Pari kysymystä

jaana___

Keheen palstalaiseen voisit ihastua ja kenen kanssa voisit meseseukata?

21

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistevili_

      Lääkehtisen ja alveen kanssa.

      • lääkealve

        Kunnianarvoisa Pistevili

        otimme vapauden googlata ja jäljittää teidän trollejanne ja spammejanne.

        =tamme teidän mielellämme kunniajäsenexi Che Guevrahupparilla.

        Annamme myös kirjsllisen suosituxen....

        "Suosittelemme mielellämme minkä tahansa kilpailevan firman palveluxee


    • enluotapalstalaisiin

      Jopa oli outo kysymys.

    • Immuun ja Elaskaan

    • Yllättävä kysymys. Näihin harvoin törmää, varsinkaan tällä palstalla. Eihän täällä enää kukaan käy! EOS.

      • Jarna.Typy

        Onhan täällä vielä lehtisen mummo ja kissa

        betonimieskin,,

        jolla päässä loiskuu pissa

        uutisämmä Marjo

        jollon kaikki uutisetkin kadoxissa


      • Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.

        Maailma muuttuu.


      • wanhapuska
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.

        Maailma muuttuu.

        Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.


      • wanhapuska
        wanhapuska kirjoitti:

        Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.

        Ja entinen rose18 on nykyään valtakunta.Lapsia on nyt siunaantunut 5-6. Uusi taas tulossa.


      • 1212134
        wanhapuska kirjoitti:

        Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.

        larito, taru, topi, amiraali alve


      • wanhapuska kirjoitti:

        Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.

        Teknodonna tietysti. :)


      • eiharmaintavistusta
        1212134 kirjoitti:

        larito, taru, topi, amiraali alve

        ketä noi on


      • wanhapuska kirjoitti:

        Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.

        Noh, aika aikaansa kutakin... näköjään.


      • kiinnostus-heräsi
        1212134 kirjoitti:

        larito, taru, topi, amiraali alve

        Mitä heistä? Ovatko sinkut palstalla ja millä nikeillä nykyään?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.

        Maailma muuttuu.

        Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
        Menneitä muistellessa... :)

        Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
        Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.


      • jannenisu
        tosi..typy kirjoitti:

        Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
        Menneitä muistellessa... :)

        Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
        Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.

        Tuu oikeesti. Siellä on kaikki täältä lähteneet.. tai ei kaikki mut..


      • typyfani
        tosi..typy kirjoitti:

        Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
        Menneitä muistellessa... :)

        Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
        Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.

        Woihan tosi..töpö aurummuruseni<3

        Etkö enää muista meetingiä Turun Semeralla?

        Odottelin ajoissa Kuopio-Turku junaa

        Ei näkynyt Marjo Reiniä.....

        Mutta takaapäin takrtui minuun karvaiset, klosetinkaane kokoiset kourat.

        Halailai ja pussaili, kuin kamelirn räsynukkea

        Majoiti, kuten lupasinkin ja saunailta tietnkix...............

        Saunassa Jorma söi 8kg saunalnekkiä..

        Typy on senwerra pyylevä, etti kylpypyy ulotu ympär kokonaan, näppyläeiset pakarat jäävät näkyvii


      • ylikommodori
        eiharmaintavistusta kirjoitti:

        ketä noi on

        Amiraai Alve Edestaa suamen merivoimia

        Tärkeä jobi nykyään

        ilman Itämerta ja laivastoa

        olisi pelle polkupyöräjääkäri Stubb

        Natoinensa vienyt itsenäisyytemme vaikka Venäjän alt


    • Kyllä yksi ja ainoa tietty M.mies olisi minun mielessä
      *🍵*

    • tiedoksisulle

      Täällä oleminen ei oo seukkaamista.

    • niinsurullinen

      Yhden tietyn kanssa, mutta taitaa olla niin ettei hän ole minusta ollut koskaan kiinnostunutkaan ja siksi ei ole halunnut edes jutella vaikka olen mennyt hänelle juttelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe