        Ei se ole minun tekstiäni, se on suoraan Raamatusta.


      • Jos ei halua itse tehdä parannusta, on aika turha saarnata sitä muillekaan.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ei se ole minun tekstiäni, se on suoraan Raamatusta.

        Et siis ymmärrä tuomaasi tekstiä?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Et siis ymmärrä tuomaasi tekstiä?

        Hyvää päivän jatkoa sinulle Pertsa.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Tuossa alla kuvataan mm. homoiluja :

        "Gal.5: 19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, "

        Onko vaikea ymmärtää omaa tekstiäsi??
        ___________________________

        Heh. Saako sitten epäjumalanpalvelijat ja hekumoitsijat, ja lesbot ja varkaat mennä naimisiin? Et ole ainakaan tuon Kor. kohdalla heitä estänyt.

        Gal. ei kuitenkaan kuvaa homoiluja, vaan lihan tekoja. Homothan voivat ihan hyvin olla niin, ettei heillä ole haureutta, vaan ovat uskollisia, eivät ole saastaisesti, eivätkä irstaile.

        Eilen juuri kerroin kuinka sinun tapsi on se, että panet omia mielipiteitäsi Raamatun paikkoihin. Se pilaa useimmat esityksesi.


    • taastätäsamaa

      No, on turha vedota. Häntä ei voi bannata keskustelusta, sitä on koetettu KK:n aikana.

      Voimme yhdessä näyttää, ettemme hyväksy känen asennettaan.
      Mutta voimme olla keskustelematta hänen kanssaan ja tässä vetoan Torreen. Älä keskustele hänen kanssaan, vaikka mieli tekisi. Älkäämme kysykö tai vastatko hänelle. Annetaan hänen olla ilmaa meille.
      Käännetään hänelle selkämme.

      Perustelut tai pyyynöt eivät häneen tehoa, joten unohdetaan omaan pölinäänsä koko mies. Hänen Raamatunsanansa on tyhjää koska niissä on halveksintaa toisia ihmisiä kohtaan.
      Jos me kaikki, meistä kolmesta alkaen vedämme yhtä köyttä, suojelemme itseämme hänen saastaltaan.
      Pyydän, että emme edes keskustele muiden kanssa hänestä. Häntä ei vain ole olemassa meille ja toivottamasti ei muillekaan.

      • Näinhän se on. Olen kyllä jo aikaa sitten todennut tuon tyypin sairaalloiseksi hyypiöksi, joka ei opi ikinä totuuksia, Jauhaa vaan tyhjiä teesejään luullen olevansa joku ylinero.

        Yritän jättää hänet omaan saastaansa, sillä ei hänestä ole mitään hyötyä kenellekään. Mädätköön ja haudattakoon.


      • taastätäsamaa

        Minäkin koetan jättää hänet kuin likaisen paidan...


      • menetetty.tapaus

        Ei Pertsa itse ymmärrä kuinka ala-arvoiselta ja säälittävältä hänen käytöksensä vaikuttaa ulkopiuolisen silmissä. Vanha mies jolta voisi odottaa jonkinlaisia käytöstapoja mutta kun ei....


      • torre12 kirjoitti:

        Näinhän se on. Olen kyllä jo aikaa sitten todennut tuon tyypin sairaalloiseksi hyypiöksi, joka ei opi ikinä totuuksia, Jauhaa vaan tyhjiä teesejään luullen olevansa joku ylinero.

        Yritän jättää hänet omaan saastaansa, sillä ei hänestä ole mitään hyötyä kenellekään. Mädätköön ja haudattakoon.

        Kiitoksia kehumisista torre!!


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Kiitoksia kehumisista torre!!

        Olet tosi sairas.....

        Yrittikö Jeesus puheillaan saada ihmiset vihaamaan itseään, jotta hän olisi oikealla asialla? Ei.


    • FaktojaEsiin

      Pertsa on täynnä itseään, mutta ei hän kyllä ainoa ole.

      • Sen itsetunto on tasan nolla ja suutaan se soittaa, koska se yrittää siirtää itseinhonsa muihin ihmisiin. Halveksii se vaimoaankin.


      • Torre voi olla pertsan märkä päiväuni, kuka tietää.
        Mutta vaimoaan pertsa on halveksinut ihan julkisesti.


