Keheen palstalaiseen voisit ihastua ja kenen kanssa voisit meseseukata?
Pari kysymystä
21
336
Vastaukset
- Pistevili_
Lääkehtisen ja alveen kanssa.
- lääkealve
Kunnianarvoisa Pistevili
otimme vapauden googlata ja jäljittää teidän trollejanne ja spammejanne.
=tamme teidän mielellämme kunniajäsenexi Che Guevrahupparilla.
Annamme myös kirjsllisen suosituxen....
"Suosittelemme mielellämme minkä tahansa kilpailevan firman palveluxee
- enluotapalstalaisiin
Jopa oli outo kysymys.
Immuun ja Elaskaan
Yllättävä kysymys. Näihin harvoin törmää, varsinkaan tällä palstalla. Eihän täällä enää kukaan käy! EOS.
- Jarna.Typy
Onhan täällä vielä lehtisen mummo ja kissa
betonimieskin,,
jolla päässä loiskuu pissa
uutisämmä Marjo
jollon kaikki uutisetkin kadoxissa Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.
Maailma muuttuu.- wanhapuska
relaxed_eyes kirjoitti:
Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.
Maailma muuttuu.Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.
- wanhapuska
wanhapuska kirjoitti:
Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.
Ja entinen rose18 on nykyään valtakunta.Lapsia on nyt siunaantunut 5-6. Uusi taas tulossa.
- 1212134
wanhapuska kirjoitti:
Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.
larito, taru, topi, amiraali alve
wanhapuska kirjoitti:
Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.
Teknodonna tietysti. :)
- eiharmaintavistusta
1212134 kirjoitti:
larito, taru, topi, amiraali alve
ketä noi on
wanhapuska kirjoitti:
Entiset jäljelle jääneet ovat nykyään Sinkut-palstalla Jazuli (nykyään muhkee muhku tms.), Genio.mente (nykyään Gnuk), elisakettu ja joskus Ratikkakuski. Jos joku tietää muita logiikkalaisia Sinkuissa, voi tiedottaa.
Noh, aika aikaansa kutakin... näköjään.
- kiinnostus-heräsi
1212134 kirjoitti:
larito, taru, topi, amiraali alve
Mitä heistä? Ovatko sinkut palstalla ja millä nikeillä nykyään?
relaxed_eyes kirjoitti:
Taitaa joo olla mennyttä se aika. Noin vuoden välein tässä viime vuosina täällä käynyt ja todennut paikan aika kuolleeksi.
Maailma muuttuu.Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
Menneitä muistellessa... :)
Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.- jannenisu
tosi..typy kirjoitti:
Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
Menneitä muistellessa... :)
Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.Tuu oikeesti. Siellä on kaikki täältä lähteneet.. tai ei kaikki mut..
- typyfani
tosi..typy kirjoitti:
Olet oikeassa. Tämä palstan kulta-ajat ovat ohi.
Menneitä muistellessa... :)
Pitäisiköhän mennä tuonne Sinkut-palstalle höpisemään? En ole vielä käynyt.
Ei ne siellä varmaan hyväksy tällaista "ei sinkkua" joukkoonsa? Ehkä joku päivä rohkaisen mieleni... saas kattoo ny.Woihan tosi..töpö aurummuruseni<3
Etkö enää muista meetingiä Turun Semeralla?
Odottelin ajoissa Kuopio-Turku junaa
Ei näkynyt Marjo Reiniä.....
Mutta takaapäin takrtui minuun karvaiset, klosetinkaane kokoiset kourat.
Halailai ja pussaili, kuin kamelirn räsynukkea
Majoiti, kuten lupasinkin ja saunailta tietnkix...............
Saunassa Jorma söi 8kg saunalnekkiä..
Typy on senwerra pyylevä, etti kylpypyy ulotu ympär kokonaan, näppyläeiset pakarat jäävät näkyvii - ylikommodori
eiharmaintavistusta kirjoitti:
ketä noi on
Amiraai Alve Edestaa suamen merivoimia
Tärkeä jobi nykyään
ilman Itämerta ja laivastoa
olisi pelle polkupyöräjääkäri Stubb
Natoinensa vienyt itsenäisyytemme vaikka Venäjän alt
Kyllä yksi ja ainoa tietty M.mies olisi minun mielessä
*🍵*- tiedoksisulle
Täällä oleminen ei oo seukkaamista.
- niinsurullinen
Yhden tietyn kanssa, mutta taitaa olla niin ettei hän ole minusta ollut koskaan kiinnostunutkaan ja siksi ei ole halunnut edes jutella vaikka olen mennyt hänelle juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519