    • No eihän tuo edes ole vielä kovin pahaa, sillai pertsan kynästä. Onhan sieltä tullut niin aliarvosta tekstiä, että siihen nähden tuo on vielä melko neutraalia :d

      • Pertsan tekstit on lyhentyneet ja taso laskenut ihan kuin pertsa alkaisi taantua. Ikä tehnee tehtävänsä sielläkin. Ei edes ole haukkunut vaimoaan pataluhaksi kuten terävimpinä päivinään.


      • vanha.höppänä
        qwertyilija kirjoitti:

        Pertsan tekstit on lyhentyneet ja taso laskenut ihan kuin pertsa alkaisi taantua. Ikä tehnee tehtävänsä sielläkin. Ei edes ole haukkunut vaimoaan pataluhaksi kuten terävimpinä päivinään.

        Eihän Pertsa2012 palstalla edes keskustele, kirjoitukset ovat lauseen kahden pituisia muihin kirjoittajiin kohdistuvia solvauksia tai lainauksia Raamatusta. Eipä juurikaan muuta.


      • vanha.höppänä kirjoitti:

        Eihän Pertsa2012 palstalla edes keskustele, kirjoitukset ovat lauseen kahden pituisia muihin kirjoittajiin kohdistuvia solvauksia tai lainauksia Raamatusta. Eipä juurikaan muuta.

        Juu, ei ole pertsa enstisensä. Wanhoina hywinä aikoina pertsa hankki Kirkko kuulolla-palstalta itselleen kahdet bannit ja piti itseään sankarina kun sen nikit poistettiin. Meni hetki ja pertsa rekkas uuden nikin. Nyt sen jutut on pliisuja ja loukkauksistaankin on terä pois. Tylsistynyt on tyylinsä.

        Toivotaan, että se oppii, ettei joka rivin lopussa tarvitse painaa entteriä. Mutta mitä ne sanoi vanhoista koirista ja uusista tempuista. Taitaa päteä pertsaankin.

        Mutta entivanhaan, silloin kun pertsa oli terävämpi, niin Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät.


      • muistan.tuon
        qwertyilija kirjoitti:

        Juu, ei ole pertsa enstisensä. Wanhoina hywinä aikoina pertsa hankki Kirkko kuulolla-palstalta itselleen kahdet bannit ja piti itseään sankarina kun sen nikit poistettiin. Meni hetki ja pertsa rekkas uuden nikin. Nyt sen jutut on pliisuja ja loukkauksistaankin on terä pois. Tylsistynyt on tyylinsä.

        Toivotaan, että se oppii, ettei joka rivin lopussa tarvitse painaa entteriä. Mutta mitä ne sanoi vanhoista koirista ja uusista tempuista. Taitaa päteä pertsaankin.

        Mutta entivanhaan, silloin kun pertsa oli terävämpi, niin Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät.

        "Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät."

        Juuh, ensin olivat kuin paita ja peppu ja mielin kielin toisiaan kohtaan mutta opilliset riidat sitten rikkoivat tämän harmonian :DDDDDD


      • qwertyilija kirjoitti:

        Juu, ei ole pertsa enstisensä. Wanhoina hywinä aikoina pertsa hankki Kirkko kuulolla-palstalta itselleen kahdet bannit ja piti itseään sankarina kun sen nikit poistettiin. Meni hetki ja pertsa rekkas uuden nikin. Nyt sen jutut on pliisuja ja loukkauksistaankin on terä pois. Tylsistynyt on tyylinsä.

        Toivotaan, että se oppii, ettei joka rivin lopussa tarvitse painaa entteriä. Mutta mitä ne sanoi vanhoista koirista ja uusista tempuista. Taitaa päteä pertsaankin.

        Mutta entivanhaan, silloin kun pertsa oli terävämpi, niin Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät.

        Totta, paras terä on kadonnut. Kirkko Kuulolla-palstalla intoa riitti. Pertsahan roikkui naispappien helmoissa ketjusta toiseen heitä seuraten ja solvauksia syytäen, julkisti liberaaleista kyykäärmeen sikiöistä nimilistoja ja näpräsi Visual Basicilla heistä tietokantaa.

        Aika hulvatonta menohan se oli.


      • a-teisti kirjoitti:

        Totta, paras terä on kadonnut. Kirkko Kuulolla-palstalla intoa riitti. Pertsahan roikkui naispappien helmoissa ketjusta toiseen heitä seuraten ja solvauksia syytäen, julkisti liberaaleista kyykäärmeen sikiöistä nimilistoja ja näpräsi Visual Basicilla heistä tietokantaa.

        Aika hulvatonta menohan se oli.

        Eräs naispappihan kertoi harkinneensa tuolloin jopa rikosilmoituksen tekoa. Ei ollut epäselvää kenestä.


      • muistan.tuon kirjoitti:

        "Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät."

        Juuh, ensin olivat kuin paita ja peppu ja mielin kielin toisiaan kohtaan mutta opilliset riidat sitten rikkoivat tämän harmonian :DDDDDD

        Siitä harmoniasta ei ollut kohta jäljellä edes muistoa. Syytä etsisin pertsan suunnalta, se kun ei osaa nimetä edes yhtä ihmistä, edes historiasta, joka olisi sen mielestä opillisesti oikeassa, häntä itseään tietenkin lukuun ottamatta.
        Niinpä pertsalla on oma yhden miehen seurakuntansa ja siellä pertsa kehittelee omaa ihmisvihaansa perustuvaa pelastusoppia.

        ps tein pertsalle oman paratiisirallinkin, jonka pääpointti oli se, kun pertsa ihmettelee yksin taivaasaan, että missä kaikki muut kuolleet on


      • a-teisti kirjoitti:

        Totta, paras terä on kadonnut. Kirkko Kuulolla-palstalla intoa riitti. Pertsahan roikkui naispappien helmoissa ketjusta toiseen heitä seuraten ja solvauksia syytäen, julkisti liberaaleista kyykäärmeen sikiöistä nimilistoja ja näpräsi Visual Basicilla heistä tietokantaa.

        Aika hulvatonta menohan se oli.

        Joo, pertsa ylitti kaikki sopivuuden ja sopimattomuuden rajat ja olisi varmaankin ollut ylpeä, jos olisi saanut kutsun raastupaan. Nyt tyylinsä on väsähtänyt.


      • auts.auts
        a-teisti kirjoitti:

        Eräs naispappihan kertoi harkinneensa tuolloin jopa rikosilmoituksen tekoa. Ei ollut epäselvää kenestä.

        Tuliks viskistä pää kipee ?


      • mieti.sitä
        qwertyilija kirjoitti:

        Juu, ei ole pertsa enstisensä. Wanhoina hywinä aikoina pertsa hankki Kirkko kuulolla-palstalta itselleen kahdet bannit ja piti itseään sankarina kun sen nikit poistettiin. Meni hetki ja pertsa rekkas uuden nikin. Nyt sen jutut on pliisuja ja loukkauksistaankin on terä pois. Tylsistynyt on tyylinsä.

        Toivotaan, että se oppii, ettei joka rivin lopussa tarvitse painaa entteriä. Mutta mitä ne sanoi vanhoista koirista ja uusista tempuista. Taitaa päteä pertsaankin.

        Mutta entivanhaan, silloin kun pertsa oli terävämpi, niin Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät.

        "Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät."

        Samoin teki tämän ketjun aloittaja, joka käytti silloin nimimerkkiä mieti sitä(seaito), siksiköhän ei enää vastaa aloittamaansa ketjuun ?

        Karkeitahan nuo Pertsan nimittelyt ovat, mutta tässäkin ketjussa ette ole yhtään sen parempia,vaan solvaatte porukalla häntä, eikä tämä ole ainoa ketju, jossa näin teette.


      • auts.auts kirjoitti:

        Tuliks viskistä pää kipee ?

        Hiukan. Jos lähtisi kävelemään kauppaan, se on 4 km sivu. Eiköhän tuolta terveenä jo palaa takaisin.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Pertsan tekstit on lyhentyneet ja taso laskenut ihan kuin pertsa alkaisi taantua. Ikä tehnee tehtävänsä sielläkin. Ei edes ole haukkunut vaimoaan pataluhaksi kuten terävimpinä päivinään.

        Taso alkoi laskea siinä vaiheessa, kun alkoi komppaamaan Räyhistä. Ennen hän piti Räyhiksen käytöstä verrattavissa koulukiusaajaan. Pertsassa on sentään sen verran suoraselkäisyyttä, että kirjoittaa törkeät kommenttinsa rekatula nikillään.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Taso alkoi laskea siinä vaiheessa, kun alkoi komppaamaan Räyhistä. Ennen hän piti Räyhiksen käytöstä verrattavissa koulukiusaajaan. Pertsassa on sentään sen verran suoraselkäisyyttä, että kirjoittaa törkeät kommenttinsa rekatula nikillään.

        Räyhis taitaa olla ainoa joka komppaa pertsaa, vaikka pertsa ei ole edes kristitty. Syystä että se ei usko kolmiyhteiseen Jumalaan.
        Yleensä konsut ja fundikset on tarkkoja noita opinkappaleista, mutta Räyhikselle ne on näemmä yhdentekeviä.


      • mieti.sitä kirjoitti:

        "Baltiksen kanssa se ensin kaveeras ja kohta ne jo pisti vapaapainiksi. Se oli hauskaa seurattavaa kun hetki aiemmin parhaat kaverukset rupesikin lyömään toisinaan sanallisilla astaloilla, kaikella minkä suinkin keksivät."

        Samoin teki tämän ketjun aloittaja, joka käytti silloin nimimerkkiä mieti sitä(seaito), siksiköhän ei enää vastaa aloittamaansa ketjuun ?

        Karkeitahan nuo Pertsan nimittelyt ovat, mutta tässäkin ketjussa ette ole yhtään sen parempia,vaan solvaatte porukalla häntä, eikä tämä ole ainoa ketju, jossa näin teette.

        Jos saatan*n omat halveeraavat minua niin tiedän olevani oikealla tiellä.
        Jos he kehuisivat niin olisi edessä uuden suuntiman ottaminen.


      • mietipä.uudelleen
        pertsa2012 kirjoitti:

        Jos saatan*n omat halveeraavat minua niin tiedän olevani oikealla tiellä.
        Jos he kehuisivat niin olisi edessä uuden suuntiman ottaminen.

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?

        Jos on on sinun syytä miettiä asiaa vielä toistamiseen.


      • mietipä.uudelleen kirjoitti:

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?

        Jos on on sinun syytä miettiä asiaa vielä toistamiseen.

        Itseppähän tiedät kuka on herrasi ?


      • Asiat.asiana
        pertsa2012 kirjoitti:

        Itseppähän tiedät kuka on herrasi ?

        Olet siis virheetön, NIINKÖ??? Sinua ei voi eikä saa kritisoida? Olet aina OIKEASSA; teitpä mitä tahansa?

        Mikä sinua Pertsa vaivaa?


      • mietipä.uudelleen
        pertsa2012 kirjoitti:

        Itseppähän tiedät kuka on herrasi ?

        Et vastannut kysymykseen. Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?

        Muiden kirjoittajien jatkuva halveksinta ja solvaaminenko kirkastaa sinun kruunusi, ilman sitä et ole mitään Herrasi silmissä?


      • pahasaapalkkansa
        pertsa2012 kirjoitti:

        Itseppähän tiedät kuka on herrasi ?

        Tiedätkö sinä?

        Uskossaan vahvimmat ovat Saatanan edessä heikoimpia. Saatana käyttää heidän vahvaa uskoaan heitä itseään vastaan tehden heistä tahdottomia pahan asianajajia. Saatanan valtaa uskoviin on turha vähätellä.

        Kyllä se Pertsallekin palkkapäivänä selviää kuka hänen todellinen työnantajansa oli.


      • jhdhjdfhjhjsgfsdhjg
        pertsa2012 kirjoitti:

        Itseppähän tiedät kuka on herrasi ?

        Oletko koskaan vuosien mittaan tuntenut pienintäkään katumusta, omatunnon pistosta ilkeistä ja loukkaavista kommenteistasi? Koskaan, edes pientä?


      • mietipä.uudelleen kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen. Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?

        Muiden kirjoittajien jatkuva halveksinta ja solvaaminenko kirkastaa sinun kruunusi, ilman sitä et ole mitään Herrasi silmissä?

        Napakka sanominen voi saada jotkut teistä miettimään hinttaamisensa uudestaan ja
        millä lailla pärjäävät tuomiolla.


      • Asiat.asiana kirjoitti:

        Olet siis virheetön, NIINKÖ??? Sinua ei voi eikä saa kritisoida? Olet aina OIKEASSA; teitpä mitä tahansa?

        Mikä sinua Pertsa vaivaa?

        Velvollisuuteni on tuoda kirjoituksia esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla.


      • kysynpä.vaan
        pertsa2012 kirjoitti:

        Velvollisuuteni on tuoda kirjoituksia esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla.

        Miten tähän liittyy jatkuvasti harrastamasi solvausten ja loukkausten viljely?


      • mietipä.uudelleen kirjoitti:

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?

        Jos on on sinun syytä miettiä asiaa vielä toistamiseen.

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?
        ____________
        Tähän mennessä on ollut.


      • ggrgdffdgfgdgfdgf
        pertsa2012 kirjoitti:

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?
        ____________
        Tähän mennessä on ollut.

        Eli sinun kruunusi kirkastuu sillä, että Jumalan sanan perään lisäilet omia hävyttömyyksiäsi ja loukkauksiasi?

        Mutta kirkastuuko Herrasi kruunu sillä?

        Olet täysin sokea omille virheillesi. Ei ihmisten jatkuva solvaaminen ole normaalia eikä kristillistä. Sinulta puuttuu ne normaalit käytöstavat jotka yleensä ihmisille iskostetaan jo lapsena. Millainen on mahtanut kotisi oikein olla?

        Vesität kaiken sen mitä haluat sanoa omalla käytökselläsi mutta on ilmi selvää ettet sitä itse kykene käsittämään.


      • torre11
        pertsa2012 kirjoitti:

        Onko se, että sinua huomautetaan täysin aiheellisesti ala-arvoisesta, törkeästä ja jatkuvasta muiden kirjoittajien solvaamisesta sinulle merkki oikealla tiellä olemisesta?
        ____________
        Tähän mennessä on ollut.

        Ja samalla logiikalla esim. Irja Askola on "oikealla tiellä" omasta mielestään sillä perusteella, kun häntä solvataan ja vihataan yli kaiken.

        Totta puhuen olet sekaisin oleva vanhuudenhöppänä.


      • torre11 kirjoitti:

        Ja samalla logiikalla esim. Irja Askola on "oikealla tiellä" omasta mielestään sillä perusteella, kun häntä solvataan ja vihataan yli kaiken.

        Totta puhuen olet sekaisin oleva vanhuudenhöppänä.

        Askolaa solvaavat uskovat joten hän kuuluu pirun joukkoihin.


      • vcvbccvbbcvcv
        pertsa2012 kirjoitti:

        Askolaa solvaavat uskovat joten hän kuuluu pirun joukkoihin.

        Tässä maailmassa on yksi sinulle kelvollinen. Sinä itse. Sinun evankeliumisi huokuu halveksuntaa. Sinulta puuttuu ihmisyys.

        Jokainen, oli sitten uskova, homo tai uskonnoton joka ei ole kanssasi samaa mieltä on sinulle vain pelkkää saastaa.

        Se, että avoimesti olet näillä saiteilla kirjoittanut halveksivasti jopa vaimostasi kertoo kaiken oleellisen.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Askolaa solvaavat uskovat joten hän kuuluu pirun joukkoihin.

        Oletkohan nyt ihan väärässä?

        Onko Jeesus tai Raamattua antanut tiedon, että ne, jotka hyväksyvät homot, ovat "pirun joukoissa", ja jos uskovat sellaisia solvaavat, niin sellainen on ainakin silloin pirun joukoissa?


      • torre12 kirjoitti:

        Oletkohan nyt ihan väärässä?

        Onko Jeesus tai Raamattua antanut tiedon, että ne, jotka hyväksyvät homot, ovat "pirun joukoissa", ja jos uskovat sellaisia solvaavat, niin sellainen on ainakin silloin pirun joukoissa?

        Onko Jeesus tai Raamattua antanut tiedon, että ne, jotka hyväksyvät homot, ovat "pirun joukoissa", ja jos uskovat
        _________
        Ovat.
        Askola , Mäkinen , Riekkinen - siinä on epäpyhä kolminaisuus.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Onko Jeesus tai Raamattua antanut tiedon, että ne, jotka hyväksyvät homot, ovat "pirun joukoissa", ja jos uskovat
        _________
        Ovat.
        Askola , Mäkinen , Riekkinen - siinä on epäpyhä kolminaisuus.

        Ei tuo ollut Raamatusta, vaan sinun mielipiteesi. Antipatiasi ei ole Raamattu.


    • ihmineneikoskaanhirviö

      Rakkaus on irstailua sille, joka ei ikinä rakkautta ole kokenut. Saastainen on sen sydän, joka synnistä rakkautta suuremman.

      • taastätäsamaa

        Hyvät keskustelijat!

        Onko teistä huono se ajatus, että sivuuttaisimme Pertsan kokonaan? Ehdotin sitä aloituksessani, muttta ette tee niin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